Сабақ барысы


Slide 1

Сқақова Гүлмайрам

Ибрагимқызы

Ақтөбе облысы,

Әйтеке би ауданы,

Милы аулы

Slide 2

Дина Нұрпейісова

(ашық сабақ)

Slide 3

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Көрнекілігі

- әңгімені мәнерлеп және түсініп оқуға үйрету, мазмұнға сын тұрғысынан қарауға дағдыландыру, шығармашылық қабілетін дамыту, сөздік қорын байыту;

адамгершілік, имандылық, патриоттық, эстетикалық тәрбие беру;

Мәнерлеп оқуға, шығарманы талдай білуге, әңгіме мазмұнын өз сөздерімен жеткізе білуге дағдыландыру

Дина, Құрманғазы суреттері, слайд

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, ән, математика

Slide 4

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Сабаққа бейімдеу.

ІІ. Қызығушылығын ояту.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІҮ. Оқулықпен жұмыс.

Ү. Сөздікпен жұмыс.

ҮІ. Ой-толғаныс.

ҮІІ. Жаңа сабақты қорытындылау.

ҮІІІ. Салыстыру.

ІХ. Әңгіме авторы туралы мәлімет.

Х. Сергіту сәті.

ХІ. Сабақты қорытындылау

Slide 5

ІІ. Қызығушылығын

ояту

Slide 6

Дина Нұрпейісова--

(1861-1955)

Дина мен Құрманғазы

Slide 7

Бес жол өлең құрастыру.

Күйші.

Дарынды, сыршыл,

Сезінеді, ойланады, орындайды.

Дина-сазгер, күйші.

Адам.

Slide 8

ІІІ. Мағынаны тану.

Slide 9

Дина Нұрпейісова Орал облысының Жаңақала ауданында 1861 жылы дүниеге келген. Бала күнінен күйшілік өнерге аса құмар көңілмен зер салып, Дәулеткерей, Түркеш күйлерін шебер меңгеріп домбырашы қыз атанған. Әййгілі күйші Құрманғазы Динаны әдейі іздеп келіп, домбырашылығына сүйсініп, он жылдай ұзтаздық еткен. Кейіннен Дина Құрманғазы күйлерін кеңінен таратып, көпшіліктің көңілінен шығады. Динаның “Әсем қоңыр”, “Бұлбұл”, “Сегізінші март”, т. б. күйлері қазақтыың аспапты музыкасының құнды қорында сақталған.

Slide 10

ІҮ. Оқулықпен жұмыс

Slide 11

- әңгімені үш бөлімге бөліп, оқушыларға оқуға беру

түсінбеген сөздеріне белгі қою ескертіледі;

- оқу барысында мазмұнын әңгімелейді;

әр бөлімге талдау жасалады.

Оқулықпен жұмыс

Slide 12

Ү. Сөздікпен жұмыс

Slide 13

Суыт - асығыс

Кілтипандарын - құпиясын

Жігері құм болып - дәрменсіз күйге түсті

Құқай - қиындық

Slide 14

ҮІ. Ой-толғаныс

Slide 15

Құрманғазының “Балбырауын” күйін тыңдату.

Slide 16

-Осы күйді тыңдағанда есіңе не түседі?

- Көзіңе не елестейді?

Slide 17

ҮІІ. Жаңа сабақты

қорытындылау.

Slide 18

Құрманғазы мен Динаның әңгімесін бөлген не еді?

Құрманғазы Динаға қандай әңгіме айтып отыр еді?

Құрманғазыны не үшін тұтқынға алды деп ойлайсыңдар?

Құрманғазы Кенжеге қандай сәлемдеме айтты?

Құрманғазының ақырғы өтініші не болды?

Мәтіннің соңғы сөйлеміндегі ойды өрбітіп, әңгімені өз беттерінше жалғастыру.

Slide 19

ҮІІІ. Салыстыру.

Slide 20

Дина

Құрманғазы

Slide 21

ІХ. Әңгіме авторы

туралы мәлімет.

Slide 22

Сауырбек Бақбергенов (1920-1997ж) қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысы, Созақ ауданында дүниеге келген. Қазақтың белгілі жазушысы. “Қарға тамған қан”, “Ақ боз атты ару”, т. б. роман, повестердің авторы. Шоқан, Талғат, Дина тәрізді қазақтың белгілі адамдары туралы көркем шығармалар жазған.

Slide 23

Х. сергіту сәті.

Slide 24

Құрманғазы-ның анасын бейнелеп бер.

Тартылған күй саған қандай әсер қалдырды?

Талабың таудай болсын мақалын түсіндіріп бер.

Геометриялық фигуралармен ұлы тұлғаларымыздың арманын өрнектеу. Әр фигуралар астында тапсырмалар бар. Соларды орындай отырып, әр фигура атын, қасиеттерін атау керек.

Slide 25

Сабақты

қорытындылау.


Ұқсас жұмыстар
Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы
Химиялық реакциялардың теңдеулерін жазыңдар
Қазақ тарихы
Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
Панорамалық сабақ. Сабақтың тақырыбы
Дидактиканың оқыту мақсаты
Физикалық эксперимент
0 саны және 0 цифры
Алтын күз
Әбдіжәміл Нүрпейісов
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz