МҰҒАЛІМ ОҚЫТУ




Презентация қосу
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ
1.Дидактика-оқыту және білім беру
теориясы.
2.Дидактиканың негізгі
компоненттері.
3.Я.А.Коменскийдің педагогикалық
теориясы
4.Оқытудың заңдылықтары мен
формалары.
5.Оқытудың құралдарымен
формалары.
Қазіргі заманның
талаптарын ескере
отырып, оқушы
тұлғасын білім
іскерлік дағдыларлды
меңгерте отырып,
мақсатты
қалыптастыру мен
дамыту процесі.
ОҚЫТУ ЯҒНИ ДИДАКТИКА
Екі жақты прцесс, мұғалім мен оқушылардың бірлескен
әрекеті.
Біртұтас процесс, арнайы жоспарланған ұйымдастыру мен
басқару
Тәрбие мен білімді қамтамасыз ететін педагогика
ғылымдарының бірі, бүтіндік пен бірлік.

ОҚЫТ
У

ДАҒДЫ
БІЛІМ ІСКЕРЛІ
К
Дидактиканың
ашылуы
Вольфганг Редке, Ратке, Ратхия (1511-1635)
Дидактиканы «оқыту өнері ретінде ашып
енгізді».Оның педагогикалық ойын ары қарай
жалғастырған яғни өнерін жалғастырған.
Оқытудың әмбебап өнері ретінде таныған чех
педагогы Я.А.Коменский(1592-1670)
Дидактика

ҚАЛАЙ ОҚЫТУ КЕРЕК? КІМДІ ОҚЫТУ КЕРЕК? НЕ
ҮШІН ОҚЫТАМЫЗ? ҚАЙДА ОҚЫТАМЫЗ? НЕГЕ
ОҚЫТАМЫЗ? ДЕГЕН СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕДІ.
ӘЛЕМДІК ДИДАКТИКАНЫҢ ДАМУЫНА ҮЛЕС ҚОСҚАН
ҒАЛЫМДАР:И.Ф.Гербарт,И.Г.Пестоллици,А.Дистервег,Дью
и
Оқыту заңдылықтары арқылы оқыту процесі іске
асады. Құбылыстар мен процестер арасындағы
байланысты дамытудан заңдылық туындайды.
Оқыту процесінің заңдылықтары:

1. Қоғам талабы оқытудық мақсат-міндеттерін
айқындайды, оның мазмұны, әдіс-тәсілдері,
ұйымдастыру нысандарының өзгеруі, жаңаруы заңды
процесс.

2. Білім беру, тәрбие, дамыту қызметінің бірлігі.

3. Кез келген ақпарат бірлігі, іс-әрекет тәсілі білім,
іскерлікке айналу үшін мұғалім оқушының
санасындағы білім, іс-керлік, дағды деңгейіне сүйену
керек.
ОҚЫТУДЫҢ ПРОЦЕСТЕРІ

-САНАЛЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІ
-МАҚСАТТЫЛЫҒЫ
-ҒЫЛЫМИЛЫЛЫҒЫ
-ЖҮЙЕЛІЛІК
-БІЛІМ,ІСКЕРЛІК ДАҒДЫНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
-ПЕД.ПРОЦЕСТЕ БАҒЫТТАЛАДЫ.
Оқытудың мәні
МҰҒАЛІМ

ОҚЫТУ

ОҚУШЫ

БІЛІМ ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ
ОҚЫТУДЫҢ ҚЫЗМЕТІ. Оқыту - ғылыми
білімдерді, біліктерді және дағдыларды игеруі бойынша,
шығармашылық қабілеттерін, дүниетанымдықты,
өнегелі-әдепті көзқарастарды дамыту бойынша
оқушылардың белсенді танымдық қызметін
ұйымдастыру мен ынталандырудың педагогикалық
үрдісі.

БІЛІМ
ТӘРБИЕЛІК ДАМУЫ
БЕРУШІЛІК
Ю.К.Бабанский оқыту әдісін үлкен
үш топқа бөледі
Оқытудағы өзіндік бақылау.
А.Оқытуда бақылау әдістері
Б.Жазба жұмыстарында бақылау
әдістері
В.Оқыту дисскуссиясы
Д.Лабараториялық бақылау әдістері
О.Машина мен бақылау әдісі
Н.Өздік бақылау әдісі
Г.И.Щукина оқытудың әдістерін
көрсетті
-ақпараттық дамыту (мұғалімнің ауызша баяндауы, әңгіме,
кітаппен жұмыс)
-эрвистикалық яғни іздену
-оқыту әдістері(эвристикалық әңгіме,
диспут,лабороториялық жұмыс,зерттеу әдісі)
-жаттығулар(үлгі жұмыс бойынша жаттығу, түсінік беретін
жаттығулар, вариантты жаттығулар)
-практикалық жұмыс-жеке дара, топтық
Шатасқан сөздер
өзіндік
бақылау әдісі
Оқыту оқушылардың

оқу Оқытудағы
процесінде
стимулдау әдісі
іс-әрекетін
Шатасқан сөздер/жауаптары
Оқытудағы өзіндік бақылау

Оқытупроцесінде
оқушылардың оқу іс-әрекетін
стимулдау әдісі
6 сұрақ-6жауап ойыны.
Сөйлемді жалғастырыңыз!!!
1.Оқыту процесінің
заңдылықтары-.......................................
2. Оқыту дегеніміз ол-..............................................................
3. Оқытудың қызметтеріне -....................................................
4. Дидактика ол-........................................................................
5. Дидактика сұрақтарға жауап береді-..................................
6. А. Я.Коменскийдің педагогикалық теориясы-...................
Пайдаланылған
әдебиеттер
1. Мұханбетжанова, Ә.М.
Педагогикалық мамандыққа кіріспе [Эл.ресурс]:
электр. оқу құралы.
2. Берикханова, А.Е.
Педагогикалық мамандыққа кіріспе: кәсіби құзіретті
ұстаздарды даярлау негіздері: оқу құралы.
3. Мижериков, В.А.
Введение в педагогическую деятельность: Учебное
пособие / В.А. Мижериков; под ред.П.И.Пидкасистого.-
М.: Педагогическое общество России, 2005.- 352с.
4. Б.Р.Айтмамбетова. Жаңашыл-педагогтар
идеялары мен тәжірибелері. Алматы. - 1991.
Назар қойып
тыңдағандарыңыз
ға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Оқыту кезеңі
Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру
Занков жүйесінде оқытуды ұйымдастырудық жетекші нысаны - сабақ
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Оқыту әдістері мен құралжабдықтары
Ықшамсабақ өткізу
Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім
Оқыту процесінің Оқыту процесінің Оқушылардың Оқытудық түрлері мәні
Білім беру ұйымдарында электрондық оқыту жүйесінің тиімділігі
Музыка. Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Пәндер