Абай Шегіртке мен құмырсқа


Slide 1

Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Подстепный ауылы Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі ІІІ деңгей бойынша сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі: Бейбитова Тулпан Мараткызы

Пәні: әдебиеттік оқу

Сыныбы: 3

Тақырыбы: Абай “Шегіртке мен құмырсқа”

Slide 2

Тақырыбы: “Шегіртке мен құмырсқа”

Сабақ негізделген оқу мақсаты: Мысал өлеңді мәнерлеп оқу, рөлдерде мәнерлеп оқып үйрену.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Мысал-өлеңді мәнерлеп кейіпкердің кейпіне еніп оқи алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Мысалға сүйеніп, шегіртке мен құмырсқаны салыстырып

сипаттайды.

Кейбір оқушылар: Өмірде іс-әрекеті мысал кейіпкерлеріне ұқсас адамдар туралы

әңгімелеп, өз ойларын жеткізеді.

Тілдік мақсат: Оқушылар: Өз ойын жеткізе алады, мәнерлеп оқиды, салыстыра алады.

Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: Шырылдауық, гөлайттап, сорлы, жығылды, ән салған, суыққа тоңған, қарны ашқан, қабағын қайғы жабады.

Талқылауға арналған тармақтар: (тыңдалым) Шегіртке мен құмырсқа . . . , Сен қалай ойлайсың?

Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба? (айтылым) Шегіртке неліктен жылады? . . . Менің ойымша, . . . , мен . . . істей алар едім . . .

Жазылым бойынша ұсыныстар: Шегіртке - стрекоза - grasshopper, құмырсқа - муравей - ant (орысша, ағылшынша)

Көрнекілігі: Жыл мезгілдерінің суреттері, интерактивті тақта, АКТ, слайд, суреттер, оқулық

Алдыңғы оқу: Күзгі орманның көріністері

Күзгі орманның көріністерін сипаттайды.

Мәтінді өз беттерімен жалғастырып әңгімелейді.

Slide 3

Басталуы: І Кіріспе Ұйымдастыру (оқушылармен амандасу) Тренинг: «Мен қандаймын?» Бәріңе сәттілік тілеймін!

Сабаққа дайындығын тексеру. Сабақ мақсаты мен табыс критерийін бірге анықтау,

жыл мезгілдері атауларына сай топқа бөлу.

Табыс критерийі:

1. Мысал өлеңді мәнерлеп, рөлге бөліп оқи алу;

2. Мысалдағы кейіпкерлерді салыстырып, сипаттай алу;

3. Өмірде іс-әрекеті мысал кейіпкерлеріне ұқсас адамдар туралы өз пікірімді дәлелдеу.

«Қыс, көктем, күз, жаз» Қима суреттер арқылы жыл мезгілдерін шығару.

-Амансың ба, Алтын күн!

- Амансың ба, Көк аспан!

Амансың ба, достарым!

- Бәріңді көрсем қуанам.

Slide 4 Slide 5

Жаңа сабаққа кіріспе. Жұмбақты шеш. Бір кішкентай қара батыр, Қара тасты арқалап бара жатыр. (Құмырсқа) Ат басты, арқар мүйізді, бөрі кеуделі, бөкен санды, қос қанатты. (Шегіртке) -Шегіртке мен құмырсқа туралы не білесіңдер?

Slide 6

“Болжау стратегиясы” Бұл кім?

Slide 7

“Болжау стратегиясы” А. Құнанбаев және И. Крылов

-Портреттен кімдерді көріп тұрсыңдар?

-Портретте қандай айырмашылық бар?

-Бүгінгі сабаққа осы авторлардың қандай қатысы бар деп ойлайсың? Қазақ халқының ақыны, данышпаны, ойшылы - Абай Құнанбайұлы 1845 жылы Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қасқабұлақ деген жерде дүниеге келген. Шын аты - Ибраһим. Абай ауылындағы Ғабитхан деген молдадан сауатын ашқан. Әкесі оның білімге деген құштарлығын байқаған соң, Семейдегі Ахмет - Ризаның медресесіне оқуға берген. Абай 12 жасынан бастап өлең жаза бастады. Өз өлеңдеріне 20-дан астам ән шығарған сазгер. Абай ақынның 500-ге тарта өлеңдері, 45 қарасөзі бар. Иван Андреевич Крылов - белгілі орыс жазушысы, мысалшы, журналист, академик . И. А. Крылов 13 ақпанда 1769 жылы Мәскеуде офицердің отбасында дүниеге келген.

Slide 8

Аудармашы ойшыл философ

ақын сазгер

Абай

1845ж. Шығыс Қазақстан обл.

Slide 9

- Мультфильм туралы өз пікіріңді білдіріп көр.

Slide 10 Slide 11

Ортасы: -Шырылдауық шегіртке неге жылап тұр екен, соны білу үшін Абайдың «Шегіртке мен құмырсқа» туралы мысалын оқып танысайық. Оқулықпен жұмыс. 1. Мысалды түсініп оқы. Жеке оқу. 2. Жұпта оқып, талқыла. "Көршіңе әңгімелеп бер" әдісімен мәтіннің мазмұнын меңгеру. 3. Топта талқылау. Әр топқа өлең жолдарын бөліп беру, сол жолды оқып талдау.

Сөздік жұмысы:

Шегіртке - стрекоза - grasshopper, құмырсқа - муравей - ant Сергіту сәті.

Slide 12

Құмырсқа - муравей - ant

Шегіртке - стрекоза - grasshopper

Slide 13

Сергіту сәті

Ұзын мұртты құмырсқа,

Келе жатты жұмысқа.

Допты қойдым алдына.

Оң жағына қарады,

Сол жағына қарады,

Тау екен деп ойлады.

Slide 14

Тапсырмалар:

«Нағыз құзіреттілікті қалыптастыру»

идеясына сәйкес рөлдік ойын

Тапсырма 1 : Мысалды рөлге бөліп оқыңдар.

Slide 15

«Шешімдері алдын ала анықталмаған тапсырмаларды

зерделеу» идеяларына сәйкес:

«Ойланып жауап бер!» Сен қалай ойлайсың?

Тапсырма 2. Мысалдағы жасыл бояумен жазылған

сөздерді дауыстап оқы. Бұл сөздер қай кейіпкерге

қатысты? -Неге олар жасыл бояумен жазылған деп ойлайсың? -Жасылмен жазылған сөздерді екі топқа бөл. А) жаз мезгіліндегі шегіртке Ә) қыс мезгіліндегі шегіртке

“Сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту” идеясы

Тапсырма 3. Мысалға сүйеніп, шегіртке мен құмырсқаны салыстыра сипатта.

Slide 16

«Оқушының бастапқы және соңғы деңгейлері арасында байланыс орнату» идеясына сәйкес

Венн диаграммасы:

Шегіртке мен құмырсқа

Slide 17

Жұптық жұмыс.


Ұқсас жұмыстар
Шегіртке мен құмырсқа
Абайдың көркем аудармалары
Абай және мектеп
Абай аудармалары
Етістік сөз табы
Қыс. 3 сынып
Энтомология ғылымы және зиянкестердің түрі
Бастауыш сыныпта оқытылатын Абай шығармалары
Жәндіктерді ажырата білуге жаттықтыру
"Жұлдызды сәт" математикалық сайысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz