Менің жылы жүрегіме рахмет




Презентация қосу
№ 75 МЕКТЕП -ГИМНАЗИЯСЫ

ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ ПӘНІ
Тұрдыбекова Арысхан
Құдайқұлқызы

Бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Жүрек жылуы
Мақсаты: «Қайырымдылық», «мейірімділік»
адамгершілік кұндылықтары туралы
түсініктерін кеңейту.
Міндеттері: - мейірімділік, кайырымдылық туралы
түсініктерін кеңейту;
- камқорлық жасауға жетелеу;
- мейірімділікке тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ –жауап, топпен жұмыс.
Көрнекі құралдар: үнтаспа, тауық пен балапандардың
суреті, дәптер, оқулық, интерактивті тақта.
Ұйымдастыру сәті: 1) Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
2) Психологиялық дайындық.
3) Өткенге шолу.
4) Шаттық шеңбері. Сәлемдесу.
Жан-жағына нұр шашып
Арайлап жарқын таң атса,
Жер бетінде жайқалып,
Көгеріп өссе көк майса,
Жүрегім жыли бастайды.
Оралғанда сапардан
Алдымнан жақын жан шықса,
Кездескенде достарым
Құшағын маған кең ашса,
Жүрегім жыли бастайды.
Оқушылар бір –біріне
жүрек жылуын сыйлап, әр
оқушы бір –біріне мейірімді,
қайырымды махаббатқа
жылы сезімге толы екенін
жақсылықтың бәрі
жүректен шығатынын
жеткізу.
Ынталандыру .
1.Үлкендер еркелеткенде қандай күйде боласыңдар?
2.Жақсы көретін адамдарға қандай тілек айтқың келеді?
3.Басқаларға жақсылық жасаған кездерің болды ма?

Оқулықпен жұмыс
Мұғалім сабақтың тақырыбын ашу мақсатында мәтінді айтып береді.

Сурет бойынша
әңгімелеу.
Балалар сұрақ бойынша
жауап береді.
ТОПТАСТЫРУ: АНА КІМ?

АНА
Дәйексөз:
Балалардың жауаптары дәйексөзбен түйінделеді?
“Табиғаттағы барлық жылу –күннен,
Өмірдегі барлық жылу - адамнан”.

Тапсырма: Оқушылар өздерінің
жақсы көретін адамдары туралы
әңгімелеу.

Әр баланың өз өмірде орны ерекше екенін
оларды да жақсы көретін адамдардың
бар екенін ұғындырады.
ЖАҒДАЯТТЫ ТАЛДАУ:
СУРЕТТЕРГЕ ҚАРАП ЖАҒДАЯТТАРДЫ ШЕШУ.

Сен бір құшақ газет –
журнал көтеріп,
келе жатқан хат тасушыға
кездестің...
Сен аулаға ролик тебуге шықтың
ал досыңның ролигі жоқ...
Анаң ас пісіріп
жатыр,
ал інің
мазасызданып
кетті....
Жағдаятты топпен, жекелей орындауға болады.
Балалар өз шешімдерін жария етеді.

Сергіту сәті: «ШАТАСПА» ОЙЫНЫ
Ойынның мақсаты: тез ойлау қабілеттерін жетілдіру, тәуліктің әр
уақытында не істейтіндері туралы білімдерін жетілдіру.
Керекті заттар: кубик
Ойын барысы: тәуліктің әртүрлі бөліктері жөнінен балалардың
білімдерін бекіту мақсатымен мұғалім әңгіме жүргізеді. Балалар
өздерінің таңертең, түсте, кешке не істейтіндерін естеріне түсіреді.
Мұғалім тәуліктің әртүрлі бөліктерін атай отырып, балаларға ойынды
ұсынады. Мысалы: мұғалім бір балаға кубикті беріп «Таңертең» десе, кубик
алған бала оянамыз, жуынамыз деп жауап береді. Содан кейін кубикті екінші
балаға ұсынады. Ол бала жалғастырып шашымызды тараймыз, тісімізді
тазалаймыз десе келесі бала жаттығу жасаймын, мектепке барамын деп
жауап береді. Шатасқан бала ойыннан шығып, кубикті келесі ойыншыға
береді. Осылайша күндіз, кешке, түнде не істейтіндерін айтып, ойынды
жалғастыра береді. Шатаспай дұрыс айтқан балалар жеңіске жетеді.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС
Өздеріңнің жақын адамдарына өлең, әңгіме құрап жазу.
Мұғалім балаларға орындау үшін төмендегі үлгіде тапсырма
береді.
Жүрегінен шыққан мейірімділік, қайырымдылық, жанашырлық,
жан жылуы кімдерге , нелерге арналатынын бос торкөздерге жазу.
Қорыта айтқанда:
Жүректен жүрекке.
Оқушылар сабақ соңында өздерінің жүрек түпкіріндегі жылы сезімдеріне
ризашылықтарын білдіреді.
Оқушылар оң қолдарымен жүрек тұсын ұстап кезегімен мынадай
сөйлемдер айтады:
- Менің қайырымды жүрегіме рахмет!
- Менің мейірімді жүрегіме рахмет!
- Менің жылы жүрегіме рахмет!
- Менің жүрегімнің адамдарды жақсы көргеніне рахмет!
- Менің жүрегімдегі жақсы көру сезіміне рахмет!
- Менің жүрегімнің қуана білетініне рахмет!
- Менің жүрегімнің жанашырлығына рахмет! және т. б.
ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС

Ұқсас жұмыстар
Қожаның қаулысы
Жиб-Жица күресі. Қ.Әбдіқадыров. 4-сынып
Менің атым Қожа шығармасы
Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі
Тамыры терең-тарих. Дарабоз тарихи-танымдық сайыс
Музыкалық аспаптардың
Сақ хаумаварга кімдер
Екі таңбалы санды қосу және азайту
Жылан жемтігін аулайтын кез дәл осы қимыл қызған кез
LOGO САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Пәндер