СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРДІҢ ҚИЫН БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ



Сынып жетекшілердің қиын балалармен жұмыс жасау жүйесінің психологиялық- педагогикалық негіздері
www. ZHARAR. com

Сабақ жоспары:
Мұғалімдер мен ата- аналардың бірлескен іс-әрекеттері
Қиын балалар тәрбиесі бойынша мектептен тыс ұйымдармен өзара әрекеттестік
Қиындықтың алдын алу шаралары
www. ZHARAR. com

Қиын балалардың отбасындағы беріктігі және өнегелі отбасында өнегелі ұрпақ тәрбиеленетіні сөзсіз. Қиындықты шешудің негізгі жолы-отбасында қарым-қатынастарды орнату. В. Сухомлинский тәрбиені отбасы жағдайын зерттеуден бастайды. Ол баланың сабақ үлгерімінің жақсаруымен қоса денсаулығының мықты болуына, ой-өрісінің кеңеюіне көңіл бөлді және балалардың 3-4 сыныптарға деиін бірқалыпты, тәртіпті болып келіп, 4-сыныптан кейін бастайтындығын түсіндірді. Ересек кезең - бала тәрбиелеудегі ең қиын кезең екендігін айта келіп, ата-аналарды балалармен сырласуға шақырады.
www. ZHARAR. com

Ата-аналармен жүргізілетін сынып жетекшісінің негізгі міндеттері
1. ата-аналармен тұрақты байланыс орнату
3. Ата -аналар ұжымын құру
2. Отбасы мен мектептің қоятын да талаптарының бірлігін қамтамасыз ету
4. ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру
www. ZHARAR. com

-Баланың өмірін ұйымдастыруда, оның тәрбиесіне қатысты мәселелерді шшуде ортақ көзқарастың болуында;
- Баланың отбасы мен мектеп жағдайындағы дамуын және әлеуметтенуін тиімді ұйымдастыру мақсатында тәрбиенің бірыңғай ұстанымдарын қоюда;
-баланың әлеуметтік - педагогикалық және психологиялық даму жағдайын ескере отырып, тәрбиенің мақсаты мен міндеттерін дұрыс анықтау, оларды жүзеге асырудың болуында
- Баланың жан-жақты үйлесімді дамуы үшін тәрбиелік ықпалды тиімді және нәтижелі ұйымдастыруда;
- Балаға мектеп пен мектептен тыс тәрбие мекемелерінің, ата-аналар мен жұртшылықтың педагогикалық қолдануын ұйымдастыруда;
- Баланы әртүрлі ортада, әртүрлі жағдайда жан-жақты жақсы танып білу үшін;
- Балаға ықпал етудің жалпы тәсілі мен техникасын ойластыруда, әртүрлі өмір жағдайында оның тұлғасына әсер етуде күш-жігерді біріктіру үшін;
Сынып жетекшісі, оқушылар және ата-аналардың жағымды көңіл күйін, өзара жағымды түсіністік пен ынтымақтастық қарым-қатынасын орнықтыруда т. с. с.
Сынып жетекшінің ата-аналармен жұмыс жасау қажеттілігі неде?
www. ZHARAR. com

Сынып жетекші жоғарыда аталып кеткен міндеттерге сай атқаруы тиіс 5 қызметі
www. ZHARAR. com

Мектеп тәжірибесінде ата-аналарды баларды бірге әрекетке қатыстырудың формалары
www. ZHARAR. com

Сынып жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысының формалары мен әдістері
Ата-аналармен жеке кездесу
Ата -аналар жиналысы
Ата-аналар белсенділерімен жұмыс
Конференция өткізу
Ата-аналар үшін әңгімелер мен дәрістер
www. ZHARAR. com

Ата-анлар жиналысының хаттамасы
/Күні, айы, жылы. Уақыты/
Кімдер қатысты. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Тақырыбы. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
/Немесе/ Күн тәртібі:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Жарыссөзге қатысқандар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ұйымдастыру және басқа да сұрақтар. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ата-аналардың сұрақтары, ескертпелері, ұсыныстары. . . . . . . . . . .
Қабылданған шешім. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Төраға. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . /
Хатшы. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . /
www. ZHARAR. com

Қиын оқушылардың пайда болуына себепті факторлар
Ата-ананың біреуінің болмауы
Отбасындағы ажырау және жаңа адамның келуі
Баланың көзінше теріс қылықтар жасау
Бақылау-сыздық
Тұрмыстағы ұрыс-жанжал
Баланың табиғи психологиялық ерекшелігін ескермеу
Баланың жан дүниесіне көңіл бөлмеу
Ата-ананың бос уақытының болмауы
www. ZHARAR. com

Қиын балалармен жұмыс істеудің негізгі шарттары:
www. ZHARAR. com

«Қиын» деген оқушының өзі бұзылған, бала емес екенін ескеру керек. Сондықтан да «қиын» бала тәрбиесінде тәрбиеші мына жайттарды ерекше назарда ұстаған жөн:
Баланың жас ерекшелігін ескере отырып, рухани дүниесін терең зерттеп білу, жүрегіңізбен сезініп, оған қайырымды болу керек.
Баланың ішкі дүниесі мен қылықтарын, іс-әрекеттерін білу керек, мінезін түсіну үшін оның дамуына қажетті не екенін білу керек.
Мейірім мен сүйіспеншілік - екі жақты да адамдық сипатқа жеткізетінін ұғыну керек.
Психологиялық түзету кезеңінде тек қана төзімділік керек.
Тәрбиелік іс-әрекет кезінде сабырлы, ілтипатты, салқынқанды, ұстамды болу қажет.
Баланың саналы түсінгендігіне сенім көрсетіп, әділетті болу керек.
Құр уағыз айтып, мезі етіп, жанын жараламай, қателігін үнемі бетіне баспау керек.
Орынсыз жазаламау керек.
Жан жылуын зәруліктен құтқару, бала құқығымен санасу.
Жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету жағын ескеру қажет.
Осы жағдайлардың бәрін ескере отырып, тәрбиеленуі қиындардың әрқайсысына әр түрлі қатынас жасап, оларды жеке-жеке бақылап, зерттеп, өзіне лайықты шара қолданып, тәрбие жұмысын жүргізу керек.
www. ZHARAR. com

Тәрбиелеуі «қиын» жасөспірімдерді тәрбиелеу проблемасы көп факторлы құбылыс, оны психологиялық жағынан бақылап зерттеу, педагогтар мен психологтарға, заң қызметкерлеріне жүктеледі. Ол үшін баламен жұмысты қалай жүргізуге болады:
“тәрбиеші және бала” - бір-біріне деген сенім атмосферасының қалыптасуы;
мемлекет тарапынан әлеуметтік қолдау және баланың балалық шағын қорғау туралы үрдістерді іске қосу;
баланың жанұясымен үнемі тығыз байланыста болу;
үнемі әлеуметтік қорғау туралы қосымша мағлұматтармен, құжаттармен танысу
www. ZHARAR. com

Қиын оқушыларды тәрбиелеу процесіндегі әдістік - тәсілдерді әдістемелік жағынан қолданудағы тәрбиелеу жүйесінің кезеңдері:
www. ZHARAR. com

Қиын балалармен жұмыс жасау әдістері
Әңгімелесу әдісі
Сұхбаттасу әдісі
Сауалнама әдісі
Тест әдісі
Құжаттарды тексеру
www. ZHARAR. com

Әңгімелесу әдісі - бұл баламен сөйлесу арқылы оның ішкідүниесіне ену, проблемасын білу, түсіну және оны шешуге бағыт-бағдар сілтеу
www. ZHARAR. com

Сауалнама жазу арқылы бала туралы ақпарат жинау. Сауалнаманың мазмұнында негізгі проблема ғана болуы тиіс.
ойы
мінезі
әлеуметтік демографиялық жағдайы
белгілі бір бағыт бойынша қызығушылығы
Сұрақтар мынандай түрде болуы мүмкін:
сұрақ (дайын жауаптардан керегін бала өзі таңдайды)
өз бетімен жауап беру
тура жауаптар
жанама жауаптар
www. ZHARAR. com

Сұхбаттасу әдісі - алдын-ала дайындалған сұрақтарға жауап алу. Бұл әдісте мына жағдайларды есте ұстаған абзал:
қарапайым жағдайда сөйлеу
баланың үнемі болатын ортасында сұхбаттасу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz