Халық ауыз




Презентация қосу
Сөзмерген

Тіл сайысы
Мақсаты:
1. Оқушылардың өз ойларын шапшаң,
тұжырымды, жинақы әрі ашық айтуға, ұтымды
түрде сөйлей білуге үйрету;
2. Ұйымдасып, топпен және жеке
шығармашылық жұмыстармен айналысуға
дағдыландыру;
3. Оқушылардың зеректік қабілеттерін
дамытып,ой-өрісін кеңейту;
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,

з е ң
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

е
І к
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест

ру
ы
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.

н ы с т
Та
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
ІІ кезең
л с а ң,
т ы б о
Мы қ р
ы п к ө
тау
Мықты болсаң – тауып көр
“Сиқырлы асық” ойыны

1 2 3 4
5 6 7 8 Алға

9 10 11 12
13 14 15 16
1 – сұрақ

1 – сұрақ

Фонетика нені зерттейтін
Сөзжасам
ғылымне?
дегеніміз саласы?

Сұраққа

Сұраққа
1 – сұрақ

2 – сұрақ
Сөздер қалай
Фонетика нені зерттейтін
жасалады?
ғылым саласы?

Сұраққа

Сұраққа
3 – сұрақ
Қатаң дауыссыздан басталатын
қазақтың ұлттық киімдерін атаңдар.
Сұраққа
1 – сұрақ

4 – сұрақ
Халық ауыз
Фонетика нені зерттейтін
әдебиеті дегеніміз
ғылым саласы?
не?

Сұраққа

Сұраққа
5 – сұрақ
Дауысты дыбыс дегеніміз не?
Жіктелуін айт.

Сұраққа
6 - сұрақ
Ұяң дауыссыздан басталатын
табиғат құбылыстарын ата.

Сұраққа
7 – сұрақ
1 – сұрақ

Батырлар жыры
дегеніміз не?
Фонетика
Қандай нені зерттейтін
батырлар
ғылым саласы?
жырын білесің?

Сұраққа

Сұраққа
8 – сұрақ
Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?
Қандай түрлері бар?

Сұраққа
9 – сұрақ
1 – сұрақ

Қосымша дегеніміз не?
Қосымша нешеге
Фонетика нені
бөлінеді? зерттейтін
ғылым саласы?

Сұраққа

Сұраққа
10 – сұрақ
1 – сұрақ

Сөздер тұлғасына
Фонетика нені зерттейтін
қарай қалай
ғылым саласы?
бөлінеді?

Сұраққа

Сұраққа
11 – сұрақ
1 – сұрақ

Сөздер құрамына
Фонетика нені зерттейтін
қарай қалай
ғылым саласы?
бөлінеді?

Сұраққа

Сұраққа
12 – сұрақ
Құртқаның ақыл – парасаты
мен адамгершілік қасиеттері
қандай оқиғалардан көрінеді?
Сұраққа
.

13 – сұрақ
Алғашқы буыны ашық дауыстыдан
құралған ұлттық аспаптардың атын ата.

Сұраққа
14 – сұрақ
Сыныптағы үнді дыбыстан
басталатын оқушылардың
есімдерін атаңдар.
Сұраққа
15 – сұрақ
Дауыссыз дыбыстан
басталатын ертегі
кейіпкерлерінің атын атаңдар.

Сұраққа
16 – сұрақ
1 – сұрақ

Алпамыстың
ерліктері жырда
Фонетика
қалайнені зерттейтін
ғылым саласы?
бейнеленеді?

Сұраққа

Сұраққа
з е ң
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру

е
І ІІ к л с а ,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
ң
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

к б о
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
і
ү й р кө р
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
Ж ауып
асық.

ш
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
те л д і ң
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,

– мә
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
л у
а қа т а б
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
М лғасын
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,

жа
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

1 – топтың
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
мақалдары
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
1. Туған жердей жер
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

болмас,...
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру

1. Туған елдей ел
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

болмас.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
2. Жақсымен жолдас
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
болсаң, жетерсің мұратқа,..
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
2. Жаманмен жолдас
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
болсаң, қаларсың ұятқа.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
3. Дос жылатып айтады,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
3. Дұшпан күлдіріп
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
айтады айтады.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
4. Ине көзінен сынады,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
4. Шешен сөзінен сынады.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
5. Сөз тапқанға,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
•«

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
5. Қолқа жоқ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

2 – топтың
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
мақалдары
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

1. Айтылған сөз,
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

1. Атылған оқпен
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
тең.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

2. Бас кеспек болса
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
да,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

2.Тіл кеспек жоқ.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

3. Шебердің қолы
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
ортақ,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

3. Шешеннің сөзі
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
ортақ.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

4. Қаһарлы сөз,
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

4. Қамал бұзар.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

5. Кеңесіп пішкен
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
тон,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

5. Келте болмас.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
з е ң
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру

е
к
ІV л с а ң ,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.

б о
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
ы
й л р
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
О з ып к ө
о
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
Жұмбақтың жауабын тауып,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
дыбыстық талдау жасау керек
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Лақтың басында,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Бұлақтың қасында,
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
Құлақтың
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
ортасында,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.

Қойдың
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Л
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Дуадақта екеумін,
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
Құсы болған даланың.
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
Үйде жоқпын,
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
Добындамын баланың
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет..
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Д
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Кезіктірдім тиыннан,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Бірін таптым қиыннан,
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық. Талай жерге сабылып,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Таптым бірін миымнан.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: И
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Тоғай менен .торғайдың,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Бәрінен де безінем.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Орман менен қамыстың,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Ортасынан кезігем.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: М
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Табылмаймын Қорқыттан,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Кезігемін қобыздан.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Бесте бармын, таппайсың,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Қанша іздесең тоғыздан.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Б
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Өзінде бір шопанның,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Табыламын ойыннан.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Кезігемін тағы бір,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Өрістегі қойынан.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: О
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Аралда бар,
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Түбекте жоқ.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Маралда бар,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Түмекте жоқ.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Р
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
Бұлбұлда екі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
Құста бір.
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Ұлытауда,
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
Тұста жүр.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Жауабы: Ұ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын әдісі,
шығармашылық жұмыс, жаттығу жұмысы.
Көрнекілігі: Буын түрлеріне арналған сызба, тест
тапсырмалары, интерактивті тақта, қоржын,
асық.
Пәнаралық байланыс: халық ауыз әдебиетімен,
халық педагогикасымен байланыс, әдебиет.
V. Шығармашылық жұмыс

Оқушыларға “Ана – өмірдің гүлі”
тақырыбына шағын шығарма жаздыру.
(Өзім дайындаған той туралы бейне
сюжетті оқушыларға бағыт – бағдар беру
үшін көрсету).
Қай топ жеңіске
жетті?

Ұқсас жұмыстар
Қазақ халық әдебиеті
Ертегілер
Халық ауыз әдебиеті
Блум таксономиясы негізінде қазақ ауыз әдебиеті саласы бойынша мультимедиялық көрнекіліктер әзірлеу
Халықты ауыз сумен қамтуға әсер етуші факторлар
Қазақ ауыз әдебиеті(халық поэзиясы, фольклоры) — қазақ халқының бұқаралық көркем сөз шығармашылығы
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Қазақ халық ауыз әдебиеті түрлерімен таныстыру
ШЕШЕНДІК СӨЗДЕРДІҢ МАҚАЛ МӘТЕЛДЕРМЕН АЙЫРМАШЫҒЫ
ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ – ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ МӘДЕНИ МҰРАСЫ. АУЫЗДАН- АУЫЗҒА ТАРАП, ХАЛЫҚ ЖАДЫНДА САҚТАЛҒАН ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ МАҒЫНАСЫ ДА, МАҢЫЗЫ ДА, ТӘРБИЕЛІК МӘНІ ДЕ ЗОР
Пәндер