Оқушы назар сабаққа аудару
Презентация қосу
№8 ОБЛЫСТЫҚ АРНАУЛЫ САНАТОРИЯЛЫҚ
МЕКТЕП-ИНТЕРНАТЫ
Тақырыбы:
Сандарды қосу және
азайту
1 “ә”сынып
Акишева Айнур
Сабақтың мақсаты:
Дaмытушылығы:
Ойын арқылы
Білімділігі: оқушылардың Тәрбиелігі:
Сандарды қосу,азайту жылдам және ауызша Оқушыларды
ережесін түсіндіру, есептеу, ойлау шапшаңдыққа,
топтық , жұптық және қабілеттерін адамгершілікке,
жекелеген дамыту,танымдық ұқыптылыққа,
тапсырмалар қызығушылығын артты- ізденімпаздыққа
орындау. рып,ой-өрісін кеңейту. тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын есептері
Сабақтың көрнекілігі: : Үнтаспа, таратпа материалдар,
суреттер ( слайд ), ойын тапсырмалары
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану
.
III. Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылар бір-біріне жүректен шы
лебіздерін білдіреді. Психологиялық дайындық.Оқушы назар
сабаққа аудару.
ә) Өткенді қайталау.
Cандарды өсу және кему ретінде ауызша санап шығу.
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен,мақсатымен таныстыру.
Экранға кітап оқыған оқушының суреті шығады.
Бұл кітаптың сиқыры неде екен кәнекей ендеше бәріміз бірге табайық.
IV. Жаңа сабақ
- Балалар ендеше кітаптың
сырын ашқанша дәптерімізді ашып,
бүгінгі күнді жазып, көркем жазу
жолын толтырайық.
Экраннан кітаптың беті ашылып
ішінен бірнеше сандар шығады.
Оқушыларды үш топқа бөлеміз.
1.Кім жылдам?
І топ ІІ топ ІІІ топ
1+1=
1+1= 2+1=
2+1= 3+1=
3+1=
1+2=
1+2= 2+2=
2+2= 3+2=
3+2=
1+3=
1+3= 2+3=
2+3= 3+3=
3+3=
1+4=
1+4= 2+4=
2+4= 3+4=
3+4=
1+5=
1+5= 2+5=
2+5= 3+5=
3+5=
1+6=
1+6= 2+6=
2+6= 3+6=
3+6=
2. Дәптермен жұмыс
№1-тапсырма
1+2= 4+1=
3+1= 4- 1=
5-2= 4- 4=
№2-тапсырма. Геометриялық фигураларды ата
және бірбіріне қосып, азайт.
3.Сергіту сәті:
Бір, екі, үш қарлығаш боп ұш,
Төрт, бес, алты қарлығаш боп
қалқы.
Жеті, сегіз, тоғыз, он
Қайта орныңа қон.
4. « Көршісін ата »
ойыны
Экраннан сан көрсетіледі.
Оқушылар сол санның
алдындағы және сол саннан
кейінгі сандарды жазып
көрсетеді.
2 , 6 , 1
1
9 2
8 + 3
7 4
6 5
5. Жеке оқушымен жұмыс
Суреттерге сәйкес сандарды жазып,
салыстыру.
( 5 доп пен 4 допты салыстырады,осы
сандарды қосып және азайтып мәнін табу. )
5>4 , 4<5 т.б.
5+4=9 5–4=1
6. Шығармашылық тапсырма
Суретте барлығы неше үшбұрыш бар? Сол
сандарды бірбіріне қос және азайт.
7.Логикалық ойын-жұмбақ
( үнтаспадан тыңдалады )
Бес асықтың екеуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі.
Өз қолыңда қалады? ( үш асық )
8. Өзіндік тапсырма
Үлестірмелі тапсырмалар таратылады.
1.Түзу сызық сыз.
2.Кесінді сыз.
3.Сәуле сыз.
4.Салыстыр: 3*5 , 9*7 , 2*2
5.Есепте: 5-5= , 5-4= , 3+2=
V.Оқушыларды
бағалап,мадақтау
VI.Сабақты қорытындылау.
Біз бүгінгі сабақта натурал сандарды
бір-біріне қосып ажыраттық,
сандарды салыстырдық
VII.Үйге тапсырма
Сандарды жатқа ажырта білу.
Есептер шығару.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz