Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер



Білім міндеті қоятын талаптарды түсінуге;
Жеке ойлау үдерістерін және олардың жұмыс қағидаттарын зерттеуге;
Міндеттерді орындау стратегияларын әзірлеуге және ойластыруға;
Нақты міндет үшін сәйкес келетін стратегияларды таңдауға көмектеседі. О0ытудың сындарлы тұрғыдан түсінуі.
Мақсаты:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер apқылы оқушыларды топтық және жұптық жұмысқа үйрету. Диaлогтық оқыту арқылы өзіндік пікір айта білуге, ойын тұжырымдауға, өзін-өзі реттеуге қалыптастыру. “Қалaй оқу кepeктігін үйpeте отырып, сыни тұрғыдан ойлaйтын, ой -өрісі кең тұлғаны қaлыптастыpу.
Негізгі идеясы:
Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер
«Ескіден қол үзіп, жаңаға қол
жеткізгендер ғана мұғалім бола алады»
Конфуций
ОҚО, Қазығұрт ауданы,
ҚАРЖАН жалпы орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Жакипова Лаззат

Сабақта қолданылған әдіс- тәсілдер
“Миға шабуыл”
стратегиясы
« Ой-қозғау»-әдісі.
«Инсерт» тәсілі
«Зерттеу шілік әңгіме»
Топтағы ой қозғау
Кафель
әдісі
Топ-
тық жұм-
ыс
Құндылықтарды анықтау негізінде сабақты қорытынды жасауда жаңа сабақты оқушыларды қандай дәрежеде меңгергенін айқындап алу мақсатында қорытынды тапсырмалармен диолог құру арқылы жұмыс жасады
Сабағымның “ой-қозғау” тәсілінде жаңа сабақтың мазмұнын ашуда диологтық оқытуды қолға алып, осы тақырып негізінде әр оқушы өзінің пікірін, ойын білдіріп қағазға түсірді, қағазға түсірген жұмыстарын талқылап постермен қорғады.
Топтағы ой қозғау тәсілінде өтілген тақырып негізінде берілген тапсырмаларды яғни есептер мен сұрақтарға жауап берді. Есепті шығаруда өз жұптары мен шығарған есептерін бөлісті, сұрақтарға жауап берді, білімдерін толықтырды.
“Кластер” әдісінде парақшалары бойынша жұмыс жасады яғни оқушылар берілген сұрақтардың жауаптарын стикерлерге жазды.
«Зерттеушілік әңгіме» тәсілі негізінде геометрияда) жұмыстарын алып барғанда теореманың толық мазмұнын ашуда және есеп шешуде формула келтіруде топта бірлесіп жұмыс істеу арқылы жүзеге асырды.
Бірін-бірі оқыту үйрете отырып үйренемін қағидасын жүзеге асырады. Бұл тәсілде оқушылар бір-біріне жаңа сабақтың мазмұнын түсіндірді, өз ойларын постерге түсіріп қорғады
Топтық жұмыс диологтық оқытуда маңызды рол атқарады. Топтық жұмыста оқушылар әңгіме дебат, зерттеушілік әңгіме арқылы білімдерін қалыптастырды

Балалар бір-бірімен пікір алмасу арқылы ойларын жеткізе алды.
Бірлесіп жұмыс жасауға үйренді.
Топта жұмыс жасауға дағдыланды.
Өз қажеттіліктерін сезінді. Ортақ тіл табысты.
Оқушылардың когнитивті дамуына жол ашты.
-тақырыпты жақсы меңгерді;
-сөздік қоры молайды;
-оқушының сабақтағы жауапкершілігі артты;
-тыңдау қабілеті жақсарды;
Күтілетін нәтиже
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz