Пәнге көзқарас




Презентация қосу
І.Сыныпқа жалпы сипаттама

Оқушылардың
білім, білік
дағдысын анықтау
Мақсаты:
Сынып
І.Сыныпқа ұжымы
жалпы мен әрбір оқушылардың жеке
сипаттама
тұлғасының ерекшеліктерін зерттеу;
Әрбір оқушылардың жеке тұлғасының
дамуына қолайлы жағдайларды ұйымдастыу,
білімі, іскерлігі, дағдысындағы кемшіліктерді
жоюдың педагогикалық шаралар жүйесін құру.
Міндеті:
Сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдерін әрбір
оқушының жеке тұлғасын, әлеуметтік, өзіне тән
психологиялық ерекшеліктерін таныстыру;
Сынып оқушыларын дамытуда , тәрбиелеуде
және
білім беруде негізгі мәселелерді айқындау.
І Сыныпқа
І.Сыныпқа жалпы сипаттама;
жалпы сипаттама

ІІ Оқушының отбасындағы әлеуметтік жағдайы,
денсаулығы;

ІІІ Жеке тұлғалық белгілері мен таным
процестері;

ІVОқушының білім алуға, мектепке,
пәнге деген көзқарасы;

V Сыныппен жұмыс жасайтын мұғалімдердің
пікірі
І. Сыныпқа жалпы сипаттама
І.Сыныпқа жалпы сипаттама

Сыныбы Оқушылар саны Жылы Ұлы Қызы

5 «а» 20 2000 8 4 5
11 9
2001 11 7 4
5 «б» 16 2000 10 3 2
10 6
2001 6 7 4
Сыныптың қоғамдық жұмысқа қатынасы
Сыныбы Мектепішілік Аудандық
Денсаулық фистивалі І Тәуелсіздіктің 20
5 «а» орын жылдығына көркем сурет І
орын
Қайырымдылық акциясы
Алғыс хат
Тарих апталығы ІІ орын
Орыс тілі апталығы І орын
Ағылшын апталығы
Алғыс хат
5 «б» Қайырымдылық акциясы -
Бас жүлде
Тарих апталығы І орын
Орыс тілі апталығы ІІ
орын
«Толағай» отбасылық
сайыс І орын
Денсаулық фистивалі
Мадақтама
Сыныптың үйірмеге қатынасы
Сыныбы Үйірмеге қатысуы Барлығы

1 Домбыра 2
5 «А»
2 Сурет 3
3 Самбо 3
4 Дизайн 4
5 Көркем сурет лицейі 2

Сыныбы Үйірмеге қатысуы Барлығы

1 Би 2
5 «Б» 2 Домбыра 2
3 Сурет 3
4 Футбол 10
5 Самбо 1
6 Күрес 1
7 Гимнастика 1
8 Көркем сурет лицейі 3
9 Ән, эстрада 1
ІІ.Отбасының әлеуметтік жағдайы
ІІІ. Оқушының танымдық процестерін
зерттеу

Ес
5 "а" сыныбы

91% 87%
78%

50%
35% 34%

Көріп есте сақтау Есту арқылы Моторлы ес Аралас есте сақтау Логикалық ес Ұзақ мерзімді ес
Ойлау
5 "б" сыныбы

83%
Сөздік логикалық

83%
Көрнекі іс-әрекет

84%
Көрнекі бейнелеп
Социометрия әдістемесі
5 "а" сыныбы
Лидер Лидерлікке бейім Шеттелген Топқа қабылданған

18.00%

18.00%
58.00%

6.00%
Социометрия әдістемесі
5 "б" сыныбы
Лидер Лидерлікке бейім Шеттелген Топқа қабылданған

18.00%

18.00%
58.00%

6.00%
Пәнге көзқарас
5 «а» сыныбы

Р/с Пән атауы Ұнайды Ұнамайды
І.Сыныпқа
Қазақ тілі
жалпы сипаттама 85% 15%

Қазақ әдебиеті 85% 15%

Орыс тілі 53% 47%

Орыс әдебиеті 47% 53%

Математика 79% 21%

Тарих 95% 5%

Өзін-өзі тану 100% 0%

Жаратылыстану 95% 5%

Шет тілі 75% 25%

Сурет 50% 50%

Музыка 100% 0%

Еңбек 100% 0%

Дене шынықтыру 100% 0%

Тәрбие сағаты 100% 0%

Адам өмірінің қауіпсіздігі 100% 0%

Қаржы 100% 0%
Пәнге көзқарас
5 «б» сыныбы
Р/с Пән атауы Ұнайды Ұнамайды

І.Сыныпқа
Қазақ тілі
жалпы сипаттама88% 12%

Қазақ әдебиеті 88% 12%

Орыс тілі 50% 50%

Орыс әдебиеті 75% 25%

Математика 94% 6%

Тарих 94% 6%

Өзін-өзі тану 100% 0%

Жаратылыстану 94% 6%

Шет тілі 75% 25%

Сурет 50% 50%

Музыка 100% 0%

Еңбек 100% 0%

Дене шынықтыру 100% 0%

Тәрбие сағаты 100% 0%

Адам өмірінің қауіпсіздігі 100% 0%

Қаржы 100% 0%
Мектепке қандай көңіл-күймен келесің?
5 "б" сыныбы
Көңілді Көңілсіз Немқұрайлы Мұңды

6.00%

94.00%
Мұғалім ата-ана көзімен
1.Мұғалім сізбен кездесуге қуанышты ма?
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-88% Жоқ-6% Кейде-6%
2.Сіздің балаңызды бағалауда әділ ме?
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-71% Жоқ-6% Кейде-23%
3.Мұғалімнің сөзі сіз үшін заң...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-88% Жоқ-0 Кейде-12%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-76% Жоқ-6% Кейде-18%
4.Мұғалім үнемі жан-жақты кеңес бере алады...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-100% Жоқ-0 Кейде-0%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-82% Жоқ-0% Кейде-18%
5.Мұғалім маған аз назар аударады...
5 «а» сыныбы – 8 Иә-0% Жоқ-100% Кейде-0%
5 «б» сыныбы – 17 Иә-6% Жоқ71% Кейде-23%

Оқушы ұсынысы:

Мектепте би үйірмесі ашылса;
Біздің мектеп №8 жалпы білім беретін
мектептей жабдықталса;
Футбол үйірмесі болса;
Мұз айдыны ашылса;
Мектеп формасы біркелкі болса, т.б.
Психолог ұсынысы:

Көзі нашар көретін оқушыларға жағдай
жасалса;
Дәретханаға қажет еткен кезінде
оқушыны босату;
Пән мұғалімдеріне оқушы бейіміне
қарай жеке жұмыс жүргізу жүктелсе.

Ұқсас жұмыстар
Химия пәні бойынша оқушыларды олимпиадаға дайындау жолдары
Оқушылардың жауаптары
Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, шығармашылық қабілеттерін арттыру
Он сұрақ әдісі
Өздігінен білім жетілдіру - кәсіби кемелдену
NET платформасының құрылымы
МОРАЛЬ – ПРИНЦИПТЕР, НОРМАЛАР ЖӘНЕ ИДЕАЛДАР ЖҮЙЕСІ
Мұғалім туралы мәлімет
Қазіргі жаратылыстану концепциялары пәні және оның әлеуметтік маңызы
Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұмысшылардың қызметін сапалық бақылаудағы квалиметриялық көзқарас
Пәндер