Көршілерін тап
Презентация қосу
«Балқаш қаласының ЖББ №5 орта мектебі» КММ
Орындаған информатика пәнінің мұғалімі:
Мұқаметжан Тоғжан Дәуренқызы
ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ:
Қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты
Сабақтың міндеттері
Күтілетін нәтиже
Бірліктерді қосу және
азайтуға келтіру арқылы
орындалатын есептеу
тәсілдерін енгізу, сол
тәсілдерді қолдану үлгісін
көрсетіп, екі амалмен
шығарылатын есепті
шығаруды пысықтау.
Геометриялық
фигураларды ажырату
1.Логикалық есептерді шығару
барысында оқушыларды
ойлауға үйрету
2.Есептеу машықтарын
жетілдіру, өздігімен жұмыс
істеу дағдыларын
қалыптастыру.
3.Алған білімдерін күнделікті
өмірде пайдалана білуге, өз
пікірін еркін айтуға,өзгенің
пікірін тыңдауға баулу
Бірліктерді қосу және
азайтуға берілген
есептерді қатесіз
шығару. Оқушылардың
ойлау қабілетін,
зейінін дамыту.
Сабақтың жүргізілуі
Сергіту сәт
Ұйымдастыру «Көршілерін тап»
кезеңі
“Сиқырлы
Ойлан, тап! күлтешелер”
Бағалау
Үйге тапсырма
“Жасырын сөзді тап”
“Балапанға
сабақты көмектесу”
қорытындылау
Бір, екі, үш,
Отырамыз тып –
тыныш .
Жалқаулықты
тастаймыз,
Сабақты біз
бастаймыз.
Ойлан, тап!
Әлібектің түстері қызыл, көк және жасыл
доптары бар. Қызыл доп көк доптан үлкен,
ал көк доп жасыл доптан үлкен. Ең үлкен
доптың түсі қандай?
Жарайсың!!!
Ағаш басында 2 торғай отыр еді, 5
оған тағы да 5- еуі қосылды. Бір
кезде ұры мысық қуланып кеп 6
біреуін ұстап алды. Сонда қанша
торғай қалды? 0
Жарайсың!!!
Ағаш басында торғай қалған жоқ.
Себебі қалғандары ұшып кетті
Атасы, әжесі, немересі және күшік, мысық,
тышқан барлығы шалқанды олай
тартқылап, былай тартқылап, жұлып
алады. Шалқанды жұлғанда барлығы неше
көз қарады?
«Көршілерін тап»
1 2
Кіші көршім оң жақта,
Үлкен көршім сол жақта,
Қайда кеткен жан-жаққа?
29 31
•••30•••
28 30
•••29•••
14 16
•••15•••
26 28
•••27•••
24 26
•••25•••
8 9 •••
•••
7 8 •••
••• 9
9 11
•••10•••
20 22
•••21•••
ә ті !
іту с
е р г
С
Видеоматериал
“Сиқыр
лы күлт
еше
- 8
18+1
33-
34+ 3
30-15
23+4
“Сиқыр
лы күлт
еше
“Сиқыр
лы күлт
еше
“Сиқыр
лы күлт
еше
“Сиқыр
лы күлт
еше
“Сиқыр
лы күлт
еше
“Сиқыр
лы күлт
еше
«Балапанға көмектесу»
-
(8+4) 9 =3
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр, есептерді шығару
тауып көрейік. керек
50 + (2 + 8) = 73+20= 76 – 6 =
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = х+8 = 17
70+(16-6)=
Ы-17 Т-9 Ы-80
С-93
О- 52 Д - 60 Қ-90 Т-70
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр,
есептерді шығару
тауып көрейік.
керек
50 + (2 + 8)= Д - 60 73+20= 76 – 6 =
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = х+8 = 17
70+(16-6)
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр, есептерді шығару
тауып көрейік. керек
50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 =
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8 О- 52
(57-7)+40 = х+8 = 17
70+(16-6)
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр, есептерді шығару
тауып көрейік. керек
50 + (2 + 8)= 73+20= С-93 76 – 6 =
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = х+8 = 17
70+(16-6)
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр, есептерді шығару
тауып көрейік. керек
50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 =
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = х+8 = 17 Т-9
70+(16-6)
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр, есептерді шығару
тауып көрейік. керек
50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 =
х – 8 = 9 Ы-17 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = х+8 = 17
70+(16-6)
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр, есептерді шығару
тауып көрейік. керек
50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 =
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = Қ-90 х+8 = 17
70+(16-6)=
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр, есептерді шығару
тауып көрейік. керек
50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 = Т-70
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = х+8 = 17
70+(16-6)
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз 2.Ол үшін қима
жасырынып тұр, есептерді шығару
тауып көрейік. керек
50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 =
х–8=9 50+(10-а) мұндағы а = 8
(57-7)+40 = х+8 = 17
70+(16-6)= Ы-80
«Жасырын сөзді тап»
А
В Б Аққуды атпа, достықты сатпа
50 + (2 + 8)=60 73+20= 93 76 – 6 =70
17 – 8 = 9 50+(10-52) мұндағы а = 8
(57-7)+40 =90 9+8 = 17
70+(16-6)=80
Д - 60 С-93 Ы-17 Т-70
Т-9 Қ-90 Ы-80
О- 52
Бағалау Үйге тапсырма
Білімімен, Қосу және азайту
ұтымды
амалдырына
жауабымен,
есептер шығару.
шапшаңдығыме
н
орындаған
оқушыларды
бағалау.
Пайдаланылған әдебиеттер
-http://images.google.ru/imghp?hl=ru&tab=wi
картинки;
-http://images.yandex.ru/ картинки;
-http://rebus.detsky-mir.com/2871/rebusy_po_matematike/;
-http://znajka.net/;
-http://www.prozagadki.ru/
-http://images.yandex.ru/yandsearch?ed=1&text=детские фоны.
-https://www.youtube.com/watch?v=8QDaf94molo
-2 сынып математика кітабы
Презентацияның авторы: Балқаш
қаласының ЖББ №5 ОМ информатика
мұғалімі Мұқаметжан Тоғжан
Дәуренқызы
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz