Кітапхана сөзінен сөздер жазу




Презентация қосу
Жолтай Әлмашев
«Адамның досы»

Әдебиеттік оқу
2-сынып
)
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:
Білімділік:
Ж. Ә лмашевтың «Адамның досы»
мәтінің мазмұ ның ашып идеясын тү сінуге
жағдай жасау.Оқушыларды білімділікке
үйрете отырып, кітап оқуға деген
қызығушылығын ояту.

Дамытушылық:
Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін,
ақыл-ойын,тіл байлығын,
сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту.
Шапшаң оқу дағдыларын
қалыптастыру

Тәрбиелік:
Кітапты ұқыпты, таза ұстауға баул
Сабақ түрі: дамытушылық сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап,
топпен жұмыс
Көрнекілігі: интерактивті тақта,
қанатты сөздер, кітаптар жинағы
Қанатты сөздер
Кітапты сүйіңдер, ол өмірді
нұрландырады
(М.А. Горький)

Кітап-білім бұлағы
Білім-өмір шырағы
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру бөлімі
• Сәлемдесу
• Түгелдеу
• Оқушылардың назарын сабаққа
аудару
• Сынып ішін топқа бөлу
Психологиялық дайындық

Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Құрметпенен сіздерге,
Бас иеміз біз.
Үй тапсырмасын сұрау
Бәйге ойыны

10 40 30

50 60 70
Жаңа сабаққа дайындық
Сиқырлы кітаптың тапсырмасы
Жұмбақ шешу І-топқа
Көп әңгіме өлеңім,
Күнде ақыл беремін
.
Жақсы көрсе мені
кім,
Соған тиер көмегім
.
2-тапсырма
ІІ-топқа

Кітап неден
жасалады? (өз
ойларын айту)
С Е Р Г І Т У СӘТІ

Тербелейді ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар,
Үп-үлкен боп өседі.
Кітап қалай пайда болды?
• Ең бірінші кітап 669-633 жылдары шыққан. Әр ел
өз ойларын кез келген материалға жазған. Индия
пальма ағашының жапырағына жазып,
жапырақты біріктіріп жинаған. Қытайлықтар
бамбук ағашына жазған. Басқа елдер де тасқа
жазған, тасқа сурет салған.
• Кейін адамдардың ойлап шығаруы бойынша
кітап пайда болған. Қазіргі кезде кітапты
компьютермен теріп жазып, арнайлы жерде тігіп
бізге дайын түрінде беріп отыр. Кітаптың түрлері
өте көп. Ең кішкентай кітап, ең үлкен кітап,
қызыл кітап, Гинес кітабы болып бөліне береді.
Мәтінмен жұмыс

“Адамның
досы”
Жолтай
Әлмашев
Жолтай Әлмашұлы 1957
жылы 14 ақпанда
қазіргі Қызылорда
облысы Жаңақорған
ауданындағы Қыраш
Балаларға арналған
ауылында дүниеге
шығармалары
келген. 1974-1979
жылдар аралығында Әл
– Фараби атындағы
қазақ мемлекеттік
“Жетім жұлдыздар”
университетінің
журналистика
факультетінде оқыған.
“Күн тәртібі”
Мәтін бойынша жүргізілетін жұмыстар

1.Мәтінді мұғалімнің оқуы,
сұрақ-жауап арқылы талдау

2. Сөздік жұмыс жүргізу
Сөре- кітап қоятын арнайы орын
Уағына шейін- уақытқа шейін,
кезге шейін
Жан серігіміз-досымыз
С Е Р Г І Т У СӘТІ

Орнымызда тұрайық
Алақанды ұрайық,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық
Мәтінмен жұмыс
3. Мәнерлеп бір оқушыға оқыту.

4. Эстафета арқылы оқыту
Дәптермен жұмыс
І-топ. Кітап туралы мақал жазу

ІІ-топ. “Кітапхана” сөзінен сөздер жазу
Сабақты қорытындылау
. “Егер мен кітап болсам” атты тақырыпта
эссе жазғызу.
Сұрақ-жауап:
- Кітаптан не үйренуге болады?
-Сен өзің қалай ойлайсың?
- Кітап оқуды ұнатасыңдар ма,
қандай кітаптарды?
Үйге тапсырма:
“Кітап-менің досым” деген тақырыпта әңгіме жазу,
мәтінді оқу, мазмұнын айту

Сабақ үстінде белсенділік
танытқан, жақсы қатысқан оқушыларды
бағалау
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Тіл дамыту әдісі
Интерактивті әдістің тиімділігі
Тексеру және таңдау операторлары. Циклдық программалауға арналған командалар
Алгоритм түсінігі
Оқушылардың гуманитарлық пәндердегі өз ойларын еркін жеткізудегі интерактивті әдістің тиімділігі
Кітапхана сайтының дизайны
Трансляция түсінігі. Формальды тілдер түсінігі
Қайталану саны белгісіз алгоритм құрылысы
Қысқарған аясы сөздердің қолданылу
Шешілмейтін алгоритмдер туралы түсінік
Пәндер