Жақсы бала еңбекшіл



Жақсы бала еңбекшіл
Ер азамат болады.
Қиындықты жеңіп кіл,
Құшағы гүлге толады.
Еңбекшіл осындай,
Болайықшы досым - ай.

Ертегілер еліне
қош келдіңіздер!

Алтын балық
(Ертегі)


«Оқу мен еңбек - егіз» дегенді қалай түсінесің?

Кітаптың сыртындағы суреттегі кім? Және оның «Оқуға шақыру» өлеңін жатқа айтып бер

Балалар, бұл жол басы -
даналыққа,
Келіңдер, түсіп, байқап, қаралық та.
Бұл жолмен бара жатқан өзіңдей
көп
Соларды көре тұра қалалық па?!
Даналық өшпес жарық, кетпес
байлық,
Жүріңдер іздеп тауып алалық та!
Ахмет Байтұрсынұлы
А. Байтұрсынов 1872 - 1937 жылдары өмір сүрген. Қоғам қайраткері, ақын, лингвистік аудармашы, ағартушы ғалым, ұлт ұстазы. Қазақ тілінде тұңғыш Әліппені жазған. Балаларға арнап та бірнеше өлеңдер жазған.

Балықшы мен балық.
(Ертегі)

Ертегі - қиял мен арманға негізделген шығарма. Ертегілер әңгіме, өлең түрінде айтылады, жазылады. Онда халықтың арманы, әдет - ғұрпы, мұңы баяндалады.
Ертегі

Ой ашар: «Азға қанағат етпесең, көптен құр қаларсың».
Сөйлемнің мағынасын түсіндіру.

Суретке назар аудар !
Әр топқа тапсырма:
І - топ: Суретке қарап өз ойынан ертегі құрастырып айтады.
ІІ - топ: «Егер мен балықшы болсам. . . »
ІІІ - топ: «Егер мен балық болсам. . . »
ІV - топ: Осы тақырыпқа сәйкес келетін сурет салады.
Балықшы мен балық.

2. Мағынаны тану.
1. Ертегіні оқып, мазмұнын айтып беру.
Балықшы мен балық
(Ертегі)
Балықшы балық ұстапты.
Балық:
- Суға коя бер, - деп жалыныпты. - Мен қазір кішкенемін. Мені алғанмен, саған түсер пайда аз. Жесең - ауызың жарымайды. Сатсаң - пұлға жарымайсың. Қоя берсең - мен өсемін, үлкен боламын. Сонда, жесең - тоясың, сатсаң - пұлға молығасың.
Балықшы сонда:
- Жок, балығым, сол есеппен мен сені жібере алмаймын. Көп пайдадан дәметіп, аз пайдадан айырылу - ақылдының ісі емес, - депті.
(А. Байтұрсынов)

«Көп пайдадан дәметіп, аз пайдадан айырылу ақылдының ісі емес» - деген сөйлемнің мағынасын қалай түсінесіңдер?

2. Венн диграмасын құрып, екі ертегіні салыстырайық алтын балық ортақ қасиеті балықшы мен балық

3. Ой толғаныс: «Екі түрлі түсініктеме күнделігі»
Қатты әсер етті
пікірім
Бөлінген бөліктің сол жағына мәтінді оқу барысында қатты әсер еткен тұстар жазылады.
Бөліктің оң жағына:сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазылады.

.
Күнде
лікті толтырып біткен соң жұпта, топта талқы
лау

V. Үйге тапсырма:Еркін жазу: ертегі құрастырып келу. VІ. Оқушыларды бағалау. VІІ. Сабақты қорытындылау.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz