Ата - ана




Презентация қосу
Ата-ана
Ата-ана––баланың
баланыңбасбасұстазы.
ұстазы.
Ата-ананың
Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезініңіргетасы.
тәрбиесі-бала мінезінің іргетасы.
Баланың
Баланыңбағыт-бағдар
бағыт-бағдаралатын
алатыншамшырағы
шамшырағы
іспеттес.Өзі
іспеттес.Өзі үлгі болумен қатар мейіріммен
үлгі болумен қатар мейірім мен
махаббат иесі болуы қажет.
махаббат иесі болуы қажет.
Балаңыздың
Балаңыздыңбас басұстазы-өзің
ұстазы-өзің
Ата Жетістіктеріміз
Ата–аналар
–аналар Жетістіктеріміз
жиналыстарын
жиналыстарын
өткізуге
өткізугеарналған
арналған
нұсқау.
нұсқау.

Ата-аналардың
Ата-аналардың Әр топтағы балалардың
мамандықтарына Әр топтағы балалардың
мамандықтарына ата-аналарының
сәйкес ата-аналарының
сәйкес ұжымын біріктіруге,
ұйымдарға байланысты ұжымын біріктіруге,
ұйымдарға байланысты ұйымшылдыққа,
өзара қарым –қатынас ұйымшылдыққа,
өзара қарым –қатынас береке-бірлікке
жасауды қамтамасыз етеді. береке-бірлікке
жасауды қамтамасыз етеді. қол жеткізе алады.
қол жеткізе алады.

Бала тәрбиесіндегі педагог
Бала тәрбиесіндегі педагог Ата -аналардың педагогикалық,
пен ата-ананың Ата -аналардың педагогикалық,
пен ата-ананың психологиялық білімін
бірлескен іс-әрекетінің психологиялық білімін
бірлескен іс-әрекетінің арттыруды
нәтижесінеқол жеткізіп, арттыруды
нәтижесінеқол жеткізіп, жүзеге асырудың мүмкіндіктері
оның жағымды әсері жүзеге асырудың мүмкіндіктері
оның жағымды әсері
мен ықпалы айқындалады. қарастырылады.
мен ықпалы айқындалады. қарастырылады.
Ата-аналар жиналыстарын
Ата-аналар жиналыстарын
өткізу формаларының
Кемшіліктеріміз
Кемшіліктеріміз
өткізу формаларының
біржақтылығы (үнемі
біржақтылығы (үнемі
түрлендіріп, өзгертіп,
түрлендіріп, өзгертіп,
жаңаша бағыт-бағдар
жаңаша бағыт-бағдар
ұстана алмауы)
ұстана алмауы)

Ата-аналардың
Ата-аналардыңаталған
аталған Педагогикалық
Педагогикалық
Жиналыстарға
Жиналыстарғақатысу
қатысу біліктілік
біліктілікпен
пен
белсенділігінің
белсенділігінің іскерліктің жеткілік-
іскерліктің жеткілік-
Төмендегі.
Төмендегі. сіздігі
сіздігі

Балабақша
Балабақшажайында-
жайында-
ғы
ғы жағымсызмәлі-
жағымсыз Қаржы
Ата-аналармен меттер мен
мәлі-
дұрыс Қаржымәселесі
мәселесі
Ата-аналармен жайында
қарым-қатынас меттер мен дұрыс
емес жайындадұрыс
дұрыс
қарым-қатынас емесақпараттардың
ақпараттардың шешімдер қабылдануы
шешімдер қабылдануы
жасаудағы
жасаудағықездесетін
қездесетін таратылуы
таратылуы қажеттілігі
қажеттілігі
қиындықтар
қиындықтар
Ата-аналар
Ата-аналаржиналыстарын
жиналыстарын
дұрыс
дұрыс өткізуүшін
өткізу үшін
педагогтар есіне:
педагогтар есіне:

Алға қоятын мақсатыңыз нақты, айқын болсын.

Жиналысқа арнайы мамандар шақыру ең тиімді көмекші болмақ. Атап
айтқанда: психолог, әлеуметтік психолог, балалар дәрігері,
ғалым-педагогтар

Ата-аналар жиналысының тақырыбына сәйкес осы бағыттағы алуан
түрлі әдебиеттермен танысу қажеттілігі

Жиналысты өткізуге алдын ала дайындық кезеңін жасау (жиналысқа
дейін талдауға ұсынылатын сұрақтармен таныстыру, пікірлесу, өз
ойларын ортаға салуға ұсыныс жасау, сауалнама жүргізу, оны
алдын ала талдау)
Ұйымдастыру формасы ата-аналардың белсенділігі туғызатындай
қызықты, тартымды болуы шарт: іскерлік ойындар, ата-аналар рингі,
шағын топтармен жұмыс, тренинг,тпікірсайыс, дөңгелек үстел,
Отбасылық кеңес, т.б.)

Жұмыс барысында рефлексия жүргізуді
ойластыру(сөз ойла, тез ойла,
арттерапия, сұрақ сауалдар, ойын жаттығулар, т.б.)

Жиналыс өткізілетін орын таза, желдетілген болуы керек,
іс-әрекетке қажетті құрал-жабдықтар
жеткілікті және оларды қалай орналастыру
қажеттілігі алдын ала ойластырылуы керек.

Ата-аналар жиналыстарында балабақшадағы кезеңде баланың іс-
әрекеті немесе мінез-құлқындағы кемшіліктер жайында айтудың
қажеті жоқ, оларға сенімділікпен қараңыз, кінә тағудан аулақ
болыңыз
Баланың жақсы жақтарын айту сіздің міндетіңіз
екенін ұмытып кетпеңіз.

Ата-аналар жиналысына қатысушыларды
мадақтауды, ризашылық
білдіруді естен шығармаңыз.
Сөз сөйлеуді қалай бастау керек? Шаршы топ
алдында сөз сөйлеу алғашқыда қиындық туғызатыны
белгілі.Дей тұрғанмен де ол өте маңызды,әрі құрметті.
Бастапқыда тыңдаушылардың ақыл-ойы зерек, тың
сондықтан жақсы әсер қалдыруға болады. Сөз
сөйлеуге алдын ала дайындалу керек.
Сөйлейтін сөз қысқа да нұсқа, нақты болғаны абзал

Сөз сөйлеуде бірден ең негізгі
мәселенің мәнін ашудан бастаңыз.

Сөз сөйлеуді бастағанда әзіл-сықақ немесе
сын пікірлер айтудан аулақ
болыңыз,ол үнемі сәтті бола бермейді.

Сөйлеу барысында жөнді-жөнсіз
кешірім сұрау ағаттық ,
не айтқыңыз келді соны нақ,
дәлелді түрде айтыңыз және
өзіңізге белгіленген орында болыңыз.

Аудиторияны өзіңізге тарту үшін сөз сөйлеуді
бастағанда төмендегі әдіс-тәсілдерді пайдаланыңыз.
Тыңдаушыларды
Тыңдаушыларды Қызықты
Қызықты
ңңқызығушылығын
қызығушылығын көрнекілік
көрнекілік
арттыра
арттырабіліңіз;
біліңіз; көрсетуденбастап
көрсетуден бастап
сойлегеніңіз
сойлегеніңіз
тиімдіболмақ;
тиімді болмақ;

Сіздің
Сіздіңсөзіңіз
Тыңдаушыларға
Тыңдаушыларға сөзіңіз
сұрақ тыңдаушылардың
сұраққоюды
қоюды тыңдаушылардың
ұмытпаңыз; өмірімен
өмірімен тығыз
тығыз
ұмытпаңыз;
байланысты
байланыстыекенін
екенін
дәйекті
дәйектітүрде
түрде
дәлелдей біліңіз.
дәлелдей біліңіз.
Сөз
Сөз сөйлеуде
сөйлеуде ойыңызды
ойыңызды айқынайқын
жеткізу
жеткізу үшін
үшін не
не істеу
істеу керек?
керек?
1.1. Сөз
Сөзсөйлеуде
сөйлеудеойды
ойдықарапайым
қарапайымтілмен
тілментүсінікті
түсініктіжетік
жетікайта
айтабілу
білу
керек.
керек.
2.2. Тыңдаушылардың
Тыңдаушылардыңкөріп
көріпқабылдауына
қабылдауынажақсы
жақсыәсерәсерете
етебіліңіз.
біліңіз.
3.3. Айтайын
Айтайындеген
дегеннегізгі
негізгіидеяны
идеянықайталаңыз,
қайталаңыз,бірақ
бірақбір
бірсөзді
сөздінемесе
немесе
сөз тіркесі үнемі қайталанбасын.
сөз тіркесі үнемі қайталанбасын.
4.4. Ойды
Ойдытиянақтау
тиянақтауүшін
үшіннақты
нақтымысалдар
мысалдармен
менжағдаяттар
жағдаяттар
қолданыңыз.
қолданыңыз.
5.5. Сөйлеу
Сөйлеубарысында
барысындаөте
өтекөп
көпмәселелерді
мәселелердіқамтуға
қамтуға
тырыспағаныңыз жөн.
тырыспағаныңыз жөн.
6.6. Сөзді
Сөздіаяқтауда
аяқтаудақысқаша
қысқашатүйін
түйінжасауды
жасаудыұмытпаңыз.
ұмытпаңыз.
7.7. Егер
Егермүмкіндік
мүмкіндікьолса,
ьолса,нақты
нақтыұсыныс
ұсыныспенпенидеяны
идеянықалыптастыру
қалыптастыру
жолын қарастырыңыз.
жолын қарастырыңыз.
8.8. Аудиторияны
Аудиториянысөйлеу
сөйлеубарысында
барысындатолықтолыққамтуды
қамтудыжәне
және
қызығушылықты ояту негізгі міндетіңіз екенін ұмытпаңыз.
қызығушылықты ояту негізгі міндетіңіз екенін ұмытпаңыз.
Сөз соңы ең маңызды страгетиялық элемент.
Тыңдаушылар сөз соңындағы айтылғанды
естерінде жақсы сақтайды. Сөзді аяқтауға да
жақсы дайындық керек. Ол үшін:

Ойды түйіндеу, өз сөзіңіздің қысқаша негізгі
Ойды түйіндеу, өз сөзіңіздің қысқаша негізгі
нұсқауы,негізгі
нұсқауы,негізгіидея;
идея;
Іске кірісуге шақыру, оны орындаудың
Іске кірісуге шақыру, оны орындаудың
жолдарын
жолдарынбелгілеу;
белгілеу;
Тыңдаушыларға орынды мадақтаулар айту,
Тыңдаушыларға орынды мадақтаулар айту,
күлкіге
күлкігешақыру;
шақыру;
Эмоционалдық көңіл күйді көтеру;
Эмоционалдық көңіл күйді көтеру;
Ата-аналар жиналысының тақырыбы

Ата-аналарға
арналған
Ата-аналарен ережелермен толық
танысу,келісім шартқа таныстыру
қол қойдыру,
жоспармен таныстыру.

Ата-аналар комитетін
сайлау,сұрақтарына
жауап беру

Мерзімі
Қыркүйек

Жауапты Тәрбиешілер
Хаттама
Хаттама№1
№1
Қатысушылар:24
Қатысушылар:24ата-ана
ата-ана
Тәрбиешілер:2
Тәрбиешілер:2
Уақыты:15.09.11
Уақыты:15.09.11
Күн
Күнтәртібі:
тәртібі:
1.Жаңа
1.Жаңатоптопбөлмесімен
бөлмесімената-аналарды
ата-аналардытаныстыру.
таныстыру.
2.2. Баяндама:
Баяндама: Жаханова Н«4-5 жастағы балалардыңжас
Жаханова Н«4-5 жастағы балалардың жасерекшелік
ерекшелік
сипаттамасы».
сипаттамасы».
3.Ата-аналар
3.Ата-аналаркомитетін
комитетінсайлау.
сайлау.
4.Әртүрлі.
4.Әртүрлі.
Бұл
Бұл сұрақ бойынша тәрбиешілержаңа
сұрақ бойынша тәрбиешілер жаңатоп
топбөлмесімен
бөлмесімената-аналарды
ата-аналарды
таныстырып
таныстырып өтті. Биылғы жылы жаңа стандарттың енуінебайланыстыоқу
өтті. Биылғы жылы жаңа стандарттың енуінебайланысты оқу
іс-әрекетіндегі
іс-әрекетіндегі өзгерістермен,оқу
өзгерістермен,оқусағаты
сағатыжүктемелерімен
жүктемелеріментаныстырды.
таныстырды.
Сонымен қатар
Сонымен қатар
«Балдырғаг»тобының
«Балдырғаг»тобының жаңажаңастандарт
стандарт
бағдарламасы
бағдарламасы бойынша жұмыс жүргізілетіндігіайтылды.
бойынша жұмыс жүргізілетіндігі айтылды.
Сондықтан ата-аналардың
Сондықтан ата-аналардың
тәрбиешілермен
тәрбиешілерментығыз
тығызбайланыста
байланыстаболуларын
болуларынөтінді.
өтінді.
ата-аналармен
ата-аналарменжүргізілетін
жүргізілетінжұмыс
жұмысжоспары
жоспары
Мақсаты:
Мақсаты: Ата-аналардың балаларының балабақшаменотбасында
Ата-аналардың балаларының балабақшамен отбасындатәрбиелеу
тәрбиелеу
жұмыстарын ұштастыру.
жұмыстарын ұштастыру.
Балалардың
Балалардың балабақша өміріндеболып
балабақша өмірінде болыпжатқан
жатқаніс-шараларға
іс-шараларғабелсене
белсенеараласу.
араласу.
Оқу-тәрбие
Оқу-тәрбиежұмыстарын
жұмыстарынжүргізуде
жүргізудеқолқолкөмек
көмеккөрсету.
көрсету.
А) Жаңа топпен таныстыру
А) Жаңа топпен таныстыру
Ә)
Ә) Оқу іс-әрекетін жоспарыментаныстыру
Оқу іс-әрекетін жоспарымен таныстыру(жаңа
(жаңа стандартпен
стандартпентаныстыру)
таныстыру)
Б) «4-5 жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы»
Б) «4-5 жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы»
В)
В)Ата-аналар
Ата-аналаркомитетін
комитетінсайлау
сайлау
2.2.«Бала
«Балатәрбиесі-
тәрбиесі-баршаның
баршаныңісі»ісі»(баяндама)
(баяндама)
Ә) Қол көмек. Топ бөлмесінің жұмыстары.
Ә) Қол көмек. Топ бөлмесінің жұмыстары.
Б)
Б)Балалар
Балаларденсаулығын
денсаулығыннығайту.
нығайту.
3.3.«Үйілмен және отбасы» (баяндама)
«Үйілмен және отбасы» (баяндама)
А)А) Ата-аналармендөңгелек
Ата-аналармен дөңгелекстол
столұйымдастыру
ұйымдастыру
Ә)Ә)Табиғат
Табиғатбұрышын
бұрышынтолықтыру.
толықтыру.
“Денсаулы 1 «Таным»
қ” білім беру саласы
білім беру
-өнегелі тәрбие
саласы 5.«Әлеуметтік» - әдет ғұрып Әлеу
Рухан білім беру саласы метті
- дене тәрбиесі - аудио,видио
и к
дұрыс тамақтану апараттары
құнд матер
ы иалд
лық ық
құнд
«Шығармашы
лық»
ылық
1 білім беру саласы
«Қатынас»
білім беру саласы -кітаптар мен
журналдар,
-мейірімділік о йыншықтар
- сыйластық

Әке- асқар тау
Ана-сылдырап аққан бұлақ
Бала –жағасындағы құрақ
Тақырыбы:«Отбасының
Тақырыбы: «Отбасыныңжеміс
жемісберер
берергүлі-бала»
гүлі-бала»
Ортаңғы топ тәрбиешісі: Жаханова Н.
Ортаңғы топ тәрбиешісі: Жаханова Н.

Жаңақорған 2011ж
Жаңақорған 2011ж
Білімділік
Білімділікмақсаты:
мақсаты: Ата-аналар
Ата-аналарбалаларының
балаларыныңжағымсыз
жағымсызқылықтарын
қылықтарын
болдырмауға тәрбие беру. Ата-ананың педагогикалық-психологиялық
болдырмауға тәрбие беру. Ата-ананың педагогикалық-психологиялық
ынтымақтастығын
ынтымақтастығынарттыру.
арттыру.Ой
Ойсанасы
санасыдамыған
дамығанбілімді
білімдіде
десалауатты,
салауатты,
мәдениетті
мәдениетті тұлғаны қалыптастыру мақсатында бала тәрбиесіндегіата-ананың
тұлғаны қалыптастыру мақсатында бала тәрбиесіндегі ата-ананың
алатын орнының ерекшелігін түсіндіру.
алатын орнының ерекшелігін түсіндіру.
Дамытушылық
Дамытушылықмақсаты:
мақсаты: Бала Балатәрбиесіне
тәрбиесінетәрбиеші
тәрбиешіата-ана
ата-ана ретінде
ретінде
қарауына әсер ету және ата-ана бойына өздері тәрбиеші ретінде
қарауына әсер ету және ата-ана бойына өздері тәрбиеші ретінде қарауға қарауға
қызығушылықтарын
қызығушылықтарындамыту.
дамыту.
Тәрбиелік
Тәрбиелік мақсаты: Ата-ана мен баланыңарасындағы
мақсаты: Ата-ана мен баланың арасындағықарым-қатынас,
қарым-қатынас,
бір
бір –бірімен түсіністігі, сүйіспеншілігі, өмірге деген көзқарасынатәрбиелеу.
–бірімен түсіністігі, сүйіспеншілігі, өмірге деген көзқарасына тәрбиелеу.
Тәрбиеші
Тәрбиешімен
мената-ананың
ата-ананыңынтымақтастығын
ынтымақтастығын түсіндіре
түсіндіреотырып
отырыпбаланы
баланы
тәрбиелеу.
тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
Көрнекілігі: Отбасы стандарты жайлыслайд,
Отбасы стандарты жайлы слайд,мақал
мақал––мәтелдер,
мәтелдер,балықтың,
балықтың,
кубиктің, талдың суреттері салынған плакаттар.
кубиктің, талдың суреттері салынған плакаттар.
Тәрбиеші:
Тәрбиеші:
Амансыз
Амансызба,ба,апайлар!
апайлар!
Амансыз
Амансызба,ба,апай!
апай!
Амансыз
Амансызба,ба,достарым!
достарым!
Қуанамын
Қуанамынменменде,де,
Қуанасың
Қуанасыңсенсенде,
де,
Қуанайық
Қуанайықдостарым
достарым
Арайлап
Арайлапатқан
атқанкүнге.
күнге.
Қымбатты
Қымбаттықонақтар
қонақтарбүгін
бүгінбір
біререкше
ерекшекүн.
күн.
Отбасы
Отбасыменменбалабақша
балабақшаарасындағы
арасындағықарым-қатынасын
қарым-қатынасыннығайту.
нығайту.
1.Ата-ананың
1.Ата-ананыңұрпақ
ұрпақтаралған,
таралған,жақсы
жақсыжаман
жаманболса
болсабала-
бала-
солардан.
солардан.
Ж.
Ж.Баласағуни.
Баласағуни.
2.2.Егер
Егербіз
бізадамгершілігі
адамгершілігіжоғары
жоғарықоғам
қоғамболғымыз
болғымызкелсе
келсе
жұбайлардың
жұбайлардың
бір
бір–бірінің
–бірініңалдындағы,
алдындағы,
ең
еңбастысы
бастысыбалалардың
балалардыңалдындағы
алдындағы
жауапкершілігін
жауапкершілігінкүшейтуге
күшейтугетиіспіз.
тиіспіз.
Н.Назарбаев.
Н.Назарбаев.
-Қымбатты
-Қымбаттыата-аналар
ата-аналарқазіргі
қазіргітаңда
таңдатәрбиешілер
тәрбиешілермен мената-аналар
ата-аналар
тығыз
тығыз байланыста болсақ қана, ҚазақстанРеспубликасыныңтәрбиелі
байланыста болсақ қана, ҚазақстанРеспубликасының тәрбиелі
балаларын тәрбиелеген болар
балаларын тәрбиелеген болар едік.едік.
- - Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан
Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан
халқына
халқынажолдауында
жолдауындаайтылған:
айтылған:“Мектепке
“Мектепкедейінгі
дейінгібілім
білімберуге
беругеназар
назар
аударған
аударғанжөн.
жөн.Бұл
Бұлсатыны
сатыныолардың
олардыңшығармашылық
шығармашылық және және
интнллектуалдық қабілеттерін дамытуға арналғантиімді
интнллектуалдық қабілеттерін дамытуға арналғантиімді
бағдарламалармен
бағдарламаларменқамтамасыз
қамтамасызетуетуқажет»
қажет» Осыған
Осығансайкес
сайкесбалалардың
балалардың
шығармашылық
шығармашылықжәне жәнеинтеллектуалдық
интеллектуалдыққабілеттерін
қабілеттеріндамыту
дамытуүшін
үшін
тәрбие
тәрбие мен білім беру тығыз бірлікте, біртұтас жүйеде жүргізілуікерек.
мен білім беру тығыз бірлікте, біртұтас жүйеде жүргізілуі керек.
Сапалы
Сапалыбілімбілімсаналы
саналытәрбиемен
тәрбиеменұштасқанда
ұштасқандағана
ғанақоғам
қоғамөзінің
өзініңрухани
рухани
дамуында нәтижеге қол жеткізбек. Бала жүйелі білім алып,
дамуында нәтижеге қол жеткізбек. Бала жүйелі білім алып, алған алған
білімін
білімінесте
естесақтап
сақтапжәне
жәнесол
солбілімді
білімдітәжірибеде
тәжірибедепайдалана
пайдаланабілу
білу
керек.Сол
керек.Солкезде
кездебала
балатұлға
тұлғаретінде
ретіндеқалыптасады.
қалыптасады.Бұл Бұлшараларды
шараларды
ұйымдастыра
ұйымдастыра отырып,баланың логикалық ойлау қабілетінарттыруға
отырып,баланың логикалық ойлау қабілетін арттыруға
жұмыс
жұмысжасай
жасайотырғанымызды
отырғанымыздыойын ойынтүрде
түрдекөрсеткім
көрсеткімкеледі
келеді. .
Ойынның барысы
Ойынның барысы
Сіздердің түсініктеріңіз бойынша өз балдарыңызды қалай жақсы көресіздер
Сіздердің түсініктеріңіз бойынша өз балдарыңызды қалай жақсы көресіздер
Ата-аналардың жауаптары
Ата-аналардың жауаптары
Енді бір ата-ана ортаға баланың ролін ойнауға шықсын.
Енді бір ата-ана ортаға баланың ролін ойнауға шықсын.
Қызы: Мама анау тұрған не?
Қызы: Мама анау тұрған не?
Мамасы: Сен әр нәрсеге тесіліп қарай берме. (Сол кезде баланың көзін байлаймын).
Мамасы: Сен әр нәрсеге тесіліп қарай берме. (Сол кезде баланың көзін байлаймын).
Қызы: Мама, мама қарашы қандай әдемі торғайдың дауысын естідің бе?
Қызы: Мама, мама қарашы қандай әдемі торғайдың дауысын естідің бе?
Сіздер кімдер жайлы айтып жатырсыздар.
Сіздер кімдер жайлы айтып жатырсыздар.
Мамасы: Сенің қандай жұмысың бар. Үлкендердің әңгімесіне араласпа, құлағыңды
Мамасы: Сенің қандай жұмысың бар. Үлкендердің әңгімесіне араласпа, құлағыңды
жауып тұр. (Сол жерде құлағын шарфикпен байлаймын).
жауып тұр. (Сол жерде құлағын шарфикпен байлаймын).
Қызы: Бүгін күн қандай тамаша! Мені Малика күтіп тұрған шығар. Мен оған бантик
Қызы: Бүгін күн қандай тамаша! Мені Малика күтіп тұрған шығар. Мен оған бантик
әкелемін деп едім.
әкелемін деп едім.
Мамасы: Сен көп әңгіме айтып кеттің ғой, ауызыңды жабасың ба, жаппайсың ба?
Мамасы: Сен көп әңгіме айтып кеттің ғой, ауызыңды жабасың ба, жаппайсың ба?
Онсызда кешігіп бара жатырмыз. (Қолынан ұстаймын да әрмен қарай жүре беремін.
Онсызда кешігіп бара жатырмыз. (Қолынан ұстаймын да әрмен қарай жүре беремін.
( Осы жерде аузында байлап тастаймын).
( Осы жерде аузында байлап тастаймын).
Қызы: Жолда келе жатып, бір талдың бұтағын көтерді. Сол кезде мамасы: -
Қызы: Жолда келе жатып, бір талдың бұтағын көтерді. Сол кезде мамасы: -
Қолынан салып кеп қалады да қандай тыңдамайтын қызсың. (Баланың қолын
Қолынан салып кеп қалады да қандай тыңдамайтын қызсың. (Баланың қолын
байлаймын).Бала аяғымен секіре бастайды.
байлаймын).Бала аяғымен секіре бастайды.
-Мынау немене дұрыс тұр. (Баланың аяғын байлаймын).
-Мынау немене дұрыс тұр. (Баланың аяғын байлаймын).
Мамасы: Тез, тез жүр, аяғыңды көтеріп бас. Қолыңнан ештеңе келмейді. Не жазу
Мамасы: Тез, тез жүр, аяғыңды көтеріп бас. Қолыңнан ештеңе келмейді. Не жазу
келмейді, не дұрыстап жүру келмейді. Құлап үстіңді бүлдіресіңде жүресің.Неге
келмейді, не дұрыстап жүру келмейді. Құлап үстіңді бүлдіресіңде жүресің.Неге
үндемейсің. Сенімен сөйлесіп тұрмын ғой. Саңыраусың ба? Бала жылағысы келе
үндемейсің. Сенімен сөйлесіп тұрмын ғой. Саңыраусың ба? Бала жылағысы келе
бастайды. Неге жыламсырап тұрсың, Саған айттым ғой.
бастайды. Неге жыламсырап тұрсың, Саған айттым ғой.
Жылама. (Орамалды аламында иегін байлап тастаймын).
Жылама. (Орамалды аламында иегін байлап тастаймын).
Қорытынды:
Қорытынды:
Сіз
Сізбалаңыздың
балаңыздыңбарлық
барлықжағын
жағынбайлап
байлаптастағанын
тастағанынкөріп
көріптұрсыз.
тұрсыз.
Бұл ол балаға ештеңе үйретпегеніңізді байқатады. Көрдіңіздер ме?
Бұл ол балаға ештеңе үйретпегеніңізді байқатады. Көрдіңіздер ме?
Осы
Осыкемшіліктер
кемшіліктерболмас
болмасүшін
үшіната-ана
ата-анамен
ментәрбиеші
тәрбиеші
тығыз
тығыз байланыста болсақ қана көп жетістіктергежетеміз.
байланыста болсақ қана көп жетістіктерге жетеміз.
Енді
Ендіқымбатты
қымбаттыата-аналар
ата-аналаржиналысымыздың
жиналысымыздыңбасында
басындасіздерге
сіздерге
«Сезім
«Сезімқұмырасы»
құмырасы»өздеріңіз
өздеріңізәдемі
әдемісөзбен
сөзбенжазылған
жазылған
гүлдермен
гүлдерментолтырған
толтырғанедік.
едік.Қане
Қанесоны
соныоқып
оқыпкөрейік.
көрейік.
Асылым
Асылымменің
менің
Аяулым
Аяулымменің
менің
Ақылдым
Ақылдымменің
менің
Күнім
Күнімменің
менің
Айым
Айымменің
менің
Көкем
Көкемменің
менің
Өмірім
Өмірімменің
менің
Тәрбиеші:
Тәрбиеші:
Қымбатты
Қымбаттыата-аналар
ата-аналарсіздермен
сіздерменбірге
біргеойын
ойынойнап
ойнапжіберейік.
жіберейік.
«Тренинг»
«Тренинг»ойынның
ойынныңатыаты«Мен
«Менсенісеніжақсы
жақсыкөремін».
көремін».
Мақсаты:
Мақсаты:Ата-ана
Ата-анамен
менбаланың
баланыңарасындағы
арасындағықарым-қатынас,
қарым-қатынас,
бір-бірімен
бір-біріментүсіністігі,
түсіністігі,сүйіспеншілігі,
сүйіспеншілігі,
өмірге
өміргедеген
дегенкөзқарасын
көзқарасындамыту
дамыту
Керекті
Керектіқұралдар:
құралдар:66шарф,
шарф,плакат,
плакат,«Сезім
«Сезімқұмырасы».
құмырасы».
Қымбатты
Қымбаттыата-аналар
ата-аналар өмірде
өмірдеөзіміздің
өзіміздің келешегіміз
келешегіміз
балаларды
балалардыөзіміз
өзімізойлағандай
ойлағандайтәрбиелеу
тәрбиелеуүшін
үшінтәрбиені
тәрбиені
балабақшадан
балабақшаданбастаған
бастағандұрыс
дұрысшығар
шығардеп
депойлаймын.
ойлаймын.

Қорытынды
Қорытындысөз:
сөз:
Тәрбиелік
Тәрбиелікміндеттерін
міндеттерінжүзеге
жүзегеасыру
асыруүшін
үшінпедагог
педагогжәне
жәнеата-ана
ата-ана
тең
теңдәрежелі
дәрежелісеріктестіктер
серіктестіктерболып,
болып,білім
білімберу
берупроцесіне
процесіне
талпыныстары
талпыныстарымен менкөзқарастары
көзқарастарыбірбіржақтаншығып,
жақтаншығып,бірбірауыздан
ауыздан
мақсаты
мақсатымен
менміндеттерін
міндеттерінмақұлдап,
мақұлдап,белгіленген
белгіленгеннәтижеге
нәтижегежету
жету
жолын
жолынанықтауға
анықтауғакеліссе
келіссеғана
ғанатабысқа
табысқажетеді.
жетеді.
-Асылым
-Асылымменің
менің

--Ақылдым
Ақылдымменің
менің

-Күнім
-Күнімменің
менің

-Өмірім
-Өмірімменің
менің

-Аяулым
-Аяулымменің
менің
Баланың
Баланыңтілін-
тілін-ойын
ойындамыту
дамыту
Денсаулықты
Денсаулықты сақтауғакөңіл
сақтауға көңіл
бөлу
бөлу
Жауапкершілік
Жауапкершілікқалыптастыру
қалыптастыру
Дүниетанымын қалыптастыруға
Дүниетанымын қалыптастыруға
үйрету
үйрету
Қабілетін
Қабілетін
шыңдап,дарындылығын
шыңдап,дарындылығын
дамыту
дамыту
Баламен
Баламен оңашақалуды
оңаша қалудыестен
естен
шығармау
шығармау
Басқаларды
Басқалардыүлгі
үлгіету
ету
Айтқанды
Айтқанды тыңдауға,бағыну
тыңдауға, бағыну
заңына үйрету
заңына үйрету
Келеңсіздікті
Келеңсіздіктібалаларға
балаларғаестіртпеу
естіртпеу
Туысқандық сыйластықты
Туысқандық сыйластықты
ұғындыру.
ұғындыру.
Ата-ана – баланың бас ұстазы.
Ата-ана – баланың бас ұстазы.
Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезінің
Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезінің
іргетасы.
іргетасы.
Баланың бағыт-бағдар алатын
Баланың бағыт-бағдар алатын
шамшырағы
шамшырағы
іспеттес.Өзі үлгі болумен қатар мейірім
іспеттес.Өзі үлгі болумен қатар мейірім
мен
мен
махаббат иесі болуы қажет.
махаббат иесі болуы қажет.
Балаңыздың бас ұстазы-өзің
Балаңыздың бас ұстазы-өзің
***
***
Әдепті бала- арлы бала,
Әдепті бала- арлы бала,
Әдепсіз бала – сорлы бала.
Әдепсіз бала – сорлы бала.
***
***
Балаңа байқап сөйлесең, ақылыңа көнер.
Балаңа байқап сөйлесең, ақылыңа көнер.
Байқамай көп сөйлеген көп ішінде өлер.
Байқамай көп сөйлеген көп ішінде өлер.
***
***
Егер баланы қолдап тұрса, онда ол
Егер баланы қолдап тұрса, онда ол
өзіне сенуді үйренеді.
өзіне сенуді үйренеді.
Егер баланы орынсыз әлпештей берсе, ол
Егер баланы орынсыз әлпештей берсе, ол
өзімшіл болып өседі
өзімшіл болып өседі
Отбасын «дербес мектеп, әлеуметтік институт» деп қарастыратын болсақ, әке-
Отбасын «дербес мектеп, әлеуметтік институт» деп қарастыратын болсақ, әке-
шеше- сол орданың ұстаздары, ал, ата-әже –профессорлар іспеттес.
шеше- сол орданың ұстаздары, ал, ата-әже –профессорлар іспеттес.
Тәрбиелік міндеттерін жүзеге асыру үшін педагог және ата-ана тең дәрежелі
Тәрбиелік міндеттерін жүзеге асыру үшін педагог және ата-ана тең дәрежелі
серіктестіктер болып, білім беру процесіне талпыныстарымен көзқарастары бір
серіктестіктер болып, білім беру процесіне талпыныстарымен көзқарастары бір
жақтан шығып, бір ауыздан мақсаты мен міндеттерін мақұлдап, белгіленген
жақтан шығып, бір ауыздан мақсаты мен міндеттерін мақұлдап, белгіленген
нәтижеге жету жолын анықтауға келіссе ғана табысқа жетеді.
нәтижеге жету жолын анықтауға келіссе ғана табысқа жетеді.

Ұқсас жұмыстар
АТА - АНА ҚҰҚЫҚТАРЫН ШЕКТЕУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ САЛДАРЫ
Сынып жетекші оқушы
Ата-ана мен баланың құқықтары
Бар ізгілік бір өзіңнен басталады жайлы ақпарат
Халық тық педагогиканың тә рбиелік мә ні
Ақыл-ойында кемістігі бар балалардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық көмек ерекшеліктері
Бала тәрбиесінде ата-ана және мектеп
Бар ізгілік бір өзіңнен басталады!
Ата-аналармен балалардың құқықтық қатынасы
Бала тәрбиесінің педагогикалық алғышарттарын анықтау
Пәндер