Теңдік шеш




Презентация қосу
Сабақтың
тақырыбы:
Білімді тиянақтау
Мақсаты: Қосындыны санға бөлу туралы оқушылардың алған
білімдерін тиянақтай түсу.
білімділік: Бөліндіні қосынды түрінде, қосындыны бөлінді
түрінде жазып, мәнін табуға есептер шығаруға
төселдіру;
дамытушылық: Оқушылардың танымдық
қабілеттерін арттыру. Теңдеу шешу, өрнек құру,
мәнін табу машықтарын дамыту.
тәрбиелік: Тиянақтылыққа, шапшаңдылыққа, өзін өзі
басқаруға тәрбиелеу.

Типі: Пысықтау сабағы

Көрнекілігі: Оқулық, таратпа материалдар , сабақтың
компьютерлік призентациясы, бағалау парағы.

Әдістері: Талдау, жинақтау, өзіндік жұмыс, репродуктивтік
әдістер
Үй жұмысын тексеру:

А) 6;
Ә) 320;
Б) 6;
В) 120;
3. Жауабы:
Тапсырма:
2. Мәтінді есептер:
Жауабы:
3Сауыншы
шелекте-27 түске л дейін 54 л,
5 ыдысқа-54 л және 46 л
6түстен
3шелекке-?
Әр шелектекейін
ыдысқа-? 2746
лл сүт
сүт бар.
сауып,
Осындай
Шешуі:
Шешуі: барлық
27 6: 3 сүтті
шелекке
═9
(54+46):5═100:5 ═20 (л) неше
бірдей
шелек
Жауабы: 5сүт
әр ыдыс-қа
сыяды?
ыдысқа бөліп
20 литр сүт
құйылды 9 · 6 ═ 54
құйды. Әр ыдысқа
Тапсырма: неше
Жауаптарыңды
Жауабы: 6 шелекке 54
литр сүт құйылды?
тексеріңдер.

литр сүт сыяды

Тапсырма: Жауаптарыңды тексеріңдер.
Жұлдыздар

Орташа жылу
Қызуы күшті Жылуы аз
бөлетін

Сары, қызғылт
Ақ және көгілдір Қызыл түсті
сары
Дәптермен жұмыс
Өзіндік жұмыс:
І қатар
Өзіндік жұмыс:ІІІ қатар
ІІ қатар
№4 №1
І қатар
(30 + 6) : 3 =30:3+6:3 =12
ІІ қатар
№1 ІІІ қатар
(20+4):2=20:2+4:2 =12
№4 =300:3+6:3 =102 (40+8):2
№1 =40:2+8:2=24 № 1
(300+6):3 (400+8):2 =400:2+8:2 =204
(30 + 6) : 3=300:3+60:3+
= (400+80):2 =400:2+80:2
(40 + 8) : 2 = =241 (20 + 4) : 2 = =600:6+60:6+6:6
(300+60+3):3 (600+60+6):6
(300 + 6) : 3 = (400+80+4):2
(400 + 80) : 2=400:2+80:2+2:2
= (400 + 8) : 2 =
(300 + 60 + 3) : 3+3:3
= =121 (400 + 80 + 4) : 2 = (600 + 30 + 6) : 6 = =111
90 : 3=+(90+3):3
3 : 3 = =31 900 : 3 + 60 : 3 = =241 80 : 2 + 2 :=(80+2):2
2 =
90:3+3:3 80:2+2:2 =41
900 : 3 + 60 = : (900+60
3 + 3 : 3 +3):
= 900:3+60:3
800 : 2 + 40=(900+60):3
: 2 + 20 : 2==320 600 : 6 + 30 : 6 +=6(600+30+6):3
:6=
900:3+60:3+3:3 600:3+30:3+6:3
№2 Теңдеуді шеш: 800:2+40:2+2:2
№2 Теңдеуді шеш: =(800+40+2):2 №2 Теңдеуді
=212 шеш:
С · 3 =120 3 =321 120 : а = 30 Х№: 32 =Теңдеуді
40 шеш:
= 421
№2№ 3 Теңдік шеш:
Теңдеуді тура болатындай №3 Теңдік тура болатындай №Х3: Теңдік
3 = 40 тура болатындай
№2 Теңдеуді шеш:
С · 3 =120етіп, амал таңбаларын етіп, амал таңбаларын х = 120етіп, амал таңбаларын
және жақшаларды қой: 120 : а және
= 30 жақшаларды қой: және жақшаларды қой:
с = 40 №3 Теңдік тура болатындай
40 32 8=9 а5= 4 6 27 = 57 800 етіп, 800 = 0 таңбаларын
амал
№3 Теңдік тура болатындай
300 200 таңбаларын
етіп, амал 2 = 100 №500
3 Теңдік400 3 = 300
тура болатындай 1 500 1 = 500 қой:
және жақшаларды
және жақшаларды қой: етіп, амал таңбаларын 800 - 800 = 0
және жақшаларды қой:
(40 + 32) : 8 = 9 1 + 500 - 1 = 500
5 · 6 + 27 = 57
(300 + 200) : 5 = 100
(500 - 400) · 3 = 300
Сергіту

Бір аяғымен тұрған әтеш салмағы
2 кг. Ол екі аяғымен тұрғанда
салмағы қанша кг?

Суретте қанша үшбұрыш бар?
Қорытынды:

Сонымен, біз балалар мақсатымызға
жеттік пе?

Бүгін не үйрендік?

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?
(20+16):9 = 4 (56+14):7= 10

(60+12):8 = 9 (26+24):5= 10

(24+36):6= 10 (15+25):4=
Үйге тапсырма:

№3; №7 136-бет.
Жасыл қоршаудағы
тапсырма

Ұқсас жұмыстар
Логарифмдік теңдеулерді шешу алгоритмі
Санды өрнекпен таныстыру
Оқушылардың өткен сабақтардан
Квадрат теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешу
Бір таңбалы санға көбейту және бөлу
САБАҚТЫҢ ЭПИГРАФЫ
Толық квадрат теңдеулерді шешу формулалары
Сұрақ белгісінің орындағы санды тап
Теңдеуді шеш
Теңдеулер құруға берıлген есептердı шығару әдıстемесı
Пәндер