Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Презентация қосу
ОҚО, Қазығұрт ауданы,
ҚАРЖАН жалпы орта мектебінің «Ескіден қол үзіп, жаңаға қол
математика пәні мұғалімі жеткізгендер ғана мұғалім бола алады»
Жакипова Лаззат Конфуций
Оқыту мен оқудағыНегізгі идеясы:
Мақсаты:
жаңа тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
• Білім міндеті қоятын
талаптарды түсінуге;
apқылы оқушыларды топтық • Жеке ойлау үдерістерін
және жұптық жұмысқа үйрету. және олардың жұмыс
қағидаттарын зерттеуге;
Диaлогтық оқыту арқылы өзіндік • Міндеттерді орындау
пікір айта білуге, ойын стратегияларын әзірлеуге
тұжырымдауға, өзін-өзі реттеуге және ойластыруға;
• Нақты міндет үшін
қалыптастыру. “Қалaй оқу сәйкес келетін
кepeктігін үйpeте отырып, сыни стратегияларды таңдауға
тұрғыдан ойлaйтын, ой –өрісі кең көмектеседі. О0ытудың
сындарлы тұрғыдан
тұлғаны қaлыптастыpу. түсінуі.
Сабақта қолданылған әдіс- тәсілдер
Сабағымның “ой-қозғау” тәсілінде
жаңа сабақтың мазмұнын ашуда
“Миға « Ой- диологтық оқытуды қолға алып, осы
шабуыл” қозғау»- тақырып негізінде әр оқушы өзінің
стратег әдісі. пікірін, ойын білдіріп қағазға түсірді,
иясы қағазға түсірген жұмыстарын
талқылап постермен қорғады.
Топтағы ой қозғау тәсілінде өтілген “Кластер” әдісінде
тақырып негізінде берілген парақшалары
Топтағ тапсырмаларды яғни есептер мен
Кафель
бойынша жұмыс
жасады яғни
сұрақтарға жауап берді. Есепті
ы ой шығаруда өз жұптары мен әдісі оқушылар берілген
сұрақтардың
қозғау шығарған есептерін бөлісті, жауаптарын
сұрақтарға жауап берді, білімдерін стикерлерге жазды.
толықтырды.
Бірін-бірі оқыту үйрете «Зерттеушілік әңгіме»
отырып үйренемін тәсілі негізінде геометрияда)
қағидасын жүзеге жұмыстарын алып барғанда
«Зерттеу
«Инсерт асырады. Бұл тәсілде теореманың толық
оқушылар бір-біріне шілік
» тәсілі мазмұнын ашуда және есеп
жаңа сабақтың әңгіме» шешуде формула келтіруде
мазмұнын түсіндірді, өз топта бірлесіп жұмыс істеу
ойларын постерге арқылы жүзеге асырды.
түсіріп қорғады
Топтық жұмыс Құндылықтарды анықтау
диологтық оқытуда негізінде сабақты қорытынды
Топ- маңызды рол атқарады. жасауда жаңа сабақты
тық Топтық жұмыста оқушыларды қандай дәрежеде
жұм- оқушылар әңгіме дебат, меңгергенін айқындап алу
зерттеушілік әңгіме мақсатында қорытынды
ыс тапсырмалармен диолог құру
арқылы білімдерін
қалыптастырды арқылы жұмыс жасады
Күтілетін нәтиже
Өз қажеттіліктерін
сезінді. Ортақ тіл
табысты.
Балалар бір-бірімен Оқушылардың
Оқушылар сыни
пікір алмасу арқылы когнитивті
ойлауды, ойын
ойларын жеткізе дамуына жол
ашық айтуды,
алды. ашты.
бағалауды,
-тақырыпты жақсы
талдауды, шешім
Бірлесіп жұмыс меңгерді;
қабылдауды
жасауға үйренді. -сөздік қоры
үйренді
молайды;
Топта жұмыс -оқушының
жасауға сабақтағы
дағдыланды. жауапкершілігі
артты;
-тыңдау қабілеті
жақсарды;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz