Ертегілер елінде Бауырсақ ертегісі




Презентация қосу
Бөкей орда аудандық білім беру бөлімінің
МКҚК « Гүлдер » балабақшасы

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Сурет салу
Тақырыбы: Ертегілер елінде «Бауырсақ» ертегісі

Абдрешова Айнагул Фазылқызы
Білім беру саласы: Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Сурет салу
Тақырыбы: Ертегілер елінде. Бауырсақ ертегісі

Мақсаты: Театрлық іс -әрекетті ертегіде пайдалана
отырып, баланың ойын дамыту, қызығушылық
қабілетін, қазақша әдемі сөйлей білу, мәнерлер
айту, сөздік қорларын молайту. Балаларға
театр, әртістік өнер, сахналау, қойылым, сахна
туралы түсінік беру. Жұмыс істеу барысында
ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ – жауап, әңгімелеу, көрсету, сахналау.

Көрнекілігі: ертегі кейіпкерлерінің артрибуттары,
суреттер, т,б., керекті бейнелеу
сабағының құралдары.

Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, математика,
айналамен танысу, көркем
әдебиет, жапсыру.

Сабақтағы қостілділік компоненті:
шал – дедушка, кемпір – бабушка, бауырсақ – колобок,
қоян – заяц, қасқыр – волк, аю – медведь, түлкі – лиса.
Ынталандыру,
Іс - әрекет
сезімді ояту
кезеңдері
(2 минут)

Жарты шеңбер бойымен тұрып,
амандасу сәтін өткізеді.
Алақанды ашайық,
Тәрбиешінің
Күннің шуағын салайық.
іс - әрекеті
Жүректің жылуын салайық,
Жинаған жылы шуақты.
Бір – бірімізге шашайық.

Баланың Қимыл қозғалыспен
іс - әрекеті істейді.
Іс - әрекет Тәрбиешінің Баланың
кезеңдері іс - әрекеті іс - әрекеті
Ұйымдастыру, « Ғажайып сәт »
ізденушілік. Тақтаға ілінген суретті берілген
тапсырмаларды орындау барысында
ашады. Тапсырмалар:
3 минут 1. Бір жылда неше ай, неше мезгіл бар? 12 ай, 4 мезгіл
2. Бір аптада неше күн, неше мезгіл бар?
3. Қар еріп, су көбейіп, 7 күн, 4 мезгіл
Сай – салаға ағады.
Бүршік шашып, Жапырақ ашып,
Гүл, бәйшешек басады.
Бөбектерім айтыңдаршы
Бұл қай кезде болады?
4. Бейбітшілік құсы менмін. Көктем
Жер жүзінде бейбіт еңбек көгерсін.
Аспан тұнық, шат көңілді болайық,
Ақ ниетті адал жандар көбейсін.
Бейбітшілік құсы қандай құс?

Көгершін
Тәрбиешінің
іс - әрекеті
« Ғажайып сәт »
Тақтаға ілінген суретті берілген тапсырмаларды
орындау барысында ашады.
Тапсырмалар:
5. Бауырсақ ертегісінің басты кейіпкерлерін айт.

Баланың
іс - әрекеті
Іс - әрекет Сахналық қойылым
кезеңдері 7 минут

Тәрбиешінің - Тақтаға ілінген суреттің беті ашылады.
іс - әрекеті - Ол бауырсақ ертегісі екен.
- Бүгінгі біздің сабағымызға қонақтармен бірге
бейбітшілік құсы көгершінде өзімен бірге
ертегі кейіпкерлерін ала келіпті.
/жоғарыда ілінген шаңырақтың астынан ақ
көгершін музыка әуенімен төмен түсіріледі./
Енді бәріміз тыныш отырып кейіпкерлерімізді
тыңдайық.
- Театрланған көрініс арқылы ертегіні
сахналау. Тәрбиеші ертегіні кейіпкерлермен
бірге сахналайды.
Қостілдік,
Іс - әрекет
1 минут
кезеңдері

Тәрбиешінің
іс - әрекеті
бауырсақ –
колобок
шал – дедушка, кемпір – бабушка,

қоян – заяц,аю – медведь, түлкі – лиса, қасқыр – волк
Баланың іс -әрекеті Хормен қайталайды
Іс - әрекет Тәрбиешінің Баланың
кезеңдері іс - әрекеті іс - әрекеті
Дәптермен Ертегі кейіпкерлері бейнеленген ақ бет әр балаға
жұмыс беріледі.Топтағы 25 бала Шығармашылық
орталықтың 3 тобына бөлініп отырғызылады.
1 топтың балалары берілген суретті түсті Іске сәт
9 минут
бояумен бояу жұмысына,
Жұмыс істеуге
2 топтың балалары майлы, сулы бояу кіріседі
жұмысына, 3 топтың балалары сурет бетіне
желім жағып оған берілген дәнді дақыл
үгінділерін жағады.. Межеленген уақыт біткенде
белгі беріледі, яғни 3 минут өткенде шапалақ
соғылады да топ балалары орындарын
ауыстырып келесі орынға отырып аяқталмаған
жұмысты жалғастырады. . Осылай келесі
орталыққа барғанда жұмыс толықтай аяқталып
шығады. Сонда бала берілген уақыт ішінде
бояумен, майлы сулы бояумен, желімдеумен
жұмыс істеп шығады.
Бағыт сағат тілімен бағыттас жүреді.
Сергіту сәті
Іс - әрекет
1 минут
кезеңдері

Балалардың зейіндерін тұрақтандыруға
арналған « Құлақ - мұрын» ойыны.
Тәрбиешінің Тәрбиеші: құлақ деп қолымен мұрынды ұстайды,
іс - әрекеті ал мұрын деп құлақты ұстайды.
Ал балалар құлақ дегенде құлақты, мұрын
дегенде мұрынды көрсету керек.
Тәрбиеші балалардың зейіні мен қабылдауын
тексеру мақсатымен оларды шатастырып
айтады.

Баланың іс Көрсетіп тұрады
-әрекеті
Іс - әрекет Рефлексивті – түзетушілік
кезеңдері 2 мин

Ой тастау
Тәрбиешінің - Қандай ертегімен таныстық?
іс - әрекеті - Қай кейіпкер ұнады?
- Қоян қандай?
- Түлкі қандай?

Баланың іс
-әрекеті
бауырсақ

қоян түлкі
Қорқақ өзі қу
1. Қорқақ қашты шалғынға.
Тәрбиешінің Қос құлағы елеңдей.
іс - әрекеті Еніп кетті шалғынға,
Таба қойшы дегендей. Бұл не?
Қоян қандай? Түсі қандай

Баланың іс Қорқақ, қыста ақ, жазда қоңыр
-әрекеті

1. Менің жазғы қорегім
Тәрбиешінің Жеміс – жидек теремін
іс - әрекеті Теремін де керегін
Қонжығыма беремін.
Бұл не?Ол қандай?

Баланың іс
Аю , өзі тәтті құмар
-әрекеті
Іс - әрекет Рефлексивті – түзетушілік
кезеңдері 2 мин

1. Қыс қатты, қар қалыңда.
Асығамыз аса біз.
Тәрбиешінің
Амалсыздан ауылдан,
іс - әрекет
Тауық ұрлап қашамыз
Бұл қандай аң?
Ол қандай?

Түлкі, өзі қу
Баланың іс
-әрекеті
Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Ертегінін атын және кейіпкерлерін
біледі.
Қандай түсініктерді игерді: театр, сахна,
қостілділік
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Түрлі
түсті сулы бояумен, дәнді дақылдармен жұмыс
істеуді, желімді ұқыпты жағуды, ұжымда
жұмыс істеуді.
Тыңдағандарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Құқық бұзушылық және жауапкершілік
Хайуанаттар ертегілері
Мәндес сөздер
Қарлығаш әулие
Еңбекқорлық пен еріншектік
Қазір жаз
О дыбысы мен әрпі туралы ақпарат
Төрт түлігім - ырысым!
Толағай ертегісі
Қазақ тілі матика тілі әдебиеті
Пәндер