МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ КЕЗЕҢДЕРІ


Slide 1

№254 негізі мектеп Мамандық таңдау - ең маңызды мәселе

(8-9 сынып оқушыларымен жүргізілетін педконсилиум)

Өтілетін уақытысы: 8. ХІ. 2011жыл

Мектеп директорының бейінді оқыту жөніндегі орынбасары: Пірімқұлова Гүлзат

2011-2012 оқу жылы

Slide 2

Мақсаты:

Оқушының өзі таңдайтын мамандық туралы ойын бір жүйеге келтіріп, дұрыс таңдау жасауына көмектесу, өз бетінше шешім қабылдап, өзіндік мақсатын айқындай білу қабілеттілігін арттыру, жауапкершілік, міндеттілік, зерттеушілік әрекетін іске асыру мүмкіндіктерін кеңейту, оқушының тұлғалық және өмірлік өзін-өзі тануын қамтамасыз ететін болашақ кәсіби бағдарына сәйкес дербес дамуына жағдай жасау.

Slide 3

Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда, Үлкен бақыт табу үшін ғаламда, Үлкен болып қалу үшін ғаламда. Үлкен арман керек екен адамға. Мұхтар Шаханов

Slide 4

Жұмыс мақсаты: оқушыларға өзінің қабілетін, белгілі бір кәсіби салаға бейімділігін анықтауына, соның негізінде жоғары буында оқу бағдарын дұрыс таңдауына көмек беру;

Slide 5

Мектеп бітірушілердің алдында тұрған басты мақсат - болашақ мамандығын таңдау.

Slide 6

Мамандық таңдау - адам өміріндегі ең негізгі мәселе болып табылады. Себебі, қоғамға кемел де терең біліммен қаруланып ғылым мен техниканың сан қырлы тетігін меңгерген, бүкіл әлемдік құндылықтарды бойына сіңірген ұрпақ қажет.

Slide 7

Кім болам?

Slide 8

Бүгінгі білімді жас егемен елдің ертеңі болу үшін мамандықты дұрыс таңдағаны жөн. Өйткені, ХХІ ғасырда жұмыс істейтін мамандар Отанның мақсат-мүддесін алдыңғы орынға қоятын мемлекеттік басқару мен өз саласын жетік меңгерген маман болуы қажет.

Slide 9

Негізгі білім беру

Мектепалды даярлық сыныбы

Бастауыш білім беру

КТМ

Жалпы орта білім беру мектебі

Арнаулы орта оқу орны (колледждер)

Slide 10

Жаратылыстану-математикалық бағыттағы бағдарлы оқыту

Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқыту

Жалпы орта білім беру мектебі

Slide 11

№254 негізгі мектеп

Slide 12

Бейіналды даярлық жұмыстары

5-7 сынып

Slide 13

Бейіналды даярлықты екі кезеңде жүргіземін

1-кезең: ақпараттандыру, яғни жасөспірімдерді мамандықтар әлемімен таныстыру, жай ғана үстірт емес, әр мамандықтың адамға қоятын нақты талаптарымен тереңдей таныстыру

2-кезең: бейіндік бағдарды анықтау, мұндағы басты мақсат - түрлі қызмет саласындағы тұлғаның қызығушылығы мен қажеттілігін, бейімін анықтау

Slide 14

Ол үшін ең алдымен, тұлғаның өз мүмкіндіктерін тануына бағыт-бағдар беремін

оқушының қабілеті мен қызығушылығын,

қажеттілігі мен мүмкіндігін ескере отырып, бейінін анықтауына

Адамның өзін-өзі тануы үшін өзіне және айналасындағыларға мәлім және беймәлім қырлары мен қасиеттерін білуіне

Slide 15

Өз болашағыңды анықтауда мынадай ережелерді ұстан:

Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шетел тілін үйреніп, компьютерде жұмыс істеуді игергенің аса пайдалы. Бұлардың кез-келгені мамандыққа қажет болары сөзсіз!

Мектептегі оқу пәндері - нақты мамандық емес екендігін есіңе сақта. Пәнге деген қызығушылық оған байланысты жұмыстың саған сөзсіз ұнайтынын білдіре бермейді.

Мүмкіндігінше өзің таңдаған мамандықтың өзіңнің денсаулық жағдайыңа тура келетін-келмейтіндігі жөнінде дәрігерден кеңес алғаның жөн.

Slide 16

Мамандық таңдауға байланысты сені, сенің қалаған мамандығыңды толық білмейтін адамдардың ақыл-кеңесіне құлақ салудың қажеті шамалы.

Мамандық таңдауда оның сырт келбетіне, көңілге қонымды жақтарына ғана назар аударудың қажеті жоқ, мүмкіндігінше қалаған мамандығыңның жұмыс мазмұны жөнінде көбірек білуге тырыс.

Егер мамандық сенің досыңа ұнаса, саған да ұнайды деген қорытынды жасауға болмайды.

Slide 17

Саған қолыңнан келетін істі мамандық етіп таңдаған пайдалырақ болмақ. Әйтсе де, бұл сөз қарапайым естілгенмен, көбіне назардан тыс қалып жатады.

Сән қуып, мамандық таңдаудың қажеті жоқ. Сен оқуыңды тамамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін.

Заманауи ағымға қарай кейбір мамандықтар тез ескіріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр. Сондықтан кез келген жағдайда қосалқы таңдаған мамандығың болуы қажет.

Slide 18

“Жақсы адам” - бұл мамандық емес. Егер саған адам ұнаса, оның меңгерген мамандығын мен де таңдауым керек деп жаңсақ қорытынды жасауға болмайды.

Өзің таңдаған мамандығыңның мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы, кәсіби өсу мүмкіндігі туралы сұраққа жауап бере алғанда ғана сенің мамандық таңдаудағы ой-ниетің салмақтана түспек.

Өзіңмен алдын ала психологиялық жұмыс жүргізбей-ақ, нық қадам жасай беруге болатын бірде-бір мамандықтың жоқ екендігін есіңе сақта!

Slide 19

Мамандық түрлерінің қазақша баламасы

Slide 20 Slide 21

Оқушыға мамандық таңдауда әсер ететін ең маңызды дәлелдер

Мамандық таңдау

Ата-ананың, отбасының көзқарасы

Мұғалімдердің көзқарасы

Оқушының өз қызығушылығы мен бейімділігі

Сыртқы бейнесінің сырттай ұнауы

Құрбы-достарының көзқарасы

Тәжірибенің болуы

Жұмыстың жақын орналасуы

Оқиғаның әсері

Slide 22 Slide 23 Slide 24 Slide 25

Мамандыққа дұрыс таңдау жасау үшін өзің, өзіңнің қабілеттерің, қызығушылықтарың мен бейімің, мінезің мен темпераментің туралы нақты не білуің керек?

Ол үшін сауалнама мен тестілерде берілген сұрақтарға нақты жауап беруің керек.

Slide 26

Әдістеме түрлері

(8-9 сынып оқушыларынан алынатын сауалнама, тест жұмыстары)

Slide 27

Мамандық таңдау кезеңдері

Болашақ жұмыстың деңгейі қандай ?

Нақты мамандықты таңдау

Slide 28

Ертеңгі елдің иесі - бүгінгі ұрпақ!

Slide 29

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

РАХМЕТ!!!


Ұқсас жұмыстар
Жоғарғы сыныпта мамандық таңдау басты құндылық
Жоғары сыныпта мамандық таңдау басты құндылық
Болашақ мамандық
Жоғарғы сыныпта мамандық таідау басты құндылық”
Кәсіби таңдау
МЕНІҢ МАМАНДЫҒЫМ - МЕНІҢ БОЛАШАҒЫМ
Мамандық таңдау - ең жауапты іс
Сізге қандай пәндер
Мамандық таңдау басты құндылық
Қазақстанда жасөспірімдердің мамандық таңдау дағы ұстанымдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz