Жақсы бала еңбекшіл




Презентация қосу
Жақсы бала еңбекшіл
Ер азамат болады.
Қиындықты жеңіп кіл,
Құшағы гүлге толады.
Еңбекшіл осындай,
Болайықшы досым – ай.
Ертегілер еліне
қош келдіңіздер!
Алтын балық

(Ертегі)
з»
- егі ң?
ек есі
н еңб үсін
е т
ум ай
Оқ і қал
« енд
дег
?
гі кім
е
ур етт леңін
ө
а ғы с ру»
нд ақ ы
ы рты уға ш
с
пт ы ң ң «О қ
а ер
Кіт е оны ып б
н т
Жә қа ай
жат
Балалар, бұл жол
басы –

даналыққа,
Келіңдер,түсіп,байқап,
қаралық та.
Бұл жолмен бара
жатқан өзіңдей

көп
Соларды көре тұра
қалалық па?!
Даналық өшпес
жарық, кетпес

байлық,
Жүріңдер іздеп тауып
алалық та!

А.Байтұрсынов 1872 – 1937
Ахмет Байтұрсынұлы жылдары өмір сүрген.Қоғам
қайраткері, ақын, лингвистік
аудармашы,ағартушы ғалым,ұлт
ұстазы.Қазақ тілінде тұңғыш
Әліппені жазған.Балаларға арнап
та бірнеше өлеңдер жазған.
Балықшы мен балық.
(Ертегі)
Ер
тег
і

Ертегі – қиял мен арманға негізделген
шығарма.Ертегілер әңгіме,өлең
түрінде айтылады,жазылады.Онда
халықтың арманы,әдет – ғұрпы,мұңы
баяндалады.
Ой ашар: «Азға қанағат етпесең,көптен құр қаларсың».

Сөйлемнің мағынасын түсіндіру.
Балықшы мен балық.
Суретке назар аудар !

Әр топқа тапсырма:

І – топ: Суретке қарап өз ойынан
ертегі құрастырып айтады.
ІІ – топ: «Егер мен балықшы
болсам...»
ІІІ – топ: «Егер мен балық болсам...»
ІV – топ: Осы тақырыпқа сәйкес
келетін сурет салады.
2.Мағынаны тану.
1.Ертегіні оқып, мазмұнын айтып беру.

Балықшы мен балық
(Ертегі)
Балықшы балық ұстапты.
Балық:
- Суға коя бер, - деп жалыныпты. - Мен қазір
кішкенемін. Мені алғанмен, саған түсер пайда аз. Жесең
– ауызың жарымайды. Сатсаң – пұлға жарымайсың. Қоя
берсең – мен өсемін, үлкен боламын. Сонда, жесең –
тоясың,сатсаң – пұлға молығасың.
Балықшы сонда:
- Жок, балығым, сол есеппен мен сені жібере алмаймын.
Көп пайдадан дәметіп, аз пайдадан айырылу –
ақылдының ісі емес, - депті.
(А. Байтұрсынов)
«Көп пайдадан дәметіп,аз пайдадан
айырылу ақылдының ісі емес» - деген
сөйлемнің мағынасын қалай
түсінесіңдер?
2.Венн диграмасын құрып,екі ертегіні салыстырайық

алтын балық ортақ қасиеті балықшы мен балық
3.Ой толғаныс: «Екі түрлі түсініктеме күнделігі»

Қатты әсер етті пікірім

Бөлінген бөліктің сол жағына мәтінді оқу барысында
қатты әсер еткен тұстар жазылады.
Бөліктің оң жағына:сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір
жазылады.
Күнде .
лікті
толтыр
ып
біткен
соң
жұпта,
топта
талқы
лау
V.Үйге тапсырма:Еркін жазу: ертегі құрастырып келу.
VІ.Оқушыларды бағалау.
VІІ.Сабақты қорытындылау.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қайдан келдің, бауырсақ
Еңбекқорлық пен еріншектік
Өтпелі қалыптың символы
Лақап аттарды жүйелеу
Киімнің адам тіршілігіне маңызы
Жаңа технология
Вставка тәрбие жүйесі Мектеп рисунка ретінде
Мінез туралы түсінік
Типтік мінез бітістері
Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру
Пәндер