МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ КЕЗЕҢДЕРІ




Презентация қосу
№254 НЕГІЗІ МЕКТЕП

МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ – ЕҢ
МАҢЫЗДЫ МӘСЕЛЕ
(8-9 сынып оқушыларымен жүргізілетін педконсилиум)

Өтілетін уақытысы: 8.ХІ.2011жыл
Мектеп директорының бейінді оқыту жөніндегі орынбасары: Пірімқұлова Гүлзат

2011-2012 оқу жылы
МАҚСАТЫ:

Оқушының өзі таңдайтын мамандық
туралы ойын бір жүйеге келтіріп, дұрыс
таңдау жасауына көмектесу, өз бетінше
шешім қабылдап, өзіндік мақсатын
айқындай білу қабілеттілігін арттыру,
жауапкершілік, міндеттілік, зерттеушілік
әрекетін іске асыру мүмкіндіктерін кеңейту,
оқушының тұлғалық және өмірлік өзін-өзі
тануын қамтамасыз ететін болашақ кәсіби
бағдарына сәйкес дербес дамуына жағдай
жасау.
МӘҢГІ ЛАУЛАП ЖАНУ ҮШІН ҒАЛАМДА,
ҮЛКЕН БАҚЫТ ТАБУ ҮШІН ҒАЛАМДА,
ҮЛКЕН БОЛЫП ҚАЛУ ҮШІН ҒАЛАМДА.
ҮЛКЕН АРМАН КЕРЕК ЕКЕН АДАМҒА.
МҰХТАР ШАХАНОВ
ЖҰМЫС МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРҒА ӨЗІНІҢ ҚАБІЛЕТІН, БЕЛГІЛІ БІР КӘСІБИ
САЛАҒА БЕЙІМДІЛІГІН АНЫҚТАУЫНА, СОНЫҢ НЕГІЗІНДЕ
ЖОҒАРЫ БУЫНДА ОҚУ БАҒДАРЫН ДҰРЫС ТАҢДАУЫНА
КӨМЕК БЕРУ;
Мектеп бітірушілердің алдында тұрған
басты мақсат – болашақ мамандығын
таңдау.
Мамандық таңдау - адам өміріндегі ең
негізгі мәселе болып табылады. Себебі,
қоғамға кемел де терең біліммен
қаруланып ғылым мен техниканың сан
қырлы тетігін меңгерген, бүкіл әлемдік
құндылықтарды бойына сіңірген ұрпақ
қажет.
Кім болам?
Бүгінгі білімді жас егемен елдің ертеңі болу
үшін мамандықты дұрыс таңдағаны жөн.
Өйткені, ХХІ ғасырда жұмыс істейтін
мамандар Отанның мақсат-мүддесін алдыңғы
орынға қоятын мемлекеттік басқару мен өз
саласын жетік меңгерген маман болуы қажет.
Арнаулы орта оқу орны
Жалпы орта білім беру (колледждер)
КТМ мектебі

Негізгі білім беру

Бастауыш білім беру

Мектепалды даярлық сыныбы
Жаратылыстану-
Қоғамдық-гуманитарлық математикалық
бағыттағы бағдарлы бағыттағы
оқыту бағдарлы оқыту

Жалпы орта білім
беру мектебі
№254 негізгі
мектеп
БЕЙІНАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ЖҰМЫСТАРЫ
1-
1 сынып

5-7 сынып

9 сынып
БЕЙІНАЛДЫ ДАЯРЛЫҚТЫ ЕКІ КЕЗЕҢДЕ ЖҮРГІЗЕМІН

1-кезең: ақпараттандыру, яғни
2-кезең: бейіндік бағдарды анықтау,
жасөспірімдерді мамандықтар
мұндағы басты мақсат – түрлі
әлемімен таныстыру, жай ғана
қызмет саласындағы тұлғаның
үстірт емес, әр мамандықтың
қызығушылығы мен қажеттілігін,
адамға қоятын нақты
бейімін анықтау
талаптарымен тереңдей
таныстыру
ОЛ ҮШІН ЕҢ АЛДЫМЕН, ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗ МҮМКІНДІКТЕРІН ТАНУЫНА БАҒЫТ-БАҒДАР БЕРЕМІН

оқушының қабілеті
мен
қызығушылығын, Адамның өзін-өзі тануы үшін
қажеттілігі мен өзіне және айналасындағыларға
мүмкіндігін ескере мәлім және беймәлім қырлары
отырып, бейінін мен қасиеттерін білуіне
анықтауына
ӨЗ БОЛАШАҒЫҢДЫ АНЫҚТАУДА
МЫНАДАЙ ЕРЕЖЕЛЕРДІ ҰСТАН:

Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шетел
тілін үйреніп, компьютерде жұмыс істеуді
игергенің аса пайдалы. Бұлардың кез-келгені
мамандыққа қажет болары сөзсіз!

Мектептегі оқу пәндері – нақты мамандық емес
екендігін есіңе сақта. Пәнге деген қызығушылық
оған байланысты жұмыстың саған сөзсіз
ұнайтынын білдіре бермейді.

Мүмкіндігінше өзің таңдаған мамандықтың өзіңнің
денсаулық жағдайыңа тура келетін-келмейтіндігі
жөнінде дәрігерден кеңес алғаның жөн.
Мамандық таңдауға байланысты сені, сенің
қалаған мамандығыңды толық білмейтін
адамдардың ақыл-кеңесіне құлақ салудың қажеті
шамалы.

Мамандық таңдауда оның сырт келбетіне, көңілге
қонымды жақтарына ғана назар аударудың қажеті
жоқ, мүмкіндігінше қалаған мамандығыңның
жұмыс мазмұны жөнінде көбірек білуге тырыс.

Егер мамандық сенің досыңа ұнаса, саған да ұнайды
деген қорытынды жасауға болмайды.
Саған қолыңнан келетін істі мамандық етіп
таңдаған пайдалырақ болмақ. Әйтсе де, бұл сөз
қарапайым естілгенмен, көбіне назардан тыс қалып
жатады.

Сән қуып, мамандық таңдаудың қажеті жоқ. Сен
оқуыңды тамамдап, жұмыс істегенше, ол
мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін.

Заманауи ағымға қарай кейбір мамандықтар тез
ескіріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып
жатыр. Сондықтан кез келген жағдайда қосалқы
таңдаған мамандығың болуы қажет.
“Жақсы адам” – бұл мамандық емес. Егер саған
адам ұнаса, оның меңгерген мамандығын мен де
таңдауым керек деп жаңсақ қорытынды жасауға
болмайды.

Өзің таңдаған мамандығыңның мазмұны, қызықты
қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы, кәсіби өсу
мүмкіндігі туралы сұраққа жауап бере алғанда ғана
сенің мамандық таңдаудағы ой-ниетің салмақтана
түспек.

Өзіңмен алдын ала психологиялық жұмыс
жүргізбей-ақ, нық қадам жасай беруге болатын
бірде-бір мамандықтың жоқ екендігін есіңе сақта!
МАМАНДЫҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ҚАЗАҚША БАЛАМАСЫ
ОҚУШЫҒА МАМАНДЫҚ ТАҢДАУДА ӘСЕР ЕТЕТІН ЕҢ МАҢЫЗДЫ
ДӘЛЕЛДЕР

Мұғалімдердің
Ата-ананың, көзқарасы
Оқушының өз
отбасының қызығушылығы
көзқарасы мен бейімділігі

Сыртқы
бейнесінің Мамандық
сырттай таңдау
ұнауы Тәжірибенің
болуы

Құрбы-
достарының Жұмыстың
көзқарасы Оқиғаның жақын
әсері орналасуы
Мамандықты
мамандықты
Мамандыққа дұрыс таңдау жасау үшін өзің, өзіңнің
қабілеттерің, қызығушылықтарың мен бейімің, мінезің
мен темпераментің туралы нақты не білуің керек?

Ол үшін сауалнама мен тестілерде берілген сұрақтарға
нақты жауап беруің керек.
Кәсіби бағыттылығын анықтауға арналған диагностикалық

Әдістеме түрлері
(8-9 сынып оқушыларынан алынатын сауалнама, тест жұмыстары)
МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ КЕЗЕҢДЕРІ

Болашақ Нақты
жұмысты мамандықты
ң деңгейі таңдау
қандай ?
ЕРТЕҢГІ ЕЛДІҢ ИЕСІ – БҮГІНГІ ҰРПАҚ!
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Жоғарғы сыныпта мамандық таңдау басты құндылық
Жоғары сыныпта мамандық таңдау басты құндылық
Болашақ мамандық
Мамандықтар жөнінде мәліметтермен бөлісу, еңбек нарығында енді ғана пайда болған мамандықтар жөнінде мағлұмат беру
Жоғарғы сыныпта мамандық таідау басты құндылық”
Кәсіби таңдау
МЕНІҢ МАМАНДЫҒЫМ - МЕНІҢ БОЛАШАҒЫМ
Мамандық таңдау - ең жауапты іс
Мамандық таңдау басты құндылық
Қазақстанда жасөспірімдердің мамандық таңдау дағы ұстанымдары
Пәндер