Халық ауыз
Презентация қосу
Сөзмерген
Тіл сайысы
Мақсаты:
1. Оқушылардың өз ойларын шапшаң,
тұжырымды, жинақы әрі ашық айтуға, ұтымды
түрде сөйлей білуге үйрету;
2. Ұйымдасып, топпен және жеке
шығармашылық жұмыстармен айналысуға
дағдыландыру;
3. Оқушылардың зеректік қабілеттерін
дамытып,ой-өрісін кеңейту;
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
з е ң
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
е
І к
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
ру
ы
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
н ы с т
Та
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
ІІ кезең
л с а ң,
т ы б о
Мы қ р
ы п к ө
тау
Мықты болсаң – тауып көр
“Сиқырлы асық” ойыны
1 2 3 4
5 6 7 8 Алға
9 10 11 12
13 14 15 16
1 – сұрақ
1 – сұрақ
Фонетика нені зерттейтін
Сөзжасам
ғылымне?
дегеніміз саласы?
Сұраққа
Сұраққа
1 – сұрақ
2 – сұрақ
Сөздер қалай
Фонетика нені зерттейтін
жасалады?
ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
3 – сұрақ
Қатаң дауыссыздан басталатын
қазақтың ұлттық киімдерін атаңдар.
Сұраққа
1 – сұрақ
4 – сұрақ
Халық ауыз
Фонетика нені зерттейтін
әдебиеті дегеніміз
ғылым саласы?
не?
Сұраққа
Сұраққа
5 – сұрақ
Дауысты дыбыс дегеніміз не?
Жіктелуін айт.
Сұраққа
6 - сұрақ
Ұяң дауыссыздан басталатын
табиғат құбылыстарын ата.
Сұраққа
7 – сұрақ
1 – сұрақ
Батырлар жыры
дегеніміз не?
Фонетика
Қандай нені зерттейтін
батырлар
ғылым саласы?
жырын білесің?
Сұраққа
Сұраққа
8 – сұрақ
Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?
Қандай түрлері бар?
Сұраққа
9 – сұрақ
1 – сұрақ
Қосымша дегеніміз не?
Қосымша нешеге
Фонетика нені
бөлінеді? зерттейтін
ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
10 – сұрақ
1 – сұрақ
Сөздер тұлғасына
Фонетика нені зерттейтін
қарай қалай
ғылым саласы?
бөлінеді?
Сұраққа
Сұраққа
11 – сұрақ
1 – сұрақ
Сөздер құрамына
Фонетика нені зерттейтін
қарай қалай
ғылым саласы?
бөлінеді?
Сұраққа
Сұраққа
12 – сұрақ
Құртқаның ақыл – парасаты
мен адамгершілік қасиеттері
қандай оқиғалардан көрінеді?
Сұраққа
.
13 – сұрақ
Алғашқы буыны ашық дауыстыдан
құралған ұлттық аспаптардың атын ата.
Сұраққа
14 – сұрақ
Сыныптағы үнді дыбыстан
басталатын оқушылардың
есімдерін атаңдар.
Сұраққа
15 – сұрақ
Дауыссыз дыбыстан
басталатын ертегі
кейіпкерлерінің атын атаңдар.
Сұраққа
16 – сұрақ
1 – сұрақ
Алпамыстың
ерліктері жырда
Фонетика
қалайнені зерттейтін
ғылым саласы?
бейнеленеді?
Сұраққа
Сұраққа
з е ң
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
е
І ІІ к л с а ,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
ң
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
к б о
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
і
ү й р кө р
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
Ж ауып
асық.
ш
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
те л д і ң
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
– мә
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
л у
а қа т а б
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
М лғасын
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
жа
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
1 – топтың
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
мақалдары
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
1. Туған жердей жер
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
болмас,...
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
1. Туған елдей ел
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
болмас.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
2. Жақсымен жолдас
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
болсаң, жетерсің мұратқа,..
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
2. Жаманмен жолдас
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
болсаң, қаларсың ұятқа.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
3. Дос жылатып айтады,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
3. Дұшпан күлдіріп
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
айтады айтады.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
4. Ине көзінен сынады,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
4. Шешен сөзінен сынады.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
5. Сөз тапқанға,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
5. Қолқа жоқ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
2 – топтың
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
мақалдары
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
1. Айтылған сөз,
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
1. Атылған оқпен
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
тең.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
2. Бас кеспек болса
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
да,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
2.Тіл кеспек жоқ.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
3. Шебердің қолы
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
ортақ,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
3. Шешеннің сөзі
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
ортақ.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
4. Қаһарлы сөз,
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
4. Қамал бұзар.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
5. Кеңесіп пішкен
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
тон,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
5. Келте болмас.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
з е ң
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
е
к
ІV л с а ң ,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
б о
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
ы
й л р
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
О з ып к ө
о
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
Жұмбақтың жауабын тауып,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
дыбыстық талдау жасау керек
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Лақтың басында,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Бұлақтың қасында,
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
Құлақтың
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
ортасында,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Қойдың
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Л
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Дуадақта екеумін,
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
Құсы болған даланың.
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
Үйде жоқпын,
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
Добындамын баланың
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет..
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Д
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Кезіктірдім тиыннан,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Бірін таптым қиыннан,
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық. Талай жерге сабылып,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Таптым бірін миымнан.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: И
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Тоғай менен .торғайдың,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Бәрінен де безінем.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Орман менен қамыстың,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Ортасынан кезігем.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: М
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Табылмаймын Қорқыттан,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Кезігемін қобыздан.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Бесте бармын, таппайсың,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Қанша іздесең тоғыздан.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Б
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Өзінде бір шопанның,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Табыламын ойыннан.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Кезігемін тағы бір,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Өрістегі қойынан.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: О
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Аралда бар,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Түбекте жоқ.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Маралда бар,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Түмекте жоқ.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Р
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
Бұлбұлда екі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
Құста бір.
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Ұлытауда,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Тұста жүр.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Ұ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
V. Шығармашылық жұмыс
Оқушыларға “Ана – өмірдің гүлі”
тақырыбына шағын шығарма жаздыру.
(Өзім дайындаған той туралы бейне
сюжетті оқушыларға бағыт – бағдар беру
үшін көрсету).
Қай топ жеңіске
жетті?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz