Қызғыш құстың тапсырмасы




Презентация қосу
Сыныбы: 5 “а”
Пәні: Әдебиет
Пән мұғалімі: Асанова Жаннат
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Ы. Алтынсарин жайлы қысқаша мәлімет беру,
өлеңнің мазмұнын меңгерту арқылы өзеннің табиғаттағы, адам
өміріндегі атқарар жүгін таныту,
Дамытушылық: Өлеңді түсініп, мәнерлеп, көркем оқи білуге
баулу, ауызша және жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыру,
Тәрбиелік: адам өміріне жарап жатқан өзеннің пайдасын
білуге, оны қорғауға баулу, тазалыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Танымдық сабақ
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, топтастыру,
салыстыру,кітаппен, сөздікпен, топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: бейнелеу, география, әуез
Сабақтың көрнекілігі: Ақынның суреті, «Қазақ
хрестоматиясы» кітабы,интерактивті тақта,нақыл сөздер
1. Ұйымдастыру кезеңі
а)Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу
ә) зейіндерін сабаққа аудару
2) Үй тапсырмасын сұрау.
М.Өтемісұлының «Қызғыш құс» өлеңі жатқа
айтылады.
«Бәйге» ойыны. Суреттердің астында
жасырын тұрған тапсырмаларды топпен
орындау.
“Алты жұмбақ” ойыны
Дулығаның тапсырмасы.

М.Өтемісұлы қай
жерде дүниеге келген?

Артқа
• Қызғыш құстың тапсырмасы.

• «Қызғыш» дегеніміз не?

Артқа
Жылқының тапсырмасы.

Исатай кім?

Артқа
Лашынның тапсырмасы.

«Қызғыш құс» өлеңі қандай
қасиеттерге тәрбиелейді?

Артқа
Домбыраның тапсырмасы.

Махамбеттің жауы кім?

Артқа
Қылыштың тапсырмасы.

Туған жер, туған ел
туралы қандай мақал-мәтел
білесіңдер?

Артқа
Қызығушылықты ояту.

«Табиғат әзілді сүймейді,
ол әрқашан әділдікті
қорғайды, ол қатал, оныкі
ақиқат, оныкі дұрыс.
Қателік пен адасу адамнан
шығады» (Гете)
«Табиғатсыз адамзаттың күні
жоқ,
Мұны айтуға табиғаттың тілі
жоқ» демекші, табиғат пен
адам егіз ұғым.
• Осы көріністен қандай әсер алдыңдар?
• Балалар, біздің бүгінгі қозғар тақырыбымыз не
болмақ?
Мағынаны тану.

- Ы. Алтынсарин кім?
- Несімен танымал?
- Не істеді?
Ақын әңгімелерімен
Жазушы аудармаларымен
ұстаз өлеңдерімен
Аудармашы еңбектерімен
Балалар әдебиетінің атасы жазды
Қоғам қайраткері мектеп ашты
Оқулық жазды зерттеді
аударды
білім берді
Оқулықпен жұмыс

«Өзен» өлеңін мәнерлеп оқу
Дәптермен жұмыс
Өлең жолдарынан
бейнелі сөздер мен
теңеулерді тауып
жазады.
Сөздікпен жұмыс.

Өксіген - шөлдеген
Қынарда – жағасында, маңында
Жай – орын, қоныс
Жанабында - жанында
1-топ.
1.Өлең лириканың қай түріне жатады?
2.Су,өзен туралы мақал-мәтел, жұмбақ, өлең жаз.

2-топ
1.Ә.Тәжібаевтың «Сырдария»өлеңін жатқа айт.
2. Сырдария және Тобыл өзендерін салыстыр.

3-топ
1.1-шумақты өлең құрылысына талда.
2. “Сарқыраған”, “Жарқыраған”, “Арқыраған” деген
сөздері неге қатысты?
3.Қазақстанда өзің білетін өзендерді ата.
Нені білдім? Нені үйрендім?
• 1.Өлеңді жаттау.
• 2. «Өзен жағасында» атты
тақырыпта әңгіме жазу

Ұқсас жұмыстар
Қырық құрқылтай
Сабақтың жоспары
Исатай мен Махамбет бастаған көтеріліс хан
Дара және күрделі сан есім
Қызғыш құс
Қорықтың аты
Құс шаруашылығы өнімдерін ветсансараптау
Махамбет Өтемісұлы
КЕРІ МАТЕМАТИКА
Сыр сандық
Пәндер