Бағалау кезеңі




Презентация қосу
Бала білімді тәжірибе арқылы алуы керек.
Қаржан
Қаржан жалпы
жалпы орта
орта мектебі
мектебі Мұғалімнің қызметі- балаға орындалатын
Төлендиева
Төлендиева Клара
Кларажұмыстың түрін шағындап беру және қойылған
Қазақ
Қазақ тілі
тілі мен
мен әдебиеті пәні
әдебиеті мақсатқа
пәні жету үшін бағыт- бағдар беру керек.
( Ахмет Байтұрсынов)

Сабақтың тақырыбы: Дауысты дыбыстарды қайталау

Негізгі бөлім
1. Кіріспе -жаңа
бөлім сабақты ашу
-Ұйымдастыру
Ұйымдастыру -Оқулықпен
Сабақт кезеңі
кезеңі
-Қызығушылығын жұмыс
-Қызығушылығын
ың ояту
ояту
кезеңд
ері
Бағалау кезеңі
3. -бағалау кри-
Қорытынды тералдары
бөлім -кері байланыс
Инсерт кестесі
Сынып/мерзімі 5 а,ә-сынып
04.02.2015ж.
Сабақтың тақырыбы Дауысты дыбыстарды қайталау
Жалпы мақсаты Дауысты дыбыстар бойынша өткендерін пысықтау
Күтілетін нәтиже Дауысты дыбыстарды , олардың түрлерін толығымен меңгеріп, ажырата алады

Сабақтың әдісі Миға шабуыл,"Джиксо стретегиясы",Венн диаграммасы

уақыты Сабақтың Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Негізгі дерек көздері
кезеңдері
2 минут Ұйымдастыру кезеңі Оқушының психологиялық ахуалын Оқушының сабаққа ынтасы Смаиликтер мен
туғызу үшін ынтымақтастық артып, қызығушылығы стикерлер
атмосферасын өткізіп, смайликтер оянады.
арқылы көңіл -күйлерін біліп аламын.
10 минут Қызығушылығын -Бұрын алған білімін еске түсіру Оқушы өткенді еске түсіре Үлестірмелі кеспе
ояту мақсатында “Соқыр теке" әдісімен отырып, берілген қағаздар
сұрақтар қою. сұрақтарға жауап береді
Негізгі бөлім Мағынаны тану: 1.Оқушылар ізденеді Слайд,постер,маркер
7 минут 1.Семантикалық картамен жұмыс 2.постермен жұмыс
15минут жасайды жасайды
2.Постермен жұмыс жасатамын 3.Оқулықпен жұмыс
3. Жаттығу жұмыстарын жасатамын. жасайды,тест арқылы
өткендерін пысықтайды
3минут қорытынды 1. Тестпен жұмыс жасайды Білімдерін бекітеді. Венн диаграммасы
2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу
2минут бағалау Бағалау критерилері және түрлі -түсті Өзіне сын көзбен қарай Бағалау парақшалары
стикерлер арқылы отырып,ынталанады.
бағалайды,критери жасау арқылы Кері байланыс
бағалайды. жасайды,сабақтан алған
әсерін жазады.
Үйге тапсырма Жаттығу жұмысы. Дауысты дыбыстан Қосымша әдебиеттер
Келер сабақ бойынша тапсырма беру өткендерін бекітеді АКТ
Сабақ барысындағы кезеңдер,
“Әлеуметтік сындарлылық оқытуды
қолданылған әдіс-тәсілдер түсіну-оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-
тәсілдерде жатыр. ” Выгодский. 1978 ж.
Сабақ барысындағы кезеңдер:

Маслоу
Маслоу 1968:
1968: Сүйіспеншілік
Сүйіспеншілік және
және
қарым-қатынасқа Топтастыру әдісі Жұптастыру
Жұптастыру әдісі
әдісі кезіндегі
кезіндегі “Венн
қарым-қатынасқа деген
деген “Венн
қажеттілік-
қажеттілік- “Әңгімелесу –оқушылардың оқуының диаграмасын”
диаграмасын” жасау
жасау кезеңі.
кезеңі.
отбасы,сезім,сезім,ұжым
отбасы,сезім,сезім,ұжым т.
т. б.
б. ажырамас бөлшегі.” Мерсер 55 тезис:
тезис: Оқушылардың
Оқушылардың бір-бірін
бір-бірін
оқытуға мүмкіндік беріңіз.
оқытуға мүмкіндік беріңіз.

“Джиксо ”стратегиясы
“Өз бетінше жұмыс істеу және
даму ниеті-метатанудың Инсерт
Инсерт кестесін
кестесін толтыру:
толтыру:
Сергіту сәті маңызды аспектісі” 1
1 тезис: Жаңа нәрсені оқыту
тезис: Жаңа нәрсені оқыту
Постер жасау
Постерді сәтісәті
бағалау адамның нені білетінімен,
(Шанк пен Циммерман) адамның нені білетінімен,
нені
нені түсінетінімен
түсінетінімен байланысты.
байланысты.
Сабақ барысында жеті модульдің кіріктірілуі.

88 тезис:
тезис: Қолайлы
Қолайлы оқу
оқу үшін
үшін адамдарға
адамдарға кері
кері
“Миға шабуыл” әдісі Сыни байланыс пен мадақтау
Сыни тұрғыдан
тұрғыдан ойлау-
ойлау- байланыс пен мадақтау
“Мұғалім-оқушы” , “оқушы- білім
білім беруді
беруді дамыту
дамыту қажет,сондықтан
қажет,сондықтан бағалау
бағалау ізгі
ізгі болуы
болуы керек
керек
оқушы” жағдайында білімді үшін
үшін маңызды
маңызды болып
болып
дамыту мен мағынаны ашу табылатын
табылатын
дың елеулі бөлігін құрайды. педогогикалық
педогогикалық түсінік
түсінік

Д.Брунер: “Орманға қандай күтім керек
болса, балаға сондай күтім керек.”
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту

“Дарынды және талантты
балаларды бірінші кезекте тәрбиелеу
АКТ.
керек” (Ко 2006 ж.)
“Әңгімеге сыныпта бастама жасап, Фриманның 8 көрсеткіші: Көшбасшылықты
Көшбасшылықты дамыту
дамыту бойынша
бойынша
оны бақылайтын мұғалім” Мерсер Ой қабілетінің мұғалім мектепте жаңа білімді
мұғалім мектепте жаңа білімді
1995. БЖӘ жылдамдығы,күрделілікке қалыптастырады.
қалыптастырады. (Нұсқаулықтан)
(Нұсқаулықтан)
Оқу пирамидасы- көрсетілім-30% сүйіспеншілік,икемділік.
Талқылау-50%
Р е ф ле к с и я
Топпен жұмыс жүргізу барысында оқушылардың қызығушылығы
Не сәтті болды? артып, өз белсенділіктерінің жоғарғы деңгейде екендігін көрсете
алды.

Не сәтсіз болды? Уақытты тиімді пайдалана алмадым. Бағалау сәті мен үшін қиын

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырдым,
Нені
ынтымақтастық атмосфераны жақсарттым. Оқушылар еркіндікке
қалыптастырдым?
үйренді, өз ойларын ашық айта алды.

Теориялық білімімді
Өз сабақтарымда Кембридж әдіс-тәсілдерін ұтымды
тәжірибеде
қолдандымба? пайдалана алдым.

Не қиын болды? Оқушыларды әділ бағалау,бағалауды қадағалау.

Нені өзгерткім Оқушылардың топпен жұмыс жасау барысында бағалауын.
келеді? Талантты және дарынды балаларды анықтап, оларды дамыту

Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді жоспар. 5-сынып
Болжау мағынасы
Панорамалық сабақ
Кері байланыс
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
Дыбысты Жуан және Жуан айтамыз, жіңішке жұп дауысты естиміз дауыстылар
Геоботаника негіздері,мақсаты мен міндеттері
Инвестициялық жобаларды талдау әдістері
Етістіктен өткенді қайталау
Алгоритм жазу жолдары
Пәндер