Моделдеу мақсаты




Презентация қосу
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
«ФОРМАЛЬДАУ - МОДЕЛЬДЕУДІҢ
НЕГІЗГІ КЕЗЕҢІ»

№77 мектеп-балабақша
кешенінің информатика
пәнінің мұғалімі
Метхатова Саулет
Метхатовна
Модельдер қасиеттеріне қарай
қандай топтарға бөлінеді

МОДЕЛЬДЕР
Қолдану аймағы бойынша

МОДЕЛЬДЕР
Ұсыну әдісі бойынша

МОДЕЛЬДЕР
Уақыт факторына байланысты

МОДЕЛЬДЕР
Тапсырма №1
«Модель түрлерін сәйкестендіру тесті
арқылы ажырату»
компьютерлік

графикалық
математикалық
материалдық
ойын
оқу
24.11.10ж.
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
«ФОРМАЛЬДАУ -
МОДЕЛЬДЕУДІҢ НЕГІЗГІ
КЕЗЕҢІ»
Сабақтың мақсаты:
Формальдау ұғымын қалыптастырып,
моделдеудің негізгі кезеңі жайлы жан-
жақты білім беру;
Білімділік: Сызбанұсқа, графиктер, тірек
сызбалармен жұмыс істей отырып, мәтінді өз
бетінше талдау арқылы формалдау ұғымын
қалыптастыру.
Дамытушылық: Моделдерді формальдау кезінде
зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын
дамыту, ой-өрісін кеңейту.
Тәрбиелік: Танымдық қызығушылығын арттыру,
Ақпараттық мәдениеттілікке, дүниетанымдық
көзқарас қалыптасуына тәрбиелеу.
Формальдау - бұл қандай да бір нысанды
/объект/ немесе үрдісті /процесті/ формальды
түрде сипаттау.

Формальдау қандай да бір нысанның
ақпараттық моделін алу.

Кез-келген модельдеу алдын-ала
формальдаусыз жүзеге аспайды.

Формальдау модельдеу процесінің алғашқы
және негізгі кезеңі.
Формальдаудың негізгі принціпі:
нысан туралы барлық мәліметтерді
таңба және формула түрінде ұсыну;

Формальдаудың негізгі мәні –
нысандарды түрлеріне,
атауларына жіктеп ол туралы толық
мәлімет алу
Фотосинтез процесінің
моделі
СО2 сіңірілуі
Фотосинтез Химиялық
О2 бөлінуі
процесі /үдерісі/ реакция
Органикалық заттар
түзілуі

6 СО2 +6 Н2О →
С6Н12О6+6О2↑

Тіршілік белгілері: - автотрофты ағза
1. тыныс алу; Сынақ тәжірибе
- атмосфераның О2 мен
2. қоректену; әдісі
байытылуы
3. өсу
Практикум
Тақырыбы: «Мәтіндік модель құру»
Моделдеу объектісі: Саммит
Моделдеу мақсаты: Саммиттің маңызы
Моделдеу критерийлері:
• Өтетін жылы
• Өтетін күні
• Өтетін жері
• Қатысушы мемлекеттер саны
• Қатысушы журналистер саны
• Саммит мазмұны
Моделдеу құралы: компьютер, WordPad
редакторы
Нәтижені көрсету: Мәтіндік модельді оқу.
Тапсырма №2
«Нысанның ортасы мен атын анықта»

Нысан Нысанның аты Ортасы
Тапсырма №3
«Кестелік модельді толтыр»
Табличное представление информационной модели дискеты.

Действия Ортасы
Объект
Тапсырма №4
«Нысанның атауы мен түрін анықта»

Объект Адам Модель түрі
Тапсырма №4
«Нысанның атауы мен түрін анықта»

Объект Адам Модель түрі
Үйге тапсырма:

• «Менің отбасым» мәтіндік
және кестелік модель құру;
• “Менің бөлмем” моделін
схема түрінде дайындау.
Өзін-өзі бағалау моделі
Берілген тапсырманы өз бетіммен жақсы орындай аламын

Тапсырманы орындауға қиналамын, жолдасымның
көмегімен орындаймын
Тапсырманы мүлде орындай алмаймын

1.Тапсырмалардағы /карточка, ауызша-сұрақ
жауап/ сұрақтарға жауап бере алдым ба?
2. Модельдің түрлерін ажырата аламын ба?
3. Алған теориялық білімімді практикумда
қолдана алдым ба?
4.Сабаққа белсене қатыстым ба?

Ұқсас жұмыстар
Мектептегі информатика курсында
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық- компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі
Модельдеу нәтижесін талдау
МЕНІҢ ЖОБАМ
Модельдеу объектісі
Ақпараттық модель
Блок - сызбада циклдік алгоритмнің шарты
Компьютерлік модельдеу түсінігі
Нақты электрлік құралды компьютерлік моделдеу және жобалау мәселелерін қалыптастыру
«Модельдерді зерттеу» практикаум
Пәндер