Фирманың баға саясаты: мақсаттары, стратегиясы және мемлекеттік реттеу


Slide 1

Фирманың баға саясаты

Slide 2

БАҒА САЯСАТЫ - ӨЗ

ТАУАРЛАРЫНА ҚЫЗМЕТТЕРІНЕ

БАҒАЛАРДЫ ОРНАТУДА ФИРМА

ЖЕТЕКШІЛЕРІ ҰСТАНАТЫН

ЖАЛПЫ ҚАҒИДАЛАР ЖИЫНТЫҒЫ

Slide 3

Баға белгілеудің мынадай мақсаттары қойылады:

• Нарықта қалуды қамтамасыз ету; • Пайданы мейлінше молайту; • Нарық үлесін жаулап алу; • Тауар сапасы бойынша берілген нарықта жетекші орынды алу

Slide 4

Бағалық бәсекелестікте ұтудың жағымды, оң ұтысына келесі жағдайларда ғана қол жеткізуге болады:

Егер бағаның төмендеуі масштаб әсерін бәсекелестерге қарағанда, үлкен дәрежеде қолдануға мүмкіндік берсе;

Югер бағаның төмендеуі сатып алушылардың тар сегментіне бағытталса;

Егер тауар “сатудың шығындық лидері” болса;

Егер нарық стагнациялық (тұралап, тоқырап) болса, немесе қайта қалыптасып жатса.

Slide 5

Бағаны мемлекеттік реттеудің формалары:

нарықтық қатынастардың дамуына бәсекелестіктің жағдайын жасау, тауарлар, қызметтер және қаржылық құралдардың ерікті қозғалысын қамтамасыз ететін экономикалық әрекеті арқылы;

меншіктің жеке, мемлекеттік, муниципалды және басқа да формаларын қорғау құралы қызметі арқылы;

инфляцияның бәсеңдеуіне және оның келеңсіз экономикалық және әлеуметтік зардаптарын жұмсартуға ықпал ету арқылы.

Slide 6

Бағаларды тікелей реттеу - әрекет етуші бағаларды белгілеуге мемлекеттік әкімшілік араласуы, бағалардың деңгейлерін, құрлымын және қозғалысын қалыптастыруда мемлекеттің қатысуы, баға қалыптастырудың белгілі бір ережелерін белгілеу.

Slide 7

Баға стратегиясы - баға

саясатын іске асыруға

мүмкіндік беретін

әдістер жиынтығы

Slide 8

Фирма баға саясатын жүргізерде үш деңгейлі талдау жүргізеді:

Жалпы экологиялық деңгейде;

Жалпы сала бойынша;

Кәсіпорын бойынша;

Slide 9

Тексерген: Алимжанова А. М

Орындаған: Қонақаева Қ

Топ: ГУ-007


Ұқсас жұмыстар
Фирманың баға саясаты мен стратегиясы: функциялар, мақсаттар және қалыптастыру кезеңдері
Маркетингтегі баға саясаты: баға белгілеудің мақсаттары, стратегиялары және әсер етуші факторлар
Экономиканы мемлекеттік реттеу: мақсаттары, объектілері және құралдары
Экономиканы мемлекеттік реттеу: маңызы, мақсаттары және құралдары
Корпорацияның инвестициялық саясаты мен мемлекеттік инвестициялық стратегиясы
Кәсіпорындағы баға саясаты: детерминанттар, баға қалыптастыру әдістері және бейімделу стратегиялары
Қазақстанның орман шаруашылығында баға құрылымын жетілдіру әдістері және мемлекеттік реттеу
Қазақстан Республикасының мемлекеттік жастар саясаты: концепциясы, мақсаттары және міндеттері
Баға саясаты: бағаның жіктелуі мен баға белгілеу әдістері
Қазақстандағы мемлекеттік жастар саясаты: мақсаттары, міндеттері және жастар ұйымдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz