БІЛІМДІГЕ ДҮНИЕ




Презентация қосу
«БІЛІМДІГЕ
ДҮНИЕ
ЖАРЫҚ»
Мақсаты:
•Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
•Оқушының логикалық ойлауын,
компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін
дамыту.
•Ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар
жеке тұлғаны қалыптастыру.
«Интернет» дарындылар тобы:
Ұраны:
Болашақтың ұрпағымыз білімді,
Сайыста көрсетпекпіз мектепте алған білімді.
«Монитор»- тапқырлар тобы
Ұраны:
Тапқырлық таныту мақсатымыз,
Біліммен шықсын тек жақсы атымыз.
Жарыс кезеңдері:
І. “Бәрін білгім келеді” /информатика пәні бөлімдері
бойынша сұрақтар беріледі, жауаптары ұпайлармен
бағаланады/
ІІ. “Тіл - өнер” (Жұмбақталып 10 жасырын сөз оқылады.
Сол сөзді тауып қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде айтқан
оқушыға 3 ұпай, ал екі тілде айтса 2 ұпай, бір тілде айтса
1 ұпай).
ІІІ. “Логикалық ойлау” (Логикалық есептер беріледі, дұрыс
жауапқа 1 ұпай).
ІV. “Адасқан әріптер” (Дұрыс жауапқа 5 ұпай).
V. «Венгр сөзжұмбағы» (Информатикаға қатысты
торкөзде сөздер жасырылған дұрыс жауапқа 5 ұпай)
VI. “Көкпар”(сайыс түрі – айтыс. Жасыл және қызыл
түсті карточкалар жасырылады, жасыл түсті таңдаған
команда мақтайды, екінші команда даттайды ).
І. “Бәрін білгім келеді”
ІІ. “Тіл - өнер”
1. Төртбұрышты әйнек,
Тұнып тұрған әлек.
(монитор - монитор)
2. Ұзынтұра Жалқаубек,
Тұрмай ылғи жатады.
Қозғала қалса артынан,
Ешбір белгі қалмайды.
(бос орын пернесі - пробел - blank)
3. Бұтақ орнында мың бір инесі,
Компьютер жаны мекені
(кактус - cactus - тікенекгүл)
4.Тетігін бассаң алаңсыз,
Жазады қалам, қағазсыз
(пернетақта - клавиатура - keyboard)
5. Батырмасын басасың
Қажетті файлды ашасың
(тышқан - мышка - maus)
6. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
(сызғыш, линейка, a ruler)
7. Қабат-қабат қаттама
Ақылың болса аттама.
кітап, книга, book)
8. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг.
тартады. Ал егер екі аяғымен тұрса, қанша тартады?
(он екі, двенадцать, twelve)
9. Батырмасын басасың
Қажетті файлды ашасың
(тышқан, мышь, mouse)
10. Жақтаулар арқылы шектеледі
Бейнебетте төртбұрыш болып бейнеленеді.
(терезе, окно, windows)
ІІІ. “Логикалық ойлау”
ІV. “Адасқан әріптер”

•Нимотор -----------
•Пьюромтек -------
•Енрепатқат --------
•Лайф ----------------
•Рльоукятакл ------
•Атқсуа --------------
•Аэкторикелн -----
•Дңеөу --------------
•Нимотор ----------- Монитор
•Пьюромтек ------- Компьютер
•Енрепатқат -------- Пернетақта
•Лайф ---------------- Файл
•Рльоукятакл ------ Калькулятор
•Атқсуа -------------- Сақтау
•Аэкторикелн ----- Электроника
•Дңеөу -------------- Өңдеу
V. «Венгр сөзжұмбағы»
м т п л о т т н о м
и ы п р р т е и д е
к ш н и е е р о м м
р қ а н т р н н и т
о н т с ө з е т р о
п н и б а й т т е з
р м в п и к м е р е
о ә и а р с о ү а ф
ц т р и х е д я й л
е і у в ж л и я и ц
с н с д а ь ф и к а
с о р а б о н е н т
Жасырылған сөздер: Микропроцессор, тышқан, мәтін, плоттер,
принтер, сөз, байт, пиксель, архив, абонент, модификация, ұя, файл,
терезе, монитор, модем, интернет, байт, антивирус
VI. “Көкпар”

Компьютер

пайдасы зияны
1- топ. Компьютерлік ойын баланың ақыл ойын
дамытады.
2- топ. Компьютерлік ойын баланы қызбалыққа, жүйелі
ойламауға итермелейді.
1- топ. Баланың ойлау қабілетін күшейтеді.
2- топ. Компьютерге ұзақ отыруға әдеттендіреді,
ультракүлгін сәулелерді көп тұтады.
1- топ. Компьютермен қорықпай жұмыс істеуге үйретеді.
2- топ. Көз көру қабілеті нашарлайды.
1- топ. Шапшаңдыққа, байқампаздыққа, тапқырлыққа
тәрбиелейді.
2- топ. Жаттанды жұмысқа, яғни белгілі бір пернелерді
басуға үйретеді.
1-топ. Білімді құштарлығын оятады.
2-топ. Робот тәрізді жұмыстарға баулиды
1-топ. Жасына сай әрекет жасауға бейімдейді.
2-топ. Электр энергиясын үнемдеуге ұмтылдырады.
Зейін қойып
тыңдағандарыңыз үшін
алғысымыз шексіз!

Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрылғылары
Ғылым таппай мақтанба”
Қой атасы кім
Алма тобы Алмұрт тобы
Балаға кім сыншы
Бала мектепке барарда
Қалған бұрыштарды тап
САҚ ПАТШАЛАРЫ
СӨЗДЕР САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
Командаларды таныстыру
Пәндер