Деңгейлік тест тапсырмалары




Презентация қосу
Ш.Уәлиханов атындағы №2 жалпы орта білім беру мектебі

Ашық сабақ
Электростатика тарауын қайталау.
10«Б» - сынып

Физика пән мұғалімі: Ж.Еримбетова
2014-2015 оқу жылы
Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Электр өрісіндегі шамаларды біле
отырып , формула түрінде өрнектеп,
есептерде қолдана білу.
Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін
кеңейте отырып, таным белсенділігін
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,
іздемпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың кеспе қағаздар, ақ қағаз,
көрнекілігі: кілт,сіріңке, слайдтар.

Сабақтың түрі: Сайыс сабақ

Сабақтың типі: Тарауды қайталау

Сабақта Баяндау, сұрақ-жауап, есеп
қолданылатын шығару
әдістер:
Сабақ жоспары.
. 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын сұрау(Кім жылдам?
ойыны)
3. «Шеңберден өтіп шығу».
4. «Бөгеттерден өту».(Деңгейлік есептер
шығару)
5. «Сиқырлы текше» Эксперимент жүргізу.
6. Сабақты қорытындылау.(Тестпен жұмыс)
7. Үйге тапсырма
8. Оқушыларды бағалау
І топ:
1.Кез-келген зарядталған бөлшектің
айналасында ----------болады?
«Кім жылдам?!
2.Электрлік қасиеттері бойынша
заттарды қандай екі топқа бөлеміз?
3. Атом құрылысын ашқан ғалым ?
4.Электр өрісінің күштік сипаттамасы
қандай шама?
5.Қандай беттер эквипотенциал беттер ІІ топ:
деп аталады? 1. Кулон заңын тұжырымда ?
2. Диэлектриктерде заряд
тасымалдаушылар қандай бөлшектер?
3. Электр өткізгіштерге нелер жатады?
4. Өткізгіштің электр сыйымдылығы деп
ІІІ топ: нені айтады?
1. Қандай заттар диэлектриктерге 5. Конденсаторлардың қандай түрлерін
жатады? білесіңдер?
2. Конденсаторларды қалай жалғауға
болады?
3. Электр өрісінің энергетикалық
сипаттамасы қай шама?
4. Өткізгіштерде заряд
тасымалдаушылар не болып табылады?
5. Электр өрісінің күш сызықтары қалай
орналасады?
«Шеңберден өтіп шығу»
І топ: ІІ топ:

ІІІ топ:
«Бөгеттерден өту»

D
«Сиқырлы текше»
Эксперимент жүргізу

І топ:Кәдімгі ақ қағаз, өлшемдері барлық жағынан бірдей. Егер
екеуін жерге бір мезетте тастайтын болсақ, онда екеуінің жерге бірдей
түсетінін байқаймыз.Сіздерге сұрақ қағаздың бірі екіншісіне
қарағанда жерге жылдам, әрі тез түсе алады ма?

ІІ топ: Массасы белгісіз жүк жатыр. Осы жүкке әсер ететін
ауырлық күшін тап?
Берілген құралдар: динамометр, жүк.

ІІІ топ: Велосипедші А-дан В-ға дейінгі жолды жүріп өтті.
Бұл жағдайда велосипедтің алдыңғы және артқы
дөңгелектерінің жүріп өткен жолдары бірдей ме?
Тестпен жұмыс
(Оқушыларға кеспе қағаздар таратылады)
Деңгейлік тест тапсырмалары
Тест жауаптары
А- нұсқа В- нұсқа С- нұсқа

1. В 1.С 1.Е

2. Д 2.А 2.В

3. А 3.Д 3.С

4. Е 4.В 4.Д

5. С 5.В 5.Е
Үй тапсырмасы:

• § 8.1-.§ 8.12 тақырыптарды оқу.
• Тест есептерін шығару
Оқушыларды бағалау:
16-20 балл «5»
11-15 балл «4»
6-10 балл «3»
0-5 балл «2»
Рефлексия

Сабақтан алған әсерлері мен
ұсыныстары туралы стикерге
«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі
бойынша оқушылар өз пікірін
білдіріп, ұсыныстарын жазып
кетеді.
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға
көп-көп рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қысқаша көбейту формулалары, есептер шығару
Сұрақтар түрі
Үшбұрыштарды шешу
Энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы
Санның бөлігін табуға есептер шығару
Деректерді сүзу
Қысқаша көбейту формулалары тарауы бойынша қорытындылау сабағы
Математикалық диктант
Жай бөлшектерді көбейту
Фотоматика калькуляторының көмегімен есептер шығару
Пәндер