Адасқан сөйлемдер


Slide 1

Қазақ тілі

Ашық сабақ

Тақырыбы: Хабарлы сөйлем

Өткізген: Ақау Гүлбану Мұсақызы

Бастауыш сынып мұғалімі

Қостанай облысы

Жангелдин ауданы

Қ. Топаев атындағы орта мектебі

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Модельдеу/ тірек-сызба, хабарлы сөйлемнің белгілерін рет-ретімен анықтау арқылы ереже шығару/ арқылы хабарлы сөйлем туралы топтастырылған ұғым қалыптастыру

Дамытушылығы: Оқушылардың танымдық оқу әрекеті арқылы теориялық ойлауын, тілін дамыту.

Тәрбиелілігі: Топпен жұмыс істей отырып, бірлесіп, топтасып еңбектенуге үйрету, қамқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу:

Slide 3

Тірек-сызба, жеке суреттер, қима қағаздар,

Ойын түрлері, ребус, жұмбақ т. б

Сабақтың көрнекілігі:

Slide 4

Дамыта оқыту технологиясы

Slide 5

1. Білім

4. Талдау

2. Түсіну

5. Жинақтау

3. Қолдану

БЛУМ әдісі

Slide 6

Психологиялық дайындық: Сәттілік тілеу

Ашық болсын күніміз

Жарқын болсын жүзіміз

Жақсы оқушы болайық

4 пен5 -ке оқып біз

Slide 7

1. Білім.

Үй тапсырмасын тексеру

Сөйлем

167 -жаттығу

Slide 8

Өткен сабақты қайталау.

Сұрақ-жауап әдісін ұйымдастыру

СӨЙЛЕМ

Бір-бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады

Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады

Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады

Нүкте /. /

Сұрау белгісі/?/

Леп белгісі /!/

Slide 9

СӨЙЛЕМ

Айтылу мақсаты мен сазына қарай

Хабарлы сөйлем

Сұраулы сөйлем

Лепті сөйлем

Slide 10

-Сөйлем дегеніміз не?

-Сөйлем тиянақты ойды білдіреді.

-Сөйлемнің неше түрі бар?

-Үш түрі бар.

-Олар қалай аталады?

-Хабарлы, лепті, сұраулы

Slide 11

Сыныпты екі топқа бөлу

Slide 12

“Төрт түлікті құтқару” ойыны

-Төрт түліктің жауы не?

-Балалар төрт түлікті құтқаруға көмектесесіңдер ме?

Slide 13

“Адасқан сөйлемдер”

1. Өсімдік көктейді

2. Түйені бұйдалайды

3. Балам, өркенің өссін

4. Дала қандай аппақ

5. Қамшы деген не?

6. Кірпі қалай дыбыстайды

.

?

!

Slide 14

Жаңа сабақ 2. Түсіну

Жұмбақ шешу

Өзім сөзден тұрамын

Аяқталған ойды құрамын.

-Сонымен, аяқталған

ойды білдіріп тұрған бұл қандай сөйлем?

-Хабарлы сөйлем

Суретпен жұмыс .

Сөйлем құрастыр .

.

Slide 15

Ережені меңгерту

ХАБАРЛЫ СӨЙЛЕМ

Аяқталған ойды білдіреді

Сөйлем аяқталған соң нүкте /. / қойылады

Slide 16

Ережені хормен оқыту

Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатымен айтылған сөйлемді хабарлы сөйлем дейміз. Хабарлы сөйлемнің соңынан нүкте / . / қойылады.

Оқушылар мұражайға барды.

Slide 17

3. Қолдану

Ребус шешу

Кітаппен жұмыс

169-жаттығу

а/ Мәтінді түсініп оқы

ә/ Әр сөйлемде не туралы айтылған?

б/Сөйлем соңына қандай тыныс белгісі қойылған?

в/ Мәтінге не деп ат қоюға болады?

Slide 18

Топтастыру

Slide 19

170-жаттығу “Балық аулау”ойыны

Тапсырманы дұрыс орындаған оқушы бір-бір балықтан алады

а/ мәтінді оқу

ә/ Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жазу

б/ Мәтінге ат қою.

Slide 20

Бұлбұл -кішкентай құс ол тәңертең ағашқа қонып алып сайрайды бұлбұлдың үні құлаққа өте жағымды

Slide 21

Сұрақ-жауап әдісі

1. Адамның досы

2. Сұлу құс

3. Әнші құс

4. Орман дәрігері

5. Түнде ұшатын құс

6. Өз атын өзі айтатын құс

7. Сирағы ұзын құс

Slide 22

Сергіту сәті

Шебер ұста боламыз,

Балтамен ағаш шабамыз.

Сүргімен оны жонамыз

Киіз үйлер құрамыз

Slide 23

“Ойлан тап”ойыны Бір әріптен басталатын сөздерден сөйлем құрастыру

Б Б Б

С С С

М М М

Ж Ж Ж

Қ Қ Қ

Ш Ш Ш

Мысалы: 1. Балалар баққа барды.

2. Марат машинаға мінді.

Slide 24

171-жаттығу

а/ сөздерді оқы

ә/ Әйелдердің киімін білдіретін сөздерді бір бөлек, ерлердің киімін білдіретін сөздерді бір бөлек топтастырып жазу.

Slide 25 Slide 26

Әйелдер киімі

Ерлер киімі

Жаулық

Жейде

Сәукеле

Күпі

Қамзол

Құлақшын

Шәлі

Ішік

орамал

шекпен

Slide 27

172-жаттығу

Алдыңғы жаттығудағы қарамен жазылған сөздерді қатыстырып сөйлем құрау. Орамал, құлақшын, қамзол.

1. Апам орамал сатып алды

2. Мен басыма құлақшын кидім

3. Әжем қамзол тікті.

Slide 28

4. Талдау

“Адасқан сөйлемдер” ойыны

Ойынның шарты: берілген сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай өз үйшігіне орналастыру керек.

Азамат домбыра тартты

Қардың қалың жаууын-ай

Сенің атың кім

Оқушылар серуенге шықты

Қап, сиямның таусылып қалғаны

Сен нешінші сыныпта оқисың

Қымыз -шипалы сусын

Алақай, әкем шаңғы әкелді

Сәлеметсіз бе

Балалар гүл теруге барды

Ауа-райы қандай жақсы

Айнұр сабаққа келді ме

.

?

!

Slide 29

5. Жинақтау “Орнын тап”ойыны

Берілген сөздерден сөйлем құрау

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс

Дала қандай?

-Далада қар жауып тұр

Қыста біз қардан не жасаймыз?

-Аққала

Олай болса балалар мына тапсырманы орындап қана қоймай, біз аққала құрастырамыз. Егер тапсырманы дұрыс орындасаңдар ғана аққаланы құрастырасыңдар.

1. Ойнады, балалар, доп.

2. Оқыды, Айжан, кітап.

3. Мектепке, оқушылар, келді.

4. Салды, Аян, сурет

5. Жанат, су құйды, гүлге.

Slide 30

Балалар біз бүгін қандай тақырыппен таныстық?

-Хабарлы сөйлеммен таныстық

-Хабарлы сөйлем дегеніміз не?Сөйлемнің соңынан қандай тыныс белгісі қойылады?

-Хабарлы сөйлем - Аяқталған ойды білдіреді- Сөйлем аяқталған соң нүкте қойылады.

Slide 31

Суретпен жұмыс. Сурет бойынша сөйлемдер құрастыру

Slide 32

Бағалау

Сабаққа жақсы ат салысқан екі топтың да балаларын мақтап, мадақтау

Slide 33

Үйге

тапсырма

63-64 бет

Хабарлы сөйлем

174 -жаттығу

Notes: (+++

+333


Ұқсас жұмыстар
Тәуелсізідігімізді қастерлейік
Адасқан буындар арқылы тақырыпты табу
Оқшау сөздерді
Оқшау сөздер. 8 сынып
Жүрек концептісінің схемалық құрылымы
Іргелес салалас құрмалас сөйлемдер
Есімдікті құрама баяндауышты есімді сөйлемдер
ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМНІҢ ҚАЛЫПТАСЫП ДАМУ ЖОЛДАРЫ
Сұраулы сөйлем
Бұйрықты сөйлем
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz