Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері




Презентация қосу
«Математика сабағында
оқушылардың білім
сапасын жетілдірудің
әдіс - тәсілдері»
«Мұғалім көп әдісті білуге
тырысуы керек. Оны өзіне
сүйеніш, қолғабыс нәрсе
есебінде қолдануы керек»

Ахмет Байтұрсынов
Өзектілігі:
- Математика пәнінің өмірдегі
маңыздылығы, қажеттілігі;
- PISA, TIMSS халықаралық зерттеулердің
нәтижелерінің төмендігі;
- Техникалық мамандықтар қажет
болғандықтан жаратылыстану
-математикалық бағытқа көңіл бөлінеді.
Мақсаты:
Математика сабағында
қолданылатын әдіс – тәсілдерінің
тиімділігін анықтау.
Міндеттері:
Зерттеу тақырыбына байланысты
әдебиеттерімен танысып, оларға ғылыми-
әдістемелік тұрғыдан шолу жасау;
Бастауыш сынып математика сабағында
тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы
оқушылардың пән бойынша білім деңгейлерін
арттырудың мүмкіндіктерін анықтау.
Бастауыш сынып математика сабағында тиімді
әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы
оқушылардың пәнге деген кызығушылығын
арттыру және оның тиімділігін тексеру.
• Зерттеу объектісі— бастауыш мектеп
оқушыларына математика оқыту
процесі.
• Зерттеу пәні— бастауыш мектеп
математика сабағында тиімді әдіс-
тәсілдерді қолдану арқылы
оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттыру жолдары.
SWOT – анализ:
S (күшті жақтары) W (әлсіз жақтары)
логикалық тапсырмалары; Олимпиадаларда
оқушылардың орын алмауы;
деңгейлік тапсырмалар;
ОЖСБ бойынша төмен
олимпиада және т.б.
көрсеткіштер;
үй тапсырмаларының
орындалмауы

O (мүмкіндіктері) T (қауіп)
Нашар оқитын оқушыларды Математика пәнінен білім
апталықтарға қатыстыру деңгейлерінің төмендеуі;
Тиімді әдіс – тәсілдерді Математикалық білімдерін
қолдану өмірде қолдана алмауы
\
Математика сабағында қолданылатын
технологиялар
Дамыта оқыту технологиясы Ақпараттық технологиялар Деңгейлеп сараап оқыту
технологиясы
Дамыта оқытуда оқушының Ақпараттық технологияларды Деңгейлеп саралап оқыту
ойлау, ізденушілік, пайдалану-бұрыннан технологиясының негізін
зерттеушілік қабілеттері артып, пайдаланатын жүйелерге қалаған профессор Ж.Қараев.
талдау арқылы белгілі бір қосымша болғанда емес, Бұл технологияның
шешімге келуге, оны дәлелдей дәстүрлі жүйелермен тұрақты ерекшеліктері темендегідей:
білуге, оқушының өз ой-пікірін байланыста, оқыту процесінде -білімнің базалық деңгейінің
айтуға мүмкіндік беріледі. қатысушыларға жаңа барлық оқушылар үшін
дамыта оқыту бойынша сабақ мүмкіндіктерімен міндеттілігі;
кезеңдерінде ұйымдастырылғанда ғана -оқушыға берілетін
тиімді . тапсырманың саралануы;
· оқушылар сабақтың
-оқушының бірте-бірте өрістей
мақсат, міндетін өздері Білім беру жүйесін
дамуына мүмкіншілік жасау;
анықтайды ақпараттандырудың бағыты
-оқушының оқу деңгейін
жаңа ақпараттық
· мәселені шешу жолын таңдауға ерік беру;
технологияларды пайдалану
іздестіреді -оқушы өз мүмкіндігіне орай
арқылы дамыта оқыту, дара
тек міндетті деңгейде білім
· жаңаны өздері табады тұлғаға бағыттап оқыту
алуға ерікті.
мақсаттарын жүзеге асыра
· ақылдасады, кеңеседі
отырып, оқу-тәрбие үрдісінің
Аталған әрекеттері арқылы әр барлық деңгейлерінің
оқушының мәселені шешу, тиімділігі мен сапасын
ақпараттық, коммуникативтік жоғарлатуды көздейді.
құзыреттіліктері қалыптасады.
Бастауыш сынып мұғалімдерінің математика пәнін
оқытудағы әрекетіне талдау
тиімді тиімсіз қолданбаймын

Дамыта оқыту 12 - -

Деңгейлеп саралап 8 2 2
оқыту(Ж.Қараев)

АКТ 9 - 3

Репродуктивтік әдіс 9 3 -

Эвристикалық әдіс 10 - 2

Сыни тұрғыдан ойлау 12 - -

Көрнекілік әдісі 12 - -

Тәжірибелік 8 - 4

Ойын әдісі 12 - -

Мәселелік әдісі 10 - 2
мұғалім оқушы

-Оқұшылардың
-Тиімді әдіс-
пәнге деген
тәсілдерді қызығушылығы
дұрыс таңдау; артады;

-жүйелі түрде -олимпиадаларда
жүлделі орынға ие
қолдану; болуы;
-жаңа әдіс- -ОЖСБ бойынша
тәсілдерді жақсы көрсеткіштер
іздеп табу -Білім сапасының
жоғарылуы

Математикалық сауаттылығы
артады;
Алған математикалық білімдерін
өмірде тиімді қолдана алады

Ұқсас жұмыстар
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
Ақпараттық құзіреттілік
ҮЗІЛІССІЗ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
Музыканы тыңдау әдістемесі
Оқиғаның шиеленісуі
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Әдіс дегеніміз не
Бастауыш сыныптарда математика сабақтарында ойын технологиясын қолдану
Шығармашылық Пән мұғалімі
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту
Пәндер