Сабақтың ұраны


Slide 1

Сабақтың тақырыбы:

Масса және күшті анықтауға есептер шығару

Slide 2

Сабақтың ұраны:

Slide 3

Сабақтың мақсаты:

Білімділік : Оқушылардың өтілген тарау бойынша алған білімдерін тексеру және белсенділігін, қызығушылығын, оқуға ынтасын арттыру

Дамытушылық: Оқушының даму жүйесін дамыту, жүйелі түрде ойлауға ізденуге бағыттау, білімге деген құштарлығын арттыру;

Тәрбиелік:Өмірдің барлық ағымы физикалық заңдылыққа қатысты екендігін көрсету. Оқушыларды еңбектене, іздене білуге баулу.

Slide 4

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Оқыту әдістері: сұрақ-жауап, жұппен

Сабақтың көрнекіліктері: Интерактивті тақта арқылы слайдтар, таразы, тәжірибе жасайтын құралдар.

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі

II. Үй жұмысын тексеру

III. «Көңілді балық аулау» ойыны

IV. Деңгейлік есептер шығару

V. «Сиқырлы кубик» ойыны

VI. Тест. Рефлексия

VII. Үйге тапсырма

VIII. Бағалау

Slide 5

Көңілді

балық

аулау

Slide 6

Ойын шарты

Бұл кезеңде оқушылар көптеп балық ұстау керек. Мұндағы балықтардың ерекшеліктері бар. Әр балықтың артында сұрақтар жасырылған. Ал оқушылардың міндеті осы сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы ұпай жинау. Дұрыс жауап 2 ұпай. Егер, жауап қате немесе толық болмаса сол топтың келесі оқушысы жауап береді. Ол кезде жауап 1 ұпайға бағаланады.

Slide 7 Slide 8

Заттың тығыздығы деген не?

Slide 9

Күш дегеніміз не?

Slide 10

Деформация дегеніміз не?

Оның қандай түрлерін білесің?

Slide 11

Гук заңы қалай өрнектеледі?

Slide 12

Теңәрекетті күш деп қандай күшті айтады?

Slide 13

Егер екі күш денеге

бір бағытта әрекет ететін болса,

онда теңәрекетті күш неге тең болады?

Slide 14

Егер денеге қарама-қарсы

Бағытталған екі күш әрекет ететін болса,

Онда теңәрекетті күш неге тең?

Slide 15

Егер денеге мәндері бойынша тең,

бірақ бағыттары қарама-қарсы күштерәрекет етсе,

онда теңәрекетті күш

неге тең болады?

Slide 16

Күшті өлшеуге арналған құрал

қалай аталады?

Slide 17

Масса қандай физикалық шама?

Slide 18

І топ тапсырмасы.

1. Дене массасын таразымен анықтау

2. Дене көлемін сызғышпен өлшеу

3. Осы деннің тығыздығын табу.

ІІ топ тапсырмасы.

1. Дене массасын динамометрмен өлшеу

2. Дене көлемін мензуркамен анықтау

3. Осы дененің тығыздығын табу

Slide 19

Деңгейлік есептер

Slide 20 Slide 21

4

5

6

2

1

3

Slide 22

Неліктен атқа жегілген арба бір бағытта жүретінін түсіндіріңдер

Slide 23

Ойланып көр!

Бұрыштан жүгіріп шыққан леопард пен қоян соқтығысып қалды. Қайсысы алысқа қарай ұшып түсіп құлайды.

?

Slide 24

Қай машинаның жылдамдығы үлкен? Неліктен?

Slide 25

А. П. Гайдардың “Чук пен Гек”атты шығармасынан үзінді:

«Көңілдене ысқырып, орнынан ұшып тұрған олар, шананы жұлқи тартқан кезде, шөпке құлап түсті. . ».

Сұрақ: неліктен олар құлап түсті?

Slide 26

Зеңбіректен оқ атылғанда екеуінің де жылдамдығы өзгереді.

Оқ қай бағытта, зеңбірек қай бағытта қозғалады? Неліктен?

Slide 27

А. Байтұрсынов аудармасындағы

«Аққу, шортан һәм шаян» өлеңінде жүкті үшеуі бар күштерімен тартса да, орнынан қозғалмайды. Себебі не?

Slide 28

Сабақты қорытындылау.

Рефлексия

Мен. . . таныстым

. . . маған оңай болған жоқ

Мен жетістікке жеттім . . . .

. . . болса ғой

. . . . менің есімде қалды

Мен байқап көремін . . .

Slide 29

Үйге тапсырма: 1. Тарау бойынша тестке дайындық, 2. Төмендегі формулаларды пайдалануға арналған есептер құрастыру: s=ϑt, m= ρv, F= kx

Slide 30

-сабақ ұнады.

-сабақ ұнаған жоқ.

-сабақ орташа өтті.

Slide 31

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Беттік керілу
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу. 6 сынып
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Астана – болашақтың қаласы
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ КӘСІП ТҮРЛЕРІ
Тарихынды танып біл (қайталау сабағы)
Түркістан қаласы - Салалас құрмалас сөйлем
Қой атасын ата
Командаларды таныстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz