Үшбұрыш тобына Төртбұрыш тобына



__

Мақсаты:
а) Оқушылардың ауызша,
жазбаша есептеу қабілетін ойын арқылы жетілдіре отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру
ә) оқушылардың қисын, есте сақтау, ұйымдастыру, оперативтік ойлау қабілеттерін дамыту.
б) ұйымшылдыққа, жауапкер-шілікке, байқампаздыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу

Жүрісі:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Негізгі бөлім
Көрнекілігі:интерактивті тақта, үлестірмелі
тапсырмалар, сандар, суреттер, нақыл сөздер
Түрі: топтық сайыс

Қолданылған нақыл сөздер:
“Ақыл-ойды
тәртіпке
келтіретін
математика”
М. В. Ломоносов
“Арифметика
математиканың,
ал математика
ғылымдардың
патшасы”
К. Гаусс

Жоспары:
І. Топтың өзін таныстыруы
ІІ. “Өз орнын тап” сайысы
(сандарды өсу, кему ретімен орналастыру)
ІІІ. “Қас қағым сәт”сайысы
(логикалық есептер)
ІV. “Тез есепте” сайысы
(әр топтың мүшелеріне жеке тапсырма)
V. “Паравоз” ойыны
(жазбаша есеп орындау)
VI. “Көршісін тап” ойыны
(екі топқа сандар беріледі)
VII. “Сен маған, мен саған” сайысы
(екі топ бір-біріне сұрақ беру)
VIII. “Бәйге” топ басшылар сайысы

“Үшбұрыш”
“Төрбұрыш”
С
А
Й
Ы
С
“Ойнайық та, ойлайық!”
І топ
ІІ топ

I. Амандасу рәсімі
Біз дайынбыз бұл сайысқа
достарым,
Көрсетеміз бізде қандай
күш барын
Алға қойған мақсатымыз
бір екен
Сәтті болсын сапарымыз
әрдайым
Армандарға қол созумен
келеміз
Өмір теңіз жүзіп келеді
кемеміз
Білімменен қаруланған
тобымыз
Қарсыласты қалай да біз
жеңеміз.
І топ “Үшбұрыш” тобы
ІІ топ “Төртбұрыш” тобы
Ұраны:
Білікті бірді жығар,
Білімді мыңды жығар
Ұраны:
Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашанда үміткерміз жеңіске

ІІ. “Өз орныңды тап”
Сандарды 2 топқа біреуіне өсу,
біреуіне кему ретімен
орналастыру тапсырылады.
Сандардың ар жағында
әріптер болады.
сол сөзді тез оқу, мағынасын
түсіндіру.

І топ
1 2 3 4 5 6 7 8
ІІ топ
8 7 6 5 4 3 2 1


III. “ Қас қағым сәт” сайысы
1 тапсырма: Айгүл мен Айнұр
апалы-сіңлілі. Олардың
әрқайсысының бауырлары бар.
Жанұяда неше бала бар?
2 тапсырма: Көшеде екі әке,
екі ұлы және атасы немересі-
мен келе жатыр. Көшеде
барлығы қанша адам келеді.
4 тапсырма: Жеті май шам
жанып тұрды.
екеуі өшірілсе,
нешеуі қалады?
6 тапсырма: Тозған үстел
бетінің бұрышы төртеу.
Бір бұрышын кессек,
неше бұрышы болады?
3 тапсырма: Әли Әміреден
2 жыл бұрын туылды.
Қазір Әли 7 жаста.
Әміре неше жаста?
5 тапсырма: Қоңыздың үш
жұп аяғы бар.
Қоңыздың аяғы қанша?

IV. “Тез есепте” сайысы
1) 2+1
2) 6-1
3) 5-2
4) 3+1
5) 4-2
6) 4+2
1) 3+2
2) 4-3
3) 5-1
4) 5+2
5) 6-2
6) 2+2
“Үшбұрыш”
тобына
“Төртбұрыш”
тобына

V. “ Паравоз ойыны”
(сурет бойынша өрнек құрастыру)
(әр топ мүшелері тақта алдынан
1 оқушы қарындаш әкеледі
2 оқушы ұштағыш әкеледі
3 оқушы ұшын шығарады
4 оқушы ақ қағаз әкеледі
5 оқушы тапсырманы әкеледі,
бәрі бірігіп өрнек құрастырады.
6 оқушы қолына ұстап, барлығы паравоз
болып тақтаға барып іледі)

“Үшбұрыш” тобына
“ Төртбұрыш” тобына
+ =
+ =

2+1=3
2+2=4

VI. “Көршісін тап” ойыны
___5 ___
___ 9___
8
3
“Үшбұрыш” тобына
“Төртбұрыш” тобына

VII. “ Сен маған, мен саған” сайысы
“Үшбұрыш” тобының сұрағы:
1) Аптада неше күн бар?
Бүгін аптаның нешінші күні?
2) Заттарды біріктіргенде
қандай амал қолданамыз?
Жұмбағы:
1) Әр күн сайын жыртылдық
Өміріміз бір жылдық
2) Бірге барып сыныпқа
Бірге үйіңе қайтады.
Оның бетін кім ашса,
Әр бағаңды айтады.
Ребусы:
1лік, К3
“Төртбұрыш” тобының сұрағы:
1) Қандай геометриялық фигура-
ларды білесіңдер?
2) Заттарды бөліп алғанда қандай
амал қолданамыз?
Жұмбағы:
1) Жаңылмастан жетеуі
Кезек қызмет етеді.
2) Алды артымыз шексіз де
Жете алмайсың біздерге
Сәуле менен кесінді
Шыққан еді біздерден.
Ребусы:
100ім, 5ін

VIII. "Бәйге" топ басшылар сайысы
1. Қосу амалындағы сандардың атауы?
2. Азайту амалындағы сандардың атауы қандай?
3. Санды немен белгілейміз?
4. Гаухарда 2 алма, Данада 3 алма, барлығын қосқанда,
болады неше алма?
5. Бес алманың екеуін
Досың сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады?
6. Ұзындықтың өлшем бірлігі?
7. Сызықтар нешеге бөлінеді?
8. Қисық сызық түрлерін ата?

Оқушыларды марапаттау
ІХ. Қорытындылау

Төртбұрыштың бұрышы нешеу |
Тапқырлар тобы |
Қалған бұрыштарды тап |
Бақытты сәт |
Үшбұрыш тобына |
Шаршы тобына |
Дөңгелек тобына |
Сандар тобына |
СӘУЛЕ ЦИРКУЛЬ БҰРЫШ |
Қос ешкі туған егізден Есептеші сонда бәрі |
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz