Оқушылардың сабаққа




Презентация қосу
АНА ТІЛІ
4 - СЫНЫП

АШЫҚ САБА
Қ

«Атамекен орта мектебі» ММ Набиева
Сабақтың құрылымы

Сабақтың
басталуын Үйге тапсырма
ұйымдастыру беру

Оқушылардың
сабаққа
Бағалау
назарын аудару

Үй тапсырмасын
сұрау Қорытындылау

Жаңа сабақты
түсіндіру Сабақты бекіту
Сергіту сәті
Психологиялық
дайындық:
Сүйемін туған тілді – анам тілін,

Бесікте жатқанымда ақ берген
білім.

Құлағыма сіңірген таныс үні,

Сол тіліммен анам мені әлдилеген,

Еркелеткен құлыным, жаным деген.
Өткенді пысықтау: Көкше
тау
Сиқырлы кестедегі сұрақтың
жауабын табыңдар.

Таудың әсемдігімен көркемдігі өлеңнің қай шумақтарында
айтылған?
Ақын суреттеген таудың биіктігі өлеңнің қай жолдарынан
көрінеді?
Ақын тауды кімге теңейді?
Қандай тау? Қандай тас?
көкше малта

орманды ақық

жомарт маржан

момақан меруерт
Ақпанның он төрті

Алматы – бас қалам,
Жас қала – Астанам.

220-221 беттер
Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Ақын шығармашылығымен
таныстыра отырып, өлеңнің көркемдік
ерекшелігімен тәрбиелік мәнін ашу.

Дамытушылық: Өлең мәтіні арқылы сөздік
қорын байтуға, өз ойын
қорытындылай айтуға бағдарлау.
“...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры
Тәрбиелік:
болмақ, Ұлтжандыққа,
ал осы жаңа технологиялардыотанға деген
жүзеге асырып, өмірге
махабат сезімін
енгізу, игеру сезінуге
және жетілдіру тәрбиелеу.
- бүгінгі мектеп оқушылары
сіздердің еншілеріңіз”
Н.Назарбаев
Жарасқан Әбдірашев – қазақ
ақыны. 1948 жылы Қызылорда
облысы, Арал ауданы Аманөткел
ауылсоветінде дүниеге келген. 1969
жылы Қазақ Мемлекеттік универ-
ситетінің филология факультетін
бітірген. «Тұңғыш кітап» деген
алғашқы жыр жинағы 1969 жылы
жарық көрген. Оның өлеңдері неміс,
өзбек, тәжік тілдеріне аударылған.
Алматы қаласына саяхатқа
шығамыз

Алматы - Қазақстанның ең үлкен қаласы. Ол Тянь-Шань тауларының
солтүстігінде, Іле Алатауының баурайында, Қазақстан Республикасының
оңтүстік-шығысында орналасқан. Алматыда 1 434 755 адам тұрады.
Алматы – бас қалам, Жас қала – Астанам
Қарт Алатау – қазақтың қара шалы,
Өрлігіне кім оның таласады?!
Елге ғана осындай таулары бар,
Алматыдай бас қала жарасады!..
Салады еске сарыарқа алашаны,
Кеңдігіне кім оның таласады?!
Елге ғана осындай даласы бар,
Астанадай жас қала жарасады!..
Алматының төрінде қара шалы,
Ал Астана – керілген дала сәні!..
Алатауда – қазақтың алған шыңы,
Сарыарқада – қазақтың болашағы!..
Сергіту сәті
Сабақты бекіту:
Өлең мәтініне сүйеніп, мына сұрақтарға жауап берсе,
қызыл түсті торкөздерде «Астана» деген сөз шығады.

1. Қарт Алатауды автор кім дейді?
2. Ақын Алматыны қандай қала деп атайды?
3. Елге несі бар қала жарасады дейді?
4. Алашаны еске түсіретін қай өлке?
5. Астана қандай даланың сәні?
6. Сарыарқада қазақтың несі бар дейді? 1
.

2 2
.

.

.

5 5
.

6 6
.
Сабақты қорытындылау: Ой қозғау ойыны.
Ойын шарты бойынша көрсетілген бағыт бойынша сандардың астына
жасырынған әріптерді тауып, бір сөйлем құрастырып шығару тиіс. Міндеті: сөзді
табу арқылы оқушының тіл байлығын жетілдіру.

Алғырлар Тапқырлар Зеректер

Алматы – бас қалам Жас қала - Астанам Жарасқан Әбдірашев

Бүгінгі сабақта біз не білдік, не үйрендік, нені біліп алдық.
Бағалау

бес

төрт

үш
Үйге тапсырма
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық .
Астана деген сөзжұмбақтағы сұрақтар
арқылы өлең мазмұнын әңгімелеп айтуға
дайындал.
Үлгілік сызбаға сүйеніп Жарасқан Әбдірашев туралы жаз.
Жарасқан Әбдірашев

Кім, қайда туған? Қандай шығар- Ақын туралы
малары бар? мен не білемін?
Назарларыңызға
рахмет
Сабақ аяқталды.
Сау болыңыздар!

Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі емес сабақтардың өзектілігі
Оқушылардың білімін тексеруді ұйымдастыру
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Бақылау сабақтары
Сабақты талдау түрлері
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Қазіргі заманғы сабақты талдау
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Пәндер