Деңгейлік тест тапсырмалары
Презентация қосу
Ш.Уәлиханов атындағы №2 жалпы орта білім беру мектебі
Ашық сабақ
Электростатика тарауын қайталау.
10«Б» - сынып
Физика пән мұғалімі: Ж.Еримбетова
2014-2015 оқу жылы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Электр өрісіндегі шамаларды біле
отырып , формула түрінде өрнектеп,
есептерде қолдана білу.
Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін
кеңейте отырып, таным белсенділігін
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,
іздемпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың кеспе қағаздар, ақ қағаз,
көрнекілігі: кілт,сіріңке, слайдтар.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың типі: Тарауды қайталау
Сабақта Баяндау, сұрақ-жауап, есеп
қолданылатын шығару
әдістер:
Сабақ жоспары.
. 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын сұрау(Кім жылдам?
ойыны)
3. «Шеңберден өтіп шығу».
4. «Бөгеттерден өту».(Деңгейлік есептер
шығару)
5. «Сиқырлы текше» Эксперимент жүргізу.
6. Сабақты қорытындылау.(Тестпен жұмыс)
7. Үйге тапсырма
8. Оқушыларды бағалау
І топ:
1.Кез-келген зарядталған бөлшектің
айналасында ----------болады?
«Кім жылдам?!
2.Электрлік қасиеттері бойынша
заттарды қандай екі топқа бөлеміз?
3. Атом құрылысын ашқан ғалым ?
4.Электр өрісінің күштік сипаттамасы
қандай шама?
5.Қандай беттер эквипотенциал беттер ІІ топ:
деп аталады? 1. Кулон заңын тұжырымда ?
2. Диэлектриктерде заряд
тасымалдаушылар қандай бөлшектер?
3. Электр өткізгіштерге нелер жатады?
4. Өткізгіштің электр сыйымдылығы деп
ІІІ топ: нені айтады?
1. Қандай заттар диэлектриктерге 5. Конденсаторлардың қандай түрлерін
жатады? білесіңдер?
2. Конденсаторларды қалай жалғауға
болады?
3. Электр өрісінің энергетикалық
сипаттамасы қай шама?
4. Өткізгіштерде заряд
тасымалдаушылар не болып табылады?
5. Электр өрісінің күш сызықтары қалай
орналасады?
«Шеңберден өтіп шығу»
І топ: ІІ топ:
ІІІ топ:
«Бөгеттерден өту»
D
«Сиқырлы текше»
Эксперимент жүргізу
І топ:Кәдімгі ақ қағаз, өлшемдері барлық жағынан бірдей. Егер
екеуін жерге бір мезетте тастайтын болсақ, онда екеуінің жерге бірдей
түсетінін байқаймыз.Сіздерге сұрақ қағаздың бірі екіншісіне
қарағанда жерге жылдам, әрі тез түсе алады ма?
ІІ топ: Массасы белгісіз жүк жатыр. Осы жүкке әсер ететін
ауырлық күшін тап?
Берілген құралдар: динамометр, жүк.
ІІІ топ: Велосипедші А-дан В-ға дейінгі жолды жүріп өтті.
Бұл жағдайда велосипедтің алдыңғы және артқы
дөңгелектерінің жүріп өткен жолдары бірдей ме?
Тестпен жұмыс
(Оқушыларға кеспе қағаздар таратылады)
Деңгейлік тест тапсырмалары
Тест жауаптары
А- нұсқа В- нұсқа С- нұсқа
1. В 1.С 1.Е
2. Д 2.А 2.В
3. А 3.Д 3.С
4. Е 4.В 4.Д
5. С 5.В 5.Е
Үй тапсырмасы:
• § 8.1-.§ 8.12 тақырыптарды оқу.
• Тест есептерін шығару
Оқушыларды бағалау:
16-20 балл «5»
11-15 балл «4»
6-10 балл «3»
0-5 балл «2»
Рефлексия
Сабақтан алған әсерлері мен
ұсыныстары туралы стикерге
«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі
бойынша оқушылар өз пікірін
білдіріп, ұсыныстарын жазып
кетеді.
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға
көп-көп рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz