Ана тілі туралы өткен сабақта қандай өлеңдер оқыдық




Презентация қосу
Әдебиеттік оқу.
2 сынып
Жүсіпбек Аймауытов
“Құштарлық”
Батыс Қазақстан облысы.Терекеті ауданы.
Подстепный жалпы орта білім беретін
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Сариева Гүлнара Есенгелдіқызы
І.Психологиялық дайындық:
Өзімізге: Сәттілік, қуаныш
Қонағымызға:Жақсы көңіл-күй тілейміз.
Елімізге: Тыныштық, молшылық тілейміз.
Сондықтан бүгін қуанышқа кенелейік.
Жақсы алғысқа бөленейік.
ІІ. Үй
тапсырмасын
бекіту
Сұрақ-жауап:
•Адам өз ойын қалай жеткізеді?
•Қазақ тілі - мемлекеттік тіл болу себебі неде?

•“Тіл – ұлттық белгі, халықтық мұра”
дегенді қалай түсінесіңдер?
Ұлттық белгі Халықтың тілі

Қазақ тілі

Ата- баба мұрасы

•Ана тілі туралы өткен сабақта қандай
өлеңдер оқыдық?
Мен оның түнін сүйем, күнін сүйем,
Ағынды өзен, асқар тау, гүлін сүйем.
Мен оның қасиетті тілін сүйем,
Мен оның құдіретті үнін сүйем.
М.Мақатаев
Ата Заңда қазақ тілі Мемлекеттік тіл делінген.
Сондықтан әрбір Қазақстан азаматы қазақ тілін
білуі керек.
Мәдинаға еңбек
пәнінің мұғалімі кесте
тігуді тапсырды.
Кестені тігу қызықты,
қиын болды. Бірақ,
Мәдинаның кестесі өте
әдемі шықты.
- Неге?
ІV. Сөзжұмбақты шешіп бергін талаппен,
Таныс болғың келсе жаңа сабақпен.
Қа л ам
1) Қажетті сабақ құралы.
Ұн 2) Бидайдан алынатын өнім.
Шы р п ы 3) Басында күкірті бар
Т ұм ан б ай тұтанғыш зат.
4) Жазушы Молдағалиевтің
Ана аты.
Р ам а з а н 5) Ең қадірлі жан.
6) Қасиетті ай.
Л а қ 7) Ешкі төлі.
Ын т ы м а қ 8) Ырыс алды - .............
Қа д ыр 9) Жерлес ақын, жазушы.

Құштарлық - бір нәрсені бар ынта
жігермен талпынып орындау.
V. Жаңа сабақ.

Ақын,
аудармашы, 1931ж.
1889ж .
1913ж.
Драматург, “Қазақ”
зерттеуші газеті.
Жүсіпбек
1929ж. Аймауытов 1931ж.
зобалаң. атылды.

“Қартқожа” “Күнікейдің
, “Ақ білек” жазығы”
13 жасында
өлең жазды.
VІ. “Жұмбақтың қане, жауабын
Ойланып тез табайық.

Көп әңгіме, өлеңім,
Күнде ақыл беремін.
Жақсы көрсе мені кім,
Менде жақсы көремін.

Өзіңе ұнайтын кітапты оқы.
Кітап оқуға ынталанып үйрен.
VІІ. Оқулықпен жұмыс.
•Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқы.
•Мәтінді бөлімдерге бөліп оқы.
•Мағынасы түсініксіз сөздерді белгіле.
Суретпен жұмыс.
Сөздік жұмысы (дәптерге жазу)

•Қаңтарып тұсау - аттың
басын көтере байлау.

•Көзін қадау – қадала қарау.

•Иегін созды – иегін алға қарай
созу.
VІІІ. Шығармашылық
жұмыс.

3-топ: “Буыннан
сөз құра”
2-топ: Құш-
1-топ: Кітап Құштарлық Кі-
туралы өлең, сөзінен сөз Тор-
шығарма жазу. жаса. Қаң-
Ұш-
ІX.Пысықтау сұрақтары.
•Қартқожаны не қуантты?
•Қартқожа өзіне қандай серт берді?
• Қартқожа қандай бала?
Қартқожа
Еңбексүйгіш Сыпайы

Ізденімпаз Ынталы

Оқуды аңсайды Өз ісіне тиянақты
Үйге
тапсырма

•Мәтінді түсініп оқы.
•Оқу, білім туралы
мақалдар жаз.

Ұқсас жұмыстар
Ж. Аймауытов "Құштарлық"
Халық ауыз әдебиетін оқыта отырып, оқушыларды шығармашылық өнерге баулу
Термин қай тілдің сөзі
Таза сөйлеу
Ананың ізін қыз басар
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
Бірлестік мұғалімдерінің әдістемелік тақырыбы
Ана өмірдің шуағы
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру
ХАТТИ ӘДЕБИЕТІ
Пәндер