Сабақ тақырыбы




Презентация қосу
Сабақ тақырыбы: С.
Сарғасқаев “Шыбық”
Жалпы мақсат: Көктемгі
ағаш отырғызу науқаны
жайлы шығармамен
таныстыру, Оқушылардың
тілін дамыту, мәтіннен
негізгі ойды анықтау.
1. Топқа бөліну
2. Топ мүшелерін сайлау
3. Топ ережелерін құру
1. Бір-біріңді мұқият
тыңда
2. Ойыңды ашық айт
3. Уақытты үнемде
4. Әркімнің пікірі құнды
5. Қателесуден қорықпа
Блум Таксономиясы

Бағалау
Жинақтау
Талдау
Қолдану
Түсіну
Білу
Сабақтың
тақырыбы:
«Шыбық»
САНСЫЗБАЙСАРҒАСҚАЕВ
(1925–1995)
29 сәуірде Жамбыл облысының Красногор селосында туған.
Аудандық «Красногоршы» газетінің жауапты хатшысы, редакторы,
Красногор ауаткомында жауапты хатшы, «Қазақстан пионері» (қазіргі
«Ұлан») газетінде бөлім меңгерушісі, жауапты хатшы, редактор,
«Жұлдыз» журналында бөлім меңгерушісі, жауапты хатшы қызметін
атқарған.
Балаларға арнап көптеген повестер мен әңгімелер жазды.
1. Мәтін не туралы болады
деп ойлайсыңдар?

Ойларыңды қағазға жазып, жұптарыңа
айтып, топта талқылаңдар.
2. Болжам

Оқығанға дейін Оқығаннан кейін.
Мәтінмен жұмыс.
- Мәтінді үзіліспен оқу.
- Оқыған бөлім бойынша талқылау жасау,
сұрақтарға жауап беру.
- Түсініксіз сөздерді белгілеу, мағынасын
ашу.
- Болжауымыз сәйкес келе ме, соны
анықтау.
№1 бөлім

- Бұл бөлімде не туралы білдік?
- Келесі бөлімде не туралы
айтылады?
№2 бөлім

- Екінші бөлім не туралы болды?
- Бақыт Темірге не үшін келді?
- Көктоғайда не бар?
- Қалай ойлайсыңдар, Темір бара ма?
№3 бөлім
- Осы бөлімде не білдік?
- Шыбықты не істейді екен?
- Бақыттың ренжуі орынды ма, сенің көзқарасың
қандай?
- Көкжиекті кемерлеген қара бұлт

Тесе
№4 бөлім

- Осы бөлімде Бақыттың қандай
мінезін көрдіңдер? Дәлелде,
сипаттама бер.
- Оқиға ары қарай қалай жалғасады?
- Бақыт шыбықтарды апара ала ма?
№5 бөлім

- Бақыт неге қуанды?
- Темір Бақытқа неге күліп
жүрді?
№6 бөлім

- Мәтін қалай аяқталды?
- Темір неге өкінді?
Қорытынды
Мәтіннің негізгі идеясы неде?
Неге Шыбық деп аталған?
Екінші кестені толтырыңдар?
Оқығанға дейін Оқығаннан кейін.
Ой толғаныс
1- топ: Венн диаграммасы
Бақыт пен Темірді салыстыру арқылы өз
бойыңдағы қасиеттерді анықта.
2- топ: Егер де мен, Темір болсам онда........
3- топ: Мақал- мәтелдермен жұмыс.
Төмендегі мақалдардың қайсысы мәтін
мазмұнына сәйкес келеді? Дәлелде.
апап
• Бағалау.

Өз жұмысыңа Өз жұмысыңа Маған сабақтың
деген көз көңілің тола ма? пайдасы.
қарасың
Жоғары,
орташа,
төмен
апап
Үйге тапсырма:
1. Мазмұндау.
2. Еңбек тақырыбына эссе
жазу.
Рефлексия
«Алақан»
Бас бармақ Не ұнады?
Балан үйрек Жаңа не білдім?
Ортан терек Не жөнінде
ойландыңыз?
Шылдыр шүмек Өз қоржыныма не
аламын?
Кішкентай бөбек Не білгім келеді?
Назарларыңызға Рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Менің мектептегі күнім
Әдістемелік бірлестіктің мақсаты:
Роза қолдану Қалалық сайыс
Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Жоспарлау Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты жоспарлау
Спорттық бағдарлау
Бүлдіргеннің сабақ нематодасы – Ditylenchus dipsaci Kuhn
Қосымшаларға графиктік объектілер кірістіру, анимация әсерін ұйымдастыру
Шығармашылық Пән мұғалімі
Пәндер