Теңдеуді шешу




Презентация қосу
Білімділік
Бірліктерді қосу және азайтуға келтіру арқылы орындалатын
есептеу тәсілдерін енгізу, сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсетіп, екі
амалмен шығарылатын есепті шығаруды пысықтау. Геометриялық
фигураларды ажырату және ұзындықты өлшеуді қайталау. Оқулықпен
жұмыс істеу.
Дамытушылық
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе
білу дағдыларын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу
машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастыру.
Тәрбиелік
Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге, өз пікірін
еркін айтуға,өзгенің пікірін тыңдауға баулу; адамгершілігін арттыру,
еңбекті сүйе білуге тәрбиелеу.

Артқа
Әлібектің түстері қызыл, көк және
жасыл доптары бар. Қызыл доп көк
доптан үлкен, ал көк доп жасыл доптан
үлкен. Ең үлкен доптың түсі қандай? Ең
кіші доптың түсі қандай?

Артқа
а) Қандай геометриялық фигуралармен таныстық
(сызбаларды атау)
••• •
нүкте сәуле кесінді сүйір бұрыш

тік бұрыш доғал бұрыш төртбұрыш үшбұрыш

шаршы тік төртбұрыш

ә) Теңдеуді шешу

Артқа
9 + 4 =? 6 + 7 =? 13 – 7 =?
12 – 8 =? 13 – 4 =?

Артқа
№1 тапсырма.

а) Жолақтарды пайдалана отырып, қосу,
азайту тәсілдерін орындау.

23 + 7 20 + ( 3 + 7) = 30 30 - 7
20 + (10 – 7) = 23
20 3 20 10
ә) Түсіндіре отырып, тақтада
шығарту. (оқулықпен жұмыс)
42+8 40 + ( 2 + 8) = 50 50-8
40 + (10 – 8) = 42
40 2 40 10
64+6 60 + ( 4 + 6) = 70 70-6
40 + (10 – 8) = 42
60 4 60 10

87+3 80 + ( 7 + 6) = 90 90-3
80 + (10 – 3) = 87
80 7 80 10
№2 тапсырма.
Ауызша орындау. Бос торларға теңдеулердің
шешімдері болатын сандар қойылады.

+ 5 = 10 + = 100

10 - = 100 - =

Артқа
Сергіту сәті:

Кіші көршім оң жақта,
Үлкен көршім сол жақта,
Қайда кеткен жан-жаққа?

•••30••• •••29••• •••15•••
•••27••• •••25••• •••9•••
•••8••• •••10•••
Артқа
• 45 + 5 = • 80 – 4 =
• 100 – 8 =
• 30 – 7 =
• 39 + 1 = • 92 + 8 =
Ұл бала – 36
Қыз бала – ? 4-еуі артық
Шешуі:
• Шығармашылық тапсырма
Қиялменен, арманды Өз ойларынан
теңдеу
Жалғастырып тақырыбына
тақпақ, өлең,
самғаймыз. жұмбақ немесе
шағын ертегі
Болашақты армандап, құрастыру.
Үміт отын жалғаймыз.

Артқа
• 23 + 7 = • 40 –1=
• 50 – 5 = • 95 +5=
• 76 + 4 =
• 100 – 5=
Қыз балалар – 30 кітап
Ұл бала – ? 3 кітап кем
Шешуі:
• Шығармашылық тапсырма
Қиялменен, арманды Өз ойларынан
теңдеу
Жалғастырып самғаймыз. тақырыбына
тақпақ, өлең,
Болашақты армандап, жұмбақ немесе
шағын ертегі
Үміт отын жалғаймыз. құрастыру.

Артқа
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды соғайық.
Оңға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп.
Бір отырып, бір тұрып,
Орнымызды табайық.
Артқа
Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз
жасырынып тұр, 2.Ол үшін қима
тауып көрейік. қағаздағы есепті
шығару керек

50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 =
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = х+8 = 17
70+(16-6)

Д - 60 С-93 Ы-17 Т-70
Т-9 Қ-90 Ы-80
О- 52
(8 4) =3
Білімімен, ұтымды
жауабымен,
шапшаңдығымен
орындаған оқушыларды
бағалау.

артқа

Ұқсас жұмыстар
Жұп коэффициенті бар теңдеуді шешу
Мектеп математикасындағы квадраттық теңдеулерді шешу жолдары
Логарифмдік теңдеулерді шешу туралы ақпарат
Көрсеткіштік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Квадрат теңдеулерді шешу
Иррационал теңдеулер
Теңдеуді шешудің тәсілдері
Толық квадрат теңдеулерді шешу формулалары
Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу
Оқушы білімін тексеру
Пәндер