Біз уақытпен оқимыз


Slide 1

Пән: Математика . Сыныбы: 2 «Ә».

Сабақтың тақырыбы: Уақыт және оны өлшеу. Сағат, минут.

Сабақтың мақсаты: 1. «Уақыт» түсінігін қалыптастыру;

Уақыттың өлшем бірліктері -сағат және минутпен, олардың арақатына-

сымен, құрылысымен таныстыру. Сағаттың шығу тарихынан ақпарат беру.

2. Есте сақтау, ауызша, жазбаша есептеу қабылеттерін дамыту.

3. Оқушыларды шапшаңдыққа, уақытты үнемдей білуге тәрбиелеу.

Slide 2

Сабақтың барысы: Психологиялық дайындық.

Біз уақытпен тұрамыз

Біз уақытпен оқимыз.

Бар есеппен мысалды

Тез арада шешеміз.

Slide 3 Slide 4 Slide 5

Математикалық диктанттың жауабын жазу:

1. Самат дәптерге 20 теңге төледі. Саматтың 50 теңгесі және10 теңгесі қалды . Бастапқыда Саматтың қанша ақшасы болып еді?

2. Ұзындығы 10метр жіптің әр бөлігі 2 м. болу үшін, неше рет қию керек?

3. Азайғыш: 7 ондық. 5 бірлік, азайтқыш: 4 ондық. 2 бірлік, айырманың

мәнін тап.

4. 65-ті, 5-ке кеміт. 5. 6дм 8см-неше см?

Жауабы: бір-бірін тексеру.

Есептер

Slide 6

Жаңа сабаққа дайындық.

Жұмбақ шешу:

Өмірді өлшейді,

Ешкімнен сұрамай.

Тіліңді алмайды

Тетігін бұрамай.

Slide 7

Дұрыс жауап!!!

Бұл сағат

Slide 8

-Уақытты бұрынғы кезде қалай білген?

-Сағаттың шығу тарихы туралы ақпарат дайындап келдіңдер ме?

Сұрақ жауап

Slide 9

Уақыт

өлшемдері

Slide 10

Сағаттың құрылысымен танысу: сағаттың қысқа тілі- сағаттық тіл деп аталады. Ал, үлкен тілі-ұзын тілі, минуттық тіл деп аталады. Ол-үлкен екі сызықшаның аралығын 1 сағатта жылжып өтеді. Бір(1) сағатта неше минут барын анықтаймыз. 1сағ= 60мин.

Slide 11

1-оқушы: Уақыт кетті жүгіріп,

Бізде кеттік ілесіп.

Бос жібермей әр минутты,

Шығарамыз есепті.

Slide 12

Сағаттардағы рим цифрын салыстыру.

Slide 13

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

XI

XII

11

12

Slide 14

3-оқушы: Уақыт бізді күтпейді.

2-оқушы: Санасамыз уақытпен.

11. 10; 13. 30; 18. 05; 20. 55;

10. 00-10. 45; 9. 00-9. 50; 9. 50-10. 30;

Slide 15

Сергіту сәті.

Таңертең тұрамын, Уақытпенен жүремін,

Бетімді жуамын. Күн тәртібін бұзбаймын.

Шашымды тараймын, Үлкендерді сыйлаймын,

Жаттығуды жасаймын. Мен әдепті баламын.

Slide 16

4-оқушы: Тез есептеуге өзімді,

Шапшаңдатам ойымды.

Slide 17

1сағ 20мин= мин 1 сағ 40мин = мин

90мин= сағ мин 1 сағ 30мин= мин

1сағ10мин= мин 70 мин= сағ мин

«Кім зерек?» ойыны

Slide 18

5-оқушы: Есепке зерек болсаң,

Тапқырлы болғаның.

Slide 19

«Кім тапқыр?» ойыны.

Егер асхана мәзірінде бірінші тамақтың 3 түрі, екінші тамақтың 5 түрі бар болса, түскі асты таңдаудың неше нұсқасы болуы мүмкін?

1-тамақ. т

2-тамақ. т

Түскі ас- ?

нұсқа

Slide 20

«Ойлан-тап» ойыны:

-Мына сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?

-Сағат және минут тілі қандай бұрышты құрағанын айтып тұр?

12

2

12 1

12

4

Slide 21

6- Оқушы: Күн тәртібін сақтасаң,

Ұқыпты бала болғаның.

Slide 22

-Күн тәртібі дегеніміз не?

-Оның қандай пайдасы бар?

-Сағаттың неше тілі бар?

-1 сағатта неше минут бар?


Ұқсас жұмыстар
Математика біздің айналамызда
Тайм менеджмент
Алматы қаласындағы ең қымбат және ең арзан оқу орындары
Мәтін туралы түсінік
Мәтіннің құрылымы, түрлері
Педагогика ғылымы жүйесіндегі жоғарғы мектеп педагогикасының алатын орны
Сөз жұмбақ
Мәтіннен түсіндерме
Сөйлеу және тіл
Антика философиясын дағы рух пен парасаттың космологизмі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz