Қазақтелеком компаниясының макро-, микро- және медиаорталарын талдау


Slide 1

Қазақтелеком Қазақстандағы ең ірі компанялардың бірі. Оның 1994 жылы негізі қаланған. Оның басшысы Ескекеев Қуанышбек Бақытбекұлы. Қазателекомның өнімін бүкіл Қазақстан халқы тұтынады.

Slide 2

Медиаорта

Макроорта

Микроорта

Slide 3

Қазақтелекомның Макроортада карастыратын факторлары

Демографиялық фактор - Халықтың саны, оның туылуы мен азаюын, ерлер мен айелдер үлесін, жас мөлшері қарт адамдардың үлесі

Экономикалық фактор - Халықтың табысы, инфляция деңгейі, орташа жалақысы, жұмыссыздық деңгейі, тауарларды сатып алу қабілеті

Табиғи фактор - Табиғи шикізатқа жақын орналасуы, сату нарығының алшақтығы, климаттық ерекшелігі

Ғылыми-техникалық фактор - Ақпараттық технологияның, роботтың, автоматтың, ғылым жаңалықтарын қолданылуын қарастырады

Саяси-әлеуметтік фактор - Заңдылықтың сақталуы, әлеуметтік құқықтардың бұзылмауы, саяяи жүйенің тұрақтылығы, кониституциялық кепілдіктің болуы

Slide 4

Макроортада компаняның әсер ету мүмкіндігі әлсіз, сондықтан ұйымдарға, ассоциацияғы, одақтарға бірігуі арқылы әсер етуге тырысады.

Slide 5

Микроорта - Фирманың әсер ету мүмкіндігі күшті және өзгерте алатын факторлар мен күштердің жиынтығы

Slide 6

Микроорта

Клиенттік фактор- Фирманың өнімін тұтынушы топ

Бәсекелесттік фактор- Тұтынұшы үшін таласатын ұқсас компаниялар

Жабдықтаушылар факторы - Компанияны өнім өндіру үшін қажетті ресурстармен қамтамасыз ететін топ

Маркетингтік фактор - Фирма мен тұтынушы арасындағы байланысты күшейтүші топ

Контактілік аудиториялар факторы - Фирманы басқа субьектілерімен ақпарат алмасуына оны жинақтауына көмектеседі

Slide 7

Медиаорта - Фирманың нақтылы немесе әлеуетті көңіл бөлетін және белгіленген мақсатына жетуіне әсер ететін кез келген топ

Slide 8

Медиаорта

Қаржы қоғамдары - Фирманы қаржы ресурстарымен қамтамасыз етеді

Ақпарат тарату құралдары (радио, теледидар, газеттер) - Кәсіпкерлік жүйесі туралы әртүрлі ақпарат таратады

Қоғамдар (Тұтынушылар тобы, жергілікті тұрғындар) - Фирманың жұмысын бақылайды

Фирма қызметкерлері - олардың фирма туралы қалыптасқан пікірлері жұмысшылардың өз міндеттерін орындау сапасына ықпалын тигізеді


Ұқсас жұмыстар
Қазақтелеком АҚ-ның табыстылық көрсеткіштерін талдау
Медиаменеджмент: макро- және микро деңгейлері, медиаменеджердің рөлі мен функциялары
Тянь-Шань қонақ үйінің маркетингтік ортасын микро және макро факторлар тұрғысынан талдау
Ibis қонақ үй желісінің маркетинг ортасын зерттеу: макро, микро және медиа факторлар
Мейрамхана және мейманхана бизнесінің маркетингтік ортасы: микро және макро факторлар
Nike компаниясының тарихы және маркетингтік макро- және микроорта талдауы
Маркетингтің қоршаған ортасы: микро және макро факторлар, бақыланатын және бақыланбайтын элементтер
Әлеуметтік қозғалыстардың қайнар көздері мен түрлері: популяциялық зерттеулер, урбанизация және көші-қон, микро және макро факторлар
Қазақтелеком АҚ инвестициялық жобаларын қаржылық-экономикалық талдау: Транс-Азиялық-Еуропалық байланыс құрылысы
ОЙЛ РЕСОРСИЗ компаниясының қаржылық жағдайын талдау және оны жетілдіру бойынша ұсыныстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz