Сұрақтар мен жауаптар массивтерін жасау блоктары




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

№7 орта мектебінің 10 “ә” сынып оқушысы: Шері Жеңісбек

Ғылыми жетекшісі информатика пәнінің мұғалімі:
Макашова Лиза Амангелдіқызы
“Адамзат үшін ХХІ ғасыр
жаңа технологиялардың
ғасыры болмақ, ал осы жаңа
технологияларды жүзеге
асырып, өмірге енгізу, игеру
және жетілдіру - бүгінгі
мектеп оқушылары сіздердің
еншілеріңізде”

Н.Ә.Назарбаев
Қазіргі ақпараттық және телекоммуни-
кациялық технологияның кеңінен
пайдалануға негізделген оқу курстарын
дайындау және жүзеге асыру
әдістері туралы білімді қалыптастыру.
• Бүгінгі уақытта ақпараттық технология бүкіл әлемде
қарқынды дамуда. Ақпараттық техногияның дамуы біздің
мемлекетіміз үшін өзекті мәселелерінің бірі болып отыр.
Себебі, еліміз алдыңғы қатарлы 50 мемлекетке кіретін
бағдарламысында компьютерлік сауаттылыққа көңіл бөлінген.
Сондықтан мен бұл бағдарламаға өз үлесімді қосамын деп
үміттенемін.
• Ақпараттандыру үрдісінің әсерімен жаңа қоғамдық құрылым
қалыптасуда. Қоғамды ақпараттандырудың маңызды
бағытының бірі – білім беру ісін ақпараттандыру; бұл жаңа
ақпарат құралдары мен әдістерін, дамыта оқытудың идеяларын
жүзеге асыруға оқу – тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерін бір
– бірімен тығыз байланысты өрістетуге және олардың
тиімділігі мен сапасын көтеруге, жас ұрпақты жаңа қоғам
жағдайында өмір сүруге дайындауға пайдалану деген сөз.
• Сондықтанда білім беруде жаңа
технологияларды пайдалану оқу ісі сапасын
жоғарлатады деп сенеміз және оқушының
дайындалу процесіндегі ең керекті құралы
болады деп ойлаймын.
• Оқушылар мен мұғалімдердің жұмысын
жеңілдетуге осы жұмысты жазуға
ұйғардым.
оқытушыға компьютер
көмегімен бақылау
оқытушыға өзіндік жұмысының күрделілік
жұмыс ретінде деңгейінен және
мазмұннын тарау
компьютерде
арқылы оқушылардың
сабақты жүргізу білімін тиімді
мүмкіндігі және тез бақылауға
мүмкіндік береді.
Оқушылармен жекелендірілген
бақылау жұмысы мен типтік жұмыс істеуге мүмкіндік, әсіресе,
есептеулер үй жұмысын үй жұмысы мен бақылау
тексерулерден босату шараларына қатысты бөлімінде.
Тесті Visual Basic- те қалай жасағанымды айтып өтейін.

Программа
Форманың Caption қасиетіне Тест мәнін беремін,
Font комплексті қасиетін ашып, шрифт өлшемін
12 етіп орнатамын.
Формаға Command 1, Command 2, Command 3
обьектілерін түсіремін. Олардың Caption
қасиеттеріне ретімен Бастау, Тоқтау және Шығу
мәндерін орнатамын.
Формаға Frame 1 обьектісін орнатып, Visible
қасиетіне False мәнін орнатамын.
Frame 1 обьектісінің ішіне Text 1 обьектісін
орнатып, Locked және MultiLine қасиеттеріне True
мәнін орнатамын.
Frame 1 обьектісінің ішіне Option 1 обьектісін түсіремін,
оның екі көшірмесін алып қойамын. Нәтижесінде Frame 1
обьектісінің ішінде үш элементтен тұратын Option1 массиві
жасалады.
Frame 1 обьектісінің ішіне Command 4 обьектісін орнатып,
Caption қасиетіне Келесі сұраққа өту мәнін жазамын.
Код терезесінің General бөлігіне өтіп, бірнеше
процедураларда жұмыс жасайтын айнымалыларды
сипаттаймын.
А- тестілеуге қатысушылардың аты-жөнінен құралатын
массив,
Surak - 10 сұрақтан тұратын массив,
Jauap1, Jauap2, Jauap3, жауап варианттарынан
тұратын массив,
Kilt- дұрыс жауаптардан тұратын массив (кілттер),
J- тестілеуге қатысушының берген жауабы,
Num-сұрақ нөмірлері,
i-тестілеуге қатысушының реттік нөмірі,
Durus-дұрыс жауаптар саны.
Dim A (100) As String
Dim Surak (50), Jauap1 (50), Jauap2 (50), Jauap3 (50), As
String
Dim Kilt (50) As Integer
Dim J As Integer
Dim Num, I As String
Dim Durus As Integer
Form_Load процедурасына өтіп, сұрақтар және жауаптар
массивін жасау поцедурасын жазыңыз.
Private Sub Form_Load ()
i=0 і айнымалысының алғашқы мәні
Сұрақтар мен жауаптар массивтерін жасау блоктары
Surak (1) = “АҚШ астанасын көрсет.”
Jauap1 (1) =” Лас-Вегас”
Jauap2 (1) =” Вашингтон”
Jauap3 (1) =”Нью-Йорк ”
Kilt(1) =2
Surak (2) =”Алматының шығысында орналасқан тау. ”
Jauap1 (2) =” Жоңғар Алатауы”
Jauap2 (2) =”Мұғалжар ”
Jauap3 (2) =”Тянь- Шань”
Kilt(2) =1
Surak (3) =”Төменде көрсетілген халықтардың қайсысы көп? ”
Jauap1 (3) =”Орыстар ”
Jauap2 (3) =”Ағылшындар ”
Jauap3 (3) =”Қытайлар ”
Kilt(3) =3
Surak (4) =” Қай мұхитта ең ірі арал доғалары орналасқан?”
Jauap1 (4) =” Үнді”
Jauap2 (4) =”Тынық ”
Jauap3 (4) =”Атлант ”
Kilt(4) =2
Surak (5) =”Жер бетінің көрінісі қалайа талады? ”
Jauap1 (5) =” Таулар”
Jauap2 (5) =”Қыраттар ”
Jauap3 (5) =” Жер бедері”
Kilt(5) =3
Surak (6) =”Жердің ортасынан экваторға дейінгі қашықтық. ”
Jauap1 (6) =”6356 ”
Jauap2 (6) =” 6378”
Jauap3 (6) =” 6359”
Kilt(6) =2
Surak (7) =”Дүниежүзілік мұхит түбінің 70 пайызын алып
жатқан: ”
Jauap1 (7) =”мұхит жазығы ”
Jauap2 (7) =”материктік беткей ”
Jauap3 (7) =”мұхиттық жота ”
Kilt(7) =1
Surak (8) =”Халқының көбі ауылдық жерде тұратын елдер. ”
Jauap1 (8) =”Еуропа ”
Jauap2 (8) =”Солтүстік Америка ”
Jauap3 (8) =”Азия ”
Kilt(8) =3
Surak (9) =”Африка қанша мұхитпен шектелседі? ”
Jauap1 (9) =”1 ”
Jauap2 (9) =” 2”
Jauap3 (9) =”3 ”
Kilt(9) =2
Surak (10) =”Орыс Америкасының бірінші билеушісі. ”
Jauap1 (10) =”Г.Дежнев ”
Jauap2 (10 =”В.Берингов ”
Jauap3 (10) =”Г.Шелехов ”
Kilt(10) =3
End Sub
Command1_Click процедурасына өтіп, танысу және 1-сұрақты
шығару процедурасын жазыңыз.
Private Sub Command1_Click ()
Танысу блогы
i =i+1
A(i)=InputBox (“Аты- жөніңізді еңгізіңіз”,”Географиядан
тест”)
Durus=0
Command1. Enabled=False батырманы ажырату
Frame 1.Visible=True обьектіні көрсету
Num=1
Frame 1.Caption=Str(Num)+”сұрақ”
Text1.Text =Surak (Num)
Option1(0).Caption = Jauap 1(Num)
Option1(1).Caption = Jauap 2(Num)
Option1(2).Caption = Jauap 3(Num)
Option1 обьектілерінен нүктелерді алып тастау циклі
For k =0 To 2
Option1 (k). Value = False
Next k
End Sub
Command2_Click процедурасына өтіп, тестілеуді тоқтату және Бастау
батырмасын іске қосу процедурасын жазыңыз.
Private Sub Command2_Click ()
Frame1.Visible = False
Command1. Enabled=True
End Sub
Command3_Click процедурасына өтіп, програмадан шығу процедурасын
жазыңыз.
Private Sub Command3_Click ()
End
End Sub
Option1_Click процедурасына өтіп, тестілеуге қатысушының белгілеген
жауабын қабылдау процедурасын жазыңыз.
Private Sub Option1_ _Click (Index As Integer)
J=Index+1
End Sub
Command4_Click процедурасына өтіп, салыстыру, келесі сұрақты
шығару және тестілеуді тоқтату процедурасын жасаңыз.
Private Sub Command4_Click ()
Жауаптарды салыстыру блогы
If J = Kilt(Num) Then Durus = Durus + 1
Келесі сұрақты шығару блогы
Num = Num + 1
Frame1. Caption = Str (Num) + “сұрақ ”
Text1.Text =Surak (Num)
Option1(0).Caption = Jauap 1(Num)
Option1(1).Caption = Jauap 2(Num)
Option1(2).Caption = Jauap 3(Num)
Option1 обьектілерінен нүктелерді алып тастау циклі
For k =0 To 2
Option1 (k). Value = False
Next k
Тестілеуді тоқтату және баға қою блогы
If Num = 11 Then
Frame1.Visible = False
Дұрыс жауаптар пайызы
m = 100*Durus/ 10
баға шығару
If m >= 90 Then Ball = 5
If m <90 And m >=60 Then Ball =4
If m <60 And m >=40 Then Ball =3
If m >= 40 Then Ball = 2
MsgBox A(i) + “тестілеу аяқталды.Сіздің бағаңыз:”+ Str(Ball),64,
“НӘТИЖЕ”
Command1. Enabled=True
End If
End Sub
13. Қосымшаны іске қосып, орындап көреміз.
7 сынып

8 сынып

9 сынып

10 сынып

11 сынып
География
6 сынып еңбек

8 сынып еңбек

7 сынып информатика

8 сынып информатика

9 сынып информатика

10 сынып информатика

11 сынып информатика

Бұл мұғалімдерге материалды түсіндіргенде
және берілген тақырып бойынша білім
тексергенде көмекші болуға тиіс. Бұл жұмыс
мұғалімдердің еңбегін жеңілдетуге, оқушыларға
материалды менгеруді жеңілдетуге, бұдан да
ыңғайлы, кең тармақты, жетілдірілген мұғалім
автоматтандыралған жүйелерді құрастырудың
іргетасы болуы тиіс. Оқушылар толығымен
қандай тақырыптар өтетінін және бағалау
тәсілдерімен толық таныса алады. Жазылған
ғылыми жұмысымды әрі қарай оқушылар мен
мұғалімдер қолданып, оларға үлкен үлесін
тигізеді деген ойдамын.

Ұқсас жұмыстар
Тапсырмалар белгілі бір пән бойынша білімді жалпылау және жүйелеу үшін жақсы
Сәттілік кезең
ПРЕЗЕНТАЦИЯ ІШКІ ШАРУАШАЛЫҚ ЖЕРГЕ ОРНАЛАСТЫРУ
Нәтижелерді бақылау қабілеті
Көмірсулар Моносахаридтер
Пішінді жібермес бұрын пайдалы функция
Қызметкердің атқаратын жұмыстары, қосымша атқаратын жұмыстары
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРДІҢ ҚИЫН БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ
Интернет тобының сұрақтары
Сын тұрғысынан ойлау - оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы
Пәндер