Қорытынды тест




Презентация қосу
Тлеужанов
Асылбек
Амантайұлы

Қызылту негізгі мектебі
География және тарих
пәнінің мұғалімі
Орталық Қазақстан экономикалық ауданының экономикалық-географиялық
жағдайы, табиғат ресурстары, халқы, шаруашылығы, өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы,
көлік кешендері туралы қосымша деректерді, картаны, оқулық текстін
пайдалана отырып,оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

Оқулықтағы сурет, сызба-схема, атласты, кестелерді пайдаланып қосымша деректермен
сарамандық жұмыс, тест орындау арқылы өз бетімен ізденуге дағдыландыра отырып,
оқушы ойын, қабілетін дамыту.

Ұжымдық, жұптық жұмыс арқылы ұйымшылдықпен

шығармашылық ізденіске баулу.
Білім, іскерлік пен дағдыны
қолдану,
дамыту мен бекіту
сабағы.
танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру
иллюстративті (бейнелі),
репродуктивті-жартылай
ізденушілік, сұрақ-жауап, баяндау,
пікір айту, шығармашылықпен
жұмыс жасау.
Жеке, жұптық, ұжымдық
9-сыныпқа арналған атлас
карта, Қазақстанның
экономикалық картасы,
дидактикалық, материалдар,
интерактивтік тақтаны
пайдалану, интернет слайдтары
қосымша ізденіс материалдары.
1.“Миға шабуыл” стратегиясы
Тест

2. “Ой шақыру” стратегиясы
Деңгейлік тапсырма

3. “Көп ізденсең, көп білерсің” (шығармашылық ізденіс)

4. “Ізденген жетер мұратқа”
Қорытынды тест

5.Бағалау
1.Орталық Қазақстанның экономикалық
географиялық жағдайы;
2.Табиғат ресурстары;
3.Халқы, тығыздығы, 1 км 2-ге орналасуы;
4.Өнеркәсібінің негізгі бағыттарын;
5.Ауыл шаруашылығының салаларын;
6.Көлігі;
7.Ірі өнеркәсіп қалалары
8.Экологиялық проблемалары
1.Орталық Қазақстан экономикалық ауданы бір ғана Қарағанды облысынан
тұрады.

2.Орталық Қазақстан марганец кенінің барланған қоры бойынша дүние
дүние жүзінде 3-орын,ал ТМД елдері арасында Украинадан кейін 2-ші орын.

3.Орталық Қазақстан металлургияның республикалық маңызы
бар негізгі шикізат базасы.

4.Теміртау қаласында толық циклды қара металлургия зауыты жұмыс істейді.
5.Ірі тау-кен металлургия комбинаты Жезқазған мен Балқашта салынған.
Кен өндіру,байыту,рафинадталған мысты алу кешенді жүргізілді.Мыстың мұндай
түрін тек Орталық Қазақстан шығарады.

6.Қарғандының негізгі маманданған саласы-кокстелетін тас көмір өндіру

7.Мал шаруашылығының жетекші саласы-қой шаруашылығы.

8.Орталық Қазақстан су ресурсына тапшы аудан.
І. “Миға шабуыл” стратегиясы
Тест сұрақтары

1.Орталық Қазақстан неше облыспен шектеседі?
а) 9
ә)10
б) 4
2.Орталық Қазақстанда халықтың сирек қоныстанған ауданы?
а)Солтүстігі
ә) Батысы
б) Шығысы
3.О.Қ. қандай пайдалы қазбаға бай?
а)мұнай-газ,көмір
ә) көмір,мыс,маргенец
б) хром-никель
4.Қорғасын-мырыш өндіретін кәсіпорын қандай өндіріс бірлестігіне топтасқан?
а)Сарыарқа-полиметал
ә)Атасу-Аят
б) Теміртау-Қарағанды
5.О.Қ. экономикалық ауданының солтүстігі қандай мал шаруашылығын
дамытуға қолайлы?
а)етті-сүтті ірі қара мен жылқы
ә) қой шаруашылығы
б)түйе шаруашылығы
Тест жауаптары, бағалау
1- а
2- б
3 -ә
4-а
5-а
Бағалау
5+ “5”
4+ “4”
3+ “3”
“Ой шақыру” стратегиясы
Деңгейлік тапсырма

І топ. ■. Сіздің ойыңыз...

Не себепті Орталық Қазақстан ауданында ірі қара мал
шаруашылығы жақсы дамымаған. Оның өнімдерімен өзін-өзі
қамтамасыз ете ала ма? Бұл өнімдерді қандай экономикалық
аудандардан алады.
“Ой шақыру” стратегиясы
Деңгейлік тапсырма

ІІтоп. ■. Анықтаңыз...

124-суретке баға беріп Орталық Қазақстандағы
экономикалық белсенді халықтың үлес салмағын анықтаңыздар.
Негізгі халық жұмысының қандай түрінде қызмет етеді?
Қандай қорытынды жасар едің
“Ой шақыру” стратегиясы
Деңгейлік тапсырма

ІІІ топ.■.Табыңыз...

Орталық Қазақстан қандай
минералды ресурстарға бай? Картаны
пайдаланып (62 және 123-сурет) мыс кенорындарын табыңыздар.
І топ.●.Салыстырыңыз.Оқулық мәтінін және
картаны (62және 123-сурет)пайдаланып,Жезқазған
және Балқаш өнеркәсіп топтарында қандай металл
түрлерін балқытады (негізгісінің астын
сызыңдар).Олар түсті металдың қандай тобына
жатады?Комбинаттары қандай шикізат базасының
негізінде жұмыс істеуде?
Негізгі салалардың дамуына қандай салалар
көмектесуде?Жұмыстың қорытындысын кестеге
жазыңыздар.

ІІ.топ.●. “Жүйрік ой”. Орталық Қазақстанның
өнеркәсіп өнімдерінің жеке түрлерін шығаруы
бойынша үлесі қандай?2004 жылғы дерек
бойынша (қосымшаны
пайдаланыңыз).Жауаптарыңызды өздеріңіздің
есептеріңіз бойынша дұрыстығын пайызбен
тексеріңіз.Қандай өндірістерді Орталық
Қазақстанның мамандану аласына жатқызамыз.Ол
үшін мамандану коэффицентінің формасын
пайдаланып есептеңіздер.Нәтижесін төмендегі
кестеге жазыңыздар.
(кесте оқулық ІІ бөлім 141-бет).
ІІІ топ.●.Дәлелдеңіз.Картаны қолданып (122-
сурет)Орталық Қазақстанның ауа бассейні қандай
өндіріс орындарының әсерінен ластануда?
Топтық жұмыс
“Көп ізденсең, көп білерсің”(Шығармашылық ізденіс)
І топ.Қарағанды қаласын қорғайды
ІІ топ.Жезқазған қаласын қорғайды
ІІІ топ.Теміртау қаласын қорғайды.
Қорғаудағы жоспар:
жоспар:
1.Қаланың құрылған уақыты, пайда болу себебі?
2.Халқының саны, өсуі.
3.Негізгі маманданған өнеркәсіп салалары
4.Даму проблемасы және болашағы
Қорғау тәртібі:
1.Уақытқа бағыну (әр топ 3-4 мин)
2.Жаңашыл болу
3.Проблемалық жағдайына тоқталу
4.Қазақстанның экономикасына қосар үлесін дәлелдеу.
(ірі қалаларына сипаттама беру үшін статистикалық мәліметтер,
күнделікті газет-журналдан,интернеттен алынған соңғы деректер
пайдаланылу керек)
“Ізденген жетер мұратқа”
Тест сұрақтары
1.Орталық Қазақстан қандай облыспен шектеспейді?
а)Ақмола ә)Батыс Қазақстан б)Шығыс Қазақстан в)Алматы
2.Аудан халқының орташа тығыздығы (1 км 2).
а)3 адамнан аз ә)3 адамнан көп б)5,5 адам в) 6 адам г) 6,5 адам
3.Орталық аудандағы өнеркәсіп салаларының жақсы дамығаны.
а)мұнай және газ өндіру ә)көмір және қара металлургия
б)түсті металлургия және тамақ өнеркәсібінің салалары
в) ауыл шарауашылық салалары г) жеңіл және тамақ
4.Болат өндіретін Орталық Қазақстан қаласы
а)Қарағанды ә)Жезқазған б) Балқаш в) Рудный г) Теміртау
5.Қарағандының басты маманданған өндірісі
а)ет өндіру ә)көмір өндіру б)болат өндіру в)мыс өндіру
г)күкірт қышқылын өндіру
Тест жауаптары

1- ә
2- ә
3- ә
4- г
5- ә
Бағалау:
5+ “5”
4+ “4”
3+ “3”
2+ “2”
Барлық тапсырмалар бойынша алған ұпайларын қорытып,
топтың қорытынды ұпайын шығару.
р\с Топтың К е з е ң д е р Қорытынды
аты ұпай

І ІІ ІІІ ІҮ

Тест ■ ● Шығармашылық Ізденген
ізденіс жете
р
мұра
тқа
(Тест)

І Қарағанды «5»-
«4»-
«3»-

ІІ Жезқазған «5»-
«4»-
«3»-

ІІІ Теміртау «5»-
«4»-
«3»-

Ұқсас жұмыстар
Бақылау әдістері
Квадрат теңсіздіктер
Оқушыларды ҰБТ – ға дайындау жұмысының жүйесі
Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары
Тестті құру технологиясы мен бейімдеу
Оқушылардың барлығы сабаққа қатысуын
Даму психологиясын зерттеу әдіс - тәсілдері
11-сынып оқушыларын ҰБТ-ға дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері
Математика сабағындағы тексеру жұмыстарының маңызын әдістемелік негіздеу
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Пәндер