5 «а» және 5 «б» сыныптарының жалпы сипаттамасы мен оқушылардың психолого-педагогикалық талдауы



І.Сыныпқа жалпы сипаттама

Оқушылардың
білім, білік
дағдысын анықтау
Мақсаты:
Сынып
І.Сыныпқа ұжымы
жалпы мен әрбір оқушылардың жеке
сипаттама
тұлғасының ерекшеліктерін зерттеу;
Әрбір оқушылардың жеке тұлғасының
дамуына қолайлы жағдайларды ұйымдастыу,
білімі, іскерлігі, дағдысындағы кемшіліктерді
жоюдың педагогикалық шаралар жүйесін құру.
Міндеті:
Сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдерін әрбір
оқушының жеке тұлғасын, әлеуметтік, өзіне тән
психологиялық ерекшеліктерін таныстыру;
Сынып оқушыларын дамытуда , тәрбиелеуде
және
білім беруде негізгі мәселелерді айқындау.
І Сыныпқа
І.Сыныпқа жалпы сипаттама;
жалпы сипаттама

ІІ Оқушының отбасындағы әлеуметтік жағдайы,
денсаулығы;

ІІІ Жеке тұлғалық белгілері мен таным
процестері;

ІVОқушының білім алуға, мектепке,
пәнге деген көзқарасы;

V Сыныппен жұмыс жасайтын мұғалімдердің
пікірі
І. Сыныпқа жалпы сипаттама
І.Сыныпқа жалпы сипаттама

Сыныбы Оқушылар саны Жылы Ұлы Қызы

5 «а» 20 2000 8 4 5
11 9
2001 11 7 4
5 «б» 16 2000 10 3 2
10 6
2001 6 7 4
Сыныптың қоғамдық жұмысқа қатынасы
Сыныбы Мектепішілік Аудандық
Денсаулық фистивалі І Тәуелсіздіктің 20
5 «а» орын жылдығына көркем сурет І
орын
Қайырымдылық акциясы
Алғыс хат
Тарих апталығы ІІ орын
Орыс тілі апталығы І орын
Ағылшын апталығы
Алғыс хат
5 «б» Қайырымдылық акциясы -
Бас жүлде
Тарих апталығы І орын
Орыс тілі апталығы ІІ
орын
«Толағай» отбасылық
сайыс І орын
Денсаулық фистивалі
Мадақтама
Сыныптың үйірмеге қатынасы
Сыныбы Үйірмеге қатысуы Барлығы

1 Домбыра 2
5 «А»
2 Сурет 3
3 Самбо 3
4 Дизайн 4
5 Көркем сурет лицейі 2

Сыныбы Үйірмеге қатысуы Барлығы

1 Би 2
5 «Б» 2 Домбыра 2
3 Сурет 3
4 Футбол 10
5 Самбо 1
6 Күрес 1
7 Гимнастика 1
8 Көркем сурет лицейі 3
9 Ән, эстрада 1
ІІ.Отбасының әлеуметтік жағдайы
ІІІ. Оқушының танымдық процестерін
зерттеу

Ес
5 "а" сыныбы

91% 87%
78%

50%
35% 34%

Көріп есте сақтау Есту арқылы Моторлы ес Аралас есте сақтау Логикалық ес Ұзақ мерзімді ес
Ойлау
5 "б" сыныбы

83%
Сөздік логикалық

83%
Көрнекі іс-әрекет

84%
Көрнекі бейнелеп
Социометрия әдістемесі
5 "а" сыныбы
Лидер Лидерлікке бейім Шеттелген Топқа қабылданған

18.00%

18.00%
58.00%

6.00%
Социометрия әдістемесі
5 "б" сыныбы
Лидер Лидерлікке бейім Шеттелген Топқа қабылданған

18.00%

18.00%
58.00%

6.00%
Пәнге көзқарас
5 «а» сыныбы

Р/с Пән атауы Ұнайды Ұнамайды
І.Сыныпқа
Қазақ тілі
жалпы сипаттама 85% 15%

Қазақ әдебиеті 85% 15%

Орыс тілі 53% 47%

Орыс әдебиеті 47% 53%

Математика 79% 21%

Тарих 95% 5%

Өзін-өзі тану 100% 0%

Жаратылыстану 95% 5%

Шет тілі 75% 25%

Сурет 50% 50%

Музыка 100% 0%

Еңбек 100% 0%

Дене шынықтыру 100% 0%

Тәрбие сағаты 100% 0%

Адам өмірінің қауіпсіздігі 100% 0%

Қаржы 100% 0%
Пәнге көзқарас
5 «б» сыныбы
Р/с Пән атауы Ұнайды Ұнамайды

І.Сыныпқа
Қазақ тілі
жалпы сипаттама88% 12%

Қазақ әдебиеті 88% 12%

Орыс тілі 50% 50%

Орыс әдебиеті 75% 25%

Математика 94% 6%

Тарих 94% 6%

Өзін-өзі тану 100% 0%

Жаратылыстану 94% 6%

Шет тілі 75% 25%

Сурет 50% 50%

Музыка 100% 0%

Еңбек 100% 0%

Дене шынықтыру 100% 0%

Тәрбие сағаты 100% 0%

Адам өмірінің қауіпсіздігі 100% 0%

Қаржы 100% 0%
Мектепке қандай көңіл-күймен келесің?
5 "б" сыныбы
Көңілді Көңілсіз Немқұрайлы Мұңды

6.00%

94.00%
Мұғалім ата-ана көзімен
1.Мұғалім сізбен кездесуге қуанышты ма?
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-88% Жоқ-6% Кейде-6%
2.Сіздің балаңызды бағалауда әділ ме?
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-71% Жоқ-6% Кейде-23%
3.Мұғалімнің сөзі сіз үшін заң...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-76% Жоқ-6% Кейде-18%
4.Мұғалім үнемі жан-жақты кеңес бере алады...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-100% Жоқ-0 Кейде-0%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-82% Жоқ-0% Кейде-18%
5.Мұғалім маған аз назар аударады...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-0% Жоқ-100% Кейде-0%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-6% Жоқ71% Кейде-23%

Оқушы ұсынысы:

Мектепте би үйірмесі ашылса;
Біздің мектеп №8 жалпы білім беретін
мектептей жабдықталса;
Футбол үйірмесі болса;
Мұз айдыны ашылса;
Мектеп формасы біркелкі болса, т.б.
Психолог ұсынысы:

Көзі нашар көретін оқушыларға жағдай
жасалса;
Дәретханаға қажет еткен кезінде
оқушыны босату;
Пән мұғалімдеріне оқушы бейіміне
қарай жеке жұмыс жүргізу жүктелсе.

Ұқсас жұмыстар
Тұтығуды жоюда Н. А. Чевелеваның кешенді психолого-педагогикалық реабилитация жүйесі
5 «а» сынып математикасы: тарауды қайталау жаттығулары мен тест тапсырмалары
Көру кемістігі бар балалардың психолого-педагогикалық сипаттамасы
Дарынды оқушылармен жұмыс: психолого-педагогикалық әдістемелер мен ұйымдастыру
ХХI ғасыр көшбасшысы: 5 «А» сыныбының математика пәні сайысының бағдарламасы
5 «А» сыныпқа арналған математика сабағы: Жай бөлшектер - дұрыс және бұрыс бөлшектер
5 «А» сыныбына арналған ашық сабақ: Paint редакторы және информатика негіздері
Мектептегі тәрбие жұмысының психолого-педагогикалық диагностикасы мен әдістемесі
5В011900 шетел тілі (екі шетел тілі) мамандығы бойынша педагогикалық тәжірибе есебі, №5 І.В. Панфилов атындағы мектеп-лицей, 6 А сынып
Тоқыма материалдарының классификациясы мен сипаттамалары: түрлері мен қасиеттерін зерттеу (5-Ә сынып, 3-сабақ)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz