Математикалық ойын




Презентация қосу
Математикалық ойын

Тақырыбы: « Талаптың мініп тұлпарын ... »
Мақсаты: 1. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,
математикалық ойлау қабілетін шығармашылық
белсенділігін дамыту, логикалық және қызықты
математикалық есептермен ойындармен таныстыру,
2. Оқушылардың еріктілігін пәнге, деген
қызығушылығын, сауаттылығын арттыру, есептеу
дағдыларын жетілдіру, алған білімдерін тереңдету.
3. Адамгершілікке сұлулыққа еңбек сүюге, бір-бірін
сыйлауға, әдептілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: «Математикалық сандықша » газеті,
плакаттар, таблицалар, карточкалар.
Барысы: 1. Ұйымдастыру:

Тапқырлар сайысы ойыны 5 кезеңнен тұрады. Сынып 2 топқа
бөлініп, әр топ өзінен ат беріп, топ басшысын сайлайды
Топтармен сәлемдесу

Шақырамыз келіңдер жарысуға
Күш өнер, білімменен алысуға
Бар өнерді салайық ортамызға
Ал кәне, кім шығады сайысуға
1-кезең: «Көп
ойламай»
1. Бөлмеде неше мысық
бар
Айтыңызшы неше мысық
бөлмеде, егер бөлменің әр
бұрышында бір мысықтан, әр
мысыққа қарсы-үш мысықтан
және әр мысық құйрығында бір
мысықтан отырған болса.
1-кезең: «Көп
ойламай»
2. Тапқыр болсаң ойлап
көр.
Сумкеде 5 алма бар. Осы 5
алманы 5 қызға қалай бүтін
күйінше бөліп беріп және бір
алма сүмкеде қалатындай етуге
болады.
1-кезең: «Көп
ойламай»
3. Ауа райы ( әзіл)
Егер түнгі сағат 12 00- де
жаңбыр жауып тұрса, онда 72
сағтан кейін күн шығуы мүмкін
бе?
2 - кезең «Кім
жылдам?»
1. Мына суреттегі
фигуралардың қайсысы
артық . Неге?

3 4
2 - кезең «Кім
жылдам?»
2. Таблица бойынша 51-ге
дейін санап шық (1 - 1, 5 мин
ішінде)
30 44 13 34 36 24 8 29
4 25 11
6 28 12 47 38 5 2 15 49
41 32
21 39 27 18 50 45 23
33 10 46 16 37 20 48 31 42
19 3 43
51 1 14 40 26 35 9
22 17
2 - кезең «Кім
жылдам?»
3. Сағаттың бетін 4 әр түрлі
бөлікке бөліңіз, әр бөлігінде
сандар қосындысы 15-ке тең
болу керек. 11 санын - екі бір
сандары ретінде алуға болады.
2 - кезең «Кім
жылдам?»
4. «Сандар мен әріптер»
3 мин ішінде мына төмендегі
сандар мен әріптерді есте
сақтауға тырысыңыз. Ал енді
мына сөздерді сандар арқылы
жазып шығыңдар
1 2 3 4 5 6 7 8
9 0
а л м е с і и ш
к з
Ал енді мына сөздерді
сандар арқылы жазып
шығыңдар
Алма
Есік
Кілем
Киім
Шаш
Ешкі
Миіз
Жауабы
Алма 1 2 31
Есік 4 5 6 9
Кілем 9 6 2 4 3
Киім 9 7 6 3
Шаш 8 1 8
Ешкі 4 8 9 6
Миіз 3 7 6 0
3-кезең.Топ басшыларының
сайысы.
1. Берілген торкөзге 3. 4, 5, 6,
8, 9 сандарын қой. Әр қатар
мен бағанның қосындысы 21-ге
тең болуы керек

2. Арифметикалық амалдар
арқылы бес «5» санын «100»-ге
теңестіріңдер
4 – кезең. «Логикалық
есептер шығару»
1. «Ешкілерден
капусталарды бөліп алу»
Берілген суретте үш түзу
арқылы ешкілерді капусталардан
бөліп алыңдар
3. «Мысық пен
тышқандар»
Мысық ұйқтап жатып, түс
көріпті. Түсінде бір дауыс
мысыққа тапсырма беріпті
мысықтың айналасындағы 13
тышқанның ішінде 12-сүр, 1-ақ
болыпты Мысыққа осы
тышқандарды біреуден жеу
керек болыпты. Бірақ мысық
бұл тышқандарды бір бағытта
санағанда әр-бір 13-сін жеу керек
екен және ақ тышқанды ең
5- кезең. Қорытындылау

1. Топтардың жинаған
ұпайларын санап
жеңімпаздарды анықтап,
сыйлықтарды тарату

2. Сабақты бекіту.
Сабағымыз бітті!

Келесі кездескенше
күн жақсы!

Ұқсас жұмыстар
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
Бастауыш сыныптарда математика сабақтарында ойын технологиясын қолдану
Жас балаға тым ауыр
Қолданып жүрген санамақтарымнан мысал келтірейін
Пәнарамалық сабақ
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту жұмыстарын жоспарлау
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытуды педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Квадрат теңдеу
Бастауыш мектеп
Оқушыларды логикалық ойлауға математика
Пәндер