Бұйымды ұлттық ою-өрнектермен өңдеу: жапсырма, кестелеу және әшекейлеу әдістері


Slide 1

Сабақтың тақырыбы: Бұйымды ұлттық өрнектермен өңдеу. Сабақтың мақсаты: Бұйымды ою-өрнектермен өңдеу туралы түсінік беру, жұмыстың орындалу тәсілін үйрету. Білімділік мақсаты: жапсырмалау тәсілін үйрету. Дамытушылық мақсаты: оқушыларға теориялық білім бере отырып, өнерге деген құштарлығын, шығармашылық қабілетін, көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту. Тәрбиелік мақсаты: ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.

Slide 2

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушының сабаққа қатысын тексеру. 2. Оқушының жұмыс орнын тексеру. ІІ. Үй тапсырмасы: Бас киімдер тарауы бойынша пысықтау сұрақтары. Тақырып бойынша ұяшықты таңдап сұраққа жауап беру.

Slide 3

Жалпы

сұрақ

30

10

30

30

10

10

20

20

20

Әйелдер бас киімі

Ерлер бас киімі

Slide 4

Әйелдер бас киімдерін ата.

Slide 5

Сәукеле, кимешек,

қасаба, тақия

Slide 6

Кимешекті кімдер

киеді?

Slide 7

Кимешекті келіншектерден бастап, егде жастағы әйелдерге дейін киеді.

Slide 8

Сәукелені қандай

жағдайда, кімдер

киеді?

Slide 9

Сәукеле - тұрмысқа шығатын қыздар

киетін бас киім

Slide 10

Бөріктің қандай

түрлері бар?

Slide 11

“Сусар бөрік”,

“Кәмшат бөрік”,

“Құндыз бөрік”.

Slide 12

Қалпақты кімдер киеді,

қандай түрлері бар?

Slide 13

Қалпақты ер

адамдар киеді,

екі түрі бар

ақ қалпақ және

айыр қалпақ

Slide 14

Ерлер тақиясының әйелдер тақиясынан айырмашылығы қандай?

Slide 15

Ер адамдардың тақиясы күнделікті тұрмыстағы маталардан тігілетін болса, қыздар тақиясы

қымбат маталардан тігіледі жылтыр паршамен оюланып, төбесіне үкі

тағылады

Slide 16

Әжеме өң берген

Жиегін көмкерген

Етегі желкендей

Киім еді ол нендей?

Slide 17

Кимешек

Slide 18

Екі басы дөңгелек,

Екі ұшы сүйір,

Қиғанша үйір.

Бұл не?

Slide 19

Қайшы

Slide 20

Ердің атын…. .

Slide 21

еңбек

Slide 22 Slide 23 Slide 24 Slide 25 Slide 26 Slide 27 Slide 28 Slide 29 Slide 30 Slide 31 Slide 32

Қауіпсіздік ережесі

Қайшы, ине, үтікпен жұмыс істеу кезінде:

Қайшыны біреуге бергенде сап жағын қаратып беру керек.

Инені арнайы жастықшаларға немесе қорапшада сақтау керек.

Инені ауызға салмау керек.

Үтікпен жұмыс істегенде оның білік бауының қызған табанға тимеуін қадағалау керек.

Ыстық үтікті саусақпен тексеруге болмайды.

Slide 33

IV. Қорытындылау.

"Алтын орда" сұрақтары:

1. Жапсырма өрнектер киімнің қай

тұсына орналастырылады?

2. Киімді әшекейлеудің қандай түрлері

бар?

3. Киімге қандай өрнектер қолданылады?

4Жапсырманың орындалу техникасын

айтып бер.

Slide 34

V. Бағалау.

Бағалау тақтасы.

Оқушының

аты -жөні

Үй тапсырмасы

Жаңа сабақ бойынша

Қорытын

ды баға

Алғазиева Арайгүл

Әбуова Раушан

Келдібай Ақерке

Кенжеғали Асылай

Мұрат Гүлмарал

Мырзагерей Ақтолқын

Сәрсенбай Айгүл

Сәлікова Самал

Slide 35

Үйге тапсырма.

Айыр қалпақты суреттегідей

етіп құрастырып,

өрнек салып үйреніңдер.


Ұқсас жұмыстар
Аяққап дайындау: негізі, ою-өрнек және тігіс әдістері
Ағаш өңдеу және оюлау технологиясы: тарихы, құралдары және ою ережелері
Ұлттық ою-өрнектер: түрлері, мағыналары және қолданылуы
Ағашты өңдеу және көркем ою технологиясы: оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Сумоншақ тарихы және сумоншақпен кестелеу өнері
Сырмақтың жасау әдістері, материалдары және ою-өрнектері
Гербарий үлгілерін нөмірлеу, жапсырма қағаздарын дайындау және құрастыру әдістері
Су моншақпен кестелеу арқылы сәндік-қолданбалы өнердің эстетикалық-тәрбиелік мәні
Жұмсақ бұйымдардағы ою-өрнектер: тарихи-мәдени негіздері, типологиясы және қолдану аясы
Статистикалық мәліметтерді жинақтау, топтау және кестелеу әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz