Сынып жетекшісінің моделі
Презентация қосу
Нұрсұлу Рахманбергенова
Абай атындағы №90 орта
мектебінің әуез пәнінің мұғалімі.
«Сынып жетекшісінің моделі»
Мектеп
Білім Тәрбие
Бала
Сынып жетекшісі
І топ
Күнделікті талаптар ІІ топ
деңгейінен тәрбие жұмыстарын
шыға алмайтын жоспарлы,жүйелі жүргізіп,
тәрбиелік жұмыстарын оқушы,ата-аналармен бір-
жүиесіз жүргізіп,өз лесе жұмыс жасап,үнемі
мәнінде ұйымдастыра ізденіс үстінде жүретін
Ұжым басқарушы Ұйымдастырушы Тәрбиелеуші.
алмайтын сынып жеткшісі.
сынып жетекшісі.
Шебер
Шебер
ұйымдастырушы
ұйымдастырушы
тәрбиелеуші.
тәрбиелеуші. Ақылды
Ақылды
Сынып
Сынып
жетекшісі
жетекшісі
қандай
қандай
болуы
болуыкерек?
керек?
ізденімпаз
ізденімпаз Парасатты
Парасатты
Жаңаша
Жаңаша
Талапшыл
Талапшыл біліммен
біліммен
қаруланған
қаруланған
Тәрбие жұмысының мақсаты
Саналы жас
Саналы жас
ұрпақ тәрбиелеу.
ұрпақ тәрбиелеу.
Адамгершілікке
Адамгершілікке Отансүйгіштікке
Отансүйгіштікке
тәрбиелеу.
тәрбиелеу. тәрбиелеу.
тәрбиелеу.
Мәдениетті тұлға
Мәдениетті тұлға Ұлтжандылыққа
Ұлтжандылыққа
қалыптастыру.
қалыптастыру. тәрбиелеу.
тәрбиелеу.
Салауаттылыққа
Салауаттылыққа
тәрбиелеу.
тәрбиелеу.
Адамгершілік-
рухани
мәдениетін
қалыптастыру. Кәсіби бағдар
Патриотизм беру мен
мен азаматтық- эканомикалық
қа тәрбиелеу. мәдениетті
қалыптастыру.
Гендер мәселесі
Экологиялық
мәдениетті
Тәрбие отбасы мәде
бағыттары ниетін қа
қалыптастыру.
лыптастыру.
Танымдық
Салауатты өмір салтын қызығушылық
қалыптастыру. тарын
қалыптастыру.
Эстетикалық
мәдениетті
қалыптастыру
Сынып жетекшісі жұмысының кезеңдері
Тәрбиеленуші Әр тоқсан сайын пән
жөнінде мұғалімдерімен
оқушының
Педагогикалық сабақтарда,
үлгерімі туралы
сабақтан тыс
бақылау, жұмыстарда пікірлесу,
оқу
сауалнама, ақпарат жинау,
отбасымен күн тәртіптерінің .
Үлгерімдерін
орындалуын қадағалау,
байланыс, жоспарлау, ,сыныптан және
мектептен тыс
құжаттарын Ата-аналармен
жұмыстарға
үнемі
қадағалау. тығыз байланыс жасау араласуларына
талдау жасау,
түрлі көмек
ұйымдастыру.
Сынып жетекшісі
Тәрбие бағыттары
• Жұмыс жүргізу заңдылықтары
Жасы мен даралық
ерекшелі Мінез құлқын зерттеп Отбасы жағдайын зерттеу
ктерін ескеру
білу.
Оқушыға жетістікке
Оқушы пікі рімен санасып
Мектеп-оқушы-отбасы ұмтылуға көмектесу.
отыру. бірлігін назарда ұстау.
Жеке тұлға
Болашаққа
Үнемі
сеніммен
ізденіс
қарау
Сынып
жетекшісі
Рухани
Аянбай еңбек
жаңарып
ету
отыру
Белсенділік
Балаларды сүйетін және өзінің ісіне берілген сынып
жетекшісі ғана мейірбан жеке тұлғаның қалыптасуына
көмек көрсетуге қабілетті.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz