Шегіртке мен құмырсқа
Презентация қосу
Панорамалық сабақ
Әдебиеттік оқу
3-сынып
«Шегіртке мен құмырсқа»
Сабақтың тақырыбы:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
• Мысал арқылы оқушылар
жауапкершілікке, еңбекқорлыққа үйренеді.
Мысалдың негізгі идеясын ашады.
• Сабақтың мақсаттары
• Барлық оқушылар істей алады:
• Мысалды түсініп оқиды, негізгі мазмұнын біледі;
•
• Оқушылардың басым бөлігі:
• Кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп,
салыстырады;
•
• Кейбір оқушылар істей алады:
• Өмірде іс-әрекеті шегірткеге ұқсас адамдар
болатын жайлы дәлел келтіре алады;
Тілдік мақсат
• Негізгі сөздер мен тіркестер:
• Қайғы жабады, гөлайттап
• Оқушылар мысалды мәнерлеп, рөлге бөліп оқи алады,
мысалдағы кейіпкерлердің жағымды, жағымсыз іс-
әрекеттерін анықтай алады, қатесіз, көркем етіп кестемен
жұмыс жасай алады.
• Бағалау критерийлері
• -Өз ойын ашық жеткізе алады;
• -Кейіпкерлерге мінездеме бере алады
• -Кейіпкерлерге мінездеме беруге қиналады:
• -Өз ойын жеткізуде қиналады;
• -Кейіпкерлерге мінездеме бере алмайды
Үй тапсырмасын тексеру
• " Серпілген сауал" әдісі арқылы оқушылар доптарды бір-біріне лақтыру
арқылы сұрақтар қойып, жауап алады.
• Допты кез келген балаға береді.
• 1. Өткен тақырып қандай?
• 2. Авторы кім?
• 3. Мәтінде не туралы айтылады?
• 4. Балалар, орманда тіршілік ететін қандай жануарларды білесіңдер?
• 5. Қай жер суреттеледі?
• 6. Күзгі ауа райы қандай екен?
• 7. Табиғат қандай өзгеріске енеді?
• 8. Орманнан қандай жануарларды кездестіруге болады?
• 9. Тиін қысқы азығын қалай дайындайды екен?
• 10. Орманда өмір сүретін жануар борсықты қалай сипаттар едің?
Қызығушылықты ояту
• "Ыстық тілек" психологиялық ахуал.
• Қайырымды жүрекпен,
• Мейірімді тілекпен,
• Ізгілікті ниетпен
• Ақылды боп өсемін.
• Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Топқа бөлу
Шашу
• Мақсаты: оқушылар бірлесе жұмыс атқару
арқылы түсті шариктермен топтасу.
• Мұғалім қоржыннан базарлықты ұсынады.
Оқушылардың орналасуын қадағалайды.
Қоржыннан қолына түскен шариктердің
түсіне сай үш топқа топтасады. "Көк",
"Күлгін", "Сары" түстері арқылы топқа
бөліну. Әр топ өздеріне ат қояды.
Жаңа сабаққа дайындық
Қызықты мәлімет
• Интерактивті тақта арқылы шегіртке мен құмырсқа туралы
видеосюжет көреді. Видеосюжеттен көргендерін талқыға салады.
• -Шегіртке қандай жәндік деп ойлайсың?
• -Шегіртке қай жерлерде жүреді?
• -Шегірткенің пайдасы бар, осыған келісесіңдер ме?
• -Шегіртке зиян болса, оны жою үшін не жасайтынын білесіңдер ме?
• -Ал құмырсқа қандай жәндік?
• -Құмырсқаның қандай қасиетін үлгі етіп алуға болады? Неліктен?
• -Құмырсқа туралы біз білмейтін қандай жәйттармен таныссыңдар?
• --Құмырсқалар қандай жерлермен жүрмейді?
• Ауыз әдебиеті түрінің бірі-мысал туралы білетіндерін айтады.
• АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып, И.А.Крыловпен танысады.
• Абай Құнанбаев туралы оқушылар өз білетіндерін жазады.
Жазушы- 1796 жылы, 2 ақпанда
сатирик Мәскеуде туылған
Ұлты орыс Аудармашы
Ақын-
«Қасқыр мен қозы»
жазушы мысалының
авторы
1844 жылы, 21 қарашада
Санк-Петербург қаласында
дүниеден озған.
1.Аудармашы, ақын А.Құнанбаев туралы .
Хронологиялық кестемен жұмыс.
1845 жылы ,Шығыс Қазақстан облысы, Шын аты
Абай ауданында ,Шыңғыс тауында туылған Ибраһим
Бірнеше өлең
жинақтары бар Қара сөздері бар
1904 жылы дүниеден
өткен Әндері бар
Жаңа білім игеру
• "Өкіл" . Мақсаты: Диалог негізінде оқыту және оқу
(түсіну және түсіндіру)
• "Түртіп ал". Мақсаты: түйінді ойларды жазып үйрену.
• Өлеңді 3 бөлімге бөледі. Әр топқа өз бөлімін оқуды және
кесте толтыруды тапсырады.
• 1: Өлеңді мәнерлеп оқу.
• 2 Өлең мазмұнын түсіндіру.
• 3. Өлеңді талдау.
• 4. Әр топтың баяндамашысы баяндайды.
• 5. Өзара бір-біріне мазмұндатады.
• Мұғалім үнсіз оқушының қатысуын бақылайды. Сабақтың
дұрыс жүруін қадағалайды, ұйымдастырады. Оқушылар
оқиды, дәптерге негізгісін жазып алады.
Жұптық жұмыс.
• 1- жұп. Еңбек, жалқаулық туралы мақал-
мәтел жазыңдар.
• 2-жұп. Құмырсқа сөзіне жұп болып 5 жолды
өлең жазыңыздар.
• 3-жұп. Шегіртке сөзіне 5 жолды өлең
жазыңыздар.
• Жұптар болып жұмыс жасайды.
Сергіту сәті
• Мұғалім балаларды ұйымдастырып,
балалармен бірге сергумен ынтымақтастық
атмосферасын орнатады. Бейнетүсірілімдегі
қимылды қайталап сергиді.
Жеке жұмыс.
"Блум таксономиясы"
• Білу. Мысалдың авторлары кімдер?
• Түсіну. Мысалда не туралы айтылған?
• Қолдану. Осы мысалдағы оқиға біздің өмірімізде
кездесе ме?
• Талдау. Құмырсқа мен шегіртке іс-әрекеттеріне
мінездеме бер.
• Жинақтау. Шегірткенің орнында болмас үшін не
істер едің?
• Бағалау. Мысалдан не үйрендің?
• Әр оқушы өз деңгейіне қарай орындайды.
Кері байланыс.
• Бағалау парағы.
• Мақсаты: өзіне сыни көзбен баға беруге
қалыптасу.
• Шегіртке мен құмырсқа
(И.Крыловтан)
• Аудармашы Абай Құнанбаев
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz