Жақсы бала еңбекшіл


Slide 1

Жақсы бала еңбекшіл

Ер азамат болады.

Қиындықты жеңіп кіл,

Құшағы гүлге толады.

Еңбекшіл осындай,

Болайықшы досым - ай.

Slide 2

Ертегілер еліне

қош келдіңіздер!

Slide 3

Алтын балық

(Ертегі)

Slide 4 Slide 5

«Оқу мен еңбек - егіз» дегенді қалай түсінесің?

Slide 6

Кітаптың сыртындағы суреттегі кім? Және оның «Оқуға шақыру» өлеңін жатқа айтып бер

Slide 7

Балалар, бұл жол басы -

даналыққа,

Келіңдер, түсіп, байқап, қаралық та.

Бұл жолмен бара жатқан өзіңдей

көп

Соларды көре тұра қалалық па?!

Даналық өшпес жарық, кетпес

байлық,

Жүріңдер іздеп тауып алалық та!

Ахмет Байтұрсынұлы

А. Байтұрсынов 1872 - 1937 жылдары өмір сүрген. Қоғам қайраткері, ақын, лингвистік аудармашы, ағартушы ғалым, ұлт ұстазы. Қазақ тілінде тұңғыш Әліппені жазған. Балаларға арнап та бірнеше өлеңдер жазған.

Slide 8

Балықшы мен балық.

(Ертегі)

Slide 9

Ертегі - қиял мен арманға негізделген шығарма. Ертегілер әңгіме, өлең түрінде айтылады, жазылады. Онда халықтың арманы, әдет - ғұрпы, мұңы баяндалады.

Ертегі

Slide 10

Ой ашар: «Азға қанағат етпесең, көптен құр қаларсың».

Сөйлемнің мағынасын түсіндіру.

Slide 11

Суретке назар аудар !

Әр топқа тапсырма:

І - топ: Суретке қарап өз ойынан ертегі құрастырып айтады.

ІІ - топ: «Егер мен балықшы болсам. . . »

ІІІ - топ: «Егер мен балық болсам. . . »

ІV - топ: Осы тақырыпқа сәйкес келетін сурет салады.

Балықшы мен балық.

Slide 12

2. Мағынаны тану.

1. Ертегіні оқып, мазмұнын айтып беру.

Балықшы мен балық

(Ертегі)

Балықшы балық ұстапты.

Балық:

- Суға коя бер, - деп жалыныпты. - Мен қазір кішкенемін. Мені алғанмен, саған түсер пайда аз. Жесең - ауызың жарымайды. Сатсаң - пұлға жарымайсың. Қоя берсең - мен өсемін, үлкен боламын. Сонда, жесең - тоясың, сатсаң - пұлға молығасың.

Балықшы сонда:

- Жок, балығым, сол есеппен мен сені жібере алмаймын. Көп пайдадан дәметіп, аз пайдадан айырылу - ақылдының ісі емес, - депті.

(А. Байтұрсынов)

Slide 13

«Көп пайдадан дәметіп, аз пайдадан айырылу ақылдының ісі емес» - деген сөйлемнің мағынасын қалай түсінесіңдер?

Slide 14

2. Венн диграмасын құрып, екі ертегіні салыстырайық алтын балық ортақ қасиеті балықшы мен балық

Slide 15

3. Ой толғаныс: «Екі түрлі түсініктеме күнделігі»

Қатты әсер етті

пікірім

Бөлінген бөліктің сол жағына мәтінді оқу барысында қатты әсер еткен тұстар жазылады.

Бөліктің оң жағына:сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазылады.

Slide 16

.

Күнде

лікті толтырып біткен соң жұпта, топта талқы

лау

Slide 17

V. Үйге тапсырма:Еркін жазу: ертегі құрастырып келу. VІ. Оқушыларды бағалау. VІІ. Сабақты қорытындылау.

Slide 18

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Қайдан келдің, бауырсақ
Еңбекқорлық пен еріншектік
Өтпелі қалыптың символы
Лақап аттарды жүйелеу
Киімнің адам тіршілігіне маңызы
Жаңа технология
Вставка тәрбие жүйесі Мектеп рисунка ретінде
Мінез туралы түсінік
Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру
1920 - 1922 жылдары газетті жасауға алғаш шығарушылар алқасы басшылық жасап, кейін жекелеген тұлғалар келе бастаған тұста басылымға
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz