Көбейтіндінің мәнін табыңдар




Презентация қосу
Қызылорда облысы, Жаңақорған
ауданы, Келінтөбе ауылы, №192 орта
мектептің математика пәнінің мұғалімі
Оңғарбаева Меруерт
Қалымбетқызы
Сабақтың тақырыбы:
Рационал сандарды көбейту
Қош
келдіңіздер!
Мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша
алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу.
Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды
көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету;

Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен
есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту.
Теориялық білімін практикада қолдана білу
дағдысын қалыптастыру;

Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа,
ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге
деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:
Деңгейлеп саралап оқыту. Сұрақ – жауап. Ой –
қозғау.Түсіндірмелі әдіс.
Көрнекілігі:
Компьютер. Интерактивті тақта. Ережелер.
Мысалдар.

Сабақтың түрі:
Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу, сабаққа
назарын аудару
ІІ. Сәйкесін тап – тест (үй жұмысын тексеру)
№513, №520-есептер

|х+7|/16 = 32/25,6 A. 6; -4,2.
1,8/ |х-0,9| = 3/8,5 B. 3;-2,4.
6,9/11,5 = 5,7/ |х+0,5| C. 13;-27.
9,8/2,1= 12,6/ |х-0,3| D. 9;-10.
№520 есеп
(7,8-2,625)*16/23

(2+5/9+1+11/45)*2*7:19 +8*(3-13,8:5,6+2:5)
Жауабы:6.
III.Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу

Кез-келген
теріс сан оң саннан

кіші тең үлкен
а
кез - келген теріс сан нөльден

а>0 a<0 a=0
Қарама – қарсы
сандардың
қосындысы

0-ге тең 1- ге тең -1 -ге тең
Координаталық түзу бойында
-3,2 саны -3 тің

Қарама-
Оң жағында Сол жағында
қарсы
Сен білесің бе?
1.Екі теріс санның қосындысы қалай табылады?
2.Таңбалары әр түрлі санды қалай қосамыз?
3.Таңбалары әр түрлі сандарды азайту қалай
орындалады?
4.Таңбалары бірдей сандарды азайту қалай
орындалады?
5.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын
қалай табады?
6.Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең?
7.Қандай сандар натурал сандар деп аталады?
8.Қандай сандар бүтін сандар деп аталады?
9.Қандай сандар рационал сандар деп аталады?
Сабақтың тақырыбы:
“Рационал
сандарды көбейту”
ІV. Жаңа сабақты оқып үйрену
(-4) ● 3 (-7)*(-0,5)*(-6)*(-0,1)*(-30)

2/15 ●(-3/5) а ●0

(-8) ●(-3) -7 ● 0

(-3/8) ●(-4/15) 3 ● 0 ●(-7,5)

(-2,5) ●(-1/3) -0,5 ● 9

(-2/3)4 (7 ●(-0,4)) ● 5

(-2) ●(-5) ●(-7) (с+(-0,7)) ● 4
Оқулықпен
жұмыс

№522 №523

№541 №526
№522.Сандарды ауызша
көбейтіңдер:
-3 ●(-18)
27 ●(-2)
-2 ●(-15)
9 ●(-7)
-30 ●(-2)
-15 ● 4
№523.Көбейтуді
орындаңдар
9) -100 ●
0,81

10) -0,3 ●(-40)

11) -99 ● 0,1

12) -100 ●(-1)
№526.Өрнектің мәнін
табыңдар
5) (-0,2)3
6) (-1/2)3
7) (-10)2+97
8) (-0,9)2-1
9) (-2/3)3-1
№541.Көбейтіндінің мәнін
табыңдар
1) (-20) ●(-1) ●(-2) ●(-3) ●(-4)
2) (-1/2) ● 2 ●(-1/3) ● 3 ●(-1/4) ●

3) (-0,1) ● 10 ●(-0,2) ● 5 ●(-0,25)

●4
№547.Есептеңдер:

1) (1/4-2/3) ●(4/5-2/15) ●(-
3/5)
2) (1/6-5/9) ●(1/2-3/7) ● 7,2
3) (5/6-2/3) ●(7/8-1/2) ●(-4)
VI. Сергіту сәті.
Сабақты қорытындылау
“Мысық пен күшік” ойыны

Таңбаларды
есте сақтау
Мысық - теріс таңбалы

Күшік – оң таңбалы
1) - . + = -

. =
2) + - -

3) - . - = +

4) + . + = +
Бос орындарды толтырып,
х-тің мәнін табыңдар.

+1
-3,5

-4,
,8 2,7

6 х -5 х
-6,5
+7
4 х
VII. Оқушылар білімін бағалау
VІII. Үй тапсырмасы:
1.“Рационал сандарды көбейту”
тақырыбын оқу
2.Ережелерді жаттау

№523(1-8), №526(1-4),
№524, №525, №528.
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектер мен жай бөлшектерге амалдар қолдану. 5 сынып
Функциясының туындысын табыңдар
Туынды табу ережелері
Рационал сандардың таңбаларының берілуі
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану
Сөзде қанша
Логарифмдік теңдеулерді шешу алгоритмі
Тура теңсіздікті теріп жаз
Функция графигіне жүргізілген жанама
Кім тапқыр
Пәндер