Белсенділік танымдық қабілетті арттыру - оқушылардың дамуына жағдай жасау




Презентация қосу
Педагогикалық портрет
Ақтөбе обылысы Мәртөк
ауданы Қаратоғай орта
мектебінің тарих пәні
мұғалімі
Педагогикалық өтілі-26 жыл
Абай атындағы ҚазПИ
Алматы қаласы
Осы мектептегі жұмыс өтілі:
18 жыл
Педагогикалық қызметтің
мақсаты
Кез-келген оқушыны тарихи
мағұлыматтармен таныстыру,
оны өмірде қолдана білуге
баулу,болашақта осы салада
білімін толықтыру.
Педагогикалық диагностика
мен үшін оқу процесін белгілі-
бір деңгейге көтеруге, оқу
сапасын жақсартуға септігін
тигізеді.
Белсенділік танымдық қабілетті арттыру –
оқушылардың дамуына жағдай жасау.

Танымдық белсенділік оқу процесінің
барлық кезеңінде қамтылып отырады.
Белсенділік танымдық қабілетті
арттыру ұшін оқу процесінде мәселені
шешу, ойын өткізуде, мадақтау, сезімге
Интерактивті тақтамен берілу, есте сақтау әдістері жөніндегі
жұмыс әңгіме кезінде оқушылардың дамуына
жағдай жасалады. Мен осы тақырып
бойынша жұмыс жасаймын..

Сыныптан тыс
жұмыс
Сабақтағы әдіс-тәсілдер

Оқушыларды салыстыруға үйрету, есепті
дұрыс талдауға, дұрыс таңдау жасауға.
Ойын технологиясын қолдана отырып,
оқушылардың белсенділігін артыру арқылы
ойлауға ,шапшаңдыққа, тапқырлыққа,тілдік
қорын молайтуға,шешендік қабілетін Балық аулау
қалыптастыруға баулу.

Дебат техналогиясы бойынша жеке тұлғаны
даярлау,қоғамдық жұмыстарға белсене
араласатын,өз ойын еркін жеткізе
алатын,алғыр,жан-жақты қабілетті білімді
ұрпақты қалыптастыру
Оқу қабілетін артырудағы
әдіс-тәсілдер.

Трек сызба арқылы оқушылардың
зейінін ойлау қабілетін, даталар мен
оқиғалар желісін жүйелеуді,
өздігінен схема құруды үйрету

Тарихи оқиғалардың құрылу
жүйесін қалыптастыру,түрлі
сөзжұмбақтар,ребустар,тарихи лото
ойындары арқылы оқушылардың
белсенділігін арттыру
Трек сызба арқылы оқушылардың зейінін ойлау қабілетін, даталар мен
оқиғалар желісін жүйелеуді, өздігінен схема құруды үйрету

Тарихи оқиғалардың құрылу жүйесін қалыптастыру,түрлі
сөзжұмбақтар,ребустар,тарихи лото ойындары арқылы оқушылардың
белсенділігін арттыру
Оқушылардың сапа көрсеткіші
100 9-класс 10-класс
60 80
40 60
20 40
0 20
қаз.т дүн. Т қоғам құқық 0
қаз.т дүн.т қоғам құқық
2009-10 2010-11 2011-12 2009-10 2010-2011 2011-2012

11-класс
100

0
қаз.т дүн.т қоғам құқық
2009-10 2010-11 2011-12
“Тестолог” педагогока ғылымдарының докторы, Мәскеу
Мемлекеттік Уневерситетінің профессоры Аванесов
Вадим Сергейвичтің курсына қатысып,тест құрудың
түрлі әдіс тәсілдерін үйреніп,соған қатысқан өзге
әріптестерімен пікір алмасып тәжірибе жинақтадым

Пікір алмасу
1 форма
Бір немесе бірнеше дұрыс жауаптан
тұратын тапсырма
Бұндай тапсырмалар оқушыларға
қызықты болады,олар қиын сұрақты
бір ғана дұрыс жауаппен толық
бағалай біледі және дәл орындайды.
2 форма

Дұрыс жауабын жазып көрсетуді қажет
ететін тапсырма;
әдетте ол бір сөз болуы немесе бір белгі
болуі мүмкін.
Тапсырманың бұл формасы мынадай -
“толықтыр”:
3 форма

Екі бағандағы элементтерден тұратын
тапсырма

Бұл тапсырманың жүйесі
мынадай- “сәйкесін тап”:
4 ФОРМА

Тапсырманың дұрыс жүйесін табу

Бұл тапсырманың дұрыс
ережесі-”рет-ретімен қой”:
Жүмыстағы ең негізгісі…

Мүмкіндігінше оқушының қабілетін ашу, білім алуына бағыт
беру,өзімнің педагогикалық деңгейімді үнемі көтеріп отыру.Жұмыста
мынадай әдіс-тәсілдерді қолданамын:
Денсаулық сақтау технологиясы

Л.В.Занковтың В.Ф.Шаталов С.М.Лысенко Карлл
әдістерінің тың әдістерінің ваның Попердің
элементтерін злементтерін әдістерінің «Дебат
элементтерін технологиясы»
.

«Ойлау «Трек-
қабілетін сызбалар». «Деңгейлеп Қараевтың
жетілдіру және оқыту әдісі» Ойын
дамыту технологиясы
әдістері»
ҰБТ көрсеткіштері

2009-2010ж; 19
2011-2012ж; 19.25

2010-2011ж; 19.4
Марапаттаулар
НАЗАР
АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық портрет
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
Оқытудың дидактикалық теориялары
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
Танымдық қабілетті арттыру жолдары
Дарынды балаларды психологиялық қолдау және дамыту
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ САБАҒЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Пәндер