Тәрбие қалыптастыру




Презентация қосу
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАСЫ
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАСЫ
Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі
Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі

“Бекітемін”
“Бекітемін”
Директордың тәрбие ісі
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
жөніндегі орынбасары
Н.Б.Жалиева_________
Н.Б.Жалиева_________
«___»___________2011ж
«___»___________2011ж

2011-2012
2011-2012оқу
оқужылына
жылынаарналған
арналған
ТӘРБИЕ
ТӘРБИЕЖОСПАРЫ
ЖОСПАРЫ

МСХ
МСХ- -20топ
20топтәлімгері:
тәлімгері: Джусупова
ДжусуповаА.М.
А.М.

Қызылорда,
Қызылорда, 2011
2011жж
Аты-жөні: Джусупова Айнур
Мирқызы
Туған жылы: 16.11.1977

Бітірген оқу орны: Қорқыт Ата атындағы
КГУ, 2000 ж,
Қорқыт Ата атындағы
КГУ, 2008 ж,
Мамандығы: Инженер-мелиоратор,
Экономист
Жалпы еңбек стажы: 6 жыл
Санаты: 2
Қызметі: Оқытушы
Топ жетекшісінің Сапалы білім, саналы
мақсаты: тәрбие беру
Мекен-жайы: Қызылорда қаласы,
Садовая көшесі №1үй
тел:30-17-84, сот:
87059606354
Топ журналы
Топ журналы

Тәрбиежұмысының
Тәрбие жұмысының
жоспары
жоспары

Топжетекшісінің
Топ жетекшісінің
дәптері
дәптері

Топжетекшісінің
Топ жетекшісінің
күнделігі
күнделігі

Оқушылардың
Оқушылардың
жекеқұжаттары
жеке құжаттары

Оқушылардың диагности-
Оқушылардың диагности-
калық карталары
калық карталары

Тәрбиелікшаралар
Тәрбиелік шаралар
жинақталғанпапкалар
жинақталған папкалар
• • Оқушыларды
Оқушыларды салауатты салауатты өмірөмір салтын
салтын ұстануға
ұстануға
шақыру,
шақыру,құқықтық,құқықтық,имандылық
имандылықтәрбиесін
тәрбиесінберу.
беру.
• • Тәрбиелік
Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өзелін,
іс –шараларды жастарды өз елін,
ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа,
ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық, азаматтық,
саналылық,
саналылық, еңбек еңбек сүйгіштік,
сүйгіштік, өзге
өзге ұлт
ұлт өкілдерін
өкілдерін
сыйлауға,
сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға
өзара қарым –қатынас жасауға
бағыттап
бағыттапжүргізу. жүргізу.
• •Оқушыларды
Оқушылардыөзін өзін-өзі
-өзібасқару
басқаруұйымдарының
ұйымдарының
жұмыстарына
жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірліккеүйрету.
тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету.
• • Топ
Топ жетекшілерінің құжаттарыныңдұрыс
жетекшілерінің құжаттарының дұрыс
жүргізілуіне көмек беру, оларды
жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін өз білімдерін
жетілдіруіне
жетілдіруіне ықпал ықпал жасау,жасау, оқушылармен
оқушылармен
ынтымақтастық қарым -қатыннас
ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату. орнату.
• • ОқуОқуорнындағы
орнындағыклуб, клуб,үйірмелердің
үйірмелердіңдұрыс
дұрыс
жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға
жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды оқушыларды
кеңінен
кеңіненқатыстыру.
қатыстыру.
• • Республикалық,
Республикалық,облыстық,
облыстық,қалалық,
қалалық,мәдени
мәдени
сауықтыру іс шараларына
сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға,түрлі сайыстарға,
оқушылар
оқушылармен мен оқытушыларды
оқытушылардықатыстыру.
қатыстыру.
• • Колледждегі
Колледждегі оқу –тәрбиежұмыстарына
оқу –тәрбие жұмыстарына
бағыт
бағыт –бағдар беріп, бақылап нәтижесін
–бағдар беріп, бақылап нәтижесін
анықтайтын
анықтайтын әдістемелікәдістемелік көмек
көмек көрсететін
көрсететін топтоп
жетекшілер кеңесі құрылып
жетекшілер кеңесі құрылып бекітілді. бекітілді.
-оқу
-оқужылына
жылынаарналған
арналғанжұмыс
жұмысжоспарын
жоспарынқұру.
құру.
Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын
Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын
және
және олардың
олардың мұқтаждықтарын
мұқтаждықтарын зерттеу.
зерттеу.
Оқушылардың ата-аналарымен
Оқушылардың ата-аналарымен байланыстабайланыста
(мүмкіндігіне
(мүмкіндігінеқарай
қарайкездесіп
кездесіптұру)
тұру)болу;
болу;
- пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері
- пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері
мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет –
мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет –
көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да
көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да
жұмыстарға тарту;
жұмыстарға тарту;
- оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру.
- оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру.
Үлгерімі мен педагогикалық практикаға бақылау
Үлгерімі мен педагогикалық практикаға бақылау
жасау. Оқушылардың сабаққа қатысудағы
жасау. Оқушылардың сабаққа қатысудағы
енжарлықтары мен нашар үлгерімдерінің себептерін
енжарлықтары мен нашар үлгерімдерінің себептерін
анықтау;
анықтау;
- топ жетекші, директордың оқу ісі жөніндегі
- топ жетекші, директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен
орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен
оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының
оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының
барлық кезеңі колледж директорының бұйрығымен
барлық кезеңі колледж директорының бұйрығымен
тағайындалады;
тағайындалады;
- топ жетекшінің қызметі мен міндетін орындау –
- топ жетекшінің қызметі мен міндетін орындау –
оқытушының қызметтік борышы;
оқытушының қызметтік борышы;
- топ жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны
- топ жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны
оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып
оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып
табылады және оны аттестациялау мен қайта
табылады және оны аттестациялау мен қайта
сайлауда есепке алынады. Кураторлық міндеттен
сайлауда есепке алынады. Кураторлық міндеттен
босату себептері көрсетіліп, колледж директорының
босату себептері көрсетіліп, колледж директорының
бұйрығымен орындалады;
бұйрығымен орындалады;
- топ жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған
- топ жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған
Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде
Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде
мезгілімен есеп беріп отырады.
мезгілімен есеп беріп отырады.
Қазақстан
ҚазақстанРеспубликасының
Республикасының«Білім
«Білімтуралы»
туралы» Заңын
Заңын

Балалар
Балаларқұқығы
құқығытуралы
туралыКонвенция
Конвенция(1993)
(1993)

Педагогиканы,
Педагогиканы,этнопедагогиканы,
этнопедагогиканы,
этнопсихологияны,
этнопсихологияны,мектеп
мектепгигиенасын
гигиенасын

Педагогикалық
Педагогикалықәдепті
әдепті

Тәрбие
Тәрбиежұмысының
жұмысыныңәдістемесін,
әдістемесін,теориясын
теориясын

Еңбек
Еңбекзаңының
заңыныңнегіздерін
негіздерін

Өз
Өзтобының
тобыныңтәрбие
тәрбиежұмысы
жұмысыжоспарын
жоспарынжасауды
жасауды

Тәрбиелік
Тәрбиелікісіс––шараны
шараныұйымдастыра
ұйымдастыраалуды:
алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
топ
топкеші,
кеші,сынып
сыныпсағаты,
сағаты,т.б
т.б

Ата
Ата––аналар
аналаржиналысын
жиналысынұйымдастыру
ұйымдастыружәне
жәнеөткізуді
өткізуді

Психологиялық
Психологиялық–педагогикалық
–педагогикалықтесттерді,
тесттерді,
анкеталарды,
анкеталарды,сауалнамаларды
сауалнамалардыөз
өзжұмысында
жұмысында
сапалы пайдалануды
сапалы пайдалануды
Ұйымдастырып
Ұйымдастырыпжатқан
жатқан
тәрбие
тәрбиепроцесін
процесін
материалдық
материалдық––техникалық
техникалық
жағынан
жағынанқамтамасыз
қамтамасызетуі
етуі

Әдістемелік
Әдістемеліккөмек
көмекжәне
және
әкімшілік
әкімшіліктарапынан
тарапынан
қолдауы
қолдауы

Топ
Топжетекшілігін
жетекшілігінғылыми
ғылыми
проблема
проблемаретінде
ретіндежүйелі
жүйелі
түрде
түрдеғылыми
ғылыми––теориялық
теориялық
тұрғыдан
тұрғыдантүсінуі
түсінуі
Оқушының
Оқушыныңнамысын
намысын Әріптестерін
қорлауға, Әріптестерін
қорлауға,қосалқы
қосалқы сыртынан
сыртынан
ат қойып
ат қойып жамандауға,
кемітуге, жамандауға,
кемітуге,т.б
т.б беделін
беделінтүсіруге
түсіруге

Отбасын
Отбасын
(туысқандарын) Оқу
Оқубағасын
бағасын
(туысқандарын)
оқушыны оқушыны
оқушыныжазалау
оқушыныжазалау
жазалау жазалау
үшін әдейі үшін пайдалануға
үшін пайдалануға
үшін әдейі
пайдалануға
пайдалануға

Оқушының
Оқушыныңсенгіштігін
сенгіштігін
пайдаланып,
пайдаланып,уәдесінде
уәдесінде
тұрмай
тұрмайәдейі
әдейі
қате
қате бағдарберуге
бағдар беруге
Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу

Колледж және топ оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу
Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану
Ата – ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау
Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау
Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау
Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру
Көшеде жүріп – тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау

Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану
Мен – Қазақстан азаматы
«Сүйікті Отаным Қазақстанның
дүние жүзіндегі алдыңғы қатарлы ел
болуы үшін сапалы білім аламын.
Туған халқымның ата- дәстүрін
жалғастырамын. Мемлекеттің
Президентін құрметтеймін. Ата
Заңды бұлжытпай орындаймын.
Қазақстан 2030 жылға дейінгі
бағдарламасында айтылған
міндеттерді іске асыруға үлес
қосамын. Елімнің Туын, Елтаңбасын,
Әнұранын, Алтын ұя Колледжімді
сыйлап, қастерлеймін» деп Ант
етемін !
Оқушылар ережесін,
Топта тәртіпсіз,
антын, әдептілік
үлгірмеуші оқушыларды
ережесін бұлжытпай
болдырмау
орындау

Халқымыздың мемлекеттік Топта, отбасында,
рәміздерін көздің күнделікті өмірде
қарашығындай сақтап, салауатты өмір
сүю, қастерлеу салтын қалыптастыру

Туған өлкемізді Колледжішілік қоғамдық
көркейтуге ат салысу жұмыстарға қатысу

Қазақстан – 2030
бағдарламасындағы жалпыға Оқушы антына
бірдей міндеттерді адал болу
іске асыруға ат салысу
Пәні Аты – жөні Бітірген оқу Біліктілігі
орны
Мал шаруашылығының Нұржанова Ш Қорқыт Ата Инженер-эксперт
негіздері атындағы ҚМУ
Трактор және Есмаханов Р ДГМСИ Инженер-механик
автомобильдер
Агрономия негіздері Нұржанова Ш Қорқыт Ата Инженер-эксперт
атындағы ҚМУ
Ауылшаруашылық Бегайдаров С Қорқыт Ата Экономика
экономикасы атындағы ҚМУ магистрі
Информатика және Жалжанова Д Қорқыт Ата Информатика
бағдарламалау атындағы ҚМУ Пәнінің мұғалімі
негіздері
Дене тәрбиесі Махатаев Т Қорқыт Ата Дене шынықтыру
атындағы ҚМУ мұғалімі, спорт
менеджері
Құқық негіздері Кенебаева Г Болашақ Заңгер
университеті

Мемлекеттік тілде іс Бекішова К Қорқыт Ата Қазақ тілі және
қағаздарын жүргізу атындағы әдебиет мұғалімі
пединститут
1.1.Топ
Топстаростасы
старостасы–– Әбілқасымов
ӘбілқасымовБахытжан
Бахытжан

2.2.Оқу
Оқусекторы
секторы - -Кенбаева
КенбаеваРайса
Райса

3.3.Тәртіп
Тәртіпсекторы
секторы–– Әлібеков
ӘлібековАсхат
Асхат

4.4.Спорт
Спортсекторы
секторы –– Салыбеков
СалыбековҚұнанбай
Құнанбай
5.5.Мәдени
Мәдени––көпшілік
көпшілікжұмыс
жұмыссекторы
секторы––
Жұмахметов
ЖұмахметовҚуаныш
Қуаныш

6.6.Еңбек
Еңбексекторы
секторы–– Алдажаров
АлдажаровДархан
Дархан

7.7.Тазалық
Тазалықсекторы
секторы––Зейнуллаев
ЗейнуллаевДаулет
Даулет

8.8.Қаржы
Қаржысекторы-
секторы-Мырзамбетова
МырзамбетоваАқсамал
Ақсамал
І.
1. Топтағы ұйымдастыру жұмыстары
2. Колледж ережесімен таныстыру
3. Топ белсенділерін қайта сайлау

ІІ.
1. Топтағы оқу үлгірімі мәселесі
2. «Нашақорлық» (баяндама)
3. 1-аттестацияға дайындық

ІІІ.
1.Оқушылардың сабаққа қатысуы
2.«Қазақ халқының ұлттық киімдері» (баяндама)
3.1-аттестация қорытындысы

ІV.
1.І Жарты жылдықта жеткен жетістіктер немесе кемшіліктер туралы
2.« Шылым шегудің адам организмне зияны» (баяндама)
3.2-аттестацияға дайындық, сабаққа қатысу

V.
1. Оқушылардың үлгірімі, 2-аттестация қорытындысымен таныстыру
2. «Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын» (баяндама)
3. Колледж формасының сақталуы туралы


1. 1-семестр сессиясына дайындық
2. «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» (баяндама)
3. Кезекшілік, топ бөлмесінің күтімі туралы

VІІ.
1.Мерекелік күндерді атап өту туралы
2.«Наурыз береке бастауы» (баяндама)
3.1-аттестацияға дайындық, ішкі тәртіп

VІІІ.
1.Топтың сабаққа қатысуы, үлгірімі
2.«Тәрбие тал бесіктен басталады» (баяндама)
3.2-аттестацияға дайындық

ІХ.
1.«Біз оқу жылын қалай аяқтадық? (жалпы қорытынды)
2.Жазғы демалысты ұйымдастыру
3.Ағымдағы мәселелер (жөндеу жұмыстары т.б.)
Колледж ережесін қалыптастыру

Қоғамдық мүлікке жанашырлықпен
қарауға дайындау
Бірін – бірі тыңдауға, сыйлауға, сыпайы
қарым – қатынас жасауға үйрету
Дұрыс, әдемі сөйлеуге, ізетті
болуға тәрбиелеу
Туған өлкемізді көркейтуге ат салысу

Топта, отбасында, күнделікті өмірде
салауатты өмір салтын қалыптастыру
Оқу –құрал, кітапты күтіп ұстауға, кешікпей,
сабақтан қалмауға дағдыландыру
Халқымыздың мемлекеттік рәміздерін көздің
қарашығындай сақтап, сүю, қастерлеу

Н.Ә.Назарбаевтың 2006 жыл 1 – наурызында
«Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша
қабілетті 50 елдің қатарына кіру
стратегиясы» атты Қазақстанның халқына
Жолдауында айқындалған міндеттерді іске
асыруға үлесін қосу.
Жоғары деңгей Орташа деңгей

тәрбиеліктің
тәрбиеліктің жақсы тәрбиеліктіңжақсы
жақсы
тәрбиеліктің жақсы жақтары басым,
жақтары тұрақты, жақтары басым,
жақтары тұрақты, өзін - өзі ұйымдастыруы
өзін - өзі ұйымдастыруы өзін - өзі ұйымдастыруы
өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеу қабілеті
мен реттеуі және мен реттеу қабілеті
мен реттеуі және бар, бірақ белсенділігі
белсенділігі өте жоғары бар, бірақ белсенділігі
белсенділігі өте жоғары аз байқалады
аз байқалады

Төмен деңгей Өте төмен деңгей

тәрбиеліктің жақсы
тәрбиеліктің жақсы адамгершілік жағынан
жақтары аздап білінеді, адамгершілік жағынан
жақтары аздап білінеді, тәрбиесіздігі басым,
бірақ тұрақты емес, тәрбиесіздігі басым,
бірақ тұрақты емес, педагогикалық әсермен
өзін - өзі ұйымдастыруы педагогикалық әсермен
өзін - өзі ұйымдастыруы түзелуі өте қиын,
мен реттеуі тек түзелуі өте қиын,
мен реттеуі тек өзін
өзін -өзі
-
үлкендердің өзіұйымдастыруы
ұйымдастыруы
үлкендердіңескертуімен
ескертуімен мен
мен реттеуідамыған.
реттеуі
жүзеге асырылады. дамыған.
жүзеге асырылады.
Қазіргі
Қазіргі заман
заман –– педагогы
педагогы –– ол ол
практикалық
практикалық психолог.
психолог. ОлОл тәрбие
тәрбие мен
мен оқытуды
оқытуды
оқушы
оқушы туралы
туралы объективті
объективті мағлұматтар
мағлұматтар негізінде
негізінде
құруға
құруғатырысады.
тырысады.Әрбір
Әрбіроқушының
оқушыныңбойында
бойындатек
тек
өзіне
өзіне ғана
ғана тән
тән таным
таным әрекетінің,
әрекетінің, эмоциялық
эмоциялық
өмірінің,
өмірінің, жігері
жігері мен
мен мінезінің
мінезінің ерекшеліктері
ерекшеліктері
болғандықтан,
болғандықтан, әрбірәрбір бала
бала өзіне
өзіне жеке
жеке дара
дара
қатынасты
қатынастыталап
талапетеді.
етеді.
Топ
Топжетекші
жетекші––педагог
педагогтөмендегі
төмендегіберілген
берілген
әдістерді
әдістердіпайдалануына
пайдалануынаболады.
болады.
Байқау
Байқау
Әңгімелесу
Әңгімелесу
Шығарма
Шығарма
Сұрақ – жауап
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу
Тест жүргізу
Социограмма
Социограмма
Азаматтық-патриоттық,
құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие

Рухани-адамгершілік
тәрбиесі
Интеллектуалды
мәдениетті дамыту

Кәсіби-шығармашылық
Отбасы тәрбиесі
тәрбие

Тәрбие
Тәрбие
Еңбек және жұмыстарының
жұмыстарының Өзін-өзі тану мен
экономикалық тәрбие бағыттары өзін-өзі дамыту
бағыттары қажеттілігін
(12)
(12) қалыптастыру
Дене тәрбиесі және
салауатты салтты
қалыптастыру
Әлеуметтік – мәнді
және жеке қасиеттерін
қалыптастыру.
Эстетикалық тәрбие

Коммуникативті
мәдениетті
Экологиялық тәрбие
қалыптастыру
Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты

Отан алдында Өз Отанына деген а) Ұстаздық еткен Тәрбие 23.09.11.
жауап беру сүйіспеншілік сезімі мен жалықпас сағат
қабілетін оған деген құрметті
қалыптастыру. күшейту. Мемлекеттік ә) Тәуелсіздік
Қоғам өміріндегі тілде сөйлеуге ұмтылысты тұғыры Тәрбие
7.10.11
маңызды мәселелер дамыту. Қазақстан сағат
жөнінде азаматтық Республикасы мемлекеттік б) Желтоқсанда
позициясын рәміздерді құрметтеуді асқақтаған рухты Тәрбие 2.12.11
қалыптастыру қалыптастыру т.с.с. сағынамын сағат

Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Оқушыларының Адамгершілік
рухын көтеру; қағидаларын а) Имандылық Тәрбие 2.09.11
басшылыққа алу ізгіліктің негізі сағат
Сапалы білім
қабілеті, жеке
алуға насихаттау тұлғаның әдеп
Оқушылардың
ә) Мұрағаттар Тәрбие
ұстанымы нығайту,
әдеп нормаларына
сыр шертеді сағат 9.09.11
діни және саяси
сәйкес өз іс- б) Әдептілік
Бірлестіктермен
әрекетін, мінез- әдамгершілік Мешітке
Байланысын құлқын, қарым- әліппесі саяхат
қатынасын в) «Ойлау 23.12.11
нығайту; . бағдарлау дегеніміз не?» Тәрбие
қабілеттерін
сағат
қалыптастыру г) Ел сүйсінер 23.03.12
ұлан бол Тәрбие
сағат
Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Қазақстандық отан а) Ұрпақ
сүйгіштікті, тәрбиесі –ұлт
төзімділікті, жоғары Тәрбие 20.01.12
Жеке шығармашылық болашағы Тәрбие 20.01.12
мәдениеттілікті, адам Жеке шығармашылық сағаты
құқықтары мен
қызметін мәдениет ә) Мен, және сағаты
қызметінжәне
әлемінде мәдениет
бостандығын менің отбасым Пікір
әлемінде
адамдармен және
қарым-
құрметтеуге Пікір
сайыс 04.11.11
тәрбиелеу; адамдармен
қатынаста қарым-
қалыптастыру 04.11.11
сайыс
қатынаста қалыптастыру

Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Адамгершілік Мораль, мінез – а) Тілі басқа- Тәрбие
құндылықтар құлық, қарым – жүрегі бір сағаты 28.10.11
28.10.11
негізінде қатынас
айналадағылар мәдениеті, өзін - ә) «Мен және
Пікір
мен қарым – өзі тәрбиелеудің менің 03.02.12
Сайыс
қажеттіліктерім 03.02.12
қатынас құру дағдыларын
қабілетін қалыптастыру. » Тәрбие
қалыптастыру. Т.б.с.с. б) Спид-ғасыр сағаты 25.11.11
25.11.11
дерті

Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Әлеуметтік өз қылығы мен а)Әдеп- және Тәрбие
серіктестіктермен қасиеттері 10.02.1
әдет сағаты 2 10.02.1
, колледжден тыс арасындағы 2
ә) Мен және
мекемелермен байланыс арқылы Тәрбие
(әуез мектебі, өзіндік бағалауы, қоршаған орта
сағаты 9.03.12
спорт мектебі) әлеуметтік 9.03.12
байланысты бейіндік, б)Тәртіпсіз ел
Тәрбие
әлеуметтік болмайды
қамтамасыз ету. сағаты 16.09.11
белсенділік пен 16.09.11
тұрақтылықтары
қалыптасады
Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Оқушыларды Тәртіп қағидасын, а) Имандылық – Тәрбие
адамдар құндылықтар инабаттылық сағаты 20.04.12
арасындағы жүйесін, негізі
ізгілікті қарым- идеаларды, Пікір
қатынас орната нормаларды талас 16.02.12
ә) Махаббатсыз -
білуге ұстана біледі, өмір бос
бағытталған оларды дамытуға
зорлықсыз келісуге, түзетуге,
рухында тәртіпке келтіруге
тәрбиелеу; көмек берудегі б) Пікірлесе білу Әңгіме 24.02.12
қарым-қатынас – б) Пікірлесе
баға жетпес білу
– баға жетпес
байлық
қабілеттілігі
байлық
қалыптастыру.

Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Табиғат – Оқушыларды
денсаулықтың, еңбекке баулу, а) Табиғат Тәрбие 02.03.12
қуаныштың, табиғатты және біз сағат
рахани қоршаған ортаны
байлықтың қорғауға ә) Қазақстан – Сенбіліке Үнемі
қайнар көзі жауапкершілігін ортақ үйіміз қатысу
арттыру
б) Табиғат туып Тәрбие 27.04.12
өскен тал сағат
бесігім
Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Оқушылардың адам бойында
қоғамдық қазіргі кезең Қаламызды жасыл
жұмыстарға дамуының Сенбілік үнемі
белсенділігін маңызды міндеттері баққа айналды
көтеру және болып саналатын райық!
өнер құралдары Қарттарым аман – Тәрбие 30.10.11
ынталандыру; арқылы жоғары сау жүрші сағаты
тұжырымды
Егеменді елімнің Тәрбие
ойлауға қабілетін 9.12.11
қалыптастыру рәміздері сағаты

Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты

Салауатты өмір Жастар бойына Дұрыс тамақтану Тәрбие 21.10.11
салты туралы психикалық – денсаулықтың сағаты
ғылыми тұрақтылық және басты кепілі
көзқарасты, тиімді кәсіби
физикалық және қызмет қажеттілігін Ауырып ем
рухани біліктілік қамтамасыз ететін іздегенше, Тәрбие 13.04.12
пен дағдыны салауатты өмір ауырмайтын жол сағаты
өздігінен жетілдіру, салты дарыту. ізде
қалыптастыру; .
Салауаттану –
Тәрбие 27.01.12
болашағыңды
сәулелендіру
сағаты
Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Табиғат – Оқушыларды а) Табиғат және Тәрбие 06.04.12
денсаулықтың, еңбекке баулу, біз сағат
қуаныштың, рухани табиғатты ә) Қазақстан – Сенбіліке Үнемі
байлықтың қайнар қоршаған ортақ үйіміз қатысу
көзі ортаны б) Табиғат туып Тәрбие
Экономикалық іс - қорғауға өскен тал бесігім сағат 11.11.11
әрекетке, адамның өзі жауапкершіліг
үшін, қоғамның ін арттыру в) Ақша қайдан Тәрбие
келеді? 18.11.11
гүлденуіне сағат
қызығушылық
қалыптастыру

Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты
Этникалық салт Этникалық сана – а) «Қазақ Тәрбие 21.10.11
– дәстүрді сезім мен ұлттық халқының сағаты
дамытуға мәдениетке ұлттық
қабілетті тұлғаны қызығушылық, өз киімдері»
қалыптастыру. халқының салт – ә) «Атамның Әңгіме 29.05.12
дәстүрін сақтауға шеберханасы»
дайын тұлғаны
қалыптастыру. б) Қазақ Тәрбие
халқының қол сағаты 10.02.12
өнері
Мақсаты Міндеті Тақырыбы Түрі Уақыты

Оқушылар Сапалы білім А) Мен және Тәрбие 11.05.12
ұйымдары мен алуға насихаттау, менің сағаты
бірлестіктері оқушылардың болашағым
қызметін діни және саяси
жетілдіру және бірлестіктермен Ә) Мен және
олардың байланысын Әңгіме 18.05.12
менің достарым
өркенденуіне
тиісті жағдай нығайту;
жасау; Сайыс 25.05.12
Б) ХХІ ғасыр
көшбасшысы
Бала тәрбиесінің Оқушы колледжге
негізі ата – анада кешігіп
жатқанын естен қалмау үшін таңертең
уақытты балаларын
шығармау. үйден шығарып салу.

Колледжбен және
білім беретін Жыл мезгілдерінің
мекемелермен тығыз
байланыста болу, ауа – райына
баланы сабақтан байланысты
қалдырмау. киімдерін қадағалау.

Балалардың өмірі үшін,
оқуы үшін олардың
рухани және қауіпсіз Үйде баланың үй
дамуын, адамгершілік
жағынан қалыптасуын тапсырмасын
қамтамасыз ететін орындауын
жағдайлар жасау.
қадағалау.

Баланы оқулықтар
мен басқа оқу Көше ережелерін
құралдармен толық сақтауға еске
қамтамасыз ету. салып тұру.

Колледжде топ
жетекшілерімен, Колледжге мәдени
мұғалімдерімен шаралар өткізуге,
байланыс жасап, жөндеу
оқушының оқулықтармен жұмыстарына
қамтамасыз етілуін көмектесуге
ескеру.
міндетті.
І. Тақырыбы: Жаңа оқу жылына қойылатын мақсат – міндеттер
1. Ата-аналарды құқықтарымен таныстыру
2. Жаңа оқу жылының міндеті
3. Ағымдағы мәселелер.

ІІ. Тақырыбы: Оқушылардың үлгірімі, сабаққа қатысуы
1. І аттестацияның қорытындысы
2. Сабаққа қатысу
3. Оқу ақысы

ІІІ. Тақырыбы: Оқушының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
1. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
2. ІІ аттестация қорытындысы
3. Оқу ақысы
ІV. Тақырыбы: Оқушының отбасындағы еңбегі
1. Оқушы өміріндегі ойын мен еңбектің рөлі
2.1- семестр қорытындысы
3. Оқу ақысы
V. Тақырыбы: Оқушының тәртібі, үлгірімі
1. 1,2 – аттестация қорытындысы
2. Сабаққа қатысу, үлгірімі
3. Оқу ақысын кесте бойынша төлеу

VІ. Тақырыбы: 1-курстың қорытындысы
1. 3-аттестация қорытындысы
2. Қорытынды бағаларымен таныстыру
3. Жөндеу жұмыстары мәселелері
«_____» _________200 ____ж
«_____» _________200 ____ж
Қатысқаны ________адам
Қатысқаны ________адам
Қатыспағаны: _______________________________________________
Қатыспағаны: _______________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Тақырыбы: _________________________________________________
Тақырыбы: _________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Күн тәртібі:__________________________________________________
Күн тәртібі:__________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Ұйымдастыру және басқа да сұрақтар:
Ұйымдастыру және басқа да сұрақтар:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Сұрақтар, ескертулер, ата – аналар тілектері:
Сұрақтар, ескертулер, ата – аналар тілектері:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Қаулы:
Қаулы:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Топ жетекшісі:
Топ жетекшісі:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Ата – аналар комитетінің төрағасы:
Ата – аналар комитетінің төрағасы:
№ Атқарылатын жұмыс түрлері Уақыты Жауапты
1 Топтағы оқушылардың Топ жетекші
психологиялық – педагогикалық
жағдайын зерттеу арқылы қиын Қыркүйек
баланы анықтау.
2 Қиын баланың отбасы жағдайымен
түбегейлі танысу Қыркүйек Топ жетекші

3 Қиын баланы үнемі бақылауда ұстау Үнемі Топ жетекші
4 Қиын бала туралы колледждің тәрбие
ісі жөніндегі орынбасарына мәлімет Қыркүйек Топ жетекші
беру
5 Қиын баланы сабақ үстінде назардан
тыс қалдырмай, тапсырманы көбірек
беру, нәтижесін тексеріп, мадақтап Үнемі Топ жетекші
отыру.

6 Топ белсенділеріне көмекші ретінде
сайлап, белгілі тапсырмалар беріп, Үнемі Топ жетекші
нәтижесін сұрап отыру.
7 Кейбір жағдайларда оның пікірін
тыңдап, топтағы тазалық
жұмыстарына, газет шығару, тәртіпке Үнемі Топ жетекші
байланысты мәселелерге шешім
қабылдауға тәрбиелеу.

8 Оның жетістіктерін балаларға үлгі
етіп көрсету. Үнемі Топ жетекші

9 Топ жиналыстарында пікір –
сайыстарды көбірек ұйымдастыру Үнемі Топ жетекші

10 Жалпы сенім артып, жауапкершілікке
тартатын жұмыстармен баланың бос
уақытын аз қалдыру Үнемі Топ жетекші
1.Өткен оқу жылындағы топтың тәрбие жүйесін жоспарлауы мен тиімді
1.Өткен оқу жылындағы топтың тәрбие жүйесін жоспарлауы мен тиімді
мақсаттағы талдауы:
мақсаттағы талдауы:
өткен жылдың тәрбие міндеттерінің нәтижесі, олардың қойылу мақсатқа
өткен жылдың тәрбие міндеттерінің нәтижесі, олардың қойылу мақсатқа
дайындылықтығы;
дайындылықтығы;
оқушылардың іс-әрекет пен қарым – қатынасқа түскен кезде негізгі бағыттың дұрыс
оқушылардың іс-әрекет пен қарым – қатынасқа түскен кезде негізгі бағыттың дұрыс
таңдалуы, мазмұны, жұмыс түрі, педагогикалық құралдардың әсері, тәсілдері.
таңдалуы, мазмұны, жұмыс түрі, педагогикалық құралдардың әсері, тәсілдері.
2.Оқушылардың дамуында әлеуметтік жағдайының динамикасының
2.Оқушылардың дамуында әлеуметтік жағдайының динамикасының
талдауы:
талдауы:
оқушылардың дамуында әлеуметтік жағдайдың ерекшелігі, өткен жылдағы өзгерістер.
оқушылардың дамуында әлеуметтік жағдайдың ерекшелігі, өткен жылдағы өзгерістер.
Осы жағдайдың өзгеруіне қандай факторлар әсерін тигізді ?
Осы жағдайдың өзгеруіне қандай факторлар әсерін тигізді ?
оқушының тұлғасының дамуына, мінезінің қалыптасуына, шығармашылық дарындық
оқушының тұлғасының дамуына, мінезінің қалыптасуына, шығармашылық дарындық
пен физикалық қабілеттілігіне жақын қоршаған әлеуметтік ортаның (ата –аналар,
пен физикалық қабілеттілігіне жақын қоршаған әлеуметтік ортаның (ата –аналар,
құрбылар), үйірмелерге қатысуы, басқа секциялар мен бірлестіктерге қатысуы қандай
құрбылар), үйірмелерге қатысуы, басқа секциялар мен бірлестіктерге қатысуы қандай
әсер тигізеді ?
әсер тигізеді ?
Топтың қоғамдық пікірінің ерекшелігі мен оқушылардың құнды бағдарлауына әсері
Топтың қоғамдық пікірінің ерекшелігі мен оқушылардың құнды бағдарлауына әсері
3. Топ ұжымы дамуына талдау:
3. Топ ұжымы дамуына талдау:
топтың рөлдік және коммуникативтік құрылымы, ұжымдық қарым-қатынастың даму
топтың рөлдік және коммуникативтік құрылымы, ұжымдық қарым-қатынастың даму
кезеңі және ондағы ұжымдық шығармашылық қарым-қатынасы;
кезеңі және ондағы ұжымдық шығармашылық қарым-қатынасы;
топтағы рухани-психологиялық ауа-райының ерекшелігі: оқушылардың қарым-
топтағы рухани-психологиялық ауа-райының ерекшелігі: оқушылардың қарым-
қатынастық мінезі (сыпайылық, бір-біріне сыйластық, ұлдар мен қыздар арасындағы
қатынастық мінезі (сыпайылық, бір-біріне сыйластық, ұлдар мен қыздар арасындағы
қарым-қатынасының басымдылығы, сынып оқушыларының эмоционалды басымды
қарым-қатынасының басымдылығы, сынып оқушыларының эмоционалды басымды
күйіне келтіру;
күйіне келтіру;
топптағы қарым-қатынасқа оқушыларды жұмылдыру дейгейі, жоспарлау жүйесіне
топптағы қарым-қатынасқа оқушыларды жұмылдыру дейгейі, жоспарлау жүйесіне
жұмылдыру деңгейі және біркелкі іс-әрекеттің талдауы;
жұмылдыру деңгейі және біркелкі іс-әрекеттің талдауы;
оқушылардың қоғамдық белсенділігінің дамуы «олардың шығармашылығы,
оқушылардың қоғамдық белсенділігінің дамуы «олардың шығармашылығы,
талаптылығы, ұйымдастырғыштығы, іс-әрекеттегі дербестігі, сыныптағы өзін-өзі
талаптылығы, ұйымдастырғыштығы, іс-әрекеттегі дербестігі, сыныптағы өзін-өзі
басқаруына қатысуы).
басқаруына қатысуы).
4.Колледж өміріне топ оқушыларының қатысуына талдау:
4.Колледж өміріне топ оқушыларының қатысуына талдау:
колледж шараларында топ оқушыларының негізгі қатысу түрткісі, колледж өміріне
колледж шараларында топ оқушыларының негізгі қатысу түрткісі, колледж өміріне
оқушыларды жұмылдыру мен қызығушылық деңгейі, белсенділік пен нәтижелігі
оқушыларды жұмылдыру мен қызығушылық деңгейі, белсенділік пен нәтижелігі
(тұлғаның дамуы мен колледждің тіршілік әрекеті үшін) колледж істерінде топ ұжымы
(тұлғаның дамуы мен колледждің тіршілік әрекеті үшін) колледж істерінде топ ұжымы
мүшелерінің қатысуы;
мүшелерінің қатысуы;
колледждегі өзін-өзі басқаруындағы, ұйымдастыру іс-әрекеттерінде, колледж
колледждегі өзін-өзі басқаруындағы, ұйымдастыру іс-әрекеттерінде, колледж
үйірмелерінде, секциялар, клубтар және тағы басқа бірлестіктерде топ оқушыларының
үйірмелерінде, секциялар, клубтар және тағы басқа бірлестіктерде топ оқушыларының
қатысуы, осы іс-әрекеттерінің оқуышлар тұлғасының тәрбиесі мен дамуына ықпалын
қатысуы, осы іс-әрекеттерінің оқуышлар тұлғасының тәрбиесі мен дамуына ықпалын
тигізуі.
тигізуі.
5.Топ оқушыларының дамуына талдау:
5.Топ оқушыларының дамуына талдау:
оқушылардың тәрбиелік және рухани-эстетикалық даму деңгейі (олардың қалпына
оқушылардың тәрбиелік және рухани-эстетикалық даму деңгейі (олардың қалпына
қандай факторлар әсерін тигізетіндігін көрсету);
қандай факторлар әсерін тигізетіндігін көрсету);
оқушылардың көркем –эстетикалық, еңбек және т.б іс-әрекеттерінің шығармашылық
оқушылардың көркем –эстетикалық, еңбек және т.б іс-әрекеттерінің шығармашылық
және танымдық даму деңгейі мен оқу үлгірімдері;
және танымдық даму деңгейі мен оқу үлгірімдері;
оқушылардың әлеуметтік –мәдени өзгерісінің дамуы (қарым-қатынас дамуы, құқықты
оқушылардың әлеуметтік –мәдени өзгерісінің дамуы (қарым-қатынас дамуы, құқықты
мәдениет, интелектуалды және ақпараттық мәдениет, көркем, экологиялық, дене
мәдениет, интелектуалды және ақпараттық мәдениет, көркем, экологиялық, дене
тәрбиесі, отбасылық қарым-қатынас мәдениеті, экономикалық және еңбек
тәрбиесі, отбасылық қарым-қатынас мәдениеті, экономикалық және еңбек
мәдениеттері, қазіргі өмірге бейімділік, дербестілікті дамыту, әлеуметтік ортаға игілікті
мәдениеттері, қазіргі өмірге бейімділік, дербестілікті дамыту, әлеуметтік ортаға игілікті
әсер ету, ал нәтижесінде өмірлік өзін-өзі табу мәдениетін дамыту);
әсер ету, ал нәтижесінде өмірлік өзін-өзі табу мәдениетін дамыту);
топ оқушыларының аса жарқын жеке тұлғалық ерекшеліктерінің көрінуі;
топ оқушыларының аса жарқын жеке тұлғалық ерекшеліктерінің көрінуі;
оқушыларда өзін-өзі тәрбиелеумен айналысуға қажеттілігі бар екендігі;
оқушыларда өзін-өзі тәрбиелеумен айналысуға қажеттілігі бар екендігі;
өткен жыл бойында сынып құрамының өзгеруі;
өткен жыл бойында сынып құрамының өзгеруі;
топ ұжымында «жаңадан келушілердің» жеке тұлғалық ерекшеліктері, олардың
топ ұжымында «жаңадан келушілердің» жеке тұлғалық ерекшеліктері, олардың
бейімделуі;
бейімделуі;
тәуекел топ оқушылары (олардың жеке тұлғалық ерекшеліктері, қажеттіліктері,
тәуекел топ оқушылары (олардың жеке тұлғалық ерекшеліктері, қажеттіліктері,
қылықтарының түрткілері; олардың жақын әлеуметтік қоршаған ортаға әсері; олармен
қылықтарының түрткілері; олардың жақын әлеуметтік қоршаған ортаға әсері; олармен
жұмыс кезінде әсершіл тәсілдері; сол оқушылардың тәрбие міндеттері мен тәртібіндегі
жұмыс кезінде әсершіл тәсілдері; сол оқушылардың тәрбие міндеттері мен тәртібіндегі
түзетілімдері; осы оқушыларды әрі қарай әлеуметтендіру жайында болжау).
түзетілімдері; осы оқушыларды әрі қарай әлеуметтендіру жайында болжау).
6.Отбасымен педагогикалық қарым-қатынасының талдауы:
6.Отбасымен педагогикалық қарым-қатынасының талдауы:
оқушы ата – аналарының топтың тәрбиелік қызметіне әсері;
оқушы ата – аналарының топтың тәрбиелік қызметіне әсері;
ата – аналардың балаларды отбасылық өмірге дайындауға қатысуы.
ата – аналардың балаларды отбасылық өмірге дайындауға қатысуы.
7.Топ жетекшісінің тәрбие жұмысының тиімділігі мен топтағы тәрбие
7.Топ жетекшісінің тәрбие жұмысының тиімділігі мен топтағы тәрбие
үрдісінің ұйымдастырылуына талдау:
үрдісінің ұйымдастырылуына талдау:
тәрбие шараларының мазмұнынан оқушылар нені аса ықыласпен қабылдады ?
тәрбие шараларының мазмұнынан оқушылар нені аса ықыласпен қабылдады ?
Қандай істерде олар аса қанағаттанумен қатысты ? Қандай істерде олар белсенді
Қандай істерде олар аса қанағаттанумен қатысты ? Қандай істерде олар белсенді
ұйымдастырушылар ретінде қатысты ? Ал қандай істерге немқұрайлы қарады ?
ұйымдастырушылар ретінде қатысты ? Ал қандай істерге немқұрайлы қарады ?
Қандай істерде белсенділік танытпады ? Неліктен ?
Қандай істерде белсенділік танытпады ? Неліктен ?
өткен оқу жылында топта өткізілген іс-шаралар бірізділігі қаншама ұтымды болды?
өткен оқу жылында топта өткізілген іс-шаралар бірізділігі қаншама ұтымды болды?
оқушылардың рухани қалыптасуы мен дамуында тәрбиенің қандай тәсілдері әсер
оқушылардың рухани қалыптасуы мен дамуында тәрбиенің қандай тәсілдері әсер
тигізді, оқушылардың адамгершілік қалыптасуы мен дамуына педагогикалық
тигізді, оқушылардың адамгершілік қалыптасуы мен дамуына педагогикалық
құралдардың аса дұрыс ықпалын тиг

Ұқсас жұмыстар
Отбасы тәрбиесі
Тәрбиедегі жаңашылдық
Тәрбие түрлеріне сипаттама
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру формалары
Тәрбие
Тәрбие әдістерінің жіктелуі
Вставка тәрбие жүйесі Мектеп рисунка ретінде
ТӘРБИЕНІҢ МАЗМҰНЫ
Тәрбиенің мақсаты
Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары
Пәндер