Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер




Презентация қосу
ОҚО, Қазығұрт ауданы,
ҚАРЖАН жалпы орта мектебінің «Ескіден қол үзіп, жаңаға қол
математика пәні мұғалімі жеткізгендер ғана мұғалім бола алады»
Жакипова Лаззат Конфуций

Оқыту мен оқудағыНегізгі идеясы:
Мақсаты:
жаңа тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
• Білім міндеті қоятын
талаптарды түсінуге;
apқылы оқушыларды топтық • Жеке ойлау үдерістерін
және жұптық жұмысқа үйрету. және олардың жұмыс
қағидаттарын зерттеуге;
Диaлогтық оқыту арқылы өзіндік • Міндеттерді орындау
пікір айта білуге, ойын стратегияларын әзірлеуге
тұжырымдауға, өзін-өзі реттеуге және ойластыруға;
• Нақты міндет үшін
қалыптастыру. “Қалaй оқу сәйкес келетін
кepeктігін үйpeте отырып, сыни стратегияларды таңдауға
тұрғыдан ойлaйтын, ой –өрісі кең көмектеседі. О0ытудың
сындарлы тұрғыдан
тұлғаны қaлыптастыpу. түсінуі.
Сабақта қолданылған әдіс- тәсілдер
Сабағымның “ой-қозғау” тәсілінде
жаңа сабақтың мазмұнын ашуда
“Миға « Ой- диологтық оқытуды қолға алып, осы
шабуыл” қозғау»- тақырып негізінде әр оқушы өзінің
стратег әдісі. пікірін, ойын білдіріп қағазға түсірді,
иясы қағазға түсірген жұмыстарын
талқылап постермен қорғады.

Топтағы ой қозғау тәсілінде өтілген “Кластер” әдісінде
тақырып негізінде берілген парақшалары
Топтағ тапсырмаларды яғни есептер мен
Кафель
бойынша жұмыс
жасады яғни
сұрақтарға жауап берді. Есепті
ы ой шығаруда өз жұптары мен әдісі оқушылар берілген
сұрақтардың
қозғау шығарған есептерін бөлісті, жауаптарын
сұрақтарға жауап берді, білімдерін стикерлерге жазды.
толықтырды.

Бірін-бірі оқыту үйрете «Зерттеушілік әңгіме»
отырып үйренемін тәсілі негізінде геометрияда)
қағидасын жүзеге жұмыстарын алып барғанда
«Зерттеу
«Инсерт асырады. Бұл тәсілде теореманың толық
оқушылар бір-біріне шілік
» тәсілі мазмұнын ашуда және есеп
жаңа сабақтың әңгіме» шешуде формула келтіруде
мазмұнын түсіндірді, өз топта бірлесіп жұмыс істеу
ойларын постерге арқылы жүзеге асырды.
түсіріп қорғады

Топтық жұмыс Құндылықтарды анықтау
диологтық оқытуда негізінде сабақты қорытынды
Топ- маңызды рол атқарады. жасауда жаңа сабақты
тық Топтық жұмыста оқушыларды қандай дәрежеде
жұм- оқушылар әңгіме дебат, меңгергенін айқындап алу
зерттеушілік әңгіме мақсатында қорытынды
ыс тапсырмалармен диолог құру
арқылы білімдерін
қалыптастырды арқылы жұмыс жасады
Күтілетін нәтиже
Өз қажеттіліктерін
сезінді. Ортақ тіл
табысты.
Балалар бір-бірімен Оқушылардың
Оқушылар сыни
пікір алмасу арқылы когнитивті
ойлауды, ойын
ойларын жеткізе дамуына жол
ашық айтуды,
алды. ашты.
бағалауды,
-тақырыпты жақсы
талдауды, шешім
Бірлесіп жұмыс меңгерді;
қабылдауды
жасауға үйренді. -сөздік қоры
үйренді
молайды;
Топта жұмыс -оқушының
жасауға сабақтағы
дағдыланды. жауапкершілігі
артты;
-тыңдау қабілеті
жақсарды;

Ұқсас жұмыстар
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Топты ұйымдастыру
Дене шынықтыру сабағында (волейбол ойынында) оқушылармен топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру арқылы теориялық білімін жетілдіру
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Түрлі - гүл, қоры сабақты зымыран түсті бағалау тынд қорытындылау
Сай болуға Педагогикалық этика
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс - тәсілдер
Деңгейлеп оқыту
Кредиттік оқыту жүйесінің мәні
Жаңа формация мұғалімнің кəсіби маршруты
Пәндер