Теңдік шеш



Ақтөбе қаласы №52 негізгі мектептің
бастауыш класс мұғалімі Убайтжанова Айсулудың
3 класта математика пәнінен "Білімді тиянақтау"
тақырыбында өткізген сабағы

Білімді тиянақтау
Сабақтың тақырыбы:
Мақсаты:
Типі:
Көрнекілігі:
Қосындыны санға бөлу туралы оқушылардың алған білімдерін тиянақтай түсу.
білімділік: Бөліндіні қосынды түрінде, қосындыны бөлінді түрінде жазып, мәнін табуға есептер шығаруға төселдіру;
дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру. Теңдеу шешу, өрнек құру, мәнін табу машықтарын дамыту.
тәрбиелік: Тиянақтылыққа, шапшаңдылыққа, өзін өзі басқаруға тәрбиелеу.
Пысықтау сабағы
Оқулық, таратпа материалдар, сабақтың компьютерлік призентациясы, бағалау парағы.
Әдістері:
Талдау, жинақтау, өзіндік жұмыс, репродуктивтік әдістер

Үй жұмысын тексеру:
А) 6;
Ә) 320;
Б) 6;
В) 120;
а) 12 мен 18-дің қосындысын 5-ке бөл;
ә) 8-ді 29 бен 11-дің қосындысына көбейт;
б) 18 бен 24-тің қосындысын 7 есе кеміт;
в) 35 пен 15-тің айырмасын 6 есе арттыр;

Көзімізді жұмып, бір мезгіл түнгі аспанға көз жіберейікші!
Күн батты. Қараңғылық түсе бастады. Аспанда бір шөкім
бұлт жоқ. Әне, алғашқы жұлдыздар көрінді.
Олар бірте-бірте көбейіп, аспанды жұлдыз
басып кетті. Қандай керемет көрініс? Қарай бергің келеді.
Аспандағы сан мыңдаған жұлдыздарды санап шыққың
келеді. Ал, сонда олар неге күндіз көрінбейді?
І. Психологиялық дайындық

Күндіз көрінетін жұлдызымыз-Күн. Ол
жерге өте жақын орналасқан. Басқа
жұлдыздар жерден өте алыста. Сондықтан
күннің жарық сәулесі басқа жұлдыздардың
жарығын көлегейлеп тастайды.

2. Мәтінді есептер:
Сауыншы түске дейін 54 л, түстен кейін 46 л сүт сауып, барлық сүтті бірдей 5 ыдыс-қа бөліп құйды. Әр ыдысқа неше литр сүт құйылды?
Жауабы:
5 ыдысқа-54 л және 46 л
Әр ыдысқа-?
Шешуі: (54+46) :5═100:5 ═20 (л)
Жауабы: әр ыдысқа 20 литр сүт құйылды
Тапсырма: Жауаптарыңды тексеріңдер.
3. Тапсырма:
3 шелекте 27 л сүт бар. Осындай 6 шелекке неше шелек сүт сыяды?
Жауабы:
3 шелекте-27 л
6 шелекке-?
Шешуі: 27 : 3 ═ 9
9 · 6 ═ 54
Жауабы: 6 шелекке 54 литр сүт сыяды
Тапсырма: Жауаптарыңды тексеріңдер.

Жұлдыздар неге жарқырайды? Себебі жұлдыздар
да күн сияқты сутегі иен гелий газдарының
жанып жатқан қосындысынан пайда болған.
Жұлдыздар да жанып жатырғандықтан жарық
пен
жылу шығарады.
Жұлдыздардың түсі қандай? Бір қарағанда
жұлдыздардың бәрі ақшыл болып көрінеді.
Негізі олардың қызуларына қарай әртүрлі
болады. Мысалы,


Дәптермен жұмыс

Өзіндік жұмыс:
І қатар
№4
(30 + 6) : 3 =
(300 + 6) : 3 =
(300 + 60 + 3) : 3 =
90 : 3 + 3 : 3 =
900 : 3 + 60 : 3 + 3 : 3 =
№2 Теңдеуді шеш:
С · 3 =120
№3 Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларды қой:
32 8 = 9
300 200 2 = 100
ІІ қатар
№1
(40 + 8) : 2 =
(400 + 80) : 2 =
(400 + 80 + 4) : 2 =
900 : 3 + 60 : 3 =
800 : 2 + 40 : 2 + 20 : 2 =
№2 Теңдеуді шеш:
120 : а = 30
№3 Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларды қой:
6 27 = 57
500 400 3 = 300
ІІІ қатар
№1
(20 + 4) : 2 =
(400 + 8) : 2 =
(600 + 30 + 6) : 6 =
80 : 2 + 2 : 2 =
600 : 6 + 30 : 6 + 6 : 6 =
№2 Теңдеуді шеш:
Х : 3 = 40
№3 Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларды қой:
800 = 0
1 500 1 = 500
І қатар
№4
(30 + 6) : 3 =30:3+6:3 =12
(300+6) :3=300:3+6:3 =102
(300+60+3) :3=300:3+60:3+
+3:3 =121
90:3+3:3=(90+3) :3 =31
900:3+60:3+3:3=(900+60 +3) :
3 =321
№2 Теңдеуді шеш:
С · 3 =120
с = 40
№3 Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларды қой:
(40 + 32) : 8 = 9
(300 + 200) : 5 = 100
ІІ қатар
№1
(40+8) :2=40:2+8:2=24
(400+80) :2=400:2+80:2 =241
(400+80+4) :2=400:2+80:2+2:2
=241
900:3+60:3=(900+60) :3 =320
800:2+40:2+2:2=(800+40+2) :2
= 421
№2 Теңдеуді шеш:
120 : а = 30
а = 4
№3 Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларды қой:
5 · 6 + 27 = 57
(500 - 400) · 3 = 300
ІІІ қатар
№1
(20+4) :2=20:2+4:2 =12
(400+8) :2=400:2+8:2 =204
(600+60+6) :6=600:6+60:6+6:6
=111
80:2+2:2=(80+2) :2 =41
600:3+30:3+6:3=(600+30+6) :3 =212
№2 Теңдеуді шеш:
Х : 3 = 40
х = 120
№3 Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларды қой:
800 - 800 = 0
1 + 500 - 1 = 500

С е р г і т у
Бір аяғымен тұрған әтеш салмағы 2 кг. Ол екі аяғымен тұрғанда салмағы қанша кг?
Суретте қанша үшбұрыш бар?

Аспандағы жұлдыздардың бұрыннан келе
жатырған өз атауы бар. Ата-бабаларымыз
жұлдыздарға қарап ауа райын болжайтын
болған. Тіпті жұлдыздар арқылы көптеген
нәрселерге, адам өміріне жорамал
жасау-
шылар бұрын да болған, қазір де бар. Түнде
жол жүрген жолаушылар жұлдыздарға қарап,
оңтүстік пен солтүстікті,
шығыс пен батысты
бағдарлап, барар жеріне бағыт түзеген.

Сонымен, біз балалар мақсатымызға жеттік пе?
Бүгін не үйрендік?
Бүгінгі сабақ несімен ұнады?
Қорытынды:

(20+16) :9 =
(56+14) :7=
(60+12) :8 =
(26+24) :5=
(24+36) :6=
(15+25) :4=
4
9
10
10
10
10
Ауызша есепте:

БАҒАЛАУ

Үйге тапсырма:
№3; №7 136-бет.
Жасыл қоршаудағы тапсырма
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz