Жас өмір




Презентация қосу
Дузбаева
Карлыга
Атырау облысы
Исатай аудандық
білім бөлімінің
әдіскері
“...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа
технологиялардың ғасыры болмақ, ал
осы жаңа технологияларды жүзеге
асырып, өмірге енгізу, игеру және
жетілдіру- бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің
еншілеріңіз... Ал жас ұрпақтың
тағдыры-ұстаздардың қолында”.

Н.Ә.Назарбаев
“Сабақ-мұғалім күнбе-күн оқушыларға білім-тәрбие процесін
берудің негізгі саласы. сабақ мұғалімнің жалпы және
педагогикалық мәдениетінің бет-бейнесі, оның интеллектілік
байлығының өлшемі, оның ой-өрісінің, эрудициясының
көрсеткіші”

В.А.Сухомлинский.
“Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі
жаңарып отыратын өнер”

Ж.Аймауытов
Сабақтың тақырыбы:
“Өзін-өзі тану” пәні.
Сабақтың мақсаты:

өмір құндылықтары туралы өмірден өз орындарын
түсініктерін кеңейту; таба біліп, өмір сүрудің қадірін
түсінуге тәрбиелеу

өмірдің мәні мен мағынасын
түсіне отырып, айналасына қуаныш
өмірді сүюге тәрбиелеу, сыйлай білуге үйрету

өмірге деген өмір теңіз жүзем оңай демеңіз
құштарлықтарын арттыру; Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз.
Сабақ өткізудің жаңа бағыттары

жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану,
электронды оқулықтарды пайдалану

оқушылардың танымдық қабiлеттері мен шығармашылық
белсенділіктерін дамыту;

жеке тұлғаның дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыру
жағдайын қамтамасыз ету, өздігінен ізденуге үйрету

инновациялық және интерактивтік әдістемелерді
қолдану, компьютер желілерін пайдалану

психологиялық-педагогикалық әдебиетте алынған
ақпаратпен мақсатты және нәтижелі жұмыс жасай білу, теориялық
білімінің тереңдігі, әдістемелік шеберлігі
Сабақтың ресурстары
суреттер күйлер әндер

Шешендік поэзия
сөздер
көрнекіліктер

Бейне аңыздар
фильмдер

Интернет
Өмірден мәліметтері Әртүрлі
алынған парақшалар
естеліктер
Тыныштық сәті
Балалар көздерін жұмып, иықтарын тік ұстап, қолдарын айқастырмай,
еркін отырады.
(А.Еңсеповтың күйі орындалып жатады)

Жер бетінде барлық жылылық күннен тарайды. Сіздің жүрегіңізден шыққан
күн жылуындай нұр сәулесі алдымен Сіздің екіқолыңызға жетті, өолыңыз тек қана
жақсы заттарды, әдемі, жұмсақ, нәзік заттарды ұстады, нұр сәулесі
Сіздің екі аяғыңызға жетті, Сіз аяғыңызбен тек жанға жайлы, әсем жерлермен жүріп келе
Нұр сәулесі Сіздің он бойыңызбен аузыңызға келді. Сіз тек қана жақсы сөздер мен жақсы
тілектерді айтып келесіз. Нұр сәулесі Сіздің құлағыңызға келді. Сіз тек жақсы жаңалықт
естіп тұрсыз, нұр сәулесі Сіздің барлық жүйке жүйеңізге қуат берді ді, осы аудиторияға ен
Атырау қаласын шарлап, тіпті егемен еліміздің түкпір-түкпіріне жетті. Барлық өткен жерле
жақсылық, қуаныш сыйлай отырып, өз жүрегіңізге қайтадан орнықты.Сіздің жүрегіңіз т
Жақсылық пен жылылыққа толы еді.
Үй тапсырмасын сұрау:
Ғаламшар ғажаптары
Қызғалдақ гүлі мен ойық шұңқыр арқылы балалар
өздерінің ой-пікірлерін айтып, үй тапсырмасының мәнін ашады.
Үй тапсырмасын қорытындылау:
• «Ғаламның ғажайып сыры-адамда »
деген Чарлз Дъюктің нақыл сөзін
оқып, мұғалім өзі қорытындылайды.
• Үй тапсырмасын
Т.Мұхаметжановтың «Құс-жолы»
әнін айтумен аяқтауға болады.
Сабақтың «Өмір теңіз-
дәйексөзі:
жүзем оңай
демеңіз...»
Әңгімелесу бөлімі
І-топқа

Білім саласындағы менеджмент -
“менеджер”
ІІ-топқа

Білім саласындағы менеджмент -
“менеджер”

Өмірдегі ана бақыты
ІІІ-топқа

Білім саласындағы менеджмент -
“менеджер”
Оқулықпен жұмыс
Оқулықта берілген мәтіндерді оқу
арқылы Ш.Сариевтың «Өмір деген
тұрмайды қап-қарадан» өлеңінінің
мәнін ашады.
• Нәтижесінде балалар өмір тек бақыт,
қуаныш, шаттықтан емес, оның ауыр,
көлеңкелі жақтары болатындығын
ұғанады.
“Асыларна” киностудиясы
“Тәубеңе кел!”

Таудан биік секілденіп талғамың,
Ардан биік секілденіп арманың
Пенделікпен ұмытасың қатені
Сынағына шыдай алмай алланың
Ай мен күнге өптірдім деп шекеңді,
Көлгірсисің көрмедім деп шетелді.
Тәубеңе кел, шетел түгел, зағиптар
Көре алмайды өзі туған өлкені
Тәубеңе кел, пенде болсаң есі бар,
Сабырсыздар қадірсіз боп тосылар,
Дүниеге қолың жетпей қалғанда,
Қос қолы жоқ пенделерді есіңе ал.
Бақыт мәңгі тұрсын десең басыңда
Қанағат қыл, ашуланба, тасынба.
Көлігім жоқ деп рендуің бекерлік
Аяғы жоқ адамдардың қасында.
Әркім айтқан құлақ түріп пікірге
Бой ұрасың бейберекет күпірге
Тау мен тасқа соға бермей басыңды
Аман-есен жүргеніңе шүкір де.
ҚОРЫТЫНДЫ
• Оқушылар көзбен көріп, жан-жүрегі елжіреп,
көздері жасқа толып, өмірдің ең ауыр сынық
екендігін, одан өткендер ғана бақытты ғұмыр
кеше алатындығына, өтпегендердің
құлайтындығын, қадіріне жетпегендердің өмір
бойы жылайтындығына көз жеткізе алуымыз
керек.
• (Бұл орйда көптеген бейнефильмдерді,
суреттерді, шынайы өмірдегі оқиғаларды айтуға
да болады.:
Көрсетілімдер:
«Жас ұлан»
киностудиясы
ұсынған «Жетімдер»
фильмі.

М.Мақатаевтың
«Пай-пай өмір»
өлеңін тыңдату

“Алма ағашы
“Сенде қандай
мен бала”.
жағдай бар?”
Анимация.
Шығармашылық тапсырмалар:

• Оқулықта берілген Г.Андерсеннің «Қас-
қағым сәт» әңгімесінің желісімен өздері
әңгіме жазу.
• «Өмір-теңіз, кеше алмайсың оп-оңай»
тәрбие шарасына сцинарий дайындау
• «Өміріңді қор қылма!» суреттер салып,
көрме ұйымдастыру.
ТОППЕН ӘН АЙТУ:
• Сөзі Т.Молдағалиев, әні Ә.Бейсеуовтікі
«Өмір жыры»
• Сөзі А.Шамкеновтікі, әні К.Күмісбековтікі
«»Жас өмір»
Үй тапсырмасы:
• Оқулықта берілген өмір туралы
жырларды жаттау
• Ш.Сариев «Өмір деген тұрмайды қап-
қарадан»
• Т.Айбергенов «Өмір»
• Ә.Тәжібаев «Өмірді аяла»
• «Өмір-өзен» мақал-мәтелдер жинақтау
Дәйексөз мәнін ашу:
• Мұғалім сабақ соңында сабақтың
дәйексөзі «Өмір теңіз-жүзем оңай
демеңіз...» сөзінің мәнін ашады.
• Мен-өмірдің берген сыйымын:
1. Мен — елімнің келешегі, ертеңі…
2. Мен – жұлдызбын, жарқыраймын жанамын…
3. Мен – Отанның «Жас ұланы», айбыны…
4. Мен – тілімін халқымның қиып түсер…
5. Мен – гүлімін даламның жайнап тұрған…
6. Жігер деген – Мен
7. Адалдық деген – Мен
8. Парасат деген – Мен
9. Иман деген – Мен
10. Жастық деген – Мен
11. Адамдық деген – Мен
12. Махаббат деген – Мен
13. Кешірім деген – Мен
14. Достық деген – Мен
Барлығы: Ғажайып деген – Біз
Өмір сүру өз қолымда
Бәрі де бізге байланысты.
Бәрі біздің қолымызда.
Олай болса: Өмір теңіз жүзем оңай демеңіз,
Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Қала мен ауылдағы отбасының әлеуметтік мәртебесінің баланың әлеуметтену үрдісіне әсері
Өмір сүру ұзақтығы ЖІӨ
Қартаю генетикасы
Жүрек концептісінің схемалық құрылымы
Әлеуметтену және бірегейлік теориялары
Сынып жетекшісінің жеке оқушымен және оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу жұмыстары
Орта кемел жастағы адамның психологиялық сипаттамасы
Дене тазалығы
Қартаюдың молекулярлы – генетикалық механизмдері. Биологиялық жүйенің сенімділігі
Ата - анамен жақсы қарым қатнас жасау, пікір алысуға ымталандыру
Пәндер