Бала тәрбиесінің педагогикалық алғышарттарын анықтау




Презентация қосу
Ағаш тамырымен,
адам ұрпағымен мықты
Сынып жетекшілеріне арналған көмекші құрал
«М. Таенов атындағы орта мектеп» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Шорманова Индира Жолдыбаевна
Бала тәрбиесінің педагогикалық
алғышарттарын
анықтау

“Тәрбиеленбей тұрып, Ата-ана мен мектеп арасында
Тәрбиелеуге болмайды” Мақсаты оңтайлы қарым-қатынас
қағидасын ұстану орнату

Ата-аналарды жағдаяттарды
шеше отырып
пікір алмасуға шақыру
І.
Тақырыбы: «Әке асқар тау, ана – бауырындағы бұлақ,
бала – жағасындағы құрақ»
Мақсаты: ата-аналармен танысу. Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі
маңызды екеніне көз жеткізу. Ата-аналардан ұжым ұйымдастыруға жол ашу.
Мұғалім бала ата-ана байланысын орнатуға ықпал ету.
Әдіс-тәсілдер: сауалнама, тренинг
Көрнекіліктер: музыка, шарлар, нақыл сөздер
Ағаш тамырымен, адам
ұрпағымен мықты.
ІІ.

Тақырыбы: «Бала тәрбиесіне байыппен қарайық...»

Мақсаты: 1. Отбасы мүшелерінің арасындағы бауырмалдықты,
қайырымдылықты, сыйластықты, достық қарым-қатынасты
қалыптастыру, бір-біріне деген сенімді нығайту;
2. Ата-аналардың бала тәрбиесіндегі жауапкершіліктерін
арттыру;
3. Ата-ана мен бала арасындағы жағдайларды ақылмен
шешуіне жағдай туғыза отырып ата-анасының баласына деген сенімін
ояту, ата-ананың міндеттерін айқындап, өзара пікір алысу.
Өткізу формасы: Ток-шоу («Сонымен, солай дейік...» бағдарламасы)

Көрнекіліктер: тақырып жазылған күн суреті, нақыл сөздер, компьютерде
жазылған слайдтар, проектор, үлестірме қағаздар, үнтаспа,
балалардың суреттері.
І
Тақырыбы: «Ұяңдық жат әдет пе?»
ІІ.
Мақсаты: Ұялшақтық мінезден туындайтын проблемалар туралы ой
қозғау.
Ата-аналарды жағдаяттарды шеше отырып, пікір алмасуға, ой бөлісуге
шақыру.
Өткізу формасы: пікір алмасу, сауалнама, тренинг
Көрнекіліктер: компьютерде жазылған слайдтар, проектор, нақыл сөздер.
Сыныптағы оқушылар арасында «Өз ойымды, пікірімді айтуға ұяламын»
деген сауалнама жүргізілген болатын. Сауалнама көрсеткіші төмендегідей.
Қорытынд
ылау.

Мадақтау

Бағыт-
бағдар беру
Ынталандыру

Тиімді Өзіне деген
қарым-қатынас бала сенімділікті
орнату арттыру

Пікірімен Еркіндік
санасу беру
IV.
Тақырыбы: «Бұл дүниеде бәріміз де керекпіз»
Мақсаты: Бұл дүниеде біз бәріміз де керек екендігімізді
тренинг
арқылы жеткізу.
Ата-ана балаға, бала ата-анаға керектігін дәлелдеу.
Әдіс-тәсілдер: Тренинг, әңгімелесу
Көрнекіліктер: шкатулка, кезекті сөздер, музыка.
Әкем – отбасымның тірегі,
анам-отбасымның ұйытқысы.
Бала- өмірімнің мәні.
V.

Тақырыбы: «Тәрбиенің маңызды саласы»
Мақсаты: педагогикалық-психологиялық қызығушылығын ояту.
Өз-өздеріне баға беруге, баланың жетекші басты рөлі ата-ана екеніне көз жеткізу.
Ұйымшылдыққа, бір-бірімен тез тіл табыса алуға үйрету, белсенділіктерін
нығайту.
Сынып, мектеп өміріне қатысып, мектепке, мұғалімдерге деген сенімді
күшейту.
Әдіс-тәсілдер: Тренинг, ойын, сауалнама
Көрнекіліктер: музыка, ассоциациялық карта, күн атрибуты және сәулелер,
мұғалімнің аты-жөнімен конверттер, ұсыныстар.

Ата-аналарға арналған сауалнамалар
VІ.
Тақырыбы: «Бүгінгі бала – ертеңгі дана
Ертеңгі әке, ертеңгі ана»
Мақсаты: Бала бойындағы мінез-құлықтарды ашуда ой бөлісуге шақыру.
Мектеп пен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты нығайту.
Әдіс-тәсілдер: тренинг, сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: компьютерде жазылған слайдтар, оқушы портфолиолары
көрмесі,
балалардың суреттері.
Ұялшақтық-жақсы Ұялшақтық-жат
қасиет әдет
Бала тәрбиесі – бір өнер, өнер болғанда
ауыр өнер.
Жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін
өнер. Баланы дұрыс тәрбиелеу үшін
әркімнің өз тәжірибесі жетпейді.Басқа
адамдардың тәжірибесімен танысу
керек.

М. Жұмабаев

Ұқсас жұмыстар
ДЕФЕКТОЛОГИЯ
Ана тәрбиесі
Отбасы тәрбиесінің негізі
Ата - анамен жұмыс түрлері
ЭТНОПЕДАГОГИКА ЖАЙЛЫ
Дене тәрбиесі ерекшеліктері
«Ойынның педагогикалық мәні. Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалау ойыны»
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
Балалардың дарындылығын бақылау
ЕҢБЕК – ТҰЛҒАНЫ ТӘРБИЕЛЕУ ҚҰРАЛЫ
Пәндер