Сөзден сөз тер


Slide 1

ОЙЫН - ОҚУШЫ БІЛІМІН БЕРІК МЕҢГЕРТУ ҚҰРАЛЫ

www. ZHARAR. com

Slide 2

Муканова Лязат Маратовна

Бастауыш сынып мұғалімі

Үңгіртас орта мектебі МДШО мемлекеттік мекемесі

www. ZHARAR. com

Slide 3

Баяндаманың мақсаты:

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ойын арқылы арттыру, білім - білік дағдысын қалыптастыру;

Оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілетін, зейінін дамыту.

Оқушыларды ізденімпаздыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

www. ZHARAR. com

Slide 4

Әр сабақ үрдісінде қандай ойын қолдануға болатынын сабақтың мақсатына, жас ерекшелігіне сәйкес таңдау керек.

Ойындар мынандай бөлімге бөлінеді.

1) Дидактикалық ойындар

2) Қозғалыс ойындары

3) Рөлдік ойындар

4) Грамматикалық ойындар

5) Фонетикалық ойындар

6) Лексикалық ойындар

7) Іскерлік ойындар

8) Интеллектуалдық ойындар

9) Ұлттық ойындар

www. ZHARAR. com

Slide 5

Ойын-шығармашылық, ойын еңбек.

Мысалы: түстерді қайталау сабағында

«Ойлан тап, қандай түс» ойынын ойнатамын.

Ойынның мақсаты: Түстер туралы ұғымды бекіту.

Керекті құралдар: түрлі-түсті жеміс-жидек, көкөністер суреті.

www. ZHARAR. com

Slide 6

Ойынның шарты: отырған ойыншыға шиенің суретін көрсетемін-суреттегі заттың аты мен түсін кім айтады? Келесі суреттің түр түсін ажыратуын сұраймын. Міне, осылай түр мен түсті қайталауға болады.

www. ZHARAR. com

Slide 7

«Кім көп біледі?» ойыны.

1. «Б» дыбыстан басталатын сөзге мысал ойла.

2. Білгіштің хаты.

Біз Білгішбектен хат алдық. Ол өзенге барып балық аулапты. Жинаған балықтарының атында «б» дыбысы бар екен. Ол сендерден көмек сұрайды. Қандай балықтар екенін айтып жіберейік.

www. ZHARAR. com

Slide 8

камбала

алабұға

табан

бекіре

www. ZHARAR. com

Slide 9

«Жоғалған әріп» ойыны.

. . . ор,

. . . алық,

. . . ота,

та. . . а,

. . . оран.

www. ZHARAR. com

Slide 10

«Кім тапқыр?»

Антонимдері бар мақал - мәтелдер жазу. Мысалы:

Ашу-. . ., ақыл-. . .

www. ZHARAR. com

Slide 11

«ЖАЛҒАСЫН ТАП» ОЙЫНЫ

Оқушылар мақал-мәтелдің жалғасын тауып, түсінгендерін ауызша айтады.

1. Отанды сүю. . . . . . . . .

2. Досы көпті жау алмайды,

. . . . . . . . . . . .

www. ZHARAR. com

Slide 12

«Сөзден сөз тер»

БАУЫРСАҚ

(Жауабы: Бауыр, бал, су, ара, ар, ауа, қас, бақ ас, қар, сақ, қуыр, рас, сау. . . )

www. ZHARAR. com

Slide 13

«Адасқан әріптер» ойыны

Айлардың атауын дұрыс жазылуы:

- қаңтар

- ақпан

- наурыз

- мамыр

- маусым

- қыркүйек

- қараша

- қазан

- желтоқсан

- тамыз

- шілде

- сәуір

www. ZHARAR. com

Slide 14

«Әріптерге байланысты сөз айту» ойыны

Мысалы: Ә

Әке, әпке, әпер.

www. ZHARAR. com

Slide 15

«Дұрыс және кері оқығанда мағынасы өзгермейтін сөздер».

Аға, ана, апа, ата, іні, қазақ, кезек, ала, аша, ара, қызық, шаш, надан.

www. ZHARAR. com

Slide 16

«Ұйқасын тап» ойыны.

Бұл ойын арқылы балалардың білсем деген ұғымы артып, белсенділігі танылады.

Өзінше ноян

Қорқақ кім

( Қоян)

Тұмсығымен шымшып,

Құрт тереді

(Шымшық)

Бата алмас тіпті

Үсті тікен

(Кірпі)

Өңеші кең таңдайын

Дәнге тосты

(Комбайн)

www. ZHARAR. com

Slide 17

Бастауыш сыныпта ана тілі және қазақ тілі пәнін оқытудың түпкі мақсаттарының бірі-халқымыздың әдет-ғұрпын, тарихын, тілін, мәдени мұраларын танып-білуге талаптандыру, оларды құрметтеуге тәрбиелеу. Қазақтың ұлттық ойындары елдің өмірімен тығыз байланысты, өйткені олар шаруашылық, экономикалық, әлеуметтік тұрмыстан туындаған. Қазақтың ұлттық ойындары: көкпар, сайыс, теңге алу, қыз қуу, аудармақ, жамбы ату, күрес, білектесу, бәйге, жаяу тартыс т. б. спорттық сипатпен бірге үлкен тәрбиелік маңызға ие. Осындай ойын әлементтерін пайдалана отырып іскерлік, сабақ, дәстүрден тыс сабақ, сайыс сабақ, демонстрациялық сабақтар өткіземін.

www. ZHARAR. com

Slide 18

1 2 3 4

Қан талапай

www. ZHARAR. com

Slide 19

1+1=

2+1=

3-2=

2+2=

www. ZHARAR. com

Slide 20

Халық арасында кең тараған ойынның бірі- «Сақина тастау». «Сақина тастау» ойынын көбінесе, үй тапсырмасын сұрағанда пайдаланамын. Алдымен ойын шартын түсіндіремін, оған азғана енгізулер енгіземін. «Түн» деп бұйрық беру арқылы балаларды «ұйықтатып», сол кезде алақандарының арасына алдын-ала сұрақтар жазылып сақина тәрізді дөңгелектелінген түрлі-түсті қағаз «сақиналарды» салып шығамын. «Күн» дегенде, оқушылар «оянып», мұғалімнің сұрақтарына жауап береді және жауаптар әр түрлі сақиналармен белгіленіп, өздеріне үлестіріледі.

Ақ, қызыл сақиналардың бағасы: 5 (өте жақсы)

Сары, ашық көк ашық жасыл түстерінің бағасы: 4 (жақсы)


Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты енгізу құрылғысы
Компьютердің негізгі құрылғыларын ата
Оқшау сөздерді
Оқшау сөздер. 8 сынып
Баланың балаға
ЕТІСТІКТІҢ ШАҚТАРЫ
Тұрақты тіркестің ерекшелігі
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫ ЖӘНЕ ҚАЗАҚ
Шешендік сөздегі тіл тазалығы мен тіл көрнекілігі
Сөзжасамдық тәсілдер тілдің сөзжасам жүйесінің негізгі заңдылықтарының біріне жататыны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz