Жоспар жасау Тарау бойынша тест тапсырмаларын дайындау




Презентация қосу
Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) - орта білімнен кейінгі
немесе жоғары білім беретін білім беру ұйымдарына түсу
емтихандарымен біріктірілетін, жалпы орта білім беру
ұйымдарында білім алушыларды қорытынды аттестаттау
нысандарының бірі.

ҰБТ-ның мақсаты – мектептi бiтiрушi түлектердiң
негiзгi бес пәннен бағдарламаны қаншалықты
меңгергендiгiн анықтау.
Мұғалімнің шығармашылық
жоспары
Жоспар жасау Тарау бойынша тест
тапсырмаларын дайындау
Оқулықтар,
электронды Тиімді әдіс-тәсілдер мен жұмыс
оқулықтар түрлерін ұйымдастыру
топтамасын жасақтау
Ата-аналармен тығыз
байланыс орнату
Семинар, пед оқуларға
қатысу
Оқушылардың психологиялық
ахуалын бақылауда ұстау
Оқушылардың қажетті
құралдармен қамтамасыз Байқау тестілеу
етілуін қадағалау нәтижелерін талдау
Қосымша дәптер
Байқау Қате Сұрақ Сынып Қатемен
сынағы жіберілген мазмұны жұмыс
сұрақ жасаған
өткен күн
саны күн
ҰБТ-ға дайындық кезеңдері:

1 Диагностика

2 Теория

3 Практика

Талдау
Химиялық байланыстың негізгі түрлері
Иондық Ковалентті Металдық Сутектік
байланыс байланыс байланыс байланыс

1 2 3 4
Бір-бірінен электртерістік мәні Ортақ (байланыстырушы) Салыстырамалы бос Бір молекуладағы сүтегі
бойынша үлкен Электрон жұптарының түзілуі электрондардың металл атомдары мен екінші
айырмашылығы бар нәтижесінде пайда болатын иондарымен әрекеттесу молекулдағы электртестігі
атомдардың әрекеттесуінен байланыс нәтижесінде түзілетін үлкен элемент атомдары
түзілетін байланыс. әрекеттесу Мысал келтіру. байланыс (O.N.F) арасындағы
нәтижесінде иондар түзіледі Металдық деп аталады байлансты сутектік
Мысал келтіру. Н. + . Н Н:Н Мысал келтіру. байланыс дейді
Катиондар мен аниондардың Сұйық және газ күйдегі Мысал келтіру.
электростатикалық тартылу заттар (хлорсутек НСІ, Н2SO4, SO2) Об-О ..... Нб+
есебінен түзіледі: электртерістік
шамалары алшақ атомдар Ковалентті полюсті - әр түрлі,
арасындағы хим. Байланыс; бірақ
электрон жұбы электртерістігі Н..СІ, Н..S..H, Н..Вr
жоғары атомға толық ығысады. Hб+ . + СІбНб+: СІб- Ковалентті
NaCI, CaC полюссіз
Na+ + CI- СІ-СІ, Н-Н, О-О

СІ..СІ,Н..Н, О::О
заттарF2, С(алмаз, графит)Вr2.
Дайындық барысындағы
жұмыс түрлері:

Техникалық
Әдістемелік

Психологиялық
Есеп: Целлюлозадан целлюлозаның
тринитратын алу

[C6H7O2(OH)3[C6H7O2(OH)3]n + 3nHNO3→
[C6[C6H7O2(OH)3]n + 3nHNO3→ [C6H7O2(OH)2ONO2)3]n +3nH2O
H7O2(OH)2ONO2)3]n +3nH2O ]n + 3nHNO3→
[C6H7O2(OH)2ONO2)3]n +3nH2O
Тест жұмыстарының мазмұны

ҰБТ алғаш Ал, 25 сұрақтан
тұратын тестте
енгізілген бейорганикалық
жылдары тесттегі химиядан-11
сұрақ, жалпы
30 сұрақ: химиядан-5 сұрақ,
бейорганикалық ал, органикалық
химиядан-9 сұрақ
химиядан-15 берілетін болды
және 5 нұсқа
сұрақ, жалпы бірнеше жауабы
химиядан-5 сұрақ, бар тест
сұрақтарынан
ал, органикалық құрастырылып
химиядан-10 беріліп жүрді.
сұрақ берілетін.
Енді биылғы 2015 жылғы жинақта
функционалдық сауаттылықты
тексеруге арналған тест
тапсырмалары, ашық формадағы
тест тапсырмалары, мәтіндік
тапсырмалармен қатар бір немесе
бірнеше дұрыс жауапты тест
тапсырмалары енгізілген.
ҰБТ қорытындысы бойынша апелляция

Тестілеу өткізу кеңінде апелляцияларды қарау
жөніндегі рсепубликалық комиссия және әр
ҰБТӨП-те апелляциялық комиссия құрылады

Республикалық апелляциялық комиссияның
төрағасы мене құрамы ҚР БҒМ бұйрығымен
бекітіледі

Республикалық апелляциялық комиссия
апелляциялық комиссияның бітірушіге балл
қосу туралы негізді ұсынысын қарастырады
және соңғы шешім шығарады
Апелляция түрлері

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды ҰБТ – ға дайындау жұмысының жүйесі
11-сынып оқушыларын ҰБТ-ға дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері
Бақылау әдістері
Сұрақтар түрі
Олимпиаданы өткізу
Менің ғылыми жұмысым Турбо Паскаль алгоритмдік тілінде программалау пәніне арналған электрондық оқулық
Математика Проблемаларды шешу
Жаңартылған білім беру бағдаралмасы
Пифагор теоремасы туралы
Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары
Пәндер