Ұнайтын пән мұғалімдері


Slide 1

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КОНСИЛИУМ

Slide 2

МАҚСАТТАРЫ

Оқушының немесе сыныптағы оқушылардың оқуы және мінез-кұлығындағы ауытқулардың себептері мен ерекшеліктерін анықтау.

Оқушының немесе оқушылардың ауытқуларының дамуына түзету мақсаты мен тәрбиелік шаралар бағдарламасын жасау

Қиын және конфликтілік жағдайларды шешуге кеңес

Slide 3

Ерлік, Нұрбек

Нұрмұханбет, Ердос

Айбат, Жасұлан, Нұрғали, Ақжол, Мөлдір, Айдана, Амангүл, Ербол,

Абдол, Айнагул, Ғабит, Нүргүл, Айдын, А. Нұрбек, Бержан

Бауыржан, Сабыр, Саягүл,

Перизат, Жансауле, Аманат

Социометрия қорытындысы

Slide 4

Темперамент түрлерінің көрсеткіші

Slide 5

8 “в” сынып оқушыларының денсаулығы туралы мәлімет

Жандулин Абдол-Эписиндром(Тұтығу)

Сансызбаев Нұрбек- Көздің нашар көруі

Оспанғалиев Аманат- ОФР

Сәндібаев Бержан- ВЧГ

Қазтаева Саягүл- ОФР ЖДА

Slide 6

Білім алуға құштарлығы

Slide 7

Оқушылардың оқу пәндеріне қызығушылығы

Slide 8

Ұнайтын пән мұғалімдері

Slide 9

Оқу пәндері

Жақсы бағалар алғаным үшін(%)

қызығушылығымен(%)

Терең меңгеремін(%)

Көп жаңалықтар аламын(%)

Химия

40

36

20

Геометрия

32

20

География

20

8

12

24

Алгебра

16

20

40

16

Информатика

4

12

8

Орыс тілі

40

4

12

Қазақ тілі

28

12

8

Биология

28

20

24

Шет тілі

24

4

Тарих

32

24

28

24

Дене шынықтыру

20

Еңбек

28

12

Физика

20

8

44

4

Әдебиет

52

24

12

Оқушылардың оқу пәндеріне көз қарасы

Slide 10

8 «в» сынып оқушыларына жүргізілген зерттеу жұмыстары

2008-2009 оқу жылы

Оқушылардың аты жөні

Сандарды есте сақтау

Дыбыстық есте сақтау

Логикалық ойлау

Зейін көрсеткіші

1

Ахметов Ербол

60

70

59

жоғары

2

Әбубәкіров Нұрхан

50

68

65

орташа

3

Әбдірахимов Нұрбек

60

80

60

жоғары

4

Әуезханова Амангүл

45

30

49

орташа

5

Боранбаев Ердос

50

48

45

орташа

6

Дабылтаев Сабыр

60

65

55

орташа

7

Жолдыбаева Жансауле

50

50

60

орташа

8

Жандулин Абдол

69

50

63

жоғары

9

Жүсіпов Ғабит

75

70

60

жоғары

10

Елғондин Ақжол

60

40

55

орташа

Slide 11

11

Қазтаева Саягүл

60

48

50

орташа

12

Маратов Жасұлан

70

80

60

жоғары

13

Маушова Перизат

50

50

60

орташа

14

Мыңбаева Айнагүл

40

60

50

орташа

15

Сәндібаев Бержан

65

50

60

жоғары

16

С Нұрғалй

55

60

50

орташа

17

Сансызбаев Нұрбек

50

30

50

орташа

18

Саябекова Нұргүл

50

40

40

орташа

19

Сәнімов Айдын

48

80

50

Оташа

20

Сидақов Ерлік

79

70

60

Орташа

21

Сабыров Бауржан

60

40

40

орташа

22

Мұханбетжанова М

70

60

60

жоғары

23

Аманова Айдана

80

70

60

жоғары

24

Тәңірбергенов Айбат

55

50

52

орташа

25

Оспанғалиев Аманат

50

36

40

Төмен

Slide 12

Оқушылар мен мұғалімдердің қарым қатынасын анықтау

1

Мұғалім өз оқушыларының жетістіктерін алдын - ала анықтай алады

Иә 88 %

Жоқ 12 %

2

Маған мұғаліммен татуласу қиын

Иә 24 %

Жоқ 76 %

3

Мұғалім- әділ адам

Иә 100 %

Жоқ 0 %

4

Мұғалім мені ебін тауып бақылу емтихандарына дайындайды

Иә 80 %

Жоқ 20 %

5

Мұғалімге адамдармен қарым-қатынаста кішіпейілділік сезімталдық айкын жетіспейді

Иә 60 %

Жоқ 40%

6

Мұғалім сөзі мен үшін заң

Иә 76%

Жоқ 24%

Slide 13

7

Мұғалім менімен жүргізілетін жұмысын мұқият жоспарлайды

Иә 68%

Жоқ 32%

8

Мен мұғалімге толығымен ризамын

Иә 72%

Жоқ 28%

9

Мұғалімнің талабы жеткіліксіз

Иә 20%

Жоқ 80%

10

Мұғалім үнемі жан жақты кенес бере алады

Иә 80%

Жоқ 20

11

Мен мұғалімге толығымен сенемін

Иә 84%

Жоқ 16%

12

Мұғалім бағасы мен үшін әрқашанда заң

Иә 80%

Жоқ 20%

Slide 14

13

Мұғалім негізінен шаблон бойынша жұмыс жасайды

Иә 70%

Жоқ 30%

14

Мұғаліммен жұмыс жасау мен үшін үлкен ғанибет

Иә 84%

Жоқ 16%

15

Мұғалім маған аз назар аударады

Иә 30%

Жоқ 70%

16

Мұғалім ереже сияқты, менің жеке ерекшеліктерімді ескермейді

Иә 60%

Жоқ 40%

Slide 15

Мектептің білім беру сапасын қалай бағалайсыз

Slide 16

Мектеп өмірінде нені өзгерткіңіз келеді

Slide 17

Сіздің балаңыз мектепке қандай көңіл-күймен барады

Slide 18

Сынып ұжымы туралы сіздің пікіріңіз

Slide 19

Балаңыз көпшіл ме

Балаңыз басқа адамдарға жаны аши ма

Slide 20

1

Балаңыз үнемі шындықты айта ма?

Иә-80%

Жоқ-20%

2

Сіз өзіңізді қандай тәрбие берушісіз деп есептейсіз?

Жақсы-100%

3

Балаңыздың жанында тұрып өз қатеңізді мойындай аласыз ба?

Иә-95%

Жоқ-5%

4

Балаңыздың қателігін бетіне басып, сөгетін мұғалімдер бар ма?

Жоқ-70%

Білмеймін-30%

5

Отбасында балаңыз бос уақытын қалай өткізеді?

Үйге көмек береді-50%

Әр түрлі секцияға барады-30%

Теледидар қарайды-20%

6

Балалар тәрбие жөніндегі мәселелерді отбасында кім шешеді?

Әке-шеше-75%

Ата-әже-25%

7

Сіз қайғы-қуанышыңызды балаңызбен бірге бөлісе аласыз ба?

Иә-100%

8

Балаңызға күнделікті зейін қоясыз ба?

Иә-90%

Кейде -10%

Сіз қандай тәрбие берушісіз?

Slide 21

Сізде мектеп ішінде конфликт болады ма?

Slide 22

Оқушының өзін -өзі бағалау


Ұқсас жұмыстар
Пән мұғалімдері
Медиапедагогикалық қағидалардың бағыттары
Медиабілім беруді дамытудың негізгі бағыттары
Үйде оқытуға жауапты мамандарда және пән мұғалімдерінде болу тиіс құжаттар
Шағын жинақты мектептегі бір пәнділік, бір тақырыптық сабақтарды дұрыс ұйымдастыру
ҚОЖА ҰҚСАСТЫҚТАР ЖАНТАС
Мектеп құжаттары
Білім беру жүйесіндегі қайта құрулардың негізгі субъектісі - мұғалім
ИНФОРМАТИКА КАБИНЕТІНДЕ ЖҰМЫС ІСТЕУ ҰЗАҚТЫҒЫ
"Маған ұнайтын қала"
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz