Тәрбие қалыптастыру



ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАСЫ
Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі
“Бекітемін”
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
Н. Б. Жалиева
«___»2011ж
2011-2012 оқу жылына арналған
ТӘРБИЕ ЖОСПАРЫ
МСХ - 20топ тәлімгері: Джусупова А. М.
Қызылорда, 2011 ж

Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі
Қызылорда қаласы
2011 - 2012 оқу жылына арналған
топ жетекшісінің
тәрбие жоспары
МСХ-20 топ жетекшісі: А. М. Джусупова

Түйіндеме
Аты-жөні:
Туған жылы:
Бітірген оқу орны:
Мамандығы:
Жалпы еңбек стажы:
Санаты:
Қызметі:
Топ жетекшісінің мақсаты:
Мекен-жайы:
Джусупова Айнур Мирқызы
16. 11. 1977
Қорқыт Ата атындағы КГУ, 2000 ж,
Қорқыт Ата атындағы КГУ, 2008 ж,
Инженер-мелиоратор,
Экономист
5 жыл
2
Оқытушы
Сапалы білім, саналы тәрбие беру
Қызылорда қаласы, Садовая көшесі №1үй
тел:30-17-84, сот: 87059606354

Топ жетекшісінің
іс - қағаздары

• Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру.
• Тәрбиелік іс -шараларды жастарды өз елін, ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық, саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін сыйлауға, өзара қарым -қатынас жасауға бағыттап жүргізу.
• Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының жұмыстарына тарту, ынтымақ -бірлікке үйрету.
• Топ жетекшілерінің құжаттарының дұрыс жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату.
• Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды кеңінен қатыстыру.
• Республикалық, облыстық, қалалық, мәдени сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға, оқушылар мен оқытушыларды қатыстыру.
• Колледждегі оқу -тәрбие жұмыстарына бағыт -бағдар беріп, бақылап нәтижесін анықтайтын әдістемелік көмек көрсететін топ жетекшілер кеңесі құрылып бекітілді.
Тәрбие жұмысының міндеттері

Топ жетекшісінің
қызметтік міндеттері:
-оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру. Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын және олардың мұқтаждықтарын зерттеу. Оқушылардың ата-аналарымен байланыста (мүмкіндігіне қарай кездесіп тұру) болу;
- пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет -көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да жұмыстарға тарту;
- оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру. Үлгерімі мен педагогикалық практикаға бақылау жасау. Оқушылардың сабаққа қатысудағы енжарлықтары мен нашар үлгерімдерінің себептерін анықтау;
- топ жетекші, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының барлық кезеңі колледж директорының бұйрығымен тағайындалады;
- топ жетекшінің қызметі мен міндетін орындау -оқытушының қызметтік борышы;
- топ жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып табылады және оны аттестациялау мен қайта сайлауда есепке алынады. Кураторлық міндеттен босату себептері көрсетіліп, колледж директорының бұйрығымен орындалады;
- топ жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде мезгілімен есеп беріп отырады.

Топ жетекшісі нені білуі тиіс?
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын
Балалар құқығы туралы Конвенция (1993)
Педагогиканы, этнопедагогиканы,
этнопсихологияны, мектеп гигиенасын
Педагогикалық әдепті
Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын
Еңбек заңының негіздерін
Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды
Тәрбиелік іс - шараны ұйымдастыра алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
топ кеші, сынып сағаты, т. б
Ата - аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді
Психологиялық -педагогикалық тесттерді,
анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы пайдалануды

Топ жетекшісіне
жасалатын қажетті
жағдайлар
Ұйымдастырып жатқан
тәрбие процесін
материалдық - техникалық
жағынан қамтамасыз етуі
Әдістемелік көмек және
әкімшілік тарапынан
қолдауы
Топ жетекшілігін ғылыми
проблема ретінде жүйелі
түрде ғылыми - теориялық
тұрғыдан түсінуі

Топ жетекшісінің
не істеуге құқы жоқ ?
Оқушының намысын
қорлауға, қосалқы
ат қойып
кемітуге, т. б
Оқу бағасын
оқушыны жазалау
үшін пайдалануға
Отбасын
(туысқандарын)
оқушыны жазалау
үшін әдейі
пайдалануға
Әріптестерін
сыртынан
жамандауға,
беделін түсіруге
Оқушының сенгіштігін
пайдаланып, уәдесінде
тұрмай әдейі
қате бағдар беруге

Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану
Көшеде жүріп - тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау
Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру
Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау
Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау
Ата - ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау
Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану
Колледж және топ оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу
Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу
Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
Оқушылар ережесі

Оқушы Анты
Мен - Қазақстан азаматы «Сүйікті Отаным Қазақстанның дүние жүзіндегі алдыңғы қатарлы ел болуы үшін сапалы білім аламын. Туған халқымның ата- дәстүрін жалғастырамын. Мемлекеттің Президентін құрметтеймін. Ата Заңды бұлжытпай орындаймын. Қазақстан 2030 жылға дейінгі бағдарламасында айтылған міндеттерді іске асыруға үлес қосамын. Елімнің Туын, Елтаңбасын, Әнұранын, Алтын ұя Колледжімді сыйлап, қастерлеймін» деп Ант етемін !

Оқушылардың
міндеттері

Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжінің
МСХ-20 топ оқушыларының
әлеуметтік педагогикалық
паспорты

Пәні
Аты - жөні
Бітірген оқу орны
Біліктілігі
Мал шаруашылығының негіздері
Нұржанова Ш
Қорқыт Ата атындағы ҚМУ
Инженер-эксперт
Трактор және автомобильдер
Есмаханов Р
ДГМСИ
Инженер-механик
Агрономия негіздері
Нұржанова Ш
Қорқыт Ата атындағы ҚМУ
Инженер-эксперт
Ауылшаруашылық экономикасы
Бегайдаров С
Қорқыт Ата атындағы ҚМУ
Экономика
магистрі
Информатика және бағдарламалау негіздері
Жалжанова Д
Қорқыт Ата атындағы ҚМУ
Информатика
Пәнінің мұғалімі
Дене тәрбиесі
Махатаев Т
Қорқыт Ата атындағы ҚМУ
Дене шынықтыру мұғалімі, спорт менеджері
Құқық негіздері
Кенебаева Г
Болашақ университеті
Заңгер
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
Бекішова К
Қорқыт Ата атындағы пединститут
Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі
Топта сабақ беретін пән оқытушылары
туралы қажетті мәлімет

Топ белсенділері
Топ старостасы - Әбілқасымов Бахытжан
2. Оқу секторы - Кенбаева Райса
3. Тәртіп секторы - Әлібеков Асхат
4. Спорт секторы - Салыбеков Құнанбай
5. Мәдени - көпшілік жұмыс секторы -
Жұмахметов Қуаныш
6. Еңбек секторы - Алдажаров Дархан
7. Тазалық секторы - Зейнуллаев Даулет
8. Қаржы секторы- Мырзамбетова Ақсамал

Топ жиналысының
жоспары
І.
1. Топтағы ұйымдастыру жұмыстары
2. Колледж ережесімен таныстыру
3. Топ белсенділерін қайта сайлау
ІІ.
1. Топтағы оқу үлгірімі мәселесі
2. «Нашақорлық» (баяндама)
3. 1-аттестацияға дайындық
ІІІ.
Оқушылардың сабаққа қатысуы
«Қазақ халқының ұлттық киімдері» (баяндама)
1-аттестация қорытындысы
ІV.
І Жарты жылдықта жеткен жетістіктер немесе кемшіліктер туралы
« Шылым шегудің адам организмне зияны» (баяндама)
2-аттестацияға дайындық, сабаққа қатысу
V.
1. Оқушылардың үлгірімі, 2-аттестация қорытындысымен таныстыру
2. «Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын» (баяндама)
3. Колледж формасының сақталуы туралы
VІ
1. 1-семестр сессиясына дайындық
2. «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» (баяндама)
3. Кезекшілік, топ бөлмесінің күтімі туралы
VІІ.
Мерекелік күндерді атап өту туралы
«Наурыз береке бастауы» (баяндама)
1-аттестацияға дайындық, ішкі тәртіп
VІІІ.
Топтың сабаққа қатысуы, үлгірімі
«Тәрбие тал бесіктен басталады» (баяндама)
2-аттестацияға дайындық
ІХ.
«Біз оқу жылын қалай аяқтадық? (жалпы қорытынды)
Жазғы демалысты ұйымдастыру
Ағымдағы мәселелер (жөндеу жұмыстары т. б. )

Тәрбие жұмысының
мақсаты мен міндеттері
Колледж ережесін қалыптастыру
Қоғамдық мүлікке жанашырлықпен қарауға дайындау
Бірін - бірі тыңдауға, сыйлауға, сыпайы қарым - қатынас жасауға үйрету
Дұрыс, әдемі сөйлеуге, ізетті болуға тәрбиелеу
Туған өлкемізді көркейтуге ат салысу
Топта, отбасында, күнделікті өмірде салауатты өмір салтын қалыптастыру
Оқу -құрал, кітапты күтіп ұстауға, кешікпей, сабақтан қалмауға дағдыландыру
Халқымыздың мемлекеттік рәміздерін көздің қарашығындай сақтап, сүю, қастерлеу
Н. Ә. Назарбаевтың 2006 жыл 1 - наурызында «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы» атты Қазақстанның халқына Жолдауында айқындалған міндеттерді іске асыруға үлесін қосу.

Тәрбие деңгейінің түрлері
Жоғары деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары тұрақты,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі және
белсенділігі өте жоғары
Орташа деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары басым,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеу қабілеті
бар, бірақ белсенділігі
аз байқалады
Төмен деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары аздап білінеді,
бірақ тұрақты емес,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі тек
үлкендердің ескертуімен
жүзеге асырылады.
Өте төмен деңгей
адамгершілік жағынан
тәрбиесіздігі басым,
педагогикалық әсермен
түзелуі өте қиын,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі дамыған.

Тәрбие деңгейін анықтау әдістері
Қазіргі заман - педагогы - ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді.
Топ жетекші - педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ - жауап
Тест жүргізу
Социограмма

Рухани-адамгершілік
тәрбиесі
Азаматтық-патриоттық,
құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие
Отбасы тәрбиесі
Өзін-өзі тану мен
өзін-өзі дамыту
қажеттілігін
қалыптастыру
Еңбек және
экономикалық тәрбие
Кәсіби-шығармашылық
тәрбие
Коммуникативті
мәдениетті
қалыптастыру
Эстетикалық тәрбие
Әлеуметтік - мәнді
және жеке қасиеттерін
қалыптастыру.
Дене тәрбиесі және
салауатты салтты
қалыптастыру
Экологиялық тәрбие
Тәрбие
жұмыстарының
бағыттары
(12)
Интеллектуалды
мәдениетті дамыту

Мақсаты
Міндеті
Тақырыбы
Түрі
Уақыты
Отан алдында жауап беру қабілетін қалыптастыру. Қоғам өміріндегі маңызды мәселелер жөнінде азаматтық позициясын қалыптастыру
Өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімі мен оған деген құрметті күшейту. Мемлекеттік тілде сөйлеуге ұмтылысты дамыту. Қазақстан Республикасы мемлекеттік рәміздерді құрметтеуді қалыптастыру т. с. с.
а) Ұстаздық еткен жалықпас
ә) Тәуелсіздік тұғыры
б) Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын
Тәрбие
сағат
Тәрбие
сағат
Тәрбие
сағат
23. 09. 11.
7. 10. 11
2. 12. 11
1. Азаматтық-патриоттық құқықтық және полимәдениеттік тәрбие
2. Рухани-адамгершілік тәрбиесі
Мақсаты
Міндеті
Тақырыбы
Түрі
Уақыты
Оқушыларының
рухын көтеру;
Сапалы білім
алуға насихаттау
Оқушылардың
діни және саяси
Бірлестіктермен
Байланысын
нығайту; .
Адамгершілік қағидаларын басшылыққа алу қабілеті, жеке тұлғаның әдеп ұстанымы нығайту, әдеп нормаларына сәйкес өз іс-әрекетін, мінез-құлқын, қарым-қатынасын бағдарлау қабілеттерін
қалыптастыру
а) Имандылық
ізгіліктің негізі
ә) Мұрағаттар сыр шертеді
б) Әдептілік
әдамгершілік әліппесі
в) «Ойлау дегеніміз не?»
г) Ел сүйсінер ұлан бол
Тәрбие сағат
Тәрбие
сағат
Мешітке саяхат
Тәрбие
сағат
Тәрбие
сағат
2. 09. 11
9. 09. 11
23. 12. 11
23. 03. 12

Тәрбие
сағаты
Пікір
сайыс
20. 01. 12
04. 11. 11
10. 02. 12
9. 03. 12
16. 09. 11
28. 10. 11
03. 02. 12
25. 11. 11
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz