Сабақ барысы




Презентация қосу
Сқақова Гүлмайрам
Ибрагимқызы
Ақтөбе облысы,
Әйтеке би ауданы,
Милы аулы
Дина Нұрпейісова
(ашық сабақ)
Мақсаты Күтілетін Көрнекілігі Пәнаралық
нәтиже байланыс

- әңгімені мәнерлеп Мәнерлеп Дина, Қазақ тілі,
және түсініп оқуға оқуға, Құрманғазы ән,
үйрету, мазмұнға шығарманы суреттері, математика
сын тұрғысынан слайд
талдай білуге,
қарауға
дағдыландыру,
әңгіме
шығармашылық мазмұнын өз
қабілетін сөздерімен
дамыту,сөздік жеткізе білуге
қорын байыту; дағдыландыру
-адамгершілік,
имандылық,
патриоттық,
эстетикалық тәрбие
беру;
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сабаққа бейімдеу.
ІІ. Қызығушылығын ояту.
ІІІ.Мағынаны тану.
ІҮ. Оқулықпен жұмыс.
Ү. Сөздікпен жұмыс.
ҮІ. Ой-толғаныс.
ҮІІ. Жаңа сабақты қорытындылау.
ҮІІІ. Салыстыру.
ІХ. Әңгіме авторы туралы мәлімет.
Х. Сергіту сәті.
ХІ. Сабақты қорытындылау
ІІ. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН
ОЯТУ
Дина мен Құрманғазы
Дина Нұрпейісова--
(1861-1955)
Бес жол өлең құрастыру.
1. Күйші.
2. Дарынды, сыршыл,
3. Сезінеді, ойланады, орындайды.
4. Дина-сазгер, күйші.
5. Адам.
ІІІ. Мағынаны тану.
Дина Нұрпейісова Орал облысының
Жаңақала ауданында 1861 жылы
дүниеге келген. Бала күнінен
күйшілік өнерге аса құмар көңілмен
зер салып, Дәулеткерей, Түркеш
күйлерін шебер меңгеріп домбырашы
қыз атанған. Әййгілі күйші
Құрманғазы Динаны әдейі іздеп
келіп, домбырашылығына сүйсініп,
он жылдай ұзтаздық еткен. Кейіннен
Дина Құрманғазы күйлерін кеңінен
таратып, көпшіліктің көңілінен
шығады. Динаның “Әсем қоңыр”,
“Бұлбұл”, “Сегізінші март”, т.б.
күйлері қазақтыың аспапты
музыкасының құнды қорында
сақталған.
ІҮ. Оқулықпен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
- әңгімені үш бөлімге бөліп,
оқушыларға оқуға беру
-түсінбеген сөздеріне белгі қою
ескертіледі;
- оқу барысында мазмұнын
әңгімелейді;
- әр бөлімге талдау жасалады.
Ү. СӨЗДІКПЕН ЖҰМЫС
•Суыт – асығыс
•Кілтипандарын – құпиясын
•Жігері құм болып – дәрменсіз күйге түсті
•Құқай - қиындық
а ны с
-тол ғ
.О й
ҮІ
Құрманғазының “Балбырауын”
күйін тыңдату.
-Осы күйді тыңдағанда есіңе не түседі?
- Көзіңе не елестейді?
ҮІІ. ЖАҢА САБАҚТЫ
ҚОРЫТЫНДЫЛАУ.
1. Құрманғазы мен Динаның әңгімесін бөлген не
еді?
2. Құрманғазы Динаға қандай әңгіме айтып отыр
еді?
3. Құрманғазыны не үшін тұтқынға алды деп
ойлайсыңдар?
4. Құрманғазы Кенжеге қандай сәлемдеме айтты?
5. Құрманғазының ақырғы өтініші не болды?
Мәтіннің соңғы сөйлеміндегі ойды өрбітіп,
әңгімені өз беттерінше жалғастыру.
ҮІІІ. Салыстыру.
Дина Құрманғазы
ІХ. Әңгіме авторы
туралы мәлімет.
Сауырбек Бақбергенов
(1920-1997ж) қазіргі
Оңтүстік Қазақстан
облысы, Созақ ауданында
дүниеге келген. Қазақтың
белгілі жазушысы. “Қарға
тамған қан”, “Ақ боз атты
ару”, т.б. роман,
повестердің авторы.
Шоқан, Талғат, Дина
тәрізді қазақтың белгілі
адамдары туралы көркем
шығармалар жазған.
Х. сергіту сәті.
Геометриялық фигуралармен ұлы тұлғаларымыздың арманын
өрнектеу. Әр фигуралар астында тапсырмалар бар. Соларды
орындай отырып, әр фигура атын, қасиеттерін атау керек.

Құрманғазы- Талабың таудай
ның анасын болсын
бейнелеп бер. мақалын
түсіндіріп бер.
Тартылған күй
саған қандай
әсер қалдырды?
қо
ры
т ын
т ы д
а қ ыл
а б ау
С .

Ұқсас жұмыстар
Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы
Химиялық реакциялардың теңдеулерін жазыңдар
Қазақ тарихы
Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
Панорамалық сабақ. Сабақтың тақырыбы
Дидактиканың оқыту мақсаты
Физикалық эксперимент
0 саны және 0 цифры
Алтын күз
Әбдіжәміл Нүрпейісов
Пәндер