Пәнге көзқарас
Презентация қосу
І.Сыныпқа жалпы сипаттама
Оқушылардың
білім, білік
дағдысын анықтау
Мақсаты:
Сынып
І.Сыныпқа ұжымы
жалпы мен әрбір оқушылардың жеке
сипаттама
тұлғасының ерекшеліктерін зерттеу;
Әрбір оқушылардың жеке тұлғасының
дамуына қолайлы жағдайларды ұйымдастыу,
білімі, іскерлігі, дағдысындағы кемшіліктерді
жоюдың педагогикалық шаралар жүйесін құру.
Міндеті:
Сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдерін әрбір
оқушының жеке тұлғасын, әлеуметтік, өзіне тән
психологиялық ерекшеліктерін таныстыру;
Сынып оқушыларын дамытуда , тәрбиелеуде
және
білім беруде негізгі мәселелерді айқындау.
І Сыныпқа
І.Сыныпқа жалпы сипаттама;
жалпы сипаттама
ІІ Оқушының отбасындағы әлеуметтік жағдайы,
денсаулығы;
ІІІ Жеке тұлғалық белгілері мен таным
процестері;
ІVОқушының білім алуға, мектепке,
пәнге деген көзқарасы;
V Сыныппен жұмыс жасайтын мұғалімдердің
пікірі
І. Сыныпқа жалпы сипаттама
І.Сыныпқа жалпы сипаттама
Сыныбы Оқушылар саны Жылы Ұлы Қызы
5 «а» 20 2000 8 4 5
11 9
2001 11 7 4
5 «б» 16 2000 10 3 2
10 6
2001 6 7 4
Сыныптың қоғамдық жұмысқа қатынасы
Сыныбы Мектепішілік Аудандық
Денсаулық фистивалі І Тәуелсіздіктің 20
5 «а» орын жылдығына көркем сурет І
орын
Қайырымдылық акциясы
Алғыс хат
Тарих апталығы ІІ орын
Орыс тілі апталығы І орын
Ағылшын апталығы
Алғыс хат
5 «б» Қайырымдылық акциясы -
Бас жүлде
Тарих апталығы І орын
Орыс тілі апталығы ІІ
орын
«Толағай» отбасылық
сайыс І орын
Денсаулық фистивалі
Мадақтама
Сыныптың үйірмеге қатынасы
Сыныбы Үйірмеге қатысуы Барлығы
1 Домбыра 2
5 «А»
2 Сурет 3
3 Самбо 3
4 Дизайн 4
5 Көркем сурет лицейі 2
Сыныбы Үйірмеге қатысуы Барлығы
1 Би 2
5 «Б» 2 Домбыра 2
3 Сурет 3
4 Футбол 10
5 Самбо 1
6 Күрес 1
7 Гимнастика 1
8 Көркем сурет лицейі 3
9 Ән, эстрада 1
ІІ.Отбасының әлеуметтік жағдайы
ІІІ. Оқушының танымдық процестерін
зерттеу
Ес
5 "а" сыныбы
91% 87%
78%
50%
35% 34%
Көріп есте сақтау Есту арқылы Моторлы ес Аралас есте сақтау Логикалық ес Ұзақ мерзімді ес
Ойлау
5 "б" сыныбы
83%
Сөздік логикалық
83%
Көрнекі іс-әрекет
84%
Көрнекі бейнелеп
Социометрия әдістемесі
5 "а" сыныбы
Лидер Лидерлікке бейім Шеттелген Топқа қабылданған
18.00%
18.00%
58.00%
6.00%
Социометрия әдістемесі
5 "б" сыныбы
Лидер Лидерлікке бейім Шеттелген Топқа қабылданған
18.00%
18.00%
58.00%
6.00%
Пәнге көзқарас
5 «а» сыныбы
Р/с Пән атауы Ұнайды Ұнамайды
І.Сыныпқа
Қазақ тілі
жалпы сипаттама 85% 15%
Қазақ әдебиеті 85% 15%
Орыс тілі 53% 47%
Орыс әдебиеті 47% 53%
Математика 79% 21%
Тарих 95% 5%
Өзін-өзі тану 100% 0%
Жаратылыстану 95% 5%
Шет тілі 75% 25%
Сурет 50% 50%
Музыка 100% 0%
Еңбек 100% 0%
Дене шынықтыру 100% 0%
Тәрбие сағаты 100% 0%
Адам өмірінің қауіпсіздігі 100% 0%
Қаржы 100% 0%
Пәнге көзқарас
5 «б» сыныбы
Р/с Пән атауы Ұнайды Ұнамайды
І.Сыныпқа
Қазақ тілі
жалпы сипаттама88% 12%
Қазақ әдебиеті 88% 12%
Орыс тілі 50% 50%
Орыс әдебиеті 75% 25%
Математика 94% 6%
Тарих 94% 6%
Өзін-өзі тану 100% 0%
Жаратылыстану 94% 6%
Шет тілі 75% 25%
Сурет 50% 50%
Музыка 100% 0%
Еңбек 100% 0%
Дене шынықтыру 100% 0%
Тәрбие сағаты 100% 0%
Адам өмірінің қауіпсіздігі 100% 0%
Қаржы 100% 0%
Мектепке қандай көңіл-күймен келесің?
5 "б" сыныбы
Көңілді Көңілсіз Немқұрайлы Мұңды
6.00%
94.00%
Мұғалім ата-ана көзімен
1.Мұғалім сізбен кездесуге қуанышты ма?
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-88% Жоқ-6% Кейде-6%
2.Сіздің балаңызды бағалауда әділ ме?
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-71% Жоқ-6% Кейде-23%
3.Мұғалімнің сөзі сіз үшін заң...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-76% Жоқ-6% Кейде-18%
4.Мұғалім үнемі жан-жақты кеңес бере алады...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-100% Жоқ-0 Кейде-0%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-82% Жоқ-0% Кейде-18%
5.Мұғалім маған аз назар аударады...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-0% Жоқ-100% Кейде-0%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-6% Жоқ71% Кейде-23%
Оқушы ұсынысы:
Мектепте би үйірмесі ашылса;
Біздің мектеп №8 жалпы білім беретін
мектептей жабдықталса;
Футбол үйірмесі болса;
Мұз айдыны ашылса;
Мектеп формасы біркелкі болса, т.б.
Психолог ұсынысы:
Көзі нашар көретін оқушыларға жағдай
жасалса;
Дәретханаға қажет еткен кезінде
оқушыны босату;
Пән мұғалімдеріне оқушы бейіміне
қарай жеке жұмыс жүргізу жүктелсе.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz