Біз уақытпен оқимыз




Презентация қосу
Пән: Математика . Сыныбы: 2 «Ә».
Сабақтың тақырыбы: Уақыт және оны өлшеу. Сағат,минут.
Сабақтың мақсаты: 1. «Уақыт» түсінігін қалыптастыру;
Уақыттың өлшем бірліктері –сағат және минутпен,олардың арақатына
сымен, құрылысымен таныстыру.Сағаттың шығу тарихынан ақпарат б
2.Есте сақтау,ауызша,жазбаша есептеу қабылеттерін дамыту.
3.Оқушыларды шапшаңдыққа,уақытты үнемдей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың барысы: Психологиялық
дайындық.
Біз уақытпен тұрамыз
Біз уақытпен оқимыз.
Бар есеппен мысалды
Тез арада шешеміз.
Есептер
Математикалық диктанттың жауабын жазу:
1.Самат дәптерге 20 теңге төледі.Саматтың 50 теңгесі және10 теңгесі
қалды . Бастапқыда Саматтың қанша ақшасы болып еді?
2.Ұзындығы 10метр жіптің әр бөлігі 2 м. болу үшін,неше рет қию керек?
3.Азайғыш: 7 ондық. 5 бірлік , азайтқыш: 4 ондық. 2 бірлік,айырманың
мәнін тап.
4.65-ті, 5-ке кеміт. 5. 6дм 8см-неше см?
Жауабы: бір-бірін тексеру.
Жаңа сабаққа дайындық.
Жұмбақ шешу:
Өмірді өлшейді,
Ешкімнен сұрамай.
Тіліңді алмайды
Тетігін бұрамай.
Дұрыс жауап!!!
Бұл сағат
Сұрақ жауап
-Уақытты бұрынғы кезде қалай білген?
-Сағаттың шығу тарихы туралы ақпарат дайындап
келдіңдер ме?
Уақыт
сағат
өлшем
ай
минут дері
жыл
тәулік
апта ғасыр
Сағаттың құрылысымен танысу: сағаттың
қысқа тілі- сағаттық тіл деп аталады. Ал,
үлкен тілі-ұзын тілі, минуттық тіл деп
аталады. Ол-үлкен екі сызықшаның
аралығын 1 сағатта жылжып өтеді.
Бір(1)сағатта неше минут барын
анықтаймыз. 1сағ= 60мин.
1-оқушы: Уақыт кетті жүгіріп,
Бізде кеттік ілесіп.
Бос жібермей әр минутты,
Шығарамыз есепті.
Сағаттардағы рим цифрын
салыстыру.
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2-оқушы: Санасамыз уақытпен.11.10; 13.30; 18.05; 20.55;

3-оқушы: Уақыт бізді күтпейді.

10.00-10.45; 9.00-9.50; 9.50-10.30;
Сергіту сәті.
Таңертең тұрамын, Уақытпенен жүремін,
Бетімді жуамын. Күн тәртібін бұзбаймын.
Шашымды тараймын, Үлкендерді сыйлаймын,
Жаттығуды жасаймын. Мен әдепті баламын.
4-оқушы: Тез есептеуге өзімді,
Шапшаңдатам ойымды.
«Кім зерек?» ойыны

1сағ 20мин= мин 1 сағ 40мин = мин

90мин= сағ мин 1 сағ 30мин= мин

1сағ10мин= мин 70 мин= сағ мин
5-оқушы: Есепке зерек болсаң,
Тапқырлы болғаның.
«Кім тапқыр?» ойыны.
Егер асхана мәзірінде бірінші
тамақтың 3 түрі,екінші тамақтың 5 түрі
бар болса,түскі асты таңдаудың неше
нұсқасы болуы мүмкін?

1-тамақ.т

2-тамақ.т

Түскі ас- ?

нұсқа
«Ойлан-тап» ойыны:
-Мына сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?
-Сағат және минут тілі қандай бұрышты
құрағанын айтып тұр?

12 12 1 12
6- Оқушы: Күн тәртібін сақтасаң,
Ұқыпты бала болғаның.
-Күн тәртібі дегеніміз не?
-Оның қандай пайдасы бар?
-Сағаттың неше тілі бар?
-1 сағатта неше минут бар?

Ұқсас жұмыстар
Тайм менеджмент
Алматы қаласындағы ең қымбат және ең арзан оқу орындары
Мәтін туралы түсінік
Мәтіннің құрылымы, түрлері
Педагогика ғылымы жүйесіндегі жоғарғы мектеп педагогикасының алатын орны
Сөз жұмбақ
Мәтіннен түсіндерме
Сөйлеу және тіл
Антика философиясын дағы рух пен парасаттың космологизмі
Салыстырмалы ақиқат
Пәндер