Оқушы назар сабаққа аудару




Презентация қосу
№8 ОБЛЫСТЫҚ АРНАУЛЫ САНАТОРИЯЛЫҚ
МЕКТЕП-ИНТЕРНАТЫ

Тақырыбы:

Сандарды қосу және
азайту
1 “ә”сынып
Акишева Айнур
Сабақтың мақсаты:

Дaмытушылығы:
Ойын арқылы
Білімділігі: оқушылардың Тәрбиелігі:
Сандарды қосу,азайту жылдам және ауызша Оқушыларды
ережесін түсіндіру, есептеу, ойлау шапшаңдыққа,
топтық , жұптық және қабілеттерін адамгершілікке,
жекелеген дамыту,танымдық ұқыптылыққа,
тапсырмалар қызығушылығын артты- ізденімпаздыққа
орындау. рып,ой-өрісін кеңейту. тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын есептері

Сабақтың көрнекілігі: : Үнтаспа, таратпа материалдар,
суреттер ( слайд ), ойын тапсырмалары

Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану
.

III. Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылар бір-біріне жүректен шы
лебіздерін білдіреді. Психологиялық дайындық.Оқушы назар
сабаққа аудару.

ә) Өткенді қайталау.
Cандарды өсу және кему ретінде ауызша санап шығу.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

Оқушыларды сабақтың тақырыбымен,мақсатымен таныстыру.

Экранға кітап оқыған оқушының суреті шығады.

Бұл кітаптың сиқыры неде екен кәнекей ендеше бәріміз бірге табайық.


IV. Жаңа сабақ

- Балалар ендеше кітаптың
сырын ашқанша дәптерімізді ашып,
бүгінгі күнді жазып, көркем жазу
жолын толтырайық.
Экраннан кітаптың беті ашылып
ішінен бірнеше сандар шығады.
Оқушыларды үш топқа бөлеміз.
1.Кім жылдам?

І топ ІІ топ ІІІ топ

1+1=
1+1= 2+1=
2+1= 3+1=
3+1=
1+2=
1+2= 2+2=
2+2= 3+2=
3+2=
1+3=
1+3= 2+3=
2+3= 3+3=
3+3=
1+4=
1+4= 2+4=
2+4= 3+4=
3+4=
1+5=
1+5= 2+5=
2+5= 3+5=
3+5=
1+6=
1+6= 2+6=
2+6= 3+6=
3+6=
2. Дәптермен жұмыс

№1-тапсырма

1+2= 4+1=
3+1= 4- 1=
5-2= 4- 4=
№2-тапсырма. Геометриялық фигураларды ата
және бірбіріне қосып, азайт.
3.Сергіту сәті:
Бір, екі, үш қарлығаш боп ұш,
Төрт, бес, алты қарлығаш боп
қалқы.
Жеті, сегіз, тоғыз, он
Қайта орныңа қон.

4. « Көршісін ата »
ойыны
Экраннан сан көрсетіледі.
Оқушылар сол санның
алдындағы және сол саннан
кейінгі сандарды жазып
көрсетеді.

2 , 6 , 1
1
9 2
8 + 3
7 4
6 5
5. Жеке оқушымен жұмыс
Суреттерге сәйкес сандарды жазып,
салыстыру.
( 5 доп пен 4 допты салыстырады,осы
сандарды қосып және азайтып мәнін табу. )

5>4 , 4<5 т.б.

5+4=9 5–4=1
6. Шығармашылық тапсырма

Суретте барлығы неше үшбұрыш бар? Сол
сандарды бірбіріне қос және азайт.
7.Логикалық ойын-жұмбақ
( үнтаспадан тыңдалады )
Бес асықтың екеуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі.
Өз қолыңда қалады? ( үш асық )
8. Өзіндік тапсырма
Үлестірмелі тапсырмалар таратылады.

1.Түзу сызық сыз.
2.Кесінді сыз.
3.Сәуле сыз.
4.Салыстыр: 3*5 , 9*7 , 2*2
5.Есепте: 5-5= , 5-4= , 3+2=
V.Оқушыларды
бағалап,мадақтау

VI.Сабақты қорытындылау.
Біз бүгінгі сабақта натурал сандарды
бір-біріне қосып ажыраттық,
сандарды салыстырдық

VII.Үйге тапсырма
Сандарды жатқа ажырта білу.
Есептер шығару.

Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты жазу және санау. Ақпараттты тасымалдаушылар
Өрнектердің түстеріне сипаттама
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс - тәсілдер
Оқытудың белсенді әдісі
Өзен алаптары
Стартаптардағы пайда арналары
Жеті ата
Ықшамсабақ өткізу
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі
Пәндер