Сабақтың Аралас сабақ типі




Презентация қосу
АШЫҚ САБАҚ

7-СЫНЫП
ПӘН МҰҒАЛІМІ: ТҰРҒЫНБАЕВ Н

ТӨЛЕБИ АУДАНЫ
АЛҒАБАС ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ КММ-І
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

Сызықтық алгоритмдерді
бағдарламалау
Сабақтың мақсаты:

1. Білімділігі: алгоритмдер туралы түсінік алу, теориялық
білімдерін бір жүйеге келтіріп, программалау тілімен
жұмыс істеу кезіндегі практикалық біліктіліктер мен
дағдыларды қалыптастыруды жалғастыру;
2. Дамытушылығы: есте сақтау, логикалық қабілеттерін
дамыту, компьютерде жұмыс істеуді қалыптастыру;
3. Тәрбиелігі: оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттыру, өз бетінше жұмыс істеулерін,
нәтиже алуға және үнемдеуге дағдыландыру.
Сабақтың Аралас сабақ
типі:

Сабақтың Теориялық-
түрі: практика
Пәнаралы Математика,
қ ағылшын
байланыс:
ДК, проектор, көрнекі
материалдар (слайд,
Көрнекілігі: суреттер), үлестірмелі
тапсырмалар, Блум
таксономиясы
Сұрақ-жауап

ЖҮЙЕЛІ БЛОК, АҚПАРАТТЫҚ АҚПАРАТТЫҚ
Компьютердің Информатика
ПРОЦЕСТЕРДІ ПРОЦЕСТЕРДІ
МОНИТОР, Компьютер деген
негізгі ғылымы нені
ЗЕРТТЕЙДІ ЖҮЗЕГЕ
ПЕРНЕТАҚТА не?
бөліктерін ата зерттейді? АСЫРАТЫН
ҚҰРАЛ

МАҚСАТҚА
ЖЕТУ
Алгоритм деген READ()
Енгізу Шығару
WRITE()
ЖОЛЫНДАҒЫ
не?
ІС-ӘРЕКЕТТЕР операторын ата операторын ата

“:=”
Меншіктеу ТЕРАБАЙТең
Ақпараттың
КОМПЬЮТЕРДІҢ
БАРЛЫҚ ЖҰМЫСЫН
Амалдық жүйе
операторын ата үлкен өлшем БАСҚАРАТЫН
дегеніміз не?
ПРОГРАММА
бірлігі

БІР БЕЛГІ
ТОБЫНАН ЕКІНШІ Ақпараттың ең
8 БИТ
Бір байтта неше Кодтау
БЕЛГІ дегеніміз
ТОБЫНА БИТ
кіші өлшем
бит бар? КӨШІРУне?
ЕРЕЖЕСІ бірлігі
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС.
КОДТАУ.

Бірінші топ “Мектеп” сөзін, екінші топ
“Сынып” сөзін екілік кодта кодтайды
М – 8С С – 91
10001100 10010001
е – А5 ы – ЕВ
10100101 11101011
к – АА н - АD
10101010 10101101
т – Е2 ы – ЕВ
11100010 11001011
е – А5 п – АF
10100101 10101111
АРИФМЕТИКАЛЫҚ ӨРНЕКТЕРДІ ПАСКАЛЬ ПРОГРАММАЛАУ ТІЛІНДЕ ЖАЗУ.

sqr(a)
ax2+bx+c
a*sqr(x)+b*x+c a +2ab+b
+2*a*b+sqr(b)
2 x4+1
sqr(x)*sqr(x)+1

(a+b)
sqr(2-4ab
a+b)-
- 9*sqr(x)*y-
4*a*b
-4a+3b3
4*a+3*sqr(b) 9x 2
y-21y
21+sqr(y)

*b

(sqrt(x)+1)/ exp(5*ln(x))* sqrt(x)
(3*y-2) x5yz +2*x
y*z

( 4-sqr(a))/(a*c- (a*d+b*c)/
2*c) (b*d)
(a+b)/(a*b)
СЕРГІТУ СӘТІ
(Білу) Жаңа сабақ
Сызықты алгоритмдерді программалау (Паскаль программалау
тілінде)
Сызықты алгоритм деп – орындаушының әрекеттері бірінен-соң бірі
ілесу тәртібімен орындалатын алгоритмді айтамыз.
Жалпы жазылу пішіні
Блок –сызба Түйінді сөздер Программалау
арқылы тілінде
Басы
алг Program
енгізу бер тақырыбы
нәт сипаттау бөлімі
басы begin
есептеу операторлар
бөлімі
end
шығару соңы

соңы
(ТҮСІНУ) МЫСАЛ:
БЕРІЛГЕН ЕКІ САННЫҢ ҚОСЫНДЫСЫН ТАБУ

Блок-сызба Түйінді сөздер Паскаль
арқылы программалау
тілінде
Басы
алг ЕСҚ Program ECK;
бер а,b Var a, b: real;
a,b нәт с Begin
басы Writeln (‘eki san
c:=a+b engiz’);
c:=a+b соңы readln (a, b);
c:=a+b;
Writeln (c);
c end.

соңы
Есеп1.
(Қолдану)

Бірінші топқа: Тіктөртбұрыштың
ауданын табу
Екінші топқа: Тіктөртбұрыштың
периметрін табу

Практикалық жұмыс (компьютерде
орындау)
БАҒАЛАУ
Үйге тапсырма: Алгоритм құрып келу

b:=2a2
c:=b+a

Ұқсас жұмыстар
Екіөлшемді жиым
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Деректер қорын ұйымдастыру
Сегіздік нота. Презентация
Microsoft Excel программасында диаграмма құру
Бөлшектерді қосу
Бисерден гүл тоқу
Жай бөлшектерді қосу
Жалынның кері тебуі
Энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы
Пәндер