Балалар қысқы Азия ойындарының штаб пәтері



"Алға, Азиада алауы"
/ ашық тәрбие сағаты /
Б. Мергенбаев атындағы
№ 226 гимназия мектеп
4 "А" сынып жетекшісі
Жалғасбаева Ләззат
Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы,
Әйтеке би кенті

Мақсаты:
1/Еліміздегі үлкен жаңалықтармен таныстыру; 2/Отансүйгіштікке, намыстылыққа, елжандылыққа тәрбиелеу; 3/Спортты сүюге, денсаулығын сақтауға, жеңістерге жетуге баулу;

Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Негізгі бөлім:
1- жүргізуші: Оспан Арайлым
2-жүргізуші: Әбдірахман Аяжан
3-жүргізуші: Тажыхан Айжан

І - топ "Жас барыс"
ІІ - топ "Жас тұлпар"

І - жүргізуші: Арайлым
Бүгінгі таңда Қазақстанды әлем мойындады. Бабам қазақ ежелден аңсаған тәуелсіздікке қол жеткіздік. Көзді ашып жұмғанша санаулы жылдар сырғып өтіп, егемендіктің 20 жылына қадам бастық.
ІІ - жүргізуші: Аяжан
Дұрыс айтасың, Арайлым! Біз бақытты ұрпақпыз. Нұрсұлтан атаның салған сара жолымен болашаққа беттеп келеміз. Қазақстанды әлем таниды. Оның айғағы кешегі өткен саммит. Біз өзімізді тағы бір мойындаттық.
Олай болса, қазақ елінің даңқын асырып, мәртебесін өсіретін сәт УІІ қысқы Азия ойындарының Қазақстанда өткізілуі тағы да көңіл қуантады. Ендеше, құрметті ұстаздар, оқушылар сынып оқушыларының “Алға, Азиада алауы” атты кешімізге хош келдіңіздер.

І. Әрине, Айжан ! Спортты сүймейтін бала бола ма? Спорт деген ұзақ өмір сүрудің кепілі ғой !
ІІ. Арайлым, Айжан ! Бүгінгі сайыс барысында біз балалармен Азиада туралы білетінімізді бөлісейік те.
ІІІ. Жарайсың, Аяжан! Маған сенің осы өз білгеніңді өзгелерге үйреткенің келіп тұратын қасиетің қатты ұнайды.

І. Сонымен қысқы Азия ойындарына Қазақстан
1996 жылдан бастап қатысып, жүлдегер
атанып жүр.
ІІ. Дұрыс. Ал енді қай жерлерде, қай жылдары
өткізілгенін оқушылардан сұрап көрейінші.
Кәне кім айтады екен?
1986- Жапония
1999 - Корея
1990 - Жапония
2003 - Жапония
1996 - Қытай
2007 - Қытай

І. Рахмет, балалар. Енді міне 7 қысқы Азия ойындары да басталып кетті.
ІІ. Айжан. Азиада ойындары кезінде спортшылар қанша ойын түрінен сайысқа түседі.
ІІІ. Соны да білмейсің бе? Теледидардан күнде айтып жатқан па? Спорттың 11 түрінен жарысады.

І. Қанша мемлекет қатысады екен, а?
ІІ. 26 Мемлекеттен спортшылар қатысады.
ІІІ. Қандай, керемет ! Олардың бәрі біздің еліміз туралы кеңінен білетін болды.
І. Олай болса, ортаға оқушыларды шақырайық.
ІІ. Балалар, қазір біз “Амандасу” жаттығуын жүргіземіз.
ІІІ. Жаттығу шарты бойынша әр оқушы топтың әр мүшесімен ыммен, дене қимылмен амандасудың ұлттық тәсілін көрсетсе де, болады.
І. Міне, қызық мысалы, Азиадаға қатысатын 26 мемлекеттің амандасу үлгісін көрстсе болады ғой.
ІІ. Жарайсыңдар, балалар І Сөйлемей -ақ қалай амандасуға болатынын көрсеттіңдер.
ІІІ. Балалар қысқы Азия ойындарының штаб пәтері Әль Кувейт қаласында орналасқанын сендер білетін шығарсыңдар деп
ойлаймын.

І. Ал, Азиада алауы эстафетасы бұрынғы Азия ойындарында болған емес. Қазақстан Азиада Алауын тұңғыш рет ұйымдастырып отыр.
ІІ. Алау эстафетасын бастау құқығына Грекияның Қазақстандағы елшісі Евагелос Денансас ие болды.
ІІІ. Алауды алып жүрушілердің қатарында Қазақстандық спорт және эстрада жұлдыздары болды. Оттықты Дәулет Тұрлыханов, Жақсылық Үшкемпіров, Ольга Шишингина алып жүрді.
І. Ендеше, балалар, қазір біз спортқа деген құрмет ретінде “Сөз айт та допты қазып ал” ойынын ойнаймыз.
ІІ. Рақмет, балаларІ Сендердің шалттықтарыңа қарап, бойларыңнан спортшыға тән табандылықты байқадық.
ІІІ. Балалар, қаңтар күні Азиада Алауының Қызылорда қаласына жеткізілген мерекелік шеруін теледидар арқылы тамашаладық емес пе?
І. Иә, Азиада ойындарының Тәуелсіздігіміздің 20 жылдығын тойлауымен сәйкес келуі қуантты.
ІІ. Балалар сендер тек спорт қана емес әріптердің де адам ағзасына әсер ететінін білесіңдер ме? Қазір дыбыстық гимнастикамен таныстыру мақсатында “Дыбыстық гимнастика” жаттығуын жүргіземіз.

ІІІ. Бәріміз тынышталып, арқамызды тік ұстап отырамыз. Алдымен ішке қарай терең дем аламыз. Ал, тыныс шығарарда бар күшімізбен қатты шығарамыз. Келесі дыбыстарды бірге айтамыз.
А - бүкіл ағзаға әсер етеді.
Е - қалқан бездеріне әсер етеді.
И - Ми, көздер, құлақ, мұрынға әсер етеді.
О - жүрек, өкпеге әсер
У - ішке, қарындағы мүшелерге ықпалы бар.
Я - бүкіл ағзаға әсері бар
М - бүкіл ағзаға әсері бар
Х - Ағзаның тазаруына көмектеседі.
ХА - көңіл күйдің көтерілуіне көмектеседі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz