Моделдеу мақсаты



№77 мектеп-балабақша кешенінің информатика пәнінің мұғалімі
Метхатова Саулет Метхатовна
Сабақтың тақырыбы:
«Формальдау - модельдеудің негізгі кезеңі»

Модельдер қасиеттеріне қарай қандай топтарға бөлінеді
МОДЕЛЬДЕР

Қолдану аймағы бойынша
МОДЕЛЬДЕР

Ұсыну әдісі бойынша
МОДЕЛЬДЕР

Уақыт факторына байланысты
МОДЕЛЬДЕР

Тапсырма №1 «Модель түрлерін сәйкестендіру тесті арқылы ажырату»
ойын
материалдық
математикалық
графикалық
оқу
компьютерлік

Сабақтың тақырыбы:
«Формальдау - модельдеудің негізгі кезеңі»
24. 11. 10ж.

Формальдау ұғымын қалыптастырып, моделдеудің негізгі кезеңі жайлы жан-жақты білім беру;
Білімділік: Сызбанұсқа, графиктер, тірек сызбалармен жұмыс істей отырып, мәтінді өз бетінше талдау арқылы формалдау ұғымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Моделдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой-өрісін кеңейту.
Тәрбиелік: Танымдық қызығушылығын арттыру, Ақпараттық мәдениеттілікке, дүниетанымдық көзқарас қалыптасуына тәрбиелеу.
Сабақтың мақсаты:

Формальдау - бұл қандай да бір нысанды /объект/ немесе үрдісті /процесті/ формальды түрде сипаттау.
Формальдау қандай да бір нысанның ақпараттық моделін алу.
Кез-келген модельдеу алдын-ала формальдаусыз жүзеге аспайды.
Формальдау модельдеу процесінің алғашқы және негізгі кезеңі.

Формальдаудың негізгі принціпі: нысан туралы барлық мәліметтерді таңба және формула түрінде ұсыну;
Формальдаудың негізгі мәні - нысандарды түрлеріне,
атауларына жіктеп ол туралы толық мәлімет алу

Фотосинтез
процесі /үдерісі/
СО2 сіңірілуі
О2 бөлінуі
Органикалық заттар түзілуі
Химиялық реакция
6 СО2 +6 Н2О →
С6Н12О6+6О2↑
Сынақ тәжірибе әдісі
- автотрофты ағза
- атмосфераның О2 мен байытылуы
Тіршілік белгілері:
тыныс алу;
қоректену;
өсу
Фотосинтез процесінің моделі

Практикум
Тақырыбы: «Мәтіндік модель құру»
Моделдеу объектісі: Саммит
Моделдеу мақсаты: Саммиттің маңызы
Моделдеу критерийлері:
Өтетін жылы
Өтетін күні
Өтетін жері
Қатысушы мемлекеттер саны
Қатысушы журналистер саны
Саммит мазмұны
Моделдеу құралы: компьютер, WordPad редакторы
Нәтижені көрсету: Мәтіндік модельді оқу.

Нысан
Нысанның аты
Ортасы
Тапсырма №2 «Нысанның ортасы мен атын анықта»

Тапсырма №3 «Кестелік модельді толтыр»
Объект
Действия
Ортасы
Табличное представление информационной модели дискеты.


Объект
Адам
Модель түрі
Тапсырма №4 «Нысанның атауы мен түрін анықта»

Объект
Адам
Модель түрі
Тапсырма №4 «Нысанның атауы мен түрін анықта»

Үйге тапсырма:
«Менің отбасым» мәтіндік және кестелік модель құру;
“Менің бөлмем” моделін схема түрінде дайындау.

Өзін-өзі бағалау моделі
Берілген тапсырманы өз бетіммен жақсы орындай аламын
Тапсырманы орындауға қиналамын, жолдасымның көмегімен орындаймын
Тапсырманы мүлде орындай алмаймын
Тапсырмалардағы /карточка, ауызша-сұрақ жауап/ сұрақтарға жауап бере алдым ба?
Модельдің түрлерін ажырата аламын ба?
Алған теориялық білімімді практикумда қолдана алдым ба?
Сабаққа белсене қатыстым ба?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz