Біз уақытпен оқимыз



Пән: Математика . Сыныбы: 2 «Ә».
Сабақтың тақырыбы: Уақыт және оны өлшеу. Сағат, минут.
Сабақтың мақсаты: 1. «Уақыт» түсінігін қалыптастыру;
Уақыттың өлшем бірліктері -сағат және минутпен, олардың арақатына-
сымен, құрылысымен таныстыру. Сағаттың шығу тарихынан ақпарат беру.
2. Есте сақтау, ауызша, жазбаша есептеу қабылеттерін дамыту.
3. Оқушыларды шапшаңдыққа, уақытты үнемдей білуге тәрбиелеу.

Сабақтың барысы: Психологиялық дайындық.
Біз уақытпен тұрамыз
Біз уақытпен оқимыз.
Бар есеппен мысалды
Тез арада шешеміз.



Математикалық диктанттың жауабын жазу:
1. Самат дәптерге 20 теңге төледі. Саматтың 50 теңгесі және10 теңгесі қалды . Бастапқыда Саматтың қанша ақшасы болып еді?
2. Ұзындығы 10метр жіптің әр бөлігі 2 м. болу үшін, неше рет қию керек?
3. Азайғыш: 7 ондық. 5 бірлік, азайтқыш: 4 ондық. 2 бірлік, айырманың
мәнін тап.
4. 65-ті, 5-ке кеміт. 5. 6дм 8см-неше см?
Жауабы: бір-бірін тексеру.
Есептер

Жаңа сабаққа дайындық.
Жұмбақ шешу:
Өмірді өлшейді,
Ешкімнен сұрамай.
Тіліңді алмайды
Тетігін бұрамай.

Дұрыс жауап!!!
Бұл сағат

-Уақытты бұрынғы кезде қалай білген?
-Сағаттың шығу тарихы туралы ақпарат дайындап келдіңдер ме?
Сұрақ жауап

Уақыт
өлшемдері

Сағаттың құрылысымен танысу: сағаттың қысқа тілі- сағаттық тіл деп аталады. Ал, үлкен тілі-ұзын тілі, минуттық тіл деп аталады. Ол-үлкен екі сызықшаның аралығын 1 сағатта жылжып өтеді. Бір(1) сағатта неше минут барын анықтаймыз. 1сағ= 60мин.

1-оқушы: Уақыт кетті жүгіріп,
Бізде кеттік ілесіп.
Бос жібермей әр минутты,
Шығарамыз есепті.

Сағаттардағы рим цифрын салыстыру.

I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
XI
XII
11
12

3-оқушы: Уақыт бізді күтпейді.
2-оқушы: Санасамыз уақытпен.
11. 10; 13. 30; 18. 05; 20. 55;
10. 00-10. 45; 9. 00-9. 50; 9. 50-10. 30;

Сергіту сәті.
Таңертең тұрамын, Уақытпенен жүремін,
Бетімді жуамын. Күн тәртібін бұзбаймын.
Шашымды тараймын, Үлкендерді сыйлаймын,
Жаттығуды жасаймын. Мен әдепті баламын.

4-оқушы: Тез есептеуге өзімді,
Шапшаңдатам ойымды.

1сағ 20мин= мин 1 сағ 40мин = мин
90мин= сағ мин 1 сағ 30мин= мин
1сағ10мин= мин 70 мин= сағ мин
«Кім зерек?» ойыны

5-оқушы: Есепке зерек болсаң,
Тапқырлы болғаның.

«Кім тапқыр?» ойыны.
Егер асхана мәзірінде бірінші тамақтың 3 түрі, екінші тамақтың 5 түрі бар болса, түскі асты таңдаудың неше нұсқасы болуы мүмкін?
1-тамақ. т
2-тамақ. т
Түскі ас- ?
нұсқа

«Ойлан-тап» ойыны:
-Мына сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?
-Сағат және минут тілі қандай бұрышты құрағанын айтып тұр?
12
2
12 1
12
4

6- Оқушы: Күн тәртібін сақтасаң,
Ұқыпты бала болғаның.

-Күн тәртібі дегеніміз не?
-Оның қандай пайдасы бар?
-Сағаттың неше тілі бар?
-1 сағатта неше минут бар?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz