Жоба ұйымдастыру




Презентация қосу
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА
ЖОБАЛАУ
ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ

Кулумбетова Г.А.
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы,
«С.Сейфуллин атындағы гимназия»ММ
Оқушыларды қазіргі талап пен әлемдік стандартқа сәйкес
келетін ұлттық білім жүйесімен жасақтауда
ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Қазақ халқының
ұлттық даралығы:

ұлттық психологиясы
этнографиясы
этнопедагогикасы
Ақылдың көзі логикалық
дұрыс ойлауда.
«Логикалық математика»
авторлық бағдарлама
Математика пәнін оқытуда
этнопедагогиканы қолдана отырып,
оқушылардың басты
құзыреттіліктерін
жобалау іс-әрекетін ұйымдастыру
арқылы қалыптастыру
Жоба ұйымдастыру

Жоба ұйымдастыру жүйесі

Жоба ұйымдастыруда қойылатын шарттар

Топ мүшелерінің міндеттері, іс-әрекеті

Нәтиже

Өлшеуіштер
Қатысушылар
тобын анықтау

Мерзімін Жоба тақырыбын
Жоба ұйымдастыру
белгілеу таңдау
жүйесін жоба
ұйымдастырушы
тарапынан
шешіледі

Марапаттау
Қорғау жолы
кезеңдері
Жоба
ұйымдастыруда
орындалатын шарттар

Өзектілігімен Оқушылардың
Бекітілген
және тұлғаға білім
мерзімге
бағытталаған деңгейлерімен
сай көлемі.
есептерді шешу; сәйкес келуі
Жобаны қорғау кезінде топ
мүшелерінің міндеттері:
жобаның өзектілігі мен мағынасын
түсіндіру, ашу;
жасалынған жұмыстың өзіне және
өзгелерге құндылығын анықтау;

жобаның мақсатын, міндетін, оны шешу
жолдарын, жұмсалатын шығынды анықтап,
тәуекелдерді бағалай білу керек;

дайын өнімді ұсыну керек.
Оқушының іс-әрекеті
жобаны дайындау;
міндеттерді өзара бөліп алу;
ақпараттарды жинақтау;
мазмұнын жүйелеу;
нәтижесін жоба өнімі ретінде дайындайды;
кезеңдерді тіркейтін күнделік жүргізу.
жоба қорғау.
http://www.kazakh.ru

http://www.spring.kz

http://www.bymath.net

http://www.teacher.dn-ua.com
№1 жоба.
Тақырыбы: Ертедегі қазақтың өлшем бірліктері.

Жоба мақсаты: Қазақстан Республикасында тұрып жатқан
халықтардың математикадағы
этнопедагогикалық байланысы
Жоба міндеті:
- Қазақтың байырғы өлшем бірліктерінің мағынасын түсіну;
- ҚР-ғы басқа ұлттардың өлшем бірліктермен
салыстыру, ауыстыру;
-Жаңа өлшем бірліктер мағынасы, оның қолдануы;
-Математикалық сауаттылығын ашу;
-күнделікті тұрмыста қажеттілігі туатын экономикалық мағынадағы
есептерді шеше білуге үйрету .
Өзектілігі: Қазақтың байырғы өлшем бірліктерінің мағынасын түсіне отырып,
оны қазіргі өлшем бірліктерімен байланыстыра, салыстыра отырып
қолдану, логикалық есептер шығаруда мысалдар шеше білу, жаңа
математикалық-экономикалық сауаттылық дағдыларын дамыту
жұмыстарын ұйымдастыру әдіс -тәсілдерін жүзеге асыру.
№2 жоба
Тақырыбы: Таңқаларлық нәрселер біздің жанымызда.

Мәселе: Функция графиктері, қасиеттері .
Мақсаты:Функция графигі курсы бойынша алған білім-
біліктерін жан-жақты пайдалана білуге үйрету.
Міндеттері:
-Функция графигін салу;
-Қазақтың ою-өрнектеріндегі симметриялық
ұғымын түсіну;
-Қазақтың мақал-мәтелдер мағынасын график арқылы
бейнелеу немесе графикті мақал-мәтелдерге
сәйкестендіруге мысалдар келтіре білу;
-квадраттық теңдеу шешімдерінің қасиеттерін
қазақтың мақал-мәтелдеріне сәйкестігін анықтап,
сипаттап, жеткізе білу.
“Қасықтап жинаған
абыройыңды , шелектеп төкпе”
«Әлін білмеген әлек»
«Өзге елде сұлтан болғанша,
Өз еліңде ұлтан бол»
«Асықпаған арбамен қоянға жетеді»
«Талаптыға нұр жауар»
«Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды»
«Көре-көре көсем боласың, сөйлей-сөйлей шешен боласың»
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
Жоба ұйымдастыруда талаптардың
орындалуының көрсеткіші

Өлшеуіштер 1 топ 2 топ 3 топ

1 жобаның құндылығын дәлелдеу 7 8 10
2 логикалық құрылымы 9 7 9
3 жобаның нақтылығы,түсініктілігі 8 8 8
4 тәуекелділіктерді есепке алуы 6 7 8
5 жоба дайындауда топ мүшелерінің 10 10 10
ролдерінің дұрыс бөлінуі
6 ұсыну нақтылығы, жеткізе білу қабілеті 7 8 9
7 аяқталған, мазмұнды, 10 9 9
өнімнің көркемді дайындалуы
қорытынды 57 59 63
"Таңқаларлық жанымызда" жоба
жұмысының нәтижесі
Жеңімпаздарды марапаттау:

марапатталады;
деңгейлік дипломдармен/ марапаттаулармен/

қорғалған
оқу табелінің «жеке жетістіктері» бөліміне
жобаның тақырыбы, марапатталғаны
туралы жазба түсіріледі;

толтырып,
оқушының жеке өзін-өзі дамыту портфолиосын
рейтингтік ұпайын жоғарылатады.
Жобаның міндеттерін шешуде басты
құзыреттіліктер қалыптасады :

- коммуникативтік құзыреттілік
/көпшілік алдында сөз сөйлеу, диалог,
өз ойын жазбаша ұсына білу/;

- ақпараттық құзыреттілік
/бөліп алу, өңдеу, қолдану/;

- өзін-өзі басқару
/ мәселені анықтау және жоспарлау, уақытты ,
ресурстарды жоспарлау, шешім қабылдау, өзіндік

қозғалысын бағалау/.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР
ТАЛДАУ ТӘУЕКЕЛДІ ТАЛДАУ
БИОХИМИЯ ПӘНІНЕН ЖОБА ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
Жоба түсінігі мен өмірлік циклі
Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Интернетте жоба бойынша бірлескен жұмысты ұйымдастыру
Altynails сұлулық салоны
Бизнес жоспар туралы ұғым
Ұйымдастыру менеджмент функциясы ретінде
Пәндер