Топтық жұмыс пен оқыту әдістері арқылы ойлау дағдыларын дамыту: практикалық сабақ пен бағалау критерийлері


Slide 1

Сәуле Жайықова Ағылшын тілі пәні мұғалімі М. Әуезов мектеп-гимназиясы Арыс, ОҚО 1. Позитивчик. flv 1. mp4

Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын жетілдіру

Slide 2

Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату

1 минут ішінде өзіңіздің жаныңыздағы адамға бүгінгі күнге жақсы тілек немесе комплимент айтуыңыз керек.

Тапсырма :

Жаныңыздағы адамға жұмсақ ойыншықты ұсыну арқылы жасауға болады. Бүгінгі күнге сәттілік тілеп, бір-бірлеріңізге қуаныш сыйлағыңыз келеді, оны қалай жасар едіңіз?

Іске сәт!

Slide 3

Топқа бөліну 1-О важности КОМАНДЫ!!! Очень смешно, но ВЕРНО!!!. mp4

Құрметті Ұстаздар !

Сіздердің алдарыңызға конверт беріледі.

Конверт ішіндегі Абай Құнанбаевтың өлеңдерінен шумақтар келтірілген, өзіңізге ұнағанын таңдап алыңыздар.

Ұқсас шумақтар бойынша топқа бөлінеміз.

Slide 4

1 ТОП

Артық ғылым кітапта,

Ерінбей оқып көруге

2 ТОП

Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,

Еңбегің мен ақылың екі жақтап

3 ТОП

Талап, еңбек, терең ой,

Қанағат, рахым ойлап қой

4 ТОП

Пайда ойлама, ар ойла,

Талап қыл, артық білуге

Slide 5

Суреттерді сөйлетсек, Бір сөзбен қалай айтар едіңіз? интересные картинки. ppt

Slide 6

1-Эмоции и дети Эксперимент из документального фильма Вода. mp4

“Әуелі біз елді түзеуді баламызды оқыту ісінен бастаймыз, неге десек болыстық та, билік те, халықтық та оқумен түзеледі” Ахмет Байтұрсынов

Slide 7

Мұғалім - зерттеуші 5. мұғалім - зерттеуші. pptx

Slide 8

Практикалық бөлім: “Мезгіл орындығы” тәсілі (жаз, қыс, күз, көктем)

Slide 9

Постер қорғау Джигсо әдісі

1 ТОП -Білім беру жүйесіндегі қуантатын мәселелер

2 ТОП-Білім беру жүйесіндегі күйзелтетін мәселелер

3 ТОП- Білім беру жүйесіндегі өзгерістер

4 ТОП- Білім беру жүйесіндегі жаңа тұрпатты мұғалімнің моделін құру

Slide 10

Дескриптор (БАҒАЛАУ КРИТЕРИІ)

Жұмыс үшін бағалау критерийлері

Қорғаушы үшін бағалау критерийлері:

Жұмысқа тақырып қойылған

- 1 бал

Қорғаушы қағазға қарамайды, оқымайды, тек баяндайды - 1 бал

Тақырып бойынша қорғау - 1 бал

Жұмыс талапқа сай ұқыпты безендірілген

- 1 бал

Әңгіме қызықты және құнды пікірлермен жазылған - 1 бал

Уақытты тиімді пайдаланды - 1 бал

Ерекше жасалған

- 1 бал

Қорғаушының сөйлеу мәнері, дауысы анық - 1 бал

Slide 11

ҚОРЫТЫНДЫ

Бір адам теңіз жағалап келе жатқанда, алдынан толқынмен жағалауға шығып қалған миллиондаған теңіз жұлдыздарын көреді. Оны бір кішкентай қыз бір-бірден теңізге қайтадан лақтырып жатыр екен. Адам оған: теңіз жұлдыздары өте көп қой, бәріне шамаң жете ме?- деп сұрайды. Ал қыз болса, келесі теңіз жұлдызын теңізге қайтарып жатып: Мен дәл осы жұлдыздың тағдырын өзгертуге көп нәрсе жасадым депті. Демек . . . …. ….

Slide 12

РЕФЛЕКСИЯ

Екі Жұлдыз, Бір Тілек


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың интернет дағдыларын қалыптастыру: практикалық және топтық оқыту әдістері
Математика сабағында диалогтық және топтық оқыту арқылы сыни ойлау мен өзін-өзі реттеуді дамыту
Жаратылыстану пәндерінде диалогтік оқыту: сыныптық пікірталас пен шағын топтық жұмыс стратегиялары
Практикалық сабақ №5: тиімді оқыту әдістері, белсенді және диалогтік оқыту, сыни ойлауды дамыту (Блум таксономиясы)
Мектепке дейінгі білімде STEM/STEAM технологиялары арқылы балалардың тілдік және ойлау дағдыларын дамыту
Жаратылыстану сабақтарында ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту, жоспарлау және бағалау әдістемесі
Логарифм және оның қасиеттері: топтық жұмыс пен деңгейлік тапсырмаларға арналған сабақ жоспары
Интеллектуалды ойындарды сабақта қолдану арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
Бірлескен топтық жұмыс: ұйымдастыру әдістемесі, тиімділігі және бағалау
Мейіргерлік практикада сыни ойлауды дамыту технологиясын қолдану: әдістер мен бағалау критерийлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz