Сынып жетекшісінің моделі




Презентация қосу
Нұрсұлу Рахманбергенова

Абай атындағы №90 орта
мектебінің әуез пәнінің мұғалімі.
«Сынып жетекшісінің моделі»

Мектеп

Білім Тәрбие

Бала
Сынып жетекшісі

І топ
Күнделікті талаптар ІІ топ
деңгейінен тәрбие жұмыстарын
шыға алмайтын жоспарлы,жүйелі жүргізіп,
тәрбиелік жұмыстарын оқушы,ата-аналармен бір-
жүиесіз жүргізіп,өз лесе жұмыс жасап,үнемі
мәнінде ұйымдастыра ізденіс үстінде жүретін
Ұжым басқарушы Ұйымдастырушы Тәрбиелеуші.
алмайтын сынып жеткшісі.
сынып жетекшісі.
Шебер
Шебер
ұйымдастырушы
ұйымдастырушы

тәрбиелеуші.
тәрбиелеуші. Ақылды
Ақылды

Сынып
Сынып
жетекшісі
жетекшісі
қандай
қандай
болуы
болуыкерек?
керек?
ізденімпаз
ізденімпаз Парасатты
Парасатты

Жаңаша
Жаңаша
Талапшыл
Талапшыл біліммен
біліммен
қаруланған
қаруланған
Тәрбие жұмысының мақсаты
Саналы жас
Саналы жас
ұрпақ тәрбиелеу.
ұрпақ тәрбиелеу.

Адамгершілікке
Адамгершілікке Отансүйгіштікке
Отансүйгіштікке
тәрбиелеу.
тәрбиелеу. тәрбиелеу.
тәрбиелеу.

Мәдениетті тұлға
Мәдениетті тұлға Ұлтжандылыққа
Ұлтжандылыққа
қалыптастыру.
қалыптастыру. тәрбиелеу.
тәрбиелеу.

Салауаттылыққа
Салауаттылыққа
тәрбиелеу.
тәрбиелеу.
Адамгершілік-
рухани
мәдениетін
қалыптастыру. Кәсіби бағдар
Патриотизм беру мен
мен азаматтық- эканомикалық
қа тәрбиелеу. мәдениетті
қалыптастыру.

Гендер мәселесі
Экологиялық
мәдениетті
Тәрбие отбасы мәде
бағыттары ниетін қа
қалыптастыру.
лыптастыру.

Танымдық
Салауатты өмір салтын қызығушылық
қалыптастыру. тарын
қалыптастыру.
Эстетикалық
мәдениетті
қалыптастыру
Сынып жетекшісі жұмысының кезеңдері

Тәрбиеленуші Әр тоқсан сайын пән
жөнінде мұғалімдерімен
оқушының
Педагогикалық сабақтарда,
үлгерімі туралы
сабақтан тыс
бақылау, жұмыстарда пікірлесу,
оқу
сауалнама, ақпарат жинау,
отбасымен күн тәртіптерінің .
Үлгерімдерін
орындалуын қадағалау,
байланыс, жоспарлау, ,сыныптан және
мектептен тыс
құжаттарын Ата-аналармен
жұмыстарға
үнемі
қадағалау. тығыз байланыс жасау араласуларына
талдау жасау,
түрлі көмек
ұйымдастыру.
Сынып жетекшісі

Тәрбие бағыттары

• Жұмыс жүргізу заңдылықтары

Жасы мен даралық
ерекшелі Мінез құлқын зерттеп Отбасы жағдайын зерттеу
ктерін ескеру
білу.

Оқушыға жетістікке
Оқушы пікі рімен санасып
Мектеп-оқушы-отбасы ұмтылуға көмектесу.
отыру. бірлігін назарда ұстау.

Жеке тұлға
Болашаққа
Үнемі
сеніммен
ізденіс
қарау

Сынып
жетекшісі
Рухани
Аянбай еңбек
жаңарып
ету
отыру

Белсенділік
Балаларды сүйетін және өзінің ісіне берілген сынып
жетекшісі ғана мейірбан жеке тұлғаның қалыптасуына
көмек көрсетуге қабілетті.

Ұқсас жұмыстар
Мектепте тәрбие жұмыстарын жоспарлаудың әдістемесі
Сынып жетекшісінің құқығы
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушы
Сынып жетекшілерге әдістемелік көмек
Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік міндеті сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын
Сынып жетекшісінің қызметін ұйымдастыру
Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары
Пәндер