Халық ауыз



Сөзмерген
Тіл сайысы

Мақсаты:
1. Оқушылардың өз ойларын шапшаң, тұжырымды, жинақы әрі ашық айтуға, ұтымды түрде сөйлей білуге үйрету;
2. Ұйымдасып, топпен және жеке шығармашылық жұмыстармен айналысуға дағдыландыру;
3. Оқушылардың зеректік қабілеттерін дамытып, ой-өрісін кеңейту;

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
І кезең
Таныстыру

ІІ кезең
Мықты болсаң,
тауып көр

1
14
3
7
6
9
10
5
2
13
11
15
4
8
12
16
Мықты болсаң - тауып көр “Сиқырлы асық” ойыны
Алға

1 - сұрақ
Фонетика нені зерттейтін ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
1 - сұрақ
Сөзжасам
дегеніміз не?

1 - сұрақ
Фонетика нені зерттейтін ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
2 - сұрақ
Сөздер қалай жасалады?

3 - сұрақ
Қатаң дауыссыздан басталатын қазақтың ұлттық киімдерін атаңдар.
Сұраққа

1 - сұрақ
Фонетика нені зерттейтін ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
4 - сұрақ
Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не?

5 - сұрақ
Дауысты дыбыс дегеніміз не? Жіктелуін айт.
Сұраққа

6 - сұрақ
Ұяң дауыссыздан басталатын
табиғат құбылыстарын ата.
Сұраққа

1 - сұрақ
Фонетика нені зерттейтін ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
7 - сұрақ
Батырлар жыры дегеніміз не?
Қандай батырлар жырын білесің?

8 - сұрақ
Дауыссыз дыбыс дегеніміз не? Қандай түрлері бар?
Сұраққа

1 - сұрақ
Фонетика нені зерттейтін ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
9 - сұрақ
Қосымша дегеніміз не?
Қосымша нешеге бөлінеді?

1 - сұрақ
Фонетика нені зерттейтін ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
10 - сұрақ
Сөздер тұлғасына қарай қалай бөлінеді?

1 - сұрақ
Фонетика нені зерттейтін ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
11 - сұрақ
Сөздер құрамына қарай қалай бөлінеді?

12 - сұрақ
Құртқаның ақыл - парасаты мен адамгершілік қасиеттері қандай оқиғалардан көрінеді?
Сұраққа

.
13 - сұрақ
Алғашқы буыны ашық дауыстыдан
құралған ұлттық аспаптардың атын ата.
Сұраққа

14 - сұрақ
Сыныптағы үнді дыбыстан басталатын оқушылардың есімдерін атаңдар.
Сұраққа

15 - сұрақ
Дауыссыз дыбыстан басталатын ертегі кейіпкерлерінің атын атаңдар.
Сұраққа

1 - сұрақ
Фонетика нені зерттейтін ғылым саласы?
Сұраққа
Сұраққа
16 - сұрақ
Алпамыстың ерліктері жырда қалай бейнеленеді?

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
ІІІ кезең
Жүйрік болсаң, шауып көр

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Мақал - мәтелдің жалғасын табу

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
1 - топтың мақалдары

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
1. Туған жердей жер болмас, . . .

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
1. Туған елдей ел болмас.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
2. Жақсымен жолдас болсаң, жетерсің мұратқа, . .

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
2. Жаманмен жолдас болсаң, қаларсың ұятқа.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
3. Дос жылатып айтады,

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
3. Дұшпан күлдіріп айтады айтады.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
4. Ине көзінен сынады,

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
4. Шешен сөзінен сынады.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
5. Сөз тапқанға,

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
«
5. Қолқа жоқ.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
2 - топтың мақалдары

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
1. Айтылған сөз,

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
1. Атылған оқпен тең.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
2. Бас кеспек болса да,

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
2. Тіл кеспек жоқ.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
3. Шебердің қолы ортақ,

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
3. Шешеннің сөзі ортақ.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
4. Қаһарлы сөз,

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
4. Қамал бұзар.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
5. Кеңесіп пішкен тон,

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
5. Келте болмас.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
ІV кезең
Ойлы болсаң,
озып көр

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Жұмбақтың жауабын тауып, дыбыстық талдау жасау керек

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Лақтың басында,
Бұлақтың қасында,
Құлақтың ортасында,
Қойдың қолқасында.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Жауабы: Л

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Дуадақта екеумін,
Құсы болған даланың.
Үйде жоқпын,
Добындамын баланың.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Жауабы: Д
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Кезіктірдім тиыннан,
Бірін таптым қиыннан,
Талай жерге сабылып,
Таптым бірін миымнан.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Жауабы: И
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын әдісі, шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын, асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен, халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
.
Тоғай менен торғайдың,
Бәрінен де безінем.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz